"Kauno tiltai" turi puikios bukles Ikrus 263 atrodo
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ikarus autobusai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr ne dvidurį 260? Ir, jau buvau įdėjęs nuotrauką, yra mokomasis Ikarus 260 Pakruojyje.
Jonavos Ikarus 280 TA baigiasi rugsėjo 3 d.
Comment
-
Anykščiai parduoda savo Ikarusą... Panašu, jog labai sparčiai artėjama prie visiško tarpmiestinių Ikarusų išnykimo http://auto.plius.lt/skelbimas/autob...arus/id-874161
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąAnykščiai parduoda savo Ikarusą... Panašu, jog labai sparčiai artėjama prie visiško tarpmiestinių Ikarusų išnykimo http://auto.plius.lt/skelbimas/autob...arus/id-874161
Bet, turbūt, jau nebeilgai, aišku, jei kas nors panorės tą Ikarus-ą įsigyti
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąNa, kiek gi kartų galima aiškinti, kad šis autobusas priklauso Vilniaus įmonei "Autoturas ir Ko" (net skelbime nurodytas el. pašto adresas autoturasirko@...
Bet, turbūt, jau nebeilgai, aišku, jei kas nors panorės tą Ikarus-ą įsigyti
Kalbant, apie Vilkaviškį, tai labai abejoju, jog dar ilgai važinės jų Ikarusai (jei išvis jie dar važinėja), Kaune aš jų jau kuris laikas nematau.
Comment
-
Paskutinis reisas – už dyką
Jurgita ČINKIENĖ
2010-06-14
Įlipus į autobusą – taurė šampano, nemokamas bilietas ir dainos. Taip buvo sutikti visi senutėliu autobusu „Ikarus“ važiavę jonaviškiai.
21 metus atitarnavęs senas Jonavos autobusų parko autobusas praėjusį penktadienį baigė savo kelionę ir buvo išleistas į pensiją.
„Vietoj šio autobuso nuo šiol važiuos naujesnis. Išlydėdami senąjį autobusą į pensiją paskutiniu reisu važiuojantiems jonaviškiams padarėme staigmeną – juos vežėme nemokamai.
Keleivius dainomis ir armonika linksmino moterų klubas „Prie kavos“, – pasakojo Jonavos autobusų parko direktorius Edmundas Mulokas.
Per 21 metus „Ikarus“ Jonavos gatvėmis yra nuriedėjęs 552 tūkst. kilometrų.
Nors seni „Ikarus“ patvarūs ir daug rūpesčių nesukelia, per šitiek laiko jie smarkiai surūdija.
Be to, tokia transporto priemonė naudoja daug degalų – 100 kilometrų reikia 38 litrų dyzelino.
Šventinio reiso proga du nuolat šį autobusą vairavę vairuotojai įmonės vadovui padovanojo butelį šampano su specialiai sukurta etikete „Paskutinio reiso gazas“.
„Ikarus“ dar nebus atiduotas į metalo laužą – jis stovės įmonės garaže. „Gal po 10-20 metų kokia nors proga jis dar išriedės į gatvę?“ – juokėsi E.Mulokas.
Comment
-
Šiandienos nuotraukos:
Na ir pabaigai - desertas - manau komentarų nereikia, kas čia yra
P.S. paskutinėje nuotraukoje matosi, kad autobuse gale yra atsarginis ratasPaskutinis taisė Eimantas; 2010.06.18, 20:38.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO to Ikaruso priekinių ratų diskai lyg ir neoriginalūs?
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimąTikrai taip. Čia bekamerinės padangos sumontuotos. Gale spėju taip pat.Parašė mskapss Rodyti pranešimąna man bunant vengrijoje kiek anksciau, tai tik su bekamerem padangom ikarusus ten teko matyti...
Galinis tiltas yra tinkamas tiek diskiniams ratlankiams, tiek ir išardomiems. Tik tuomet reikia naudoti specialias papildomas detales, prie kurių tvirtinasi ratklankis savo briauna. Todėl maždaug nuo 2000-ųjų tiek tiek Ikarusų, tiek ir Vilniaus Škodų 9 Tr (kurie taip pat buvo su išardomais ratlankiais) galiniai išardomi ratlankiai buvo be vargo pakeisti diskiniais ir pereita prie bekamerinių padangų. Tuo tarpu su priekiniu tiltu situacija prastesnė. Reikia keisti visą stebulę (tikriausiai), stabdžių būgnus ir kt.
Išardomų ratlankių privalumas - galima be specialios įrangos išmontuoti ir sumontuoti ratą. Pakanka tik laužtuvo (ar poros), plaktuko, lentos...
Todėl tas "Kauno tiltų" "Ikarusas" yra arba iš R. Vokietijos (nes iš ten bene visi padėveti "Ikarusai" ir buvo imporuojami į Lietuvą). Arba priekinis tiltas buvo perdarytas.
Comment
Comment