Want to hear and feel old times? Nostalgy.
Next week, in Estonia, takes a place Oldtimer tour (cars, buses, trucks, cycles). Estonian fan's are represented with Ikarus 260. Ofc, Ikarus Lux rides there too.
If you are interested about this event, then some places for meeting:
Ape (Latvia) 25th of June 12:00
Valga (Estonia) 25th June 15:00
Pärnu (Estonia) 26th June 14:30 (abundant parade, after that exhibition)
Visų Ikarusų į metalo laužą tikrai nereik mesti. Keteta Ikarusų galėtų palikti, kaip eksponatų. Kokioje aikštelėje sustatytų, ar prie kokio autobusų parko pastatytų, kaip memorialią. Visgi tai mūsų istorijos dalis. Arba kokį techniko muziejų sukurtų ir juos ten eksponuotų. O jei labai noras yra galėtum ir išsinuomoti.
Todėl tas "Kauno tiltų" "Ikarusas" yra arba iš R. Vokietijos (nes iš ten bene visi padėveti "Ikarusai" ir buvo imporuojami į Lietuvą). Arba priekinis tiltas buvo perdarytas.
Tai kad "Kauno tiltų" Ikarus-260.51 pagamintas 1990 metais, netikiu, kad iš R. Vokietijos, greičiausiai, kad iš Vengrijos, t.y. visiškai naujas atsidūrė Lietuvoje, be to visos didesnės įmonės ir fabrikai turėdavo mažiausiai po 1-ą autobusą (Pvz. Panevėžio cukraus fabrikas turėjo net 3 Ikarus-260 (miesto tipo)), taigi gali būti gautas pagal paskyrą, juolab šios bendrovės sritis yra tiltai, vadinasi neretos išvykos būdavo į rajoną, taigi priemiestinio tipo Ikarus tuo laiku buvo kaip tik
P.S. Nėra jokių žymių ant to autobuso, kad ant jo buvo R. Vokietijos dažymo schema, o gryna sovietinė
P.P.S. Ikarus-260.51 modeliai buvo gaminti tik Sovietų Sąjungai ir niekur kitur, kaip, pvz. Ikarus-260.58 buvo gaminamas tik... Latvijai!!!
R. Vokietijai buvo gaminami Ikarus-260.37, Ikarus-260.38 ir Ikarus-260.92
Galbūt, jei 1990 metų gamybos, tai jau ir su kitokiais tiltais. Pramonės įmonės tarybiniais laikais tenkinosi daugiausiai arba mažaisiais autobusais (PAZ, KAVZ, KAG, Kubanė ir pan.), arba pirkdavo padėvėtus po kapitalinio remonto LAZ'us, LiAZ'us ar Ikarusus iš autobusų parkų. Tarybiniais laikais autobusai buvo skirstomi griežtai pagal hierarchiją ir pramonės įmonės nebuvo primuose sąrašuose gaunant naujus didžiuosius autobusus. Žinoma, kuo stambesnė įmonė, kuo įtakingesnis, pažinčių turintis vadovas, tuo didesnė tikimybė buvo gauti naują didelį autobusą.
1994m. tuometinis Kauno autobusų parkas po ilgokos pertraukos įsigijo 3 naujus tarpmiestinius Ikarusus:
triašį Ikarus 397 - ZKG761;
ir 2 Ikarus 398:
444 BKV 877
488 CKO 909
Po KAP'o reorganizacijos visi trys atiteko "Kautrai". Pirmojo autobuso likimas tragiškas - patyrė avariją kažkur Europoje (gal kas primins tą istoriją) ir buvo nurašytas. Net garažinio numerio neteko pamatyti.
2000m. rugpjūčio mėn. "Kautros" dviaukštis Ikarus-Scania (ZKG 761) važiuodamas maršrutu Paryžius-Kaunas-Vilnius Lenkijoje apsivertė. Viena moteris žuvo.
Kartais ne šis? (didesnės nuotraukos neradau). Man jis panašesnis į pusantrinį, o ne dviejų aukštų... Beje jo garažinio numerio, kaip supratau, niekas nežino? Ar jis nebuvo duotas?
Dar keletas nuotraukėlių:
1. Ikarus Scania EAG E99DD (2001 m. keliauja namo - į Kauną) [/IMG]
2. Ikarus Scania EAG E95 (2002 m. keliauja namo - į Kauną) [/IMG]
Comment