Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Sniego valymas nuo gatvių ir šaligatvių

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Resutas Rodyti pranešimą

    smulklintas asfaltas gal ir idėja. Įdomu nepadarytų miesto dar nešvaresnio?
    Žinoma padarytų, smėlis iš savęs pats švaresnis nei bitumas, naftos produktas. Efektyvu būtų barstyti skaldele, jeigu eismas būtų lėtas ir ne mūsų sąlygom. Ten kur užšala ilgai tai skaldelė įsispaudžia į ledą ir iš to sukibimas. Pas mus greit skaldelė būtų ištaškyta į kraštus ir tuom pasibaigtų, negana to ratai pakeltų ir daužytų tiek į stiklus, tiek į kėbulus. Vienintelė vieta, kur manau būtų efektyvu - senamiestis, nedideli greičiai, kur grindinys.

    Comment


      Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

      Žinoma padarytų, smėlis iš savęs pats švaresnis nei bitumas, naftos produktas. Efektyvu būtų barstyti skaldele, jeigu eismas būtų lėtas ir ne mūsų sąlygom. Ten kur užšala ilgai tai skaldelė įsispaudžia į ledą ir iš to sukibimas. Pas mus greit skaldelė būtų ištaškyta į kraštus ir tuom pasibaigtų, negana to ratai pakeltų ir daužytų tiek į stiklus, tiek į kėbulus. Vienintelė vieta, kur manau būtų efektyvu - senamiestis, nedideli greičiai, kur grindinys.
      Tai gal apsimokėtų nauduoti gatvės kur leistinas greitis nedidelis. Ne tik senamiestyje. Papildoma priemonė greičio mažinimui.

      Comment


        Parašė Resutas Rodyti pranešimą

        Tai gal apsimokėtų nauduoti gatvės kur leistinas greitis nedidelis. Ne tik senamiestyje. Papildoma priemonė greičio mažinimui.
        Tai taip ir daroma. Net skandinavai nėra tokie buki, ir greitkeliuose vengia ją naudoti. Kita vertus mažo greičio zonų pas juos ženkliai daugiau.

        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Smulki skalda. Lietuvoje buvo idėja panaudoti seną asphaltą susmulkinant ir barstant, net buvo pradėję barstyti, bet poto kažkaip dingo ta idėja ir vėl pradėjo druską berti.
        Matomai ne veltui dingo.
        Paskutinis taisė Ginthus; 2020.01.24, 07:52.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Tai taip ir daroma. Net skandinavai nėra tokie buki, ir greitkeliuose vengia ją naudoti. Kita vertus mažo greičio zonų pas juos ženkliai daugiau.



          Matomai ne veltui dingo.
          O ką skandinavai nauduoja greitkeliuose nuo ledo?

          Comment


            Parašė Resutas Rodyti pranešimą

            O ką skandinavai nauduoja greitkeliuose nuo ledo?
            Naujausių naujienų nežinau, bet bandė žaisti su magniu, bet net ir jiems tai buvo brangu, tad tiesiog mažina barstymų druska kiekius. Arčiau poliarinio rato išvis nežaidžia su barstymais ir naudoja spyglius.

            Comment


              Parašė Resutas Rodyti pranešimą

              O ką skandinavai nauduoja greitkeliuose nuo ledo?
              Bent jau anksčiau, greitkeliuose naudojo tą pačią NaCl druską. Arba NaCl su smulkios frakcijos smėliu.

              Buvo eksperimentų su kalcio ir magnio druskomis, bet pasirodė per brangu. Dar eksperimentavo su NaCl ir cukraus mišiniu, ledą tirpino net efektyviau, bet dėl mažos techninio cukraus pasiūlos kaina taip pat pasirodė per didelė, be to cukrus su druska buvo tikras kanopinių magnetas.

              Comment


                Įdomu, kodėl šią žiemą nevalomi dauguma šaligatvių ir viskas palikta savieigai t.y. pačių žmonių pramintiems takeliams ar, geriausiu atveju, pliurzai, kuri gadina avalynę ir šiaip nekviečia eiti vaikščioti? Kažką VMS sumaklino su šaligatvių valymo paslaugų pirkimais?

