Ir berods jau įvyko konkursas naujiems tramvajams, kurių reikės, kai 2 maršrutas bus pratęstas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Viešasis transportas Latvijoje
Collapse
X
-
Nežinau. Gal tuos tramvajus ir ne dėl to perka. Bet apie 2 pratęsimą kalbama seniai. Iš tikrųjų tai ne tik pratęsimas būtų, bet ir visos linijos nuo 18 novembra gatvės rekonstrukcija į dvikelę. Nes Forštatui neužteks 2 tramvajų per valandą, dėl to nėra prasmės pratęsinėti linijos. O jei kursuos 5-6 tramvajai per valandą, tai jiems nepakaks pralankų, be to dėl jų greitis mažėja, nes vėluojant priešpriešiniam tramvajui, teks laukti...
Comment
-
Parašė lukasb Rodyti pranešimąRYGOJE UŽDARYTOS DVI TRAMVAJAUS LINIJOS
Sena naujiena, bet niekas nepaskelbė. Rygoj uždaryti 4 ir 6 tramvajaus maršrutai. Tai padaryta dar 2018m kovo 3-ają ( apie tai sužinojau nesenai). Uždarymo priežastis, mažas keleivių skaičius. Dabar Rygoje liko 8 tramvajaus maršrutai.
Nuo balandžio 3 dienos maršrutus aptarnauja pilnai žemagrindžiai autobusai. Senųjų aukštagrindžių Mercedes-Benz Türk epocha baigėsi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr dar viena bloga naujiena iš Rygos - autobusų ir troleibusų maršrutuose su mažu keleivių srautu įlipimas pro priekines duris.
Comment
-
Kiek galima dauginti mitus? Priekinių durų tvarka beveik neturi įtakos asocialams. Gal tik pradžioje, o paskui jie ir toliau sėkmingai važinėja. Esmė tame, kad VT degraduoja - keleivių mažėja, nepaisant parkų atnaujinimo. O ir pinigų dotacijoms matyt mažėja (gerėjantis ekonomika? - netikiu!), todėl valdžia pasakė - surinkite pinigus patys.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPasakykit man, kaip asocialūs asmenys patektų į VT, jei įlipant reiktų pasižymėti bilietą?
Jei veikia Stokholme priekinės durys, veiktų ir čia. Reikia įpratimo, bet būtų daugiau tvarkos.
Dabar jei reikia važiuoti dvi stoteles, visi įlipa pro antras, trečias, ketvirtas duris ir stypso. Kiti netelpa. Sovietmetis. O sulipus pro priekį judi natūraliai link autobuso galo. Jei lipi už dviejų stotelių, tai išlipi pro antras. Be to, tai leidžia žymiai daugiau sėdimų padaryti vietų, iš esmės 2+2 gali būti sėdybės su aikštele invalidams/vežimėliams.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPasakykit man, kaip asocialūs asmenys patektų į VT, jei įlipant reiktų pasižymėti bilietą?
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Nepatektų. Trolina Al1.
Jei veikia Stokholme priekinės durys, veiktų ir čia. Reikia įpratimo, bet būtų daugiau tvarkos.
Dabar jei reikia važiuoti dvi stoteles, visi įlipa pro antras, trečias, ketvirtas duris ir stypso. Kiti netelpa. Sovietmetis. O sulipus pro priekį judi natūraliai link autobuso galo. Jei lipi už dviejų stotelių, tai išlipi pro antras. Be to, tai leidžia žymiai daugiau sėdimų padaryti vietų, iš esmės 2+2 gali būti sėdybės su aikštele invalidams/vežimėliams.
Kas dėl judėjimo transporto priemonėje, tai visiška nesąmonė. 2+2 tinka mažiems srautams ar didesniems srautams, bet jei maršrute yra vos kelios stotelės, tarp kurių ir vežama pagrindinė to maršruto keleivių dalis, o tarpinėse stotelėse keleivių beveik nebūna. Va kai Vilniuje ar Rygoje bus tokie keleivių srautai kaip Stokholme, tada ir bus galima rimtai kalbėti apie visokias priekines duris.Paskutinis taisė Al1; 2019.08.26, 07:56.
Comment
-
Al1 toliau trolina.
Jei Vilniuje autobusas važiuoja kas 7 minutes, o Stokholme kas 15 min - ką tai keičia? Mažiau keleivių maršrute, rečiau važiuoja, bet piko metu irgi pilnas. Nėra taip, kad Vilniuje ilgas veža 3 kart daugiau žmonių. Panašiai veža. Ir kažkodėl ten sulipa per priekines.
Be to, Vilniuje, pirma stotelė stotis. Ten atidaro tik priekines, jau bomžai nepatenka. Antra stotelė X ar XXX, bet ten niekas neišlipa, todėl atsidaro tik priekinės durys - vėl bomžai neįlipa.
