Na va, prasideda. Tartautinis valiutos fondas rekomenduoja... Ar ne prieš kelias savaites Latvijos geležinkelių temoje tokį galimą scenarijų paminėjau... Pas mus ir be TVF pasiūlymų gali būti priimtas panašus sprendimas...
Puikios nuotraukos, Lincai, "pagavai" pačius populiariausius maršrutus, tokius, kaip A-3 ir T-15. Beje, su nuleistais "ūsais" centre pravažiuoja ne tik T-27, bet ir T-9, atvažiavę nuo Akmenų tilto link "Stacijas laukums". Visi jie būna naujos Škodos, kaip pirmoje nuotraukoje.
Taigi, nuo vakar Liepojoje įsigaliojo laipinimo pro priekines duris tvarka. http://www.liepajniekiem.lv/rus/novo...obusah/?page=3 (straipsnis rusų k.).
Tame straipsnyje, rašoma, jog jau anksčiau priekinių durų tvarka įsigaliojo ir Jelgavoje. Taigi, pamažu ir latviai pradedami pratinti prie šios sistemos.
Nedirba. Bet nematau kažkokių kliūčių, dėl kurių negali keleiviai ir tramvajuje lipti pro priekines, ne tokie ten jau dideli srautai.
Ar tramvajų mašinistai fiziškai gali kontroliuoti įlipančius keleivius? Juk tramvajuose, skirtingai nei autobusuose (išskyrus Karosas), kabina užima visą transporto priemonės priekinę dalį. Pvz.: http://transphoto.ru/photo/342476/
Gal yra zinanciu, kodel NORDEKA trasoje Ryga-Praha pakeite puikia Setra S315HDH (valst. nr. FK-5451), jau metus visa laika vazinejusia siuo marsrutu, i zymiai senesni ir prastesni Van Hool Acron? Kiek kalbejau su to reiso stiuardese, tai Setra remonte, bet negi 1998 metu gamybos masina gali prastovet remonte nuo geguzes pradzios?
Comment