Ne paslaptis, jog nuo vasario panaikinus maršrutinių mikroautobusų kursavimą mieste, įsteigti 7 nauji maršrutai - privežamieji, kurie užtikrina atokiau centro gyvenančių gyventojų viešojo transporto poreikį. Visuose maršrutuose dirba po vieną mikroautobusą (išskyrus P6), dažniausiai jie dirba pertraukiamais grafikais. Nors spaudoje daug rašyta, jog tvarkaraščiai yra suderinti, o vėlavimo atveju bus palaukiama, realybėje taip nėra ir ne kartą teko matyti autobusą ar mikroautobusą nuvažiuojant nesulaukus keleivių.
P1 Zoknių žiedas - Šiaulių oro uostas.
Šis maršrutas pats trumpiausias (pirmyn-atgal) - 4,2 km. Keista, kad vis dar išlaikomas 15 autobuso maršrutas (autobusų stotis - oro uostas), kuris dabar visiškai dubliuojamas. Logiška būtų įvedus el. bilietą, jo visiškai atsisakyti, nes jis ir nebuvus privežamojo maršruto orą vežiodavo.
Šis mikroautobusas iki šiol važinėjo 54 maršrutu.
P2 Rasa - Sutkūnai
Aptarnauja Ridvijos mikroautobusas. Ne maža dalimi reisų važiuoja paskui 29 autobusą...
P3 Lieporiai – Gegužių kaimas
Taip pat Ridvijos mikroautobusas.
P4 Rėkyva – Einoraičiai
P5 Kuršėnkelio žiedas – Skroblų g.
P6 Kuršėnkelio žiedas – Medelyno žiedas
Šiame maršrute dirba net du mikroautobusai, kas kiek keista, nes nemaža dalis šio maršruto trasos visiškai nauja viešajam transportui, susisiekimo tarp Kuršėnkelio ir Medelyno žiedo išvis nebuvo.
Net ne mikroautobusas, o minivenas. Įdomu kieno, gal Busturo?
Ir P7 Ligoninės – Skroblų g
Mikroautobusas priklauso "Jūsų taksi"
Įspūdingo grožio pirkinys. Paskutiniu metu pavydėjau Klaipėdai, kuri moka tvarkytis, dabar pavydžiu ir Šiauliams. Sėkmingo naudojimo ir patogių kelionių!
Kažin kiek metų šiam autobusui ? Šiandien pavyko "užtaikyti" ir juo pasivažinėti, tai jei kas paklaustų kiek, tai sakyčiau, kad naujas .
5-6 metai. Nežiūrint į tai, kad jis registruotas kaip 2010 m. gamybos, VIN numeris rodo, kad jis pagamintas 2008 m. Be to, nelabai realu yra 2009 m. Vilniuje matyti autobusą, kuris "pagamintas" 2010 - nuotraukoje tas pats autobusas http://fotobus.msk.ru/photo/113114/
Tą patį galima pasakyti apie bet kurį miestą. Man tai kvepia rašymu vien dėl rašymo.
Kaunas perka olandišką techniką, kurios remonto ir priežiūros patirtį jau turi.
Kas čia per priekaištai? Fotobusą pildo žmonės, ne robotai.
5-6 metai. Nežiūrint į tai, kad jis registruotas kaip 2010 m. gamybos, VIN numeris rodo, kad jis pagamintas 2008 m. Be to, nelabai realu yra 2009 m. Vilniuje matyti autobusą, kuris "pagamintas" 2010 - nuotraukoje tas pats autobusas http://fotobus.msk.ru/photo/113114/
Nesutikciau, kiti miestai protingiau galvot pradejo. Kaunas: olandai-belgai, Klaipeda: Manai-MB, Panevezys: Neoplanai.
Dominuoja geltona Šiauliuose, va Klaipėdoje atrodo, kad spalvų paradas ten
Vilniuje – seni autobusai geltonai mėlyni, nauji pilki. Troleibusai gelsvai raudoni.
Kaune autobusai raudoni, troleibusai žali.
Šiauliuose autobusai (po truputį) dažomi raudonai/geltonai, kaip Varšuvoje ar tarpukariniame Kaune.
Klaipėdos Citeliai nudažyti sidabrine, oranžine ir žalia – kaip ir iš kažkokio Vokietijos miesto atvežti MB.
Nesutikciau, kiti miestai protingiau galvot pradejo. Kaunas: olandai-belgai, Klaipeda: Manai-MB, Panevezys: Neoplanai.
Reikia džiaugtis, kad iš vis kažką perka. O šį kartą visai neblogas pirkinys. Jums lengva šnekėti, kai nesuvokiate autobusų kainų Europoje. Ir Lietuva nėra tokia ekonomiškai subrendusi valstybė kuri galėtų pilnavertiškai ir savarankiškai tvarkyti VT sistemą savo didžiuosiuose miestuose.
Comment