Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Viešasis transportas Latvijoje
Collapse
X
-
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąGalbūt, bet Ryga 125 troleibusus ir dar 175 autobusus Ryga pirko tik iš savo (būtent miesto, be to, VT Rygoje nėra brangus) kišenės su nedidele banko paskola. ES lėšos nebuvo prašomos. Atsiprašau už nukrypimą, bet ar naujieji Vilniaus autobusai buvo pirkti ir iš savivaldybės, ir iš ES lėšų (tiek MANai, tiek Solariai). Ar Vilnius negali pasiprašyti ES lėšų?
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTaigi ir pasiprašėm, ir nusipirkom - kame bėdos ? O šiaip tai internetinio Rīgas satiksme puslapio duomenimis, mėnesinis bilietas kainuoja 40€, kai tuo tarpu Vilniuje - 28,96€. Skirtumas beveik 40 litų. Na tai taip, jei jau ir Vilniuje būtų tokia važiavimo kaina, tai gal ir mes geresnį viešąjį transportą turėtume.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąVilnius pirko už ES lėšas, truputį prisidėdamas pats. Kitus už taršos leidimus pirko valstybė.
O Rygos biudžetas 2 kartus didesnis už Vilniaus, t.y. 2,6 mlrd. Lt (2013 metų duomenys), Vilniaus - 1,2 mlrd. Lt
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąPrie to, kad Ryga gauna kur kas daugiau pinigų iš vyriausybės negu Vilnius - o taip yra dėl to, kad šiame mieste gyvena žyyyyymiai didesnis procentas nuo visų Latvijos gyventojų - netgi 1/2. Taigi nereikia čia stebėtis, kodėl Rygoje viešasis transportas naujesnis. Dėl priemiestinių - pas mus gi, gana didelė dalis jų sunyko, po mokyklinių autobusiukų atsiradimo. Nežinau, gal Latvijoje jų nėra, todėl ir yra tie priemiestiniai.
Comment
-
Faktas, kad Vilnius apskritai sąlyginai nedideles ES investicijas gavo per pirmą laikotarpį. Tad nėra ko stebėtis.
Jeigu viskas būtų taip paprasta, net neabejoju, kad Zuokas seniai būtų gavęs tuos šimtą milijonų litų autobusams ar troleibusams užpirkti. Bet kas pasinaudotų tokia puikia galimybe.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąFaktas, kad Vilnius apskritai sąlyginai nedideles ES investicijas gavo per pirmą laikotarpį. Tad nėra ko stebėtis.
Jeigu viskas būtų taip paprasta, net neabejoju, kad Zuokas seniai būtų gavęs tuos šimtą milijonų litų autobusams ar troleibusams užpirkti. Bet kas pasinaudotų tokia puikia galimybe.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTaigi ir pasiprašėm, ir nusipirkom - kame bėdos ? O šiaip tai internetinio Rīgas satiksme puslapio duomenimis, mėnesinis bilietas kainuoja 40€, kai tuo tarpu Vilniuje - 28,96€. Skirtumas beveik 40 litų. Na tai taip, jei jau ir Vilniuje būtų tokia važiavimo kaina, tai gal ir mes geresnį viešąjį transportą turėtume.
Iš minusų, tai tai kad gyvūnams (t.y. jų šeimininkams )reikia pirkti bilietą pas vairuotoją už 1€.
Comment
-
Nuo vasario 1 Rygoje smarkiai pabrango VT bilietai. Vienkartinis nuo 0,60 iki 1,15 eur, perkant iš vairuotojo - nuo 1,20 iki 2,00 eur.
http://rus.delfi.lv
Comment
-
Daugpilis.
Nuotraukų pavyko padaryti mažiau nei tramvajų, nes pradėjau nuo tramvajų, o paskui ir oras apniuko, galiausiai ėmė lyti...
