Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Infrastruktūros projektai mažesniuose Lietuvos miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    3,25m pločio juosta nėra jokia problema, kol ten neįvyksta techninis eismo įvykis. Basanavičiaus g. eina per visą miestą, ir yra atkarpų, kur išsukti iš tos gatvės, kad apvažiuoti kliūtį, nėra galimybės.
    O dar jei benzinas pasibaigia kam nors...

    Comment


      Parašė ALV77 Rodyti pranešimą

      ziurint i tamstos pirstelejimus temose, persasi mintis, kad aiskinti kitiems ko neaiskinti ir kaip daryti yra jusu arkliukas
      Lygiai taip pat, žvilgtelėjus į keleto kitų "aktyviausių" forumo dalyvių įrašus ir kai kuriuos paties, arkliukas yra parodyti savos nuomonės viršenybę, o trūkstant argumentuotų atsakymų pereiti į žemo lygio įžeidinėjimus, traukti žodžius iš konteksto ir pan. Nei vienam "nenustatinėjau" diagnozių, bet pats jau storą "ligos istoriją" sukaupiau.

      Comment


        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

        Reiktų apsvarstyt galimybę nustot aiškint kitiems, ką jie turi daryti.

        3,25m pločio juosta nėra jokia problema, kol ten neįvyksta techninis eismo įvykis. Basanavičiaus g. eina per visą miestą, ir yra atkarpų, kur išsukti iš tos gatvės, kad apvažiuoti kliūtį, nėra galimybės.
        Tai dabar kiekvieną gatvę reikia daryti su papildomos juostom, nes kažkokie techniniai įvykiai gali atsitikti? kokia jų tikimybė?

        Nusileiskit ant žemės ir suvokit skirtumus tarp miesto gatvės, kur turi daugybę galimybių sustoti (kiemas, aikstelės, degalinės ir pan.), ir greitkelio, kur extra atvejams numatyta apsaugos zona, kad netrukdyti eismui.

        Crazy

        Comment


          Parašė Kaid Rodyti pranešimą

          Tai dabar kiekvieną gatvę reikia daryti su papildomos juostom, nes kažkokie techniniai įvykiai gali atsitikti? kokia jų tikimybė?

          Nusileiskit ant žemės ir suvokit skirtumus tarp miesto gatvės, kur turi daugybę galimybių sustoti (kiemas, aikstelės, degalinės ir pan.), ir greitkelio, kur extra atvejams numatyta apsaugos zona, kad netrukdyti eismui.

          Crazy
          demagogija ir viskas. Kazin gal kokia numirusiu statistika yra, kai greitoji nepratilpo pro pasatais nukrautus daugiabuciu kiemus?

          Comment


            Pora iškarpų iš Kėdainių J. Basanavičiaus g.:

            Asfalto laukai
            Click image for larger version  Name:	1.JPG Views:	0 Size:	185,5 kB ID:	2088966

            2 eismo juostų miesto gatvėje prireikė net radaro, nes dėl autostradinio pločio nesugeba leistino greičio laikytis
            Click image for larger version  Name:	2.JPG Views:	0 Size:	241,6 kB ID:	2088967
            Paskutinis taisė Kaid; 2023.11.10, 14:24.

            Comment


              Parašė ALV77 Rodyti pranešimą

              ziurint i tamstos pirstelejimus temose, persasi mintis, kad aiskinti kitiems ko neaiskinti ir kaip daryti yra jusu arkliukas
              Kodėl atsakant į mano pastebėjimą apie LAKD pajėgumus staiga pradedama abejoti mano vairavimo įgūdžiais?
              Diskusijoje apie leistiną ir saugų greitį, vienas siūlė man eiti psichiką tikrintis, nes aš tiesiog noriu važiuoti leistinu greičiu.
              Dar vienas siūlė eiti piketuoti kažkur...
              Vakarykštėj temoj išvis, siūlė nusišauti...

              Apie ką mes šnekam?
              Mano blogas

              Comment


                Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                Pora iškarpų iš Kėdainių J. Basanavičiaus g.:

                Asfalto laukai


                2 eismo juostų miesto gatvėje prireikė net radaro, nes dėl autostradinio pločio nesugeba leistino greičio laikytis
                Ten ne vienas radaras. Per visą Basanavičiaus g. ilgį kokie 5 turbūt yra (dalis jų raudono šviesoforo).

                Bet,.. mes jau žinom, kad radarų vieta ir kiekis Lietuvoje nelabai koreliuoja su avarijų kiekiu. Gal galima statistikos šitai gatvei?
                Mano blogas

                Comment


                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                  Kodėl atsakant į mano pastebėjimą apie LAKD pajėgumus staiga pradedama abejoti mano vairavimo įgūdžiais?
                  Diskusijoje apie leistiną ir saugų greitį, vienas siūlė man eiti psichiką tikrintis, nes aš tiesiog noriu važiuoti leistinu greičiu.
                  Dar vienas siūlė eiti piketuoti kažkur...
                  Vakarykštėj temoj išvis, siūlė nusišauti...

