Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Viešasis transportas Latvijoje
Collapse
X
-
Negi Rygoje šitiek daug laisvų troleibusų yra? Šiuo metu 40 maršrutui reikia bent 18 didelės talpos (triašių ar sujungtinių triašių). Kokie 2 troleibusai bus nuimti nuo 19 troleibuso, bet naujo 4 trasa bus ilgesnė, tai reikės tų pačių ~17-18 troleibusų. Ir dar klausimas - ar Rygos nauji sujungtiniai triašiai troleibusai su autonomine eiga? Iki šiol "autonominiuose" maršrutuose nr. 9 ir 27 važinėjo tik trumpi Irisbusai.
Comment
-
Nepamenu, ar buvo forume ir nežinau, ar labai tinka į šią grupę, bet netoli Liepojos yra galimybė turistams pernakvoti autobuse
https://www.delfi.lv/turismagids/lat....d?id=51358453
Comment
-
Nuo spalio 15 nemokamų maršrutų.
С октября на 15 региональных маршрутах общественного транспорта — бесплатный проезд (+список маршрутов)
Бесплатный общественный транспорт будет курсировать на всех или нескольких рейсах на следующих маршрутах:- Nr.6711 Алуксне–Делинькалнс–Корнети–Алуксне;
- Nr.5265 Лудза–Цибла–Криванда–Цибла–Лудза;
- Nr.5634 Лудза–Фелицианова–Зилупе–Шкяуне;
- Nr.5497 Екабпилс–Сунаксте;
- Nr.6579 Лудза–Сейли–Рундени–Лаудери–Лудза;
- Nr.6552 Лудза–Зилупе–Конецполе–Лудза;
- Nr.6454 Балви–Упетниеки–Ругайи;
- Nr.6608 Руйена–школа Ипикю–Руйена;
- Nr.6746 Салдус–Яунауце;
- Nr.6686 Смилтене–Триката–Стренчи–Смилтене;
- Nr.6597 Смилтене–Стренчи–Смилтене;
- Nr.6444 Виляка–Вецуми-Лавошниеки;
- Nr.6517 Эргли–Лиепкалне–Сауснея;
- Nr.6986 Екабпилс–Межгале;
- Nr.3034 Автовокзал–станция Лугажу–Автоквокзал
Comment
-
Nuo 2022 Sausio 24 dienos Daugpilyje, pradėjo kursuoti 4 maršruto tramvajus. Maizes kombināts – Stacija – Maizes kombināts. Neaišku ar čia ekspermentinis maršrutas ar jis bus visą laiką.
https://www.daugavpils.lv/pilseta/pa...sruta-tramvajs
Comment
-
Nėra čia visai tiesa, nes:
3 maršrutas kursavo 3 kartus per dieną ir yra visiškai dubliuojamas 1+7;
9 maršrutas tebuvo sutrumpinta 7 maršruto versija, kursavusi tik piko metu;
11 maršrutas laikinai uždarytas dėl griūti pradėjusio viaduko, esančio maršruto trasoje. Laikinai, kol vykdoma naujo viaduko statyba, pakeistas autobusais.
Rygoje yra labai stiprus (stipresnis negu Vilniuje) visų VT rūšių vairuotojų trūkumas.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą<...>
9 maršrutas tebuvo sutrumpinta 7 maršruto versija, kursavusi tik piko metu;
<...>
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą...
Yra app'sai, bet nelabai aišku ar juose galima vienų metu aktyvuoti kelis bilietus.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Galima.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Galima.
Comment
-
https://rus.delfi.lv/57860/latvia/56...lNU82vIL1khTkQ
The batteries of the new Rīgas Satiksme electric buses discharge faster in cold weather, so they travel on relatively short routes. They use diesel fuel anyway, because it is used to heat the interior. If heating were provided only by an electric battery, its capacity would decrease by a third, which would reduce the mileage. The electric buses would not be able to travel on the 3rd bus route without additional charging. In turn, charging takes four hours, reports the Ziņneši program on the 360TV channel.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimąhttps://rus.delfi.lv/57860/latvia/56...lNU82vIL1khTkQ
Išsiverčiau su Google translate į anglų kalbą. Straipsnis pasakoja apie tai, kaip įsigijus elektrinių autobusų Rygoj kyla problemų žiemos metu, nes jie negali nuvažiuoti visos numatytos trasos, o ir pati baterija žiemą turi būti šildoma dyzeliu, kad nors kiek ilgiau laikytų. Taigi žiemos metu, elektriniai autobusai gali važiuoti tik trumpus atstumus, apie ką verta pagalvoti mūsų genijams, kurie nori ardyti kontaktinį tinklą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimąIšsiverčiau su Google translate į anglų kalbą. Straipsnis pasakoja apie tai, kaip įsigijus elektrinių autobusų Rygoj kyla problemų žiemos metu, nes jie negali nuvažiuoti visos numatytos trasos, o ir pati baterija žiemą turi būti šildoma dyzeliu, kad nors kiek ilgiau laikytų. Taigi žiemos metu, elektriniai autobusai gali važiuoti tik trumpus atstumus, apie ką verta pagalvoti mūsų genijams, kurie nori ardyti kontaktinį tinklą.
Taigi vykdant kažkokį radikalų pokyti ir įvedant baterijas kaip pagrindinį šaltinį, būtina atlikti detalius testavimus žiemą.
TIk ten dėl dyzelio parašyta, kad dyzeliniu šildytuvu šildomas salonas, o ne baterija. Nes jei naudoti baterijas ir salono šildymui, tai atimtų dar trečdalį talpos iš jų.
- 1 patinka
Comment
Comment