Man irgi užkliuvo tas greitkelis į Taivaną, jaučiu bus ilgiausias tiltas arba tunelis pasaulyje. O šiaip visų kelių mastai labai įspūdingi.
Ačiū už reportažą, buvo įdomu pamatyti kažką naujo, kai pasaulyje atrodo viskas sustojo
P.S. Vienoje nuotraukoje matau Volvo, kiek žinau jų Kinijoje tik 1200, tad retą egzempliorių kažkam pavyko užfiksuoti
Man irgi užkliuvo tas greitkelis į Taivaną, jaučiu bus ilgiausias tiltas arba tunelis pasaulyje. O šiaip visų kelių mastai labai įspūdingi.
Ačiū už reportažą, buvo įdomu pamatyti kažką naujo, kai pasaulyje atrodo viskas sustojo
P.S. Vienoje nuotraukoje matau Volvo, kiek žinau jų Kinijoje tik 1200, tad retą egzempliorių kažkam pavyko užfiksuoti
Tokios passat gausos, kaip galima buvo pamatyti prieš 10m jau nebėra. Išvados?
Ir kitos firmos pristatė gamyklų - atsirado konkurencija. VW buvo pirmieji iš didžiųjų gamintojų sukūrę bendras įmones ir pradėję Kinijoje gaminti automobilius dideliais kiekiais.
Ko gero todėl, kad daugelyje nuotraukų tie keliai dar nepriduoti naudojimui t.y. PR'inės naujienų agentūrų nuotraukos.
Greiciausiai.Kinija juk skelbiasi ,kad gamina viska vos ne pusei pasaulio. O net tokiose salyse kaip vokietija,prancuzija,belgija,olandija,ispanija ir t.t. pirmoje juostoje vaziuoja fura po furos ,max atstumas 200 metru ir taip istisos kolonos desimtimis kilometru.O tai tokioje kinijoje ,gaminancioje tiek daug,neskaitant ju gelezinkeliu,vis tiek turetu buti vilkikas prie vilkiko kaip istisa kolona. O cia nuoraukos padarytos su kompiuteriais ,prideta kazkokie birbyniu,nei vieno sunkvezimio ir pateikiama kaip kinijos realybe. Cia nuotraukos durniams,kad zavetusi kinija ir nieko daugiau. Nuvaziuok i bet kokia vakaru europos sali,ir tu ten lenksi viena fura po kitos,o cia tusti keliai arba vien kazkokios lengvosios kinietiskos birbynes. Juokas tik ima is tokiu kompiuteriais darytu nuotrauku ivaizdziui sukurti:-))
Nemanau, kad reikia tokiom grandiozinėm greitkelių statybom stebėtis. Vis dėlto, šalyje gyvena virš milijardo žmonių. Tos statybos tik parodo ant kiek Kinija atsilikusi. Didžiojoje dalyje vakarų pasaulio tokie greitkeliai jau daugel dešimtmečių įprastas dalykas
Manau yra kuo stebetis, nes per trumpa laika Kinija sugebejo ekonomikoje padaryti tikra stebukla. Vien tik kiek projektu grandioziniu, kurie yra vykdomi. Juk ne per seniausiai Kinijoje paleistas ir greiciausias dabar pasaulyje traukinys. Tikrai yra kuo stebetis.
Na greitkeliai Kinijoje statomi tikrai ne "įvaizdžiui kurti". Ir tai ne 'realybė', o nuotraukos, padarytos prieš ar iškart po kelio atidarymo, nes tikriausiai buvo ir fotografuojama tuo tikslu, kad parodytų visuomenei naują kelią . Pažiūrėk į bet kokioje šalyje bet kokio naujai atidaromo kelio nuotraukas.
Taipogi, reiktų nepamiršti, kad Kinijoje privačių automobilių skaičius 1000 gyventojų tebėra labai mažas (apie 50, palyginus su Europos šalių 400-500), bei tai, kad greitkeliai Kinijoje yra mokami.
Beje, tikrai ne visi V.Europos greitkeliai yra "fūra prie fūros". Tai nebent galioja intensyviausiems tranzitiniams keliams. Daugeliu atveju net 2+2 greitkeliai Bavarijoje ar Austrijoje dažnai būna apytučiai, jau nekalbant apie Lietuvą, kur dažnai A2 kelyje vargiai sutiksi bent vieną mašiną.
Paskutinė nuotrauka yra kažkas panašaus į A2. Tik įdomu kokius miestus tas greitkelis jungia, spėju kiek didesnius nei A2.
Tiesa, "šiek tiek" didesnius t.y. Pekiną (~15mln.) ir Shijiazhuango miestą (~9mln.).
