Noreciau pasiteirauti gal kas nors zinote ka nors apie keliu valymo technologijas ziema? Girdejau net lenkijoje yra keli miestai, kur ant kelio nera barstoma druska. Papasakokite kokios yra alternatyvos (ir misinio prasme ir pacios technologijos prasme ).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Sniego valymas nuo gatvių ir šaligatvių
Collapse
X
-
Šiap tai ne keliai valomi nuo sniego, bet sniegas nuo kelių
Buvo pernai sausio ar vasario mėn. rodos delfi.lt labai įdomus straipsnis apie tai, kad Lietuva turėtų atsisakyti naudoti druską ir vertėtų naudoti pažangesnes technologijas. Tuo pačiu apžvelgta, kokios priemonės naudojamos kitose užsienio šalyse. Skandinavijoje - įkaitinta skalda, kitur - smėlis su druska (kaip ir Lietuvoj) ir pan. Deja, straipsnio nepavyko rasti, o ir viso tikrai neatsimenu, kad perfrazuočiau iš atmintiesPaskutinis taisė Ametistas; 2010.02.16, 11:53.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŠiap tai ne keliai valomi nuo sniego, bet sniegas nuo kelių
Buvo pernai sausio ar vasario mėn. rodos delfi.lt labai įdomus straipsnis apie tai, kad Lietuva turėtų atsisakyti naudoti druską ir vertėtų naudoti pažangesnes technologijas. Tuo pačiu apžvelgta, kokios priemonės naudojamos kitose užsienio šalyse. Skandinavijoje - įkaitinta skalda, kitur - smėlis su druska (kaip ir Lietuvoj) ir pan. Deja, straipsnio nepavyko rasti, o ir viso tikrai neatsimenu, kad perfrazuočiau iš atminties
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=28539671
Šių metų apžvelgimas, taip pat yra kitų valstybių pavyzdžiai.
Comment
-
Kelininkų žodynėlis: kas tie sniego liežuviai? http://www.diena.lt/naujienos/transp...ezuviai-263745
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąNevalo ir Vilniuje...
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKiek aš važiuoju, tai praktiškai visur nuvalyta. Gal reikėtu konkretizuoti, kas kur ir ko nevalo, jei jau taip norima pasakyti "nevalo".
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąPravažiuok Švitrigailos gatve. Dabar ten liko pusantros juostos, nes kelkraštyje vietomis statosi mašinas, kai kur šiaip sniegas netelpa ir likę po vieną pilną ir puse juostos. Šiandien jau geriau, bet dar vakar naujas Žvėryno tiltas buvo kaip slidinėjimo trasoj, visai sniegas nevalytas, gilios provėžos. Antradienį važiuojant Nemenčinės plentu, jau Vilniaus teritorijoj, kur kelias išplatėja iki dviejų juostų kelias provėžuotas, o antra juosta išvis beveik nevažinėjama. O juk snigo, jei gerai pamenu, ar penktadienio naktį, ar šeštadienio, praėjo nemažai dienų sakyčiau...
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTai jei mašinos sustatytos, kaip jie nuvalys normaliai ? Kažkodėl visi nori, kad gatvės būtų tarsi vasara, be jokių sniego požymių. Gal tiesiog skiriasi mano supratimas, bet gatvę ar kelią NEVALOMU įvardinčiau tik kai jis išvis nevalytas ir nepravažiuojamas arba sunkiai pravažiuojamas. Dabar mieste gatvės tikrai nuvalytos. Galima tik kelti klausima ar gerai, ir kaip gerai jos nuvalytos, bet, kad nuvalytos tai faktas. Teko važiuoti naktį iš sekmadienio į pirmadieni, tai gatvės tada dar nebuvo nuvalytos ir per Geležinio vilko tiltą (prie pedagoginio) viena kryptimi buvo įmanoma važiuoti tik dviejomis juostomis ir tai stumiant sniegą su priekiu. Vat tokią gatvės būklė yra, kai būna nenuvalyta. Tačiau dabar tikrai to nėra, gatvės pakankamai nuvalytos. Norint, kad neliktų susiaurėjusių juostų, reikia išvežti labai daug sniego, o kaip žinia savivaldybė nelabai turi tam pinigų, tai bent gerai, kad nuvalyta ir pabarstyta taip, kaip tai padaryta.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąOi, jau sakyti, kad gerai taip, kaip yra, tikrai nereikia. Už miesto esančius kelius valo geriau nei mieste. Sekmadienį grižtant nuo Molėtų pusės prie Riešės sankryžos sustojus pajudėti buvo vos įmanoma(tik nereikia sakyti, kad blogos padangos ar pan, nes taip nėra). Ne visur gatvėse sustatyta mašinos, yra vietų kur galėtų išvalyti. O tai, kad nėra kur jo dėti, čia jau kita problema. Gal ją reikėjo spręsti per tą savaitę, kai nesnigo visai??? Paskutinėm dienom pradėjo braukt kelkraščius ir stumt sniegą toliau, negalima buvo to daryti anksčiau?
Comment
-
Pirmiausiai tai temos pavadinimas redaguotinas - labai jau žiauriai skamba tas "Kelių valymas nuo sniego"
Šiaip blogiausia, kad kelkraščiai nevalomi, o tai daryti trukdo sustatyti automobiliai. Prieš keletą metų kažkurią sniegingesnę žiemą prisimenu kai kuriose Vilniaus gatviėse radosi porinėmis vienoje pusėje, o neporinėmis kitoje gatvės pusėje stovėjimą draudžiantys laikinieji ženklai ir tai padėjo išvalyti kelkraščius. Deja šiemet niekur tokių ženklų neteko matyti
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąKelininkai įsitikinę: „sūdyti“ gatves – pigu ir efektyvu
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=28539671
Šių metų apžvelgimas, taip pat yra kitų valstybių pavyzdžiai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąartimiausiom dienom žadamas atlydys, jeigu po jo pašals, turėsim vos ne betono kietumo kelkraščius
Comment
-
Pabandysiu pasidalinti informacija ką man pavyko rasti internete apie kelių valymą žiemą:
Kelių purškimas ledo tirpikliais. Pati brangiausia technologija. Kelių barstymas smėliu; druska; druskos tirpalu su priedais pvz. smėliu (šitos technologijos yra naudojamos LT). Skirtumas tik toks, kad visos mašinos turi tik vieną bunkeri Lt ir visam maršrute gali naudoti tik vienos medžiagos barstymo būdą. Pasikeitus oro sąlygom tokios mašinos privalo grįžti į garažą ir pakeisti mišinio sudėtį. Užsienio įmonės siūlo naudoti ir multibunkerius, kurie gali berti ir smėlį, o kur reikia druskos tirpalą. Dar viena naujausia technologija, kurios Lietuvoje nėra, tai kelių barstymas smėliu, kuris yra pašildomas karštu vandeniu iki 80C ir pilamas ant kelio. Taip sudaroma plėvelė panaši į švitrini popierių. Visos šitos technologijos tinkamos tik ledo dangos ištirpdymui. Sniego valymui yra naudojami įvairūs plūgai: priekyje tvirtinami peiliai (buldozerio principas) , V formos sniego nustūmimo peiliai, bei multi peiliai montuojami sunkvežimio priekyje ir šone.
http://www.schmidt-automotive.it/uni...cts/winter.php
Comment
-
Dar galiu paaiškinti, kodėl kelininkai netirpdo sniego prieš pūgas ar gausų snigimą. Kaip pradeda tirpti likęs sniegas ant kelių, o ant jo viršaus sninga, susiformuoja bjaurūs ledo sluoksniai su išgraužomis. Tokiu atveju geriau pastoviai nustumti sniegą nuo kelių.
Papildymas kempui. Lietuvoje jau yra multi bunkeriai. Mačiau automobilius su jais Kaune, Vilniuje ir dar kažkokiame mieste.
Comment
-
Kas būtų jei atvažiuotumėte į Klaipėdą, kur sniego kažkur 2 ar 3 kartus daugiau ir niekas jau taip neverkšlena. Nenorėkit žiemą, kad keliai būtų sausi. Gi sningant neišvarysi kelių šimtų mašinų į miestą, kad jį per 15 minučių nuvalytų. Išvažiuoja su vasarinėmis padangomis ir verkšlena, neina pavažiuoti, klimstama, nežinau važinėju kiekvieną dieną ir didelius atstumus su žieminėmis padangomis ir neturiu jokių priekaištų, juk žiema, būna ir slidu, būna ir sniego ant kelio, būna ir gatvių susiaurėjimų, bet juk to sniego niekur neišveši tokių kiekių ir nebarstysi kelio kas valandą su druska!!!! Tiesiog supraskit žiema yra žiema ir jei nesugebat važiuoti esant ant kelio sniegui, reikia rinktis alternatyvią transporto priemonę, kaip Pvz viešasis transportas.
Comment
Comment