Esu pratestavęs evoliuciją šios perėjos. Kaip pėsčiajam geriausias variantas paskutinis, tada ir kombainas pravažiuos, nes pagal STR D kat. gatvėje būtų 2,75 x 2 = 5,5 m https://www.google.lt/maps/@54.71520...8192?entry=ttu
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Infrastruktūros projektai mažesniuose Lietuvos miestuose
Collapse
X
-
Mąstau, kad susiaurinimas iš šonų prieš perėją gal net geriau negu įrengta "kėgliška" salelė.
Atkarpa per trumpa, kad kiltų problemų dėl prasilenkimų, o lengvosios taip ar taip prasilenktų ir ant 2,5 m juostų (tokio siaurumo net nesiūlau įrengti, užtektų 3+3 m siaurumo jau būtų žymiai saugiau nei 3,5+3,5).Paskutinis taisė PoDV; 2024.04.04, 03:43.
Comment
-
Kauno r. saviviladybė / Etaplius 2024.04.04
Vilkijoje pluša kelininkai
Vilkijoje prasidėjo intensyvūs kelininkų darbai: prasidėjo Čekiškės gatvės kapitalinis remontas bei atnaujinti darbai Kauno gatvėje.
Kauno gatvės rekonstrukcija prasidėjo pernai. Kadangi gatvė patenka į Kultūros vertybių registre registruotos regioninio reikšmingumo kultūros paveldo vietovės teritorijas, tvarkant gatvę reikėjo atlikti archeologinius tyrimus. Šie darbai neleido pernai baigti Kauno gatvės atnaujino darbų, tad kelininkai šią savaitę grįžo į vietą ir tęsia darbus.
Čekiškės gatvės projektą savivaldybė įgyvendina kartu Via Lietuva (buvusi Lietuvos automobilių kelių direkcija). Projektas yra suskirstytas į du etapus.
https://etaplius.lt/naujiena/vilkijoje-plusa-kelininkai
Bus rekonstruojama Čekiškės gatvė Vilkijoje
Vilkijoje, Čekiškės gatvėje, šiais metais bus atliktas kapitalinis važiuojamosios dalies remontas, įrengti pėsčiųjų takai, automobilių stovėjimo aikštelė ir kt.
Kauno rajono savivaldybė praėjusią savaitę pasirašė rangos darbų sutartį su bendrove „Kauno statyba“ ir, kai jau bus tinkamos oro sąlygos, prasidės darbai.
Projektą kartu įgyvendins Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) ir savivaldybė. Jis bus suskirstytas į du etapus.
Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Vilkija–Čekiškė–Ariogala ruožo nuo 1,04 iki 1,216 km kapitalinį remontą įgyvendins LAKD: (..).
Už Čekiškės gatvės (nuo Čekiškės g. 92 iki Čekiškės g. 100 ir nuo Bažnyčios g. 36 iki Bažnyčios g. 38) Vilkijoje kapitalinį remontą bus atsakinga Kauno rajono savivaldybė. (...)
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...kijoje-1160643
- 1 patinka
Comment
-
Ukmergės miesto Antakalnio gatvė yra kairiajame Šventosios krante - tai kelio KK115 Ukmergė - Molėtai dalis.
Važiuojant iš Kauno ar Kėdainių į Molėtų - Ignalinos pusę šiemet reikėtų rinktis kitus maršrutus.
Gimtoji žemė 2024.04.10
Žadama, kad Antakalnio gatvės remontas prasidės šiemet
Ukmergiškė paskambino į redakciją; ji norėtų sužinoti, kada numatyta pradėti Antakalnio gatvės remontą, kiek jis užtruks, kaip remonto metu vyks eismas.
„Girdėjau įvairių kalbų – vieni sako, kad remontas prasidės netrukus, kiti – kad dar vieną vasarą teks kratytis per duobes… Manau, kad daugeliui aktualu sužinoti rajono savivaldybės planus, kada prasidės darbai, ar remonto metu bus sutvarkyti, kaip planuota, šaligatviai, nutiestas dviračių takas“, – sakė ukmergiškė.
Sulaukėme tokio rajono savivaldybės administracijos Statybos ir infrastruktūros skyriaus vedėjo T. Balžeko atsakymo: „Šiuo metu vyksta Antakalnio gatvės rangos darbų viešasis pirkimas. Pirkimo procedūros gali užtrukti iki kelių savaičių (...)."
https://www.gzeme.lt/2024/04/10/zada...asides-siemet/
Antakalnio gatvė bus graži, patogi ir saugi
Pastaruoju metu gyventojų pasipiktinimo objektu tapusioje vienoje iš pagrindinių Ukmergėje – Antakalnio gatvėje – kelių savaičių laikotarpiu turėtų prasidėti baigiamieji jos rekonstravimo darbai.
Balandžio 9-ąją baigėsi supaprastinto atviro konkurso būdu vykdytas viešasis pirkimas, tiekėjų pasiūlymus vertinant pagal ekonominio naudingumo vertinimo kriterijus – kainą ir darbų atlikimo terminą mėnesiais. Pasiūlymus buvo pateikę 5 tiekėjai, vieno iš jų pasiūlymas atmestas dėl per didelės ir perkančiajai organizacijai nepriimtinos kainos. Sutartį su konkurso laimėtoju planuojama pasirašyti ne anksčiau kaip balandžio 17 d. (...)
Darbų metu bus rekonstruota 1,534 km ilgio Antakalnio gatvės važiuojamoji dalis, įrengti šaligatviai abiejose jos pusėse, taip pat pėsčiųjų-dviračių takai, automobilių stovėjimo aikštelės ir kt.
https://www.gzeme.lt/2024/04/16/anta...togi-ir-saugi/
Comment
-
Atvira Klaipėda 2024.06.26
Kretingoje Vytauto gatvės rekonstrukciją žada užbaigti iki rudens
Kretingoje tęsiami pernai vasarą prasidėję Vytauto gatvės rekonstrukcijos darbai atkarpoje nuo Melioratorių gatvės iki magistralinio kelio Šiauliai–Palanga. Anot Susisiekimo ministerijos, pagrindiniai darbai čia turėtų finišuoti dar iki vasaros pabaigos.
Darbams šiame kelio ruože, kaip valstybei svarbiam vietinės reikšmės kelių projektui, šiemet skirta beveik 566 tūkst. eurų Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų. Likusią dalį finansuoja Kretingos rajono savivaldybė.
1995 metais nutiesta Vytauto gatvė yra šiaurės rytiniame Kretingos miesto pakraštyje, dalis jos eina ties miesto riba. Prie šios gatvės yra gyvenamųjų namų, veikia gamybos, paslaugų, prekybos ir verslo įmonės, įsikūręs Kretingos autobusų parkas. Šia gatve per parą vidutiniškai važiuoja apie 4500 transporto priemonių. (...)
Tvarkomas beveik kilometro ilgio Vytauto gatvės ruožas, miesto teritorijoje jungiantis magistralinį kelią A11 Šiauliai–Palanga ir krašto kelią Nr. 216 Gargždai–Kretinga. Čia bus paklota nauja gatvės danga, sutvarkyti šaligatviai, (...) .
Be to, bus įrengta žiedinė sankryža su Mokyklos gatve, įrengtos 44 automobilių stovėjimo vietos, iš jų 5 žmonėms su negalia.
https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...ti-iki-rudens/
Comment
-
Nusihumanizavo.
Tuos gigantiškus betoninius luitus svetimkūnais tarp medinių namukų vadina net Kultūros paveldo departamentas
LRT.lt 2024.07.17
Trakų gyventojai piktinasi pradėtu istorinės Karaimų gatvės siaurinimu
Trakų istorinės gatvės siaurinimas pykdo karaimų bendruomenę. Mero teigimu, pagrindinis tikslas – riboti eismą, mažinti taršą ir teikti prioritetą pėstiesiems. Paveldosaugininkai savivaldybę ragina naikinti dalį naujų statinių gatvėje.
Istorinėje Trakų Karaimų gatvėje – nauji statiniai: suolai ir įvairaus dydžio betoniniai lauko vazonai. Dalis bendruomenės sako – šie statiniai yra didžiulė vizualinė tarša.
„Naujadarai, kurie nedera prie istorinio nacionalinio parko architektūros mažosios, prie mūsų medinių namelių“, – LRT TV sako Trakų gyventojas Aleksandras.
„Tegul ateina meras su administracija ar su kuo ir pasižiūri, kas čia vakarais darosi, kam čia tų šiukšliadėžių pristatyta. Poilsiautojai arbūzų, vynuogių primėto, o paskui čia širšynas“, – antrina Artūras.
Gatvės humanizavimo projektas pradėtas prieš kelerius metus, tačiau betoniniai statiniai atsirado liepos pradžioje.
„Mes projektuodami sprendinius vadovavomės 2005 metais priimtu Vienos memorandumu, kuris teigia, kad net projektuojant istorinėje aplinkoje nedera imituoti istorinio senamiesčio. Dėl to pasirinkta šiuolaikiška stilistika“, – aiškina „Bauland“ kraštovaizdžio architektas, projektuotojas Donatas Baltrušaitis.
Kol gyventojai ir savivaldybė gina savo tiesą, Kultūros paveldo departamentas teigia, kad pasikeitimus išties galima vadinti vizualine tarša.
„Tikslas, kad turėtų žmogus tokį asociatyvų kraštovaizdį pajausti, kaip buvo seniau – seni namai, senas stilius, gatvės išklotinės. Nauji atsiradę vazonai sumenkina namus, gatvė tampa nebeaiški, išplaukusi, pati medžiaga yra visai nesuderinta su greta stovinčiais namais“, – aiškina Kultūros paveldo departamento direktorius Vidmantas Bezaras.
Departamentas reikalaus per pusantro mėnesio panaikinti bent didžiuosius vazonus ir atitinkamai rekonstruoti gatvę. Pertvarkyti gatvę savivaldybei kainavo apie 200 tūkst. eurų.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ves-siaurinimu
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNusihumanizavo.
Tuos gigantiškus betoninius luitus svetimkūnais tarp medinių namukų vadina net Kultūros paveldo departamentas
LRT.lt 2024.07.17
Trakų gyventojai piktinasi pradėtu istorinės Karaimų gatvės siaurinimu
- 15 patinka
Comment
-
Kai pamačiau reportažą ir kalbantį paveldo departamento atstovą, kuris sakė jog "vazonai nepriderinti prie esamų pastatų" ir tai, kad jie reikalaus pašalinti pakeitimus, taip ir kilo klausimas kokį iš tiesų tą paveldą pas mus saugo? Gatvę užstatytą automobiliais ir pilnai užgrūstus kiemus? Toks jausmas, kad paveldas pas mus tik asfaltas ir bortai likę iš sovietmečio, bei tų laikų urbanistikos klaidos.
Iš viso ta mintis, kad vazonai nepriderinti prie pastatų, kelia daug klausimų apie KPD atstovo kompetenciją bei požiūrį. Kodėl ir kaip tie vazonai turėtų būti pridenti prie pastatų? Nei tai pastato dalis, nei dar kažkas. Šaranas stovintis gatvėje irgi nepriderintas prie pastatų.Paskutinis taisė sleader; 2024.07.18, 12:23.
- 6 patinka
Comment
-
Man labai patinka kai žmonės on purpose išjungia savo smegenis ir betkokį gebėjimą įsivaizduoti ateitį vien tam kad būtų galima paniurgzt.
Sprendimas čia laikinas, atlaisvint gatvę nuo automobilių ir atpratint nuo parkavimo, po to bus ir rekonstrukcija po kurios neliks tų laikinų objektų.
Nieko čia naujo, tokia praktika yra ganėtinai tipinė, tarp kitko automobilininkų niurzgimas irgi - tipinis.
- 14 patinka
Comment
-
Parašė TheCoach Rodyti pranešimąMan labai patinka kai žmonės on purpose išjungia savo smegenis ir betkokį gebėjimą įsivaizduoti ateitį vien tam kad būtų galima paniurgzt.
Sprendimas čia laikinas, atlaisvint gatvę nuo automobilių ir atpratint nuo parkavimo, po to bus ir rekonstrukcija po kurios neliks tų laikinų objektų.
Nieko čia naujo, tokia praktika yra ganėtinai tipinė, tarp kitko automobilininkų niurzgimas irgi - tipinis.
- 5 patinka
Comment
-
Paskaičius spaudą, į klausimo nagrinėjimą įsitraukė Seimo nariai-automobilistai. Iš principo visa šita "problema" ir diskusija yra dviejų matymų, naratyvų susidūrimas, lygiai toks pats kaip Šimašiau gatvių "siaurinimas" (=humanizavimas), dviračių takų plėtra ir pan., kažkoks automobilizacijos mažinimas. Kiek triukšmo būta, kiek verkimo, už tai dabar gerai - Valdas viską išasfaltuos. Vietinė rajono "car-based" visuomenės dalis, kuriems Trakai tik didelis parkingas prie pilies + versliukas su parkingu kiemuose susidūrė su jaunu meru, kuris bando humanizuoti bent jau vieną gatvę, paverčiant ją lėto judėjimo, pėsčiųjų gatve, kažkokią žmogišką aplinką, kurioje didelė dalis atvykusių galėtų drąsiai mėgauti elementariu pasivaikščiojimu (beje, ir tų pačių namų apžiūra, kai paprastai ten tiek auto privaryta, kad tiesiog praeinama nežiūrint). Dabar gi, "mieli" parlamentarai šoko ginti "konstitucinės lietuvio teisės" - parkavimo vietos "prie langų", dar pageidautina nemokamai. O kadangi vietiniai versliukai savo verslą ir Trakus suvokia ne kaip miestą pėsčiajam, dviratininkui, daugiau kurortinio tipo erdvę, o kaip "mašina-parkingas-kibinai-pilis-mašina-atgal namo", tai ir turime apskirtai tokią diskusiją. Nesvarbu kokias ten klombas pastatytų (gražias, medines, metalines, plasmasines), gi visi suprantame, kad ne jų formoje esmė. Šitie piliečiai, jeigu galėtų, važinėtų mašina ir per Basanavičiaus g. Palangoje, ir Gedimino pr. Vilniuje vakarais/savaitgaliais ir surastų savo pasaulio matymui kokį tik norite paaiškinimą, nes kaimų, kolūkinių gyvenviečių ir mažų miestelių lietuviškoji visuomenė savęs nemato kitaip negu be automobilio. Liūdėsys.