Padidėjus eismui, ko gero, teks platinti.
Beje, šiuo metu Kinijoje 1000 žmon ių tenka tik apie 50 mašinų. Palyginimui, Lietuvoje (ar bet kur kitur Europoje) 1000 žmonių tenka 400-500 mašinų. Išties įdomų, kaip kiniečiai suksis šioje srityje, nes sunku įsivaizduoti bene milijardą mašinų kasdien išvažiuojančių į gatves ir kelius.
Beje, kaip atrodo visas kontekstas (raudona - esami, mėlyna - statomi, geltona - planuojami) Atvaizdas
Tokie miestai, o intensyvumas kaip A2, beje, per šventes ir pastarajam nepamaišytų 3 juosta. Apie A1 net nekalbu. O šiaip pats tinklas nėra jau toks tankus, reikia atkreipt dėmėsį į mastelį, įdomu kaip atrodytų playginimas tame pačiame mastelyje Vakarų Europos ir Kinijos. O kinai geriau jau nepavytų pagal automobilių skaičių Vakarų, nes nafta tada kokius 500$ kainuotų.
Įspūdinga, nors tu ką. Jei ne ta nesamonė kad norint važinėti Kinijoje, reikia turėt kiniškas teises, tai ši šalis būtų mano "must drive through it" saraše
Kas trys menesiai lankausi Pekine.Keliai super lygus geri,na bet tokiu tusciu dar neteko matyt net nakti.Suprantu kad cia fotkinta ankstu ryta ir gal but kokioj provincijoj, bet vistiek nustebino.
Pasak šio straipnio (http://www.ccmec.com.cn/?thread-203-1.html) 2010 Kinijoje viso bus pastatyta 11049km naujų greitkelių t.y. panašiai, kiek iš viso yra Vokietijoje ar Prancūzijoje.
Dar rašoma (nors nelabai konkrečiai), kad iki 2013 bus pastatyta 50,277km greitkelių, nors nelabai aišku, nuo kada. Reiktų suprasti, kad nuo 2009 ar 2010. Bet kokiu atveju, net turint omeny, kad tai Kinija, kažkaip sunku patikėti, kad jie tikrai galėtų statyti naujus greitkelius tokiais kiekiais.
O kodėl nerealu? Turi daug ir pigios darbo jėgos; technikos, medžiagų taip pat. Beto, reikia nepamiršt, kad geras penktadalis pasaulio gyventojų yra kinai, tad statyti yra kur ir dėl ko. Tuo pačiu yra kuriama ne tik infrastruktūra kažkam, bet ir sukuriama daug darbo vietų, keliama vidinė ekonomika.
Kažkaip nervina, kad anglų kalba apskritai labai mažai naujienų apie kelių statybą Kinijoje. O ieškoti per viokius translatorius, tai kaip šieno kupetoje adatos. Būtų įdomu pamatyti kokį nors oficialų dokumentą su planais iki, tarkim, 2020 metų.
Beje, jei 2010 skaičiai tikri, tai Kinijoje iki metų pabaigos turėtų viso būtų apie 76K km greitkelių t.y. daugiau, nei JAV.
Visiskai nestebina, gyventoju 4,5 kart daugiau nei JAV , Automobiliu parduodama 13 milijonu per metus 2010, kitais metais jau 16 milijonu. 2019-2020 metais kinija tures jau 200 milijonu automobiliu ( tikrai nezinau is kur visiems jiems naftos paims... ) .
Kazkas paminejo kad JAV industrializuotis uztruko 50 metu, japonijai 30, Kinijai uzteks ir 20
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
Pasak šio straipnio (http://www.ccmec.com.cn/?thread-203-1.html) 2010 Kinijoje viso bus pastatyta 11049km naujų greitkelių t.y. panašiai, kiek iš viso yra Vokietijoje ar Prancūzijoje.
Dar rašoma (nors nelabai konkrečiai), kad iki 2013 bus pastatyta 50,277km greitkelių, nors nelabai aišku, nuo kada. Reiktų suprasti, kad nuo 2009 ar 2010. Bet kokiu atveju, net turint omeny, kad tai Kinija, kažkaip sunku patikėti, kad jie tikrai galėtų statyti naujus greitkelius tokiais kiekiais.
Atsakant i tavo klausima... labai saunu charta radau the economist...
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
Reik taupyti pinigus dviraciui bei ruostis gyventi i siltesne klimato zona Nes keliagubai brangs netik nafta bei jos produktai, bet ir elektra. Sildymo kainos remiasi i mazuto kainas kiek zinau.
Comment