Apie šitus autobusus,Volvo B10L-60 CNG/Säffle 5000
Šitie autobusai yra labai blogios kokybės ir Malmo miestė uždraude policija važineti jiems,pažiuresim kaip Vilniuje bus
Kim: Somebody in UAB will be punished for buying these buses...
Denis_Simonov: Why?
Kim: Because they are in really bad condition, the last two years they were driving in Malmö there were many daily breakdowns, so many that the local press and the police started to find them interesting. The press wrote about the condition of the buses, and the police stopped some of them and banned them from driving. Apart from that, these buses are first generation fully built Volvo buses with the Thoreb electrical system for which you need the right software in order to make the bus work without electrical problems. Everything in these buses are operated by computer : Opening of doors, front screen wipers, heating system etc.. I could go on.
Apie šitus autobusus,Volvo B10L-60 CNG/Säffle 5000 Atvaizdas
Šitie autobusai yra labai blogios kokybės ir Malmo miestė uždraude policija važineti jiems,pažiuresim kaip Vilniuje bus
Na ka as zinau, paskaicius KIM laiska susirado ispudis,kad geriausi autobusai yra is Danijos. Tarpkitko, KIM yra autobusu dileris, todel suinteresuotas kuo parduoti daugiau autobusu is savo salies. Pvz: Busturas pirko paskutiniuosius 16 trumpu Volvo autobusu ir ju technine bukle tikrai nebuvo geresne uz tu, kurie vazineja Vilniuje. Taip, kai pries pora metu (pasikartosiu) buvau Svedijoje, tai jie masiskai pardavinejo tuos Volvo CNG ir su kiaurais stogais ir pan. Bet tikriausiai pagrindine problema yra ta, kad sitie autobusai yra keliais centimetrais platesni, todel ir policija juos uzdraude eksploatuoti. Jei neklystu, vienas is Klaipedos miesto laikrasciu rase apie sita problema, nezinau kaip ji buvo isspresta.
O del tu lazeriuku, tai nuotraukoje fotografuotas miesto autobusas ne uzmiescio ir tokiu davikliu yra ir uzmiescio autobusuose. Pvz: Busturo naujosios Volvo, kurios pagamintos 2005m, darytos butent imones uzsakymu ir siu davikliu nera, nes tai tikriausiai neieina i bazini paketa uzsakant autobusa.
Bet tikriausiai pagrindine problema yra ta, kad sitie autobusai yra keliais centimetrais platesni, todel ir policija juos uzdraude eksploatuoti. Jei neklystu, vienas is Klaipedos miesto laikrasciu rase apie sita problema, nezinau kaip ji buvo isspresta.
Lietuvoje leista eksploatuoti platesnius autobusus. Skaičiau, kad to miesto transporto skyriui tiesiog reikia gauti atskirą leidimą iš saugaus eismo komisijos. Nežinau leidimas vienas, ar kiekvienas atskirai transporto priemonei, bet logiškiausia būtų pastarasis variantas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Lietuvoje leista eksploatuoti platesnius autobusus. Skaičiau, kad to miesto transporto skyriui tiesiog reikia gauti atskirą leidimą iš saugaus eismo komisijos. Nežinau leidimas vienas, ar kiekvienas atskirai transporto priemonei, bet logiškiausia būtų pastarasis variantas.
Na tada jau cia kita kalba. Gerai kad leidzia taip lengvai isspresti viska.
Nežinau, bet manau panašiu principu, kaip troleibusas "rikiuojasi" su ūsais.
Nemanau. Troleibusų kontaktinio tinklo išsišakojimuose yra elektromagnetinis perjungėjas, kuris veikia panašiai kaip geležinkelio iešmai - persisuka į vieną arba kitą pusę nuo srovės šuolio. O tramvajaus bėgiuose slankių detalių neaptiksime...
Nemanau. Troleibusų kontaktinio tinklo išsišakojimuose yra elektromagnetinis perjungėjas, kuris veikia panašiai kaip geležinkelio iešmai - persisuka į vieną arba kitą pusę nuo srovės šuolio. O tramvajaus bėgiuose slankių detalių neaptiksime...
Galbūt toje nuotraukoje tematome ne išsišakojimą, o susijungimą? Eismas gal vyksta tik 2 į 1 kryptimi?
Seniai jau zadejau susitvarkyti nuotraukeles, taciau neturejau laisvo laiko. Siandien nusprendziau paaukoti vakariuka ir paleisti nuotraukas i interneta. Jei gaivinti tai gaivinti galerija
ANC
Ir nuotraukeles is Latvijos, teko trumpai pasisveciuoti Jelgavoje:
Daugpilis. Antrasis pagal dydį Latvijos miestas. Pagrindinis vežėjas (nebėginis) mieste ir apskrityje yra Daugpilio autobusų parkas http://www.buspark.lv.
