Parašė kempas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Sniego valymas nuo gatvių ir šaligatvių
Collapse
X
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąDėl akmenuko į stiklą, tai ir įspėjama, kad gali iš po ratų išmesti akmenį, tai reikia palikti didesnį tarpą tarp mašinų, sumažinti greitį (ir tikėtis, kad neatskris akmenukas). O ne prilipti prie šiknos, ir minti 60km/h.
Dažniausiai būna sausiausia pirma juosta, nes ja juda visi vilkikai. Dar nė karto, kiek važinėju neteko matyti, kad autostradoje būtų švari, ne pirma, o antra juosta. (Miestuose situacija kitokia).O eismo taisyklėse aiškiai parašyta, kad vairuotojas privalo laikytis kuo arčiau dešinės pusės.
Comment
-
Parašė bička Rodyti pranešimąViniaus miesto savivaldybei ir jos samdomai gatvių priežiūros įmonei už Vilniaus miesto gatvių valymą parašyčiau riebų dvejetą.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė bička Rodyti pranešimąViniaus miesto savivaldybei ir jos samdomai gatvių priežiūros įmonei už Vilniaus miesto gatvių valymą parašyčiau riebų dvejetą.
Comment
-
Kaip itališkas sūris tirpdo ledą nuo Viskonsino valstijos kelių?
Pas mus žiemos dar nė kvapo. O štai su žiemos rūpesčiais ne vieną savaitę kovojantys Viskonsino valstijos (JAV) kelininkai ir sūrio gamintojai sumušė rankomis, pradėdami, iš pirmo žvilgsnio, absoliučiai beprotišką projektą – ledą nuo Milvokio miesto kelių ir gatvių nuo šiol tirpdys itališkas sūris. Pasirodo, tai pasiutusiai naudinga ir sūrio gamintojams, ir kelininkams, ir, žinoma, vairuotojams, rašo "The New York Times".
Ledą nuo asfalto Viskonsine tirpdys ne sūris, o šalutinės medžiagos, susidarančios sūrio gamybos metu – sūrymas, kuriame mirkomi sūriai. Būtent tokiu sūrymu visą gruodį laistomos Milvokio gatvės.
"Geriausias – provolonės ir mocarelos sūrių sūrymas, - "The New York Times" pasakojo kelių tarnybos atstovas Džefris Tjusas (Jeffrey A. Tews). – Jame – didžiausia druskos koncentracija. Beveik nereikia nieko pridėti – belieka tą sūrymą išpurkšti ant gatvių."
Toks sprendimas naudingas ir Viskonsino sūrio gamintojų pramonei (Viskonsinas yra daugiausiai sūrio pagaminanti JAV valstija), ir kelininkams. "Sūrininkams" nebereikia sukti galvos, kur dėti sūrio gamybos atliekas, o kelininkams – iš kur gauti druskos kelių barstymui. Per žiemą sūrio gamintojai ir kelininkai sutaupys dešimtis tūkstančių dolerių, kuriuos sūrio gamintojai išleistų atliekų utilizavimo mokesčiams, o kelininkai – pirkdami akmens druską.
Įdomu ir tai, kad sūrio sūrymas į ledą virsta žemesnėje temperatūroje nei užtikrina įprastiniai kelių druskos mišiniai.
Tiesa, lazda turi du galus. Ne vienam skaitytojui, ko gero, šovė į galvą mintis – o kaipgi sūrymo kvapas? Ypač atšilus orams? Į šiuos klausimus atsakymas kol kas toks – niekas dėl to dar nesiskundė. Skirtingai nei tada, kai su ledu ir sniegu keliuose buvo mėginta kovoti melasos mišiniais (tada gyventojai skundėsi, kad iš lauko įėjus į patalpas, likdavo sunkiai išvalomi melasos pėdsakai).
Valdininkai viliasi, kad klumpančių ir uodžiančių, kuo kvepia ar dvokia asfaltas, taip ir neatsiras.
Comment
-
Turim skandalą. Palangos aplinkelis žiemą neprižiūrimas
http://eismoinfo.lt/?layer=Keli%C5%B...5%ABros_lygiai
Comment
-
Parašė fulgur Rodyti pranešimąturim skandalą. Palangos aplinkelis žiemą neprižiūrimas
http://eismoinfo.lt/?layer=keli%c5%b...5%abros_lygiai
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąppp
Čia blogiausia tai, kad valstybė nusišalina nuo svarbaus kelio priežiūros politikos. T. y. nesikiša kaip dažnai ir kokia kokybe turi būti užtikrinta priežiūra. Atiduoda kelią į tokių, kurie gal turi barstytuvą, gal neturi. Aišku tą dieną, kai ėjo į konkursą, galėjo turėti, o galėjo išsinuomoti savaitei (arba pasirašyti sutartį su pigiausiu, tarkim Grinda. Nors akivaizdu, kad Grinda nevažiuos iš Vln).
