Parašė vidoq
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ikarus autobusai Lietuvoje
Collapse
X
-
Na ir du vieninteliai Lietuvoje likę (berods) ir naudojami Ikarus 280.
Taigi, skubėkit, kol dar ne vėlu. Nes kažkokia nuojauta kužda, kad greitai jų nebeliks. Keleivių srautas vakarinio piko metu, kada iš darbo grįžta "Achemos" darbuotojai, nėra toks didelis, kad labai reikėtų Ikarus 280. Suskaičiavau - Ikarusai iš gamyklos vieno reiso metu atveža apie 40 keleivių. Tiek keleivių gali pervežti ir mažesni autobusai...
Autobusų stotyje prieš vakarinį piką.
Ant tilto, važiuoja į "Achemą".
Comment
-
Pasivažinėjau abiem Ikarusais. 4 maršrute dirbęs autobusas yra geresnės būklės - bent jau iš išorės ir salone. Nors abu jie yra 1989 metų.
Abiejuose autobusuose atsarginiai ratai salone. Vilniuje jie iš salonų išnyko gal kokiais 98... Kaune - nepamenu.
Komposteriai pritvirtinti taip. Ir ne tik šiuose Ikarusuose, bet ir, pavyzdžiui, Jonavos "Karosose". "Karosos" pastaruoju metu važinėja į Kauną. Bet, anksčiau, arba kartais, jos dirba ir mieste. Tiesa, "Karosose" pakeistos sėdynės - sudėtos senos minkštų autobusų sėdynės.
Beje, būtent taip komposteriai buvo tvirtinami ir Alytuje iki maždaug 1985-86 metų. Daugumoje rajonų LAZ-695 autobusuose irgi taip būdavo pritvirtinti komposteriai.
Ikarusuose išlikę
Galinės durys abiejuose autobusuose nenaudojamos ir iš vidaus varčios sutvirtintos plienine apkaba.
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąBent jau is foto tai stovis atrodo dar labai neblogas..O Vilniuje dar vazineja paskutinis 280?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAbiejuose autobusuose atsarginiai ratai salone. Vilniuje jie iš salonų išnyko gal kokiais 98... Kaune - nepamenu.
Priemiestiniuose Vilniaus Ikarusuose - taip, būdavo, bet miesto - tikrai neprisimenu tokių...
Dabar niekur nerandu info, bet gal man nesisapnuoja, kad Ikarus 280 turėjo specialų skyrių atsarginiam ratui - už kažkurių iš šonų apačioje esančių "durelių" - gal priekaboje
Comment
-
Na griztant prie Ikarusu temos, tai Kaune atsarginiai ratai dingo irgi iki kazkur 98m.. Pas 280'uosius jie budavo laikomi tarp sujungimo gumu,( to ziedo pakrasciuose tarp tureklu) Pamenu jei atvaziuodavo toks Ikarus'as labai budavom nepatenkinti, rytais negaledavom sedet ant tureklu . Na, o pas 260 labai retas atvejis budavo ratas salone. Jis buvo laikomas gale, kaireje puseje..
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąWhere're your photos from Panevėžys? You wrote you were going there to take them, but where are they? Did I miss something?
One photo from my friend. This bus is standing in Kaunas bus depot.
Comment
-
"Kauno autobusai" pradėjo pjaustyti pirmą iš paskutiniųjų likusių Ikarus autobusų, kurie daugiau neišvažiavo į gatves nuo praėjusių metų gruodžio devynioliktos dienos.
Pirmasis į egzekuciją pateko Ikarus 280 ZKV 898, nr. 1282:
Likusieji jau be valstybinių numerių:
Minėtas nr. 1282 praėjusių metų gruodį, dar dirbantis 36-ajame maršrute, galinėje stotelėje Technikos gatvėje:
Vienintelis "Kauno autobusų" Ikarus dar su valstybiniais numeriais, važinėjantis parko teritorijoje yra Ikarus 260 ZKV 907, nr. 2109.Paskutinis taisė Raivo; 2009.10.14, 23:53.
Comment
-
Parašė Raivo Rodyti pranešimą"Kauno autobusai" pradėjo pjaustyti pirmą iš paskutiniųjų likusių Ikarus autobusų, kurie daugiau neišvažiavo į gatves nuo praėjusių metų gruodžio devynioliktos dienos.
Vienintelis "Kauno autobusų" Ikarus dar su valstybiniais numeriais, važinėjantis parko teritorijoje yra Ikarus 260 ZKV 907, nr. 2109.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimąI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment