Įspūdingai čia jie statosi... Na, tokiai šaliai infratruktūros labai reikia. Kinijos potencialas išplėtojus infrastruktūrą turėtų būti labai geras. Juk Vokietija su autobanais puikus pavyzyds, kaip gerai išplėtota infrastruktūra leido vystyti šalį
Kaip puikiai jie prižiūri savo kelius. Nei Duobytes nepamačiau, bet aišku nuotraukos darytos geriausiu keliu ir didžiausiu Kinijos, Bet šauniai prižiūrimi keliai. Mūsų didmiesčiai ir tai nesugeba susitvarkyti savo keliu, bet Lietuva ne Kinija
Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.
insane tik vat ką pastebėjau - didžiojoje dalyje nuotraukų kažko trūksta tuose greitkeliuose.... MAŠINŲ jais važiuojančių kodėl tiek mažai jie apkrauti kas gali pasakyti? kam tada tokie įspūdingi projektai, jeigu nuotraukoje nuo 0 iki 3 automobilių?
Labiau įspūdingas yra jų (ne)mokėjimas vairuoti. Įsivaizduojat, kai trys ketvirtadaliai vairuotojų vairuoja nusipirkę pirmą automobilį gyvenime ir kultūroje jokio supratimo kaip tai saugiai ir teisingai daryti nėra.
Kaip puikiai jie prižiūri savo kelius. Nei Duobytes nepamačiau, bet aišku nuotraukos darytos geriausiu keliu ir didžiausiu Kinijos, Bet šauniai prižiūrimi keliai. Mūsų didmiesčiai ir tai nesugeba susitvarkyti savo keliu, bet Lietuva ne Kinija
Kodėl? Magistraliniai keliai pas mus tikrai gerai sutvarkyti ir tvarkomi, bet dėl miestų tai sutinku. Na bet nėra ko norėti, kokia ekonomika, tokios ir gatvės.
Daugiau nei įspūdinga!
Anksčiau kinai svajojo apie dviratį ar televizorių, dabar apie automobilį, rytoj..
Prieš keliolika metų Šanchajuje buvo šešios juostos dviračiams ir viena automobiliams, dabar- atvirkščiai ir jų gero gyvenimo poreikiai ateityje tik augs!
insane tik vat ką pastebėjau - didžiojoje dalyje nuotraukų kažko trūksta tuose greitkeliuose.... MAŠINŲ jais važiuojančių kodėl tiek mažai jie apkrauti kas gali pasakyti? kam tada tokie įspūdingi projektai, jeigu nuotraukoje nuo 0 iki 3 automobilių?
Daugiau nei įspūdinga!
Anksčiau kinai svajojo apie dviratį ar televizorių, dabar apie automobilį, rytoj..
Prieš keliolika metų Šanchajuje buvo šešios juostos dviračiams ir viena automobiliams, dabar- atvirkščiai ir jų gero gyvenimo poreikiai ateityje tik augs!
Vat ir man kilo panašios mintys peržiūrint nuotraukas. Taip, jose net labai trūksta automobilių. Tada prisiminiau ekspertų prognozes, kad Kinijos laukia bene didžiausias pasaulyje autobumas. Aišku, vien autostradomis to nepasieksi. Tai kaip manote, kaip? Ogi Kinija ruošiasi gaminti sąlyginai pigų (kaip Škoda ar Fiat) ir ilgaamžį (kaip Mercedes ar Volkswagen) automobilį, kuris bus įperkamas net Kinijoje vidutinę algą uždirbančiam kinui. Galbūt tas automobilis jau gaminamas, arba tariamasi su užsienio kompanijos dėl gamyklų iškėlimo į Kiniją, bet labiausiai tikėtina, kad naujoji supervalstybė viską bandys pasiekti kiek įmanoma savomis rankomis. Ko gero jau už 5-10 metų net Lietuvos gatvėmis važinės keli tūkstančiai ar dar daugiau kokių nors "Šinkuen" lengvųjų automobilių
O argi tai įšaldymas pinigų? Juk visi tie pinigai lieka Kinijoje, medžiagos, technika, darbo jėga yra vietinė. Taip tie pinigai patenka į ekonomiką ir dalis vėl atgal grįžta į biudžetą.
Comment