Taip prie žaliojo tilto naglai gal įlips per piką. Bet vakare ar dieną - įlips bomžas, autobusas nevažiuos, kol nepažymės bilieto. O konfliktams yra apsaugos tarnybų ekipažai.
Comment
-
Dažnis dar ne viską lemia. Gali autobusas važiuoti ir kas 7 minutes, bet vežti vidutiniškai 50 keleivių, gali važiuoti kas 15 ir vežti 15 keleivių. Tai kur srautai didesni? Aišku, pas mus tuoj atsirastų racionalizatorių, kurie sakytų 15 keleivių kas 15 min - autobusas prabanga, reikia retinti grafiką. Arba reikia leisti mikrobą. Bet tokiame Stokholme taip nedaro. Nei grafiko neretina, nei mikrobų veisia. Dar vienas niuansas - bendras tinklo išvystymas, kai VT stuburo ir chordų, kaip kad pas mus ar toje pačioje Rygoje, nėra. Tiksliau tą stuburą sudaro metro ar tramvajai, o ne autobusai ar troleibusai. Todėl gaunasi, kad vėlgi, keleivių srautai autobusuose gaunasi mažesni ir priekinių durų tvarka susitvarko.
Kiek galima tą bomžų temą vartalioti? Jie nėra nei pagrindinė VT pajamų netekimo problema, nei aplamai VT problema. Gal teisingesnę visuomenę reikia kurti, kad mažiau liktų į pakraščius išmestų žmonių? O jei tokie atsiranda, tai pasirūpinti jais? Paryžiaus metro praėjimuose bomžai net miega, praėjimuose myžalais dvokia. Ir ką? Turniketai yra, bet tai nepadeda. Bet vat įsikandate vieną - bomžai - ir kaip sugedusi plokštelė varote tą patį...
Aha, nepažymės bilieto ir lauks, o eismas strigs. Pavyzdžiui Ženevoje net varoma reklaminė akcija, kad autobusai ar troleibusai, ar tramvajai keleivių nelaukia ir nesuspėjusiems išlipti ar įlipti durų neatidaro (tiksliau jos blokuojamos, nes atidaro jas keleiviai tiek ir vidaus, tiek iš išorės mygtuko paspaudimu), kad spėtų pravažiuoti pro VT šviesoforais skirtus ciklus laiku. Nes punktualumas svarbiau visko. Ir pats įsitikinau kaip tai veikia. Kartą net tėvelio su vežimėliu neišleido, nes jis nespėjo pasiruošti išlipimui, o troleibusas nelaukia šikančių. Pas mus tokie nespėję išlipti tuoj skundus kurptų. Ten - tavo problema. Palauksi kito autobuso, troleibuso ar tramvajaus, ar grįši viena stotele atgal.
Na bet mes nukrypome nuo temos.Paskutinis taisė Al1; 2019.08.26, 21:28.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBe to, Vilniuje, pirma stotelė stotis. Ten atidaro tik priekines, jau bomžai nepatenka. Antra stotelė X ar XXX, bet ten niekas neišlipa, todėl atsidaro tik priekinės durys - vėl bomžai neįlipa.
Taip prie žaliojo tilto naglai gal įlips per piką. Bet vakare ar dieną - įlips bomžas, autobusas nevažiuos, kol nepažymės bilieto.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO jeigu bomžas turi bilietą? - taip pat neįleidinėti?
"31. Keleiviams draudžiama: 30.1. aktyvinti kelis bilietus su teisės aktuose nustatytomis nuolaidomis vietoj vieno bilieto; 31.2. transporto priemonei važiuojant atidaryti kabinos duris arba kitaip trukdyti vairuotojui; 31.3. važiuoti neblaiviems ar apsvaigusiems nuo psichiką veikiančių medžiagų (narkotikų, vaistų, kitų svaigiųjų medžiagų), skleidžiantiems aitrų kvapą, apsirengusiems nešvariais drabužiais, 7 tepti ir gadinti transporto priemonės išorę ir vidų, laikyti kojas ant sėdynių, leisti ant sėdynių stovėti vaikams, sodinti gyvūną arba dėti ant jų bagažą, triukšmauti, garsiai leisti muziką bei kitaip pažeisti viešąją tvarką; 31.4. rūkyti, valgyti, gerti, (išskyrus skysčius iš specialiai gėrimams pritaikytų sandarių indų), įsinešti skysčius nesandariuose induose, šiukšlinti, triukšmauti, garsiai leisti muziką bei kitaip trukdyti vairuotojui ir keleiviams arba ar kitokiais veiksmais pažeisti viešąją tvarką; 31.5. važinėti po transporto priemonės saloną su vežamais paspirtukais, riedlentėmis, riedžiais, riedučiais ir kitomis mikromobilumo priemonėmis."
Rygoj gal kitaip. Bet manau, net ir "taikingi bomžai" papuola po šituo.
Comment
Comment