Jis yra vienintelis mieste vežėjas autobusais ir maršrutiniais taksi. Taip pat aptarnauja beveik visus priemiestinius maršrutus.
Autobusų parko pagrindą sudaro Volvo, Solaris ir Scania autobusai.
Miesto maršrutų aptarnavimui naudojami dideli autobusai: vien tik Solaris Urbino 15.
Ir vien tik dvigubi Volvo. Beje, visų šių autobusų dažymo schema tik dviejų tipų, kaip matyti nuotraukose.
Taip pat teko matyti vieną Volvo midibusą ir MB Vario (tai ne maršrutinis taksi).
Senesni autobusai, kuriuose neveikia ar nėra maršrutų švieslenčių, važinėja tik su maršruto numeriais. Jokių lentelių su užrašytomis maršruto pradžia ir pabaiga nėra!
Pagrindinė Daugpilio miesto autobusų maršrutų ypatybė - beveik visi prasideda stotelėse prie autobusų stoties. Didžiausias maršruto numeris - 20. Bet yra keli su raidėmis A, taip pat B, C, P. Taip pat keisti 20A/2 ir 20B/16. Kai kuriais maršrutais autobusai kursuoja vos kelis kartus per dieną.
Pagrindiniai maršrutai yra 17A, 17, 10 ir 12. Kiti kursuoja kas 40-50 min., kai kurie kas valandą ar dar rečiau. Darbo dienomis pagrindinių maršrutų autobusų eismas prasideda apie 5.30, o baigiasi apie apie 24 val. Kitų maršrutų autobusų eismas prasideda apie 6 val., o baigiasi apie 20-22 val.
Autobusų tvarkaraščiai kabo tik pagrindinėse stotelėse, o daug kur jų nėra. Tik ant stotelės ženklo užklijuotas maršruto numeris (kaip Kaune).
Darbo dienomis miesto maršrutais kursuoja tik 30 autobusų!
Vienkartinio bilieto kaina - 0,30 lato. Yra bilietai su 50 % nuolaida ir nulinio tarifo (lygtai tik vaikams ikimokyklinio amžiaus). Bilietus parduoda tik konduktorės autobusuose (tramvajuose ta pati sistema). Vienkartiniai bilietai ruloniniai, t.y. atplėšiami.
Sekmadieniais visiems keleiviams vienkartinis bilietas kainuoja 0,15 lato. Realiai tai yra 50 proc. akcijinė kaina neturintiems lengvatų, nes lengvatininkai sekmadieniais pigiau nemoka.
Kioskuose bilietai neparduodami. Mėnesiniai taip pat. Juos galima įsigyti tik autobusų stotyje. Bendro autobusų ir tramvajų mėnesinio bilieto nėra.
Mėnesinis autobuso bilietas važiuoti vienu maršrutu kainuoja 15 latų, dviem maršrutais (6 ir 7 arba 8 ir 15) - 18 latų, o visais maršrutais - 21 latą (apie 103 Lt).
Į autobusus įlipama pro visas duris.
Keleiviai kultūringi, įlipę iš karto rodo mėnesinius konduktorei. Lengvatininkai taip pat rodo pažymėjimus. Perkantys vienkartinius bilietus dažnai nelaukia, kol prieis konduktorė, o patys prieina prie jos ir susimoka.
Maršrutiniai taksi - balti MB Sprinter. Beje, be jokių skiriamųjų taksi ženklų ar plafonų, kaip yra Lietuvoje. Maršrutinio taksi bilieto kaina irgi 0,30 lato. Yra 7 maršrutinių taksi maršrutai, vienas iš jų turi priemiestinį keturženklį maršruto numerį. Visų maršrutinių grafikai baisiai "skysti". Intervalas kas 25 ar net ir virš valandos. Tik vieno (10A) maršrutinio taksi maršrutas sutampa su autobuso irgi (10A) maršrutu.
Priemiesčio maršrutais važinėja senesnė ir įvairesnė AP technika:
Nemačiau nei vieno AP mikroautobuso priemiesčio maršrutuose. Iš privačių vežėjų teko matyti tik kelis priemiestinius mikroautobusus Iveco, Irisbus. Privačių vežėjų autobusais priemiesčio maršrutais turbūt nėra.
Jei teisingai supratau, priemiesčio maršrutuose lengvatų nėra ir kaina yra fiksuota - 1 latas nepriklausomai nuo atstumo.
Comment