Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Viešasis transportas Latvijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Yra VVT taisyklėse punktas:
    "31. Keleiviams draudžiama: , skleidžiantiems aitrų kvapą, apsirengusiems nešvariais drabužiais
    Kas dėl kvapo - "fifos" (ir dauguma normalių moterų) taip pat skleidžia nemalonų kvepalų kvapą, bet jų iš VT neišvaro.

    Comment


      Daugavpils tramvajai

      Paskutinis taisė Etransport; 2020.02.28, 16:30.

      Comment


        Naujienos iš Rygos , nuo 2020 metų sausio 2 dienos bus naujas troleibuso maršrutas numeris 4 maršrutas Jugla-Ziepniepkkalns jis pakeis 40 autobuso maršrutą . Dali trasos važiuos su papildomu dyzeliniu varikliu.

        Comment


          Negi Rygoje šitiek daug laisvų troleibusų yra? Šiuo metu 40 maršrutui reikia bent 18 didelės talpos (triašių ar sujungtinių triašių). Kokie 2 troleibusai bus nuimti nuo 19 troleibuso, bet naujo 4 trasa bus ilgesnė, tai reikės tų pačių ~17-18 troleibusų. Ir dar klausimas - ar Rygos nauji sujungtiniai triašiai troleibusai su autonomine eiga? Iki šiol "autonominiuose" maršrutuose nr. 9 ir 27 važinėjo tik trumpi Irisbusai.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Į Ryga vėl pradėjo vežti trečios kartos solarius 18 metrų , keletas iš jų jau dirba maršrutuose, beto užpraeitais metais buvau prie 2 troleibusų parkę be vendenilinių solarių dar bent jau 20 stovėjo dienos metu.

            Comment


              Rygos troleibusai 2020 metai

              Comment


                Kol Vilniuje dar ramiai važinėja 1985 pagamintos Škodos, Ryga parduoda 20 2007-2008 pagamintų Škoda 24Tr troleibusų (konkrečiai šitie be autonominės eigos) Yra aukciono pdf'as anglų kalba.

                Comment


                  Nepamenu, ar buvo forume ir nežinau, ar labai tinka į šią grupę, bet netoli Liepojos yra galimybė turistams pernakvoti autobuse

                  https://www.delfi.lv/turismagids/lat....d?id=51358453

                  Comment


                    Nuo spalio 15 nemokamų maršrutų.

                    С октября на 15 региональных маршрутах общественного транспорта — бесплатный проезд (+список маршрутов)

                    Бесплатный общественный транспорт будет курсировать на всех или нескольких рейсах на следующих маршрутах:
                    • Nr.6711 Алуксне–Делинькалнс–Корнети–Алуксне;
                    • Nr.5265 Лудза–Цибла–Криванда–Цибла–Лудза;
                    • Nr.5634 Лудза–Фелицианова–Зилупе–Шкяуне;
                    • Nr.5497 Екабпилс–Сунаксте;
                    • Nr.6579 Лудза–Сейли–Рундени–Лаудери–Лудза;
                    • Nr.6552 Лудза–Зилупе–Конецполе–Лудза;
                    • Nr.6454 Балви–Упетниеки–Ругайи;
                    • Nr.6608 Руйена–школа Ипикю–Руйена;
                    • Nr.6746 Салдус–Яунауце;
                    • Nr.6686 Смилтене–Триката–Стренчи–Смилтене;
                    • Nr.6597 Смилтене–Стренчи–Смилтене;
                    • Nr.6444 Виляка–Вецуми-Лавошниеки;
                    • Nr.6517 Эргли–Лиепкалне–Сауснея;
                    • Nr.6986 Екабпилс–Межгале;
                    • Nr.3034 Автовокзал–станция Лугажу–Автоквокзал
                    https://rus.delfi.lv/news/daily/latv....d?id=53464877

                    Comment


                      Nuo 2022 Sausio 24 dienos Daugpilyje, pradėjo kursuoti 4 maršruto tramvajus. Maizes kombināts – Stacija – Maizes kombināts. Neaišku ar čia ekspermentinis maršrutas ar jis bus visą laiką.
                      https://www.daugavpils.lv/pilseta/pa...sruta-tramvajs

                      Comment


                        Rygoj vykdomas tramvajų naikinimas. Liko tik 5 maršrutai. Nors 2 metai atgal dar buvo 8.

                        Comment


                          Nėra čia visai tiesa, nes:

                          3 maršrutas kursavo 3 kartus per dieną ir yra visiškai dubliuojamas 1+7;
                          9 maršrutas tebuvo sutrumpinta 7 maršruto versija, kursavusi tik piko metu;
                          11 maršrutas laikinai uždarytas dėl griūti pradėjusio viaduko, esančio maršruto trasoje. Laikinai, kol vykdoma naujo viaduko statyba, pakeistas autobusais.