                  Apie ką mes šnekam?
                  neapsimeskite slanga

                  Comment


                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                    Ten ne vienas radaras. Per visą Basanavičiaus g. ilgį kokie 5 turbūt yra (dalis jų raudono šviesoforo).

                    Bet,.. mes jau žinom, kad radarų vieta ir kiekis Lietuvoje nelabai koreliuoja su avarijų kiekiu. Gal galima statistikos šitai gatvei?
                    Ten visi miesto radarai yra raudonos šviesos šviesoforo. Matuojantis greitį tik jau išvažiuojant iš miesto.

                    Comment


                      Parašė ALV77 Rodyti pranešimą

                      neapsimeskite slanga
                      Diskusiją čia ir baikim.
                      Mano blogas

                      Comment


                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                        3,25m pločio juosta nėra jokia problema, kol ten neįvyksta techninis eismo įvykis. Basanavičiaus g. eina per visą miestą, ir yra atkarpų, kur išsukti iš tos gatvės, kad apvažiuoti kliūtį, nėra galimybės.
                        Kiek metrų tada siūlytumėt daryt vieną juostą, kad išspręstų avarijų ir pasibaigusio benzino problemas? Pagal gerąsias Valdelio praktikas po 5.50 ir perėjas be salelių ar kalniukų?

                        Comment


                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                          Kiek metrų tada siūlytumėt daryt vieną juostą, kad išspręstų avarijų ir pasibaigusio benzino problemas? Pagal gerąsias Valdelio praktikas po 5.50 ir perėjas be salelių ar kalniukų?
                          Visiškai nesvarbu ar bus 2 platesnės juostos ar 4 siauresnės. Svarbu būtų vietos manevrui, kai kažkoks lopas sustoja priešais pėsčiųjų perėją tikrai ne tam, kad praleisti pėsčiuosius... tfu, t.y. kad gaisrinė pravažiuotų

                          Comment


                            Ten ir taip toje basanavičiaus gatvėje kamščiai būna, o jeigu susiaurins ruožą ties maximom, lidlu, degaline, senamiesčiu tai ten kilometrines kolonos nusidrieks vakare ir ryte

                            Comment


                              Nors kas sugebėjo padaryti idealią Gatvę (taip, iš didžiosios raidės) - be jokių perteklinių asfalto ir trinkelių plotų. Be jokių šaligatvių ir dviračių takų. Beveik be bordiūrų

                              Click image for larger version

Name:	Gatvė_IMG20231231141902.jpg
Views:	544
Size:	156,8 kB
ID:	2100881

                              Click image for larger version

Name:	gatvė_IMG20231231141909.jpg
Views:	535
Size:	168,0 kB
ID:	2100882

                              Click image for larger version

Name:	Gatvė_IMG20231231141809.jpg
Views:	538
Size:	151,4 kB
ID:	2100883

                              -

                              Comment


                                Tai beveik visa Vilniaus periferija (ir ne tik) panaši.

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                  Nors kas sugebėjo padaryti idealią Gatvę (taip, iš didžiosios raidės) - be jokių perteklinių asfalto ir trinkelių plotų. Be jokių šaligatvių ir dviračių takų. Beveik be bordiūrų
                                  Kai žolė ataugs pavasarį atrodys puikiai, kaip ir šita gatvelė Vokietijoje, tik reikės, kad žmonės važinėtų asfaltu, neužvažiuotų ant žolės, o čia jau misija neįmanoma.
                                  https://maps.app.goo.gl/6t5oHZirhBJiX4f86
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Jei čia ne kokio tranzitinio kelio atkarpa atsitiktinai einanti per kaimą tai viskas gerai. Bendra erdvė pėstiesiems ir visams transportui. Kur tikėtina pravažiuoja kelios mašinos per valandą.

                                    Comment


                                      Mūsų Kretinga 2024.02.23
                                      Startavo vienos judriausių Kretingos gatvių – Melioratorių gatvės – tvarkymo darbai
                                      Šiuo metu Melioratorių gatvėje atliekami vandentiekio ir nuotekų tinklų rekonstrukcijos darbai, kiek vėliau startuos ir šioje gatvėje esančių itin prastos būklės lietaus nuotekų tinklų rekonstrukcija.

                                      Planuojama, kad važiuojamosios kelio dalies ir šaligatvių tvarkymo darbai čia prasidės kovą. Užbaigti visus Melioratorių gatvėje suplanuotus tvarkymo darbus numatