O tai kompiuterio nebus, kurie tūretu būti prie vairo dešinėje pusėje kur prisukta kažkokia plokštelė?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ŠIA] Šiaulių autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąO tai kompiuterio nebus, kurie tūretu būti prie vairo dešinėje pusėje kur prisukta kažkokia plokštelė?
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąSpalva reto slykstumo, kodel negalejo buti balta kaip jau vazinejanciu VOLVO ar MB Citaro? Irisbus'us butu perdaze ir viskas.
Ne toks naujas, bet nesenai perdažytas Busturo autobusas. Anksčiau atrodė taip - http://fotobus.msk.ru/vehicle/273197/#n287028
Comment
-
Man tai gražu, kad Šiauliai pasirinko tokias spalvas nedubliuodami kitų šalies miestų spalvų, netaip kaip sovietmiečiu kuomet visų miestų Ikarusai buvo geltonos spalvos.
Kadangi Šiauliai yra Saulės miestas, todėl ir atitinkamos Saulės spalvos panaudotos - geltona ir raudona.
Jeigu Šiauliai ateityje vis dėlto sugalvotų pakeisti esamą nudažymą - tam tikslui tinka ir oranžinė spalva. Kadangi oranžinė spalva irgi yra Saulės spalva, todėl nudažymo tematika nesikeistų (Šiauliai - Saulės miestas).
Kaip eksperimentą, galima kokį nenaują busą pabandyti nudažyti mėlyna aviatorių spalva (mėlynos spalvos yra labai daug visokių atspalvių) ir pažiūrėti kas gausis nes Šiauliai yra ir aviatorių miestas.
Comment
-
Parašė Lincas Rodyti pranešimą
Šiais metais Busturas sulaukė visai neblogo "pastiprino". Iš pradžių Castrosua, o dabar šie, kad ir ne nauji, tačiau dar visai neblogi, Mercedes Benz Citaro. Džiugu, kad Busturo geldos yra palaipsniui keičiamos geresniais autobusais.
Comment
-
Sveiki!
Šiaulių autobusų fotogalerijos tema jau kurį laiką apmirusi, todėl pats metas ją atgaivinti.
Praeitų metų birželio 11 dieną įkėliau fotoreportažą, kuriame užfiksuoti 12, 20, 8, 23, 13 maršrutų autobusai ir trumpai aprašyti įspūdžiai. Šį kartą po ne vienos valandos darbo analizuojant autobusų maršrutus ir tvarkaraščius (suderinti stoteles ir laikus užtruko labai ilgai) dienos šviesą gali išvysti jau naujos nuotraukos ir nedidelė įveikto turo analizė.
Taigi pradedam
Gūdų birželio pirmadienį, kurį lydi vėsa ir labai tirštas rūkas, keliuosi 4-ą valandą ryte ir išeinu link Gytarių žiedo. Pakeliui – pirmųjų į dienos reisus išvykstančių autobusų vaizdai:
Iš karto atsiprašau už nuotraukų kokybę – nesu fotografas
Gytarių gatvėje teko pamatyti ir naujausio Šiaulių 16 maršruto autobusą. Beje, šis numeris yra bene vienintelis naudojamas antrą kartą skirtingam reisui pažymėti (t.y. anksčiau 16 numeriu važinėjo dabartinis 4A maršrutas). Tuo metu žmonių šiame autobuse nesimatė, tačiau, reikia manyti, paklausa yra, nors kol kas šis specifinis reisas man atrodo perdėm keistas. Beje, šį rytą 16 maršrutu išriedėjo senas mėlynos spalvos autobusas.
Iš pradžių sėdu į pirmąjį 9 numeriu pažymėtą autobusą, išvažiuojantį 5.13 ryte. Dažnai tenka susimąstyti, ar yra didelis skirtumas, kuris pietinės Šiaulių dalies žiedas paskiriamas kaip konkretaus maršruto galutinė stotelė. Rodos, paskutinės Gytarių mikrorajono stotelės visuomet pustuštės, todėl sunku tikėtis didelio žmonių antplūdžio į rytinius reisus. Vis dėlto šiek tiek nustebina bemaž penki 9 autobuso lūkuriuojantys žmonės jau pačiame žiede, todėl nesunku įsitikinti, kokią didelę viešojo transporto paklausą turi daugiaaukščiais namais užstatytos teritorijos. Kita vertus, Lyros g. ir tolimesnėse stotelėse keleivių daug neįlipo, todėl autobusas visą kelią važiavo gana laisvas, bet ne pustuštis. Dar prieš nedidelį laiko tarpą 9 autobusas važiuodavo tik iki Pabalių žiedo, tačiau ne per seniausiai duris atvėrus kai kurioms įstaigoms pramoniniame parke Zokniuose šis reisas buvo solidžiai pailgintas ir dabar driekiasi per Serbentų, Dubijos gatves ir per patį pramonės parką, kuriame ir išlipa paskutiniai keli darbuotojai.
(Nuotraukos iš Zoknių žiedo). Tolimesnė kelionės dalis tęsiasi 1 maršruto autobusu, kuris į Zoknių žiedą atvyksta su keletu keleivių, kurie taip pat važiuoja iki pramonės parko. Per pastarąjį šiuo metu suka rytiniai ir keletas popietinių autobusų patikslintais 1' numeriais. Apskritai visoje 1 autobuso trasoje šį kartą keleivių pakako, bet daug taip pat nebuvo. Į Savanorių žiedą atvykstu jau vienas.
O čia galimybės „paspotinti“:
(Vienintelis Šiaulių miesto autobusas-ekspresas, pažymėtas numeriu 23).
Pėsčias grįžtu į Rasos žiedą ir pirmą kartą pasiryžtu išbandyti privežamąjį „mikriuką“. Būtent dėl jų naudos nesu pilnai įsitikinęs, tačiau pasirodė, kad šie maršrutai – visai neblogas sumanymas. Žinoma, pats persėdimas nėra pats maloniausias dalykas – tiesioginiai reisai visuomet nurungia jungiamuosius, todėl stiprus 29 maršruto apkarpymas Sutkūnų gyventojams, matyt, sukėlė nepasitenkinimo. Vis dėlto didelei daliai Medelyno, Vinkšnėnų ar Lieporių kaimo gyventojų ši reforma greičiausiai išėjo į naudą, bet čia objektyvios nuomonės reikėtų teirautis dažnai kursuojančių keleivių. Šiandienos faktas – P2 „mikrobu“ iki Sutkūnų vykau vienas, tik vieną tarpinę stotelę pavažiavo pora žmonių. Čia nuotraukos neturiu, matyt, vairuotojas ir taip liko didžiai nesupratęs, kodėl nuvažiavau iki Sutkūnų, o po to ramiai perėjau į žiedą ir 29 autobusu pajudėjau atgal
Kaip jau minėjau, 29 maršrutas bene labiausiai nukentėjo po Šiaulių viešojo transporto reformos. Anksčiau kursavęs kiekvieną savaitęs dieną gana mažu intervalu, šiandien šis reisas vykdomas tik darbo dienomis, stipriai praretintu grafiku ir dar sutrumpinta trasa iki Gamybos žiedo (tik su keliais, kaip šiuo atveju, prailginimais iki pačių Sutkūnų). Keleivių, beje, šį kartą buvo ne per daugiausiai, matyt, rytais į šią pusę keliaujančių daug nėra.
Grįžęs į Gytarių žiedą laukiu 14 numeriu pažymėto autobuso. Priešingai nei 29, šis maršrutas ne per seniausiai kaip tik suklestėjo. Tam įtakos neabejotinai turėjo 55 „mikriuko“ panaikinimas. Vis dėlto, nors šiandien 14 autobusas kursuoja jau maždaug kas valandą, įskaitant savaitgalius, šis reisas vis dar išlieka šiokia tokia mistika daugeliui su Šiaulių viešuoju transportu nepernelyg susipažinusiam gyventojui: labai dažnai tenka centre pastebėti sutrikusius žmonių, laukiančių autobuso į pietinius rajonus, veidus ar išgirsti įlipusių keleivių klausimus vairuotojui, ar šis nuveš ten, kur jiems reikia.
Medelyno žiede persėdu į dar vieną privežamojo maršruto mikroautobusą – šį kartą į reiso P6. Veikiausiai pusę kelio važiuoju vienas, bet vėliau transporto priemonė pasipildo dar bemaž keturiais keleiviais. Laviruoti Medelyno ir Vijolių gatvelėmis šiandien turbūt buvo smagiausia.
Keli kadrai iš Kuršėnkelio žiedo ir kelias minutes pavėlavusiu 3 autobusu (beje, pirmoje nuotraukoje matomas kitas 3 numerį rodantis „Irisas“ taip ir liko stovėti) važiuoju į Gegužių žiedą. Keleivių ir tą kartą buvo mažokai, be to, kažkodėl šio autobuso šoninė kortelė informavo, kad tai 3A reisas, nors toks vasarą nevažinėja.
Štai taip keliolika minučių po devintos valandos ryto baigiasi „ekskursija“ po Šiaulius. Tikiuosi, reportažas įdomus, o planuose turiu dar vieną nedidelę išvyką
Comment
-
Gaila, bet panašu, kad šiandien sugedo vienas iš naujųjų Mercedes-Benz Türk O345 Conecto LF G, #1924, avarijos požymių nepastebėjau.
Tilžės/Statybininkų/Gardino g. sankryža, nuovaža link Gardino g. Iliustracinis kadras (deja, ne itin reprezentacinės kokybės):
Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.02, 21:28.
Comment
Comment