- 16 patinka
Comment
-
Na bet Palanga daugmaž normaliai susitvarkė, net nepamenu, kad ten būtų buvę daug niurzgančių dėl pokyčių. Gera ir malonu dabar ten vaikščioti, nors labai gerai pamenu, kaip būdavo prieš 15-20 metų, kai visa Palanga būdavo užgrūsta dūmijančiais grabais. Tai gal visgi nėra taip beviltiška viskas. Pabambės marozėliai ir nustos po kurio laiko.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNa bet Palanga daugmaž normaliai susitvarkė, net nepamenu, kad ten būtų buvę daug niurzgančių dėl pokyčių. Gera ir malonu dabar ten vaikščioti, nors labai gerai pamenu, kaip būdavo prieš 15-20 metų, kai visa Palanga būdavo užgrūsta dūmijančiais grabais. Tai gal visgi nėra taip beviltiška viskas. Pabambės marozėliai ir nustos po kurio laiko.
Dėl Trakų tos gatvės, panašu, funkcionavo kaip savotiška parkovkė, nusprendė padaryt alėja, bet pokytis pasirodė per kardinalus, tai automobilistai bumba.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNa bet Palanga daugmaž normaliai susitvarkė, net nepamenu, kad ten būtų buvę daug niurzgančių dėl pokyčių. (...) Pabambės marozėliai ir nustos po kurio laiko.
- 2 patinka
Comment
-
Buvo laikotarpis, kai savivaldybės negaudavo finansavimo autobusų stočių remontams/rekonstrukcijoms. Todėl, nenorėdamos likti įstrigusios sovietmetyje, jų atnaujinimą "pardavė" privatiems investitoriams - Maximai, Norfai ir t.t. Dabar turim ką turim.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Teko savaitgalį būti Trakuose, tai nors gatvė ir vienpusio eismo su ženklu „Motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas“, bet visi varo tiesiai ir į ženklus nežiūri. Sakyčiau, veiksmas buvo per silpnas – gatvė turi būti akligatvis. O šiaip vienpusiu eismu likau labai patenkintas, eiti maloniau, bet tik vos vos. Pilna laimė būtų Pilies g. sprendimas Vilniuje, kuris yra bene geriausias, koks gali būti. Deja, net Vilniuj tokia gatvės forma yra iki šiol nepriaugtas iššūkis.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTeko savaitgalį būti Trakuose, tai nors gatvė ir vienpusio eismo su ženklu „Motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas“, bet visi varo tiesiai ir į ženklus nežiūri. Sakyčiau, veiksmas buvo per silpnas – gatvė turi būti akligatvis. O šiaip vienpusiu eismu likau labai patenkintas, eiti maloniau, bet tik vos vos. Pilna laimė būtų Pilies g. sprendimas Vilniuje, kuris yra bene geriausias, koks gali būti. Deja, net Vilniuj tokia gatvės forma yra iki šiol nepriaugtas iššūkis.
Kelio ženklas niekad neapribos tranzito.
Mano pastebėjimas, kadangi gatvė asfalto dangos, o takai atskirti aukštu bordiūru, tai daugelis viršija greitį, pėstieji eina taku. Mažai žmonių, kurie naudotųsi suokiukais ir asfaltą ėjimui.
Rekonstrukcijos metu galėtų padaryt akligatvį ties Karaimų ir Trakų g. sankryža, kad nebūtų sankryžos, tik plati perėja-skverelis, Karaimų gatvę dvipusio, vieno lygio, su daug vingių ir važ. dalies siaurinimu ir trinkelių danga
- 3 patinka
Comment
Comment