Miesto VT organizavimas perduotas AB "Daugavpils satiksme". Realiai keleivius ir toliau veža autobusų parkas (ir tramvajai). Maršrutų pokyčių yra, bet jie ne esminiai. Priveista kiek daugiau maršrutų su raidėmis prie skaičių. To seniau buvo mažiau. Kursavimo dažnumo esminių pokyčių taip pat nėra. Beveik visi maršrutai prasideda autobusų stotyje, ir tik vos keli ne joje. Bilietus parduoda konduktoriai, kaina 43 ct. Taip iki galo nesupratau, veikia ar neveikia stop mygtuko sistema autobusuose. Kai kuriuose ji veikia (fiziškai) ir keleiviai mygtukus spaudžia (bet ar dėl to yra koks efektas, nenustačiau), kituose neveikia.
Autobusų parko miesto ir priemiesčio pervežimai atsiskyrė. T.y. anksčiau miesto ir priemiesčio maršrutais važiuodavo kai kurie tie patys autobusai, dažniausiai midibusai ir mikroautobusai. Dabar to nebėra. Transporto priemonės nebesimaišo. Autobusų parke padaugėjo mikroautobusų ir atsirado MB Vario (T2) ar ant jų važiuoklės pagamintų autobusų, kurie aptarnauja (bet nesimaišo) tiek miesto, tiek priemiesčio maršrutus. Pavyzdžiui, į Zarasus dabar važiuoja MB Vario. Mieste dirba du tokie autobusai (MB Vario su dvejomis durimis ir Kowex (paplatintas žemagrindis ant MB Vario važiuoklės). Bet jie tvarkaraščiuose priskiriami mikroautobusams. Beje, tvarkaraščiuose nurodoma, jei maršrutą aptarnauja mikroautobusas.
Buvo nurašyti kai kurie dvigubi Säffle autobusai. Miesto maršrutuose pagrindą sudaro Solaris Urbino 15. Miesto maršrutams nupirkti 3 Ikarus EAG E94, jei neklystu taip pat ir Säffle 2000NL. Priemiesčiui Scania OmniLine IL94IB. Naujausias pirkinys - nauji SOR C 9.5 tarpmiestiniai autobusai. Jų nupirkta keletas, ne visi skirti Daugpiliui, kai kurie filialams. Daugpilio AP turi filialus Ilukstėje, Kraslavoje ir Dagdoje.
Be Daugpilio AP keletą priemiesčio maršrutų aptarnauja MikBus (veža mikroautobusais ir Isuzu Turquoise) ir Dautrans (veža autobusais).
Säffle 2000NL
Ikarus EAG E94
Jekabpilio AP taip pat nusipirko SOR C 9.5. Tokių pačių, tiktai baltos spalvos, turi ir Daugpilio AP.
Paskutinis taisė Al1; 2015.05.18, 09:14.
Comment
-
Ir dar. Liepojos autobusų parką 2015 m. papildė naujais Solaris Urbino 12, kurių gavo net 42!
http://fotobus.msk.ru/list.php?mid=1613&did=3408
Comment
-
Parašė Arelis Rodyti pranešimąIr dar. Liepojos autobusų parką 2015 m. papildė naujais Solaris Urbino 12, kurių gavo net 42!
http://fotobus.msk.ru/list.php?mid=1613&did=3408
Comment
-
Parašė Arelis Rodyti pranešimąIr dar. Liepojos autobusų parką 2015 m. papildė naujais Solaris Urbino 12, kurių gavo net 42!
http://fotobus.msk.ru/list.php?mid=1613&did=3408
Parašė groundzer Rodyti pranešimąPasisekė jiems. Ir dabar išpardavinėja savo senus Saffle ir Hesus.
Comment
-
Parašė Arelis Rodyti pranešimąKolegos, jūs nežinote, kad Daugpilio AP nurašė du 2001 metų gamybos Solaris Urbino 15.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJų turi būti 43.
Sunku pavadinti pridavimą į metalo laužą "išpardavimu"
Comment
Comment