                Tipiški vaizdai visame Vilniuje:



                Paskutinis taisė John; 2021.01.31, 15:41.

                Comment


                  Click image for larger version  Name:	20210130_180345.jpg Views:	0 Size:	3,77 MB ID:	1858976

                  Taip atrodo vienintelė vieta kuria galiama su vaiku vežimėliu pereiti Laisvės pr. maždaug pusei Karoliniškių gyventojų. Tai yra Kavoliuko g. už tilto. Kitoje tos gatvės pusėje vyksta Laisvės 35 statybos ir šaligatvis perkastas. LIDL požeminės perėjos liftas eilinį kartą neveikia ir neištaisytas net pačių Baltijos liftų sugalvotu laiku. Kitos dvi požeminės perėjos liftų neturi.
                  Artimiausiam atnžeminiam perėjimui (prie Pilaitės pr. / Laisvės sankryžos) reikėtų daryti kaip minimum 1,3 KILOMETRO lanką nevalytais šaligatviais.

                  Much darnus judumas, super.

                  Comment


                    Tai kam čia dirbti, gi po savaitės vis tiek viskas nutirps [/sarcasm]

                    Comment


                      Pavyzdys iš Žirmūnų/Šnipiškių, prieš savaitę po snygio šita vieta buvo visiškai nepraeinama, paskui žmonės praminė siaurą takelį, kuris po kelių dienų tapo ledo čiuožykla ir pakelimo taku į traumatologiją, bandžiau išsiaiškint kas yra atsakingas už šios vietos valymą ir visi tiesiog atsakydavo maždaug "Oi, negalim taip paimt ir pasakyt, reikia aiškintis" ir galiausiai savivaldybėje manęs paklausė "O tai jeigu taip blogai, negalit patys pabarstyt smėliu?" į mano klausimą "Visą rajoną pabarstyt? Juk visur taip" pasakė "Nū ten kur einat..." Tai va praėjo savaitė, à la viską sutvarkė, grynai dėl varnelės, taip absoliučiai "na otje*is", kaip mėgsta Rusijoj

                      Comment


                        Na kai aš skambinau į VMS, tai labai maloniai ir mandagiai paaiškino, kad atsakinga Mano Aplinka (Janukonis/Rubikon). Paskambinus į Mano Aplinką jų puslapyje nurodytu telefonu, opratorei niekaip nepavyko suprasti, ko aš noriu ir ar tikrai kalbu apie šaligatvį palei gatvę, o ne savo daugiabučio kiemą, nes tas pats telefonas nurodytas ir pas Ebustas, kurie užsiima daugiabučių priežiūra.. Panašu, kad jie patys net nežino, ką prižiūri ir nelabai aiškinasi, nes nei sankcijų, nei tikrinimo nėra. VMS, kaip suprantu, apskritai nevykdo jokios kontrolės ir tiesiog moka pinigus už paslaugas, kurių atlikimas paliktas Rubikono gerai valiai ir pasitikėjimui.

                        Comment


                          R. Šimašių papiktino sniego valymo kokybė sostinėje: priskaičiavome 140 tūkst. eurų baudų https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...audu-18139378/
                          „Suskaičiuokim viščiukus apie sniegą. Jei trumpai, su gatvėmis susidoroti pavyko operatyviai, šaligatviai – vis dar silpnoji vieta. O dabar plačiau“, – socialiniame tinkle „Facebook“ antradienio vakarą rašė Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius. Meras pranešė, kad neketina mokėti piniginų už prastai atliktą darbą.
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Na kai aš skambinau į VMS, tai labai maloniai ir mandagiai paaiškino, kad atsakinga Mano Aplinka (Janukonis/Rubikon). Paskambinus į Mano Aplinką jų puslapyje nurodytu telefonu, opratorei niekaip nepavyko suprasti, ko aš noriu ir ar tikrai kalbu apie šaligatvį palei gatvę, o ne savo daugiabučio kiemą, nes tas pats telefonas nurodytas ir pas Ebustas, kurie užsiima daugiabučių priežiūra.. Panašu, kad jie patys net nežino, ką prižiūri ir nelabai aiškinasi, nes nei sankcijų, nei tikrinimo nėra. VMS, kaip suprantu, apskritai nevykdo jokios kontrolės ir tiesiog moka pinigus už paslaugas, kurių atlikimas paliktas Rubikono gerai valiai ir pasitikėjimui.
                            Manau savivaldybė tiesiog nusprendė nemokėti dešimčių milijonų eurų už paslaugą, kurios neaišku, ar būtų reikėję, ypač įvertinus praeitas žiemas. Turėti tiek technikos ir personalo, kad per naktį nukasti visame mieste tokį sniego kiekį, kuris iškrinta kartą per kelis dešimtmečius, kainuoja labai daug. Panašiai kaip ir UK truputį pašalus ir pasnigus stoja laikinai oro uostai, traukiniai, nes tiesiog tai pigiau nei laikyti visus metus brangią techniką ir personalą.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Manau savivaldybė tiesiog nusprendė nemokėti dešimčių milijonų eurų už paslaugą, kurios neaišku, ar būtų reikėję, ypač įvertinus praeitas žiemas. Turėti tiek technikos ir personalo, kad per naktį nukasti visame mieste tokį sniego kiekį, kuris iškrinta kartą per kelis dešimtmečius, kainuoja labai daug. Panašiai kaip ir UK truputį pašalus ir pasnigus stoja laikinai oro uostai, traukiniai, nes tiesiog tai pigiau nei laikyti visus metus brangią techniką ir personalą.
                              Susidaro įspūdis, kad neskaitei, ką pacitavai
                              Taigi parašiau aiškiai, kad VMS telefonu patvirtino, kad tokią paslaugą jie perka (ne nebent gauna dykai, kuo abejoju) ir ją perka iš kompanijos pavadinimu "Mano aplinka". Jie privalo kasti sniegą nuo visų šaligatvių, kurie yra jų prižiūrimose teritorijose. Ir sniegas nenukastas jau ne vieną "naktį", o pusantros savaitės. Pagal orų prognozę tas sniegas taip gulės dar mažiausiai dvi savaites, taigi tie lyginimai su UK čia visai netinka.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Susidaro įspūdis, kad neskaitei, ką pacitavai
                                Taigi parašiau aiškiai, kad VMS telefonu patvirtino, kad tokią paslaugą jie perka (ne nebent gauna dykai, kuo abejoju) ir ją perka iš kompanijos pavadinimu "Mano aplinka". Jie privalo kasti sniegą nuo visų šaligatvių, kurie yra jų prižiūrimose teritorijose. Ir sniegas nenukastas jau ne vieną "naktį", o pusantros savaitės. Pagal orų prognozę tas sniegas taip gulės dar mažiausiai dvi savaites, taigi tie lyginimai su UK čia visai netinka.
                                Tai aš puikiai suprantu, kad jie tą paslaugą teikia, tik klausimas, ar pas juos neužtenka fizinių pajėgumų valyti, ar yra kitos problemos.
                                Flickr

                                Comment


                                  Galimas daiktas, kad perka „pigų” paslaugų paketą, t. y. su mintimi sutaupyti ir leidžiant idealiai neišlaižyti visų takų. Šiandien nuo T. Narbuto g. pėsčiųjų viaduko įveikus 3 ketvirtadalius atkarpos iki Laisvės pr. estakados – atsirėmiau į sustumtą sniegą. Prieš mane ėjęs pėsčiasis pastatęs koją ant metro aukščio kauburio – atkėlė koją ir pasitraukė į gatvę, kad mane praleist. Nutariau su dviračiu šokt į gatvę ir A juosta prieš eismą pavaryt, o ne pramintu puriu sniegu važiuot (turbūt pėstieji pramynė). Geras VVT vadyla prilėtino dar būdamas sankryžoje, kad saugiau nusukčiau joje. 2 min prieš tai ne taip gerai pasisekė su kitu autobuso (69 nr.) vairuotoju, pastarasis su druskinga gatvės bala užliejo iki krūtinės. Galėjau naudotis tik puse šaligatvio plytelės palei pat gatvės bortą. Didžiojoje dalyje, šaligatvis nuvalytas per 2–3 plytelių plotį palei gatvę. Aišku, ten stulpai vidurį šaligatvio, sunku valyt.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    R. Šimašių papiktino sniego valymo kokybė sostinėje: priskaičiavome 140 tūkst. eurų baudų https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...audu-18139378/
                                    Ką reiškia tie 140k pinigų (o tai "net" dvi dviračių saugyklos palyginumui) neblogai čia paaiškina Edas:

                                    https://www.facebook.com/groups/Viln...1064392667921/

                                    Vilniaus meras pasidalino įrašu kaip skaudžiai nubaudė teritorijų pagal sutartis netvarkiusias įmones: https://bit.ly/3pHDRHo

                                    Man panašu, kad ten šiek tiek nepataikė su štai šiuo teiginiu: „Už sausio mėnesį jau priskaičiavome 140 tūkst. eurų baudų.“
                                    Įtariu, kad čia kalba eina ne apie BAUDAS, bet apie apmokėjimą už NEATLIKTUS darbus, nes sutartyse nėra tokio termino kaip „baudos“ Yra tik „nuoskaitos“, kurių skyrimas gana komplikuotas, nes nelabai aiškiai reglamentuotas, o sutartyse apdainuoti „Teritorijų patikrinimo aktai“¹, kaip žinome, yra praktiškai švarūs.
                                    Jei žiūrėti į sutartis, tai metinė visų Vilniaus teritorijų tvarkymo suma² yra 19mln. €, kas reiškia po 52000€ kasdien.
                                    Žiemą ta kaina, natūralu, yra kokius 3 kartus didesnė, nei vasarą, tad vos VIENĄ DIENĄ nevalydami teritorijų rangovai sutaupė tą mero paskirtą „baudą“ – 140 000€. O juk nevalė tai daugiau nei savaitę!
                                    Taigi, tą mero paskirtą „baudą“ gal vis tik reikėtų vadinti dovana, nes nevalyti yra pelningiau, nei valyti?

                                    Comment


                                      Kultinis VMSA atsakymas dėl savaitę nevalytų šaligatvių:
                                      Dėkojame, kad rūpinatės xxx seniūnijos aplinkotvarka. Atsakydami į Jūsų 2021-02-02 pranešimą yyyy informuojame, kad xxx seniūnijos bendrojo naudojimo teritorijų sanitarinį valymą ir želdinių priežiūrą vykdo UAB „VSA Vilnius“. xxx seniūnijos darbuotojai periodiškai tikrina UAB „VSA Vilnius“ teikiamų paslaugų kokybę ir patikrinimo aktuose fiksuoja pažeidimus, už kuriuos bendrovei yra taikomos finansinės nuoskaitos. Dėl netinkamai teikiamų paslaugų kokybės galite kreiptis tiesiogiai į UAB"VSA" skambučių centrą telefonu 8 700 70001.
                                      Geležinė logika. VMSA pasirašo sutartis, bet vykdymas ir kontrolė tai kaip tame anekdote apie skestančiųjų gelbėjimą
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Kultinis VMSA atsakymas dėl savaitę nevalytų šaligatvių:

                                        Geležinė logika. VMSA pasirašo sutartis, bet vykdymas ir kontrolė tai kaip tame anekdote apie skestančiųjų gelbėjimą
                                        Taigi pasakė kur eiti ir net numerį davė, jei pasiklystum
                                        Paskutinis taisė Ginthus; 2021.02.09, 05:11.

                                        Comment


                                          O kodėl žmogui turi skaudėti galvą, kokia įmonė turi tvarkyti šaligatvius? - grinda, šminda arba vilninda. Rinkėjas žino vieną - kad Vilniaus miestas privalo užtikrinti valymą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X