                          Rygoje yra labai stiprus (stipresnis negu Vilniuje) visų VT rūšių vairuotojų trūkumas.

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            <...>
                            9 maršrutas tebuvo sutrumpinta 7 maršruto versija, kursavusi tik piko metu;
                            <...>
                            Trumpesnis? O ne atvirkščiai - ilgesnis? 7 kursuoja Kengarags - Ausekla iela, o 9 trasa Kengarags - Ausekla iela - Aldaris.
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Latviai pradėjo KAŽKĄ daryti su Rygos VT. Tramvajuose popierinio bilieto (e-talons) neparduoda. Taip pat ir ne visi automatai juos parduoda. Yra app'sai, bet nelabai aišku ar juose galima vienų metu aktyvuoti kelis bilietus.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                ...
                                Yra app'sai, bet nelabai aišku ar juose galima vienų metu aktyvuoti kelis bilietus.
                                Galima.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Galima.
                                  Gut. Dar jei kur būtų jų greita instrukcija... Dabar pirmom valandom truputį įtampa.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Galima.
                                    Ar tikrai, su kokia programėle? Pavasarį Rigas Satiksme leido tik vieną bilietą aktyvuoti. Tramvajuje automatas nepardavinėjo vienkartinių bilietų, tik galėjai pasipildyti “e-talons” kortelę.

                                    Comment


                                      https://rus.delfi.lv/57860/latvia/56...lNU82vIL1khTkQ

                                      The batteries of the new Rīgas Satiksme electric buses discharge faster in cold weather, so they travel on relatively short routes. They use diesel fuel anyway, because it is used to heat the interior. If heating were provided only by an electric battery, its capacity would decrease by a third, which would reduce the mileage. The electric buses would not be able to travel on the 3rd bus route without additional charging. In turn, charging takes four hours, reports the Ziņneši program on the 360TV channel.
                                      Išsiverčiau su Google translate į anglų kalbą. Straipsnis pasakoja apie tai, kaip įsigijus elektrinių autobusų Rygoj kyla problemų žiemos metu, nes jie negali nuvažiuoti visos numatytos trasos, o ir pati baterija žiemą turi būti šildoma dyzeliu, kad nors kiek ilgiau laikytų. Taigi žiemos metu, elektriniai autobusai gali važiuoti tik trumpus atstumus, apie ką verta pagalvoti mūsų genijams, kurie nori ardyti kontaktinį tinklą.

                                      Comment


                                        Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                                        https://rus.delfi.lv/57860/latvia/56...lNU82vIL1khTkQ



                                        Išsiverčiau su Google translate į anglų kalbą. Straipsnis pasakoja apie tai, kaip įsigijus elektrinių autobusų Rygoj kyla problemų žiemos metu, nes jie negali nuvažiuoti visos numatytos trasos, o ir pati baterija žiemą turi būti šildoma dyzeliu, kad nors kiek ilgiau laikytų. Taigi žiemos metu, elektriniai autobusai gali važiuoti tik trumpus atstumus, apie ką verta pagalvoti mūsų genijams, kurie nori ardyti kontaktinį tinklą.
                                        Pas mus kitoks klimatas nei Rygoje, seni, viskas ok bus, seni.

                                        Comment


                                          Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                                          Išsiverčiau su Google translate į anglų kalbą. Straipsnis pasakoja apie tai, kaip įsigijus elektrinių autobusų Rygoj kyla problemų žiemos metu, nes jie negali nuvažiuoti visos numatytos trasos, o ir pati baterija žiemą turi būti šildoma dyzeliu, kad nors kiek ilgiau laikytų. Taigi žiemos metu, elektriniai autobusai gali važiuoti tik trumpus atstumus, apie ką verta pagalvoti mūsų genijams, kurie nori ardyti kontaktinį tinklą.
                                          Nieko naujo. Berods Oslas pastarąją žiemą susidūrė su problemomis, kai dėl didelių šalčių autobusai negalėjo įveikti numatytų atstumų ir teko daug reisų atšaukti.
                                          Taigi vykdant kažkokį radikalų pokyti ir įvedant baterijas kaip pagrindinį šaltinį, būtina atlikti detalius testavimus žiemą.

                                          TIk ten dėl dyzelio parašyta, kad dyzeliniu šildytuvu šildomas salonas, o ne baterija. Nes jei naudoti baterijas ir salono šildymui, tai atimtų dar trečdalį talpos iš jų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X