Aš kai žiemą naktį važiuoju, visuomet pasižiūriu į KOS stoteles ir kelių priežiūros lygių žemėlapį. 20 proc. toliau nuvažiuoti ne problema, jei žinai, kad kelias tris kartus geriau prižiūrimas.
Pamažu PPP ateis į VIA Baltica, Vln-Utn, etc, etc. Ar tuomet LAKD rūpinsis TIK rajoninių kelių standartais???Paskutinis taisė Fulgur; 2015.12.03, 10:41.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTai šitą aš suprantu.
Čia blogiausia tai, kad valstybė nusišalina nuo svarbaus kelio priežiūros politikos. T. y. nesikiša kaip dažnai ir kokia kokybe turi būti užtikrinta priežiūra. Atiduoda kelią į tokių, kurie gal turi barstytuvą, gal neturi. Aišku tą dieną, kai ėjo į konkursą, galėjo turėti, o galėjo išsinuomoti savaitei (arba pasirašyti sutartį su pigiausiu, tarkim Grinda. Nors akivaizdu, kad Grinda nevažiuos iš Vln).
Aš kai žiemą naktį važiuoju, visuomet pasižiūriu į KOS stoteles ir kelių priežiūros lygių žemėlapį. 20 proc. toliau nuvažiuoti ne problema, jei žinai, kad kelias tris kartus geriau prižiūrimas.
Pamažu PPP ateis į VIA Baltica, Vln-Utn, etc, etc. Ar tuomet LAKD rūpinsis TIK rajoninių kelių standartais???
Comment
-
Faktai:
Keliai yra vientisas tinklas, kuriuo visuomenė naudojasi savo reikmėms.
LAKD apsiėmusi funkciją užtikrinti tam tikrų viešųjų paslaugų teikimą. Pavyzdžiui, informacijos apie kelius, informacijos apie eismo/oro sąlygas, informacijos apie remontus ir pan.
Dabar yra "tik kelių kilometrų aplinkelis", tik maža balta dėmelė - kelias be priežiūros lygio.
Klausimas:
Ar LAKD neteiks savo informacijos apie kelius, remontus, apribojimus paslaugų PPP tipo keliuose?
Comment
-
Sostinės gatves valo 40 sniego valymo mašinų
Gausiai pasnigus, sostinės gatves valo 40 sniego valymo mašinų: 30 šlapių druskų barstytuvų, 8 smėlio-druskos mišinio barstytuvai, 2 mini barstytuvai ir kita technika. Tiek pat sniego valymo mašinų dirbo ir naktį. Per pastarąsias dvi paras (gruodžio 27-28 d.) jau išbarstyta 763 tonų šlapios druskos, 188 tonų smėlio–druskos mišinio ir 15 tonų druskų. Nustojus snigti, Vilniuje visos gatvės pilnai nuvalomos ir pabarstomos per 8 val. Savivaldybės iniciatyva į miesto gatves prižiūrinčius automobilius nuo šios žiemos įdiegta GPS navigacijos sistema, kurios duomenys yra viešai atverti kiekvienam besidominčiam – kur valomos gatvės Vilniuje. Vilniečiai bet kuriuo metu gali stebėti ir darbų eigą, ir jų retrospektyvą:
www.vilnius.lt/map/grinda
Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33373336Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė BriedisAr ne tinkamesnė tema? http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=9465
Comment
-
Pasiruošimas žiemai:
Šiuo metu sandėliuose yra apie 44 tūkst. tonų druskos ir 34 tūkst. tonų druskos ir smėlio mišinio, t. y. sukaupta atsargų maždaug 10 darbo savaičių. Per žiemą vidutiniškai išberiama apie 80 tūkst. tonų druskos. Visoje Lietuvoje žiemai paruošti 59 druskos ir 49 smėlio ir druskos mišinio sandėliai.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=72710026
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąPasiruošimas žiemai:
Nematau kuo čia reikia girtis. Gamtos tarša siaubinga. Faktiškai užtenka kelius nugreideruoti ir važinėti normaliomis padangomis.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąKai plikšala - greideriuok negreideriavęs. Būtų įdomu pamatyti kaštų/naudos analizę nagrinėjančią alternatyvas: druska/nedruska/skaldelė/dygliuotos padangos/kelių uždarymas..
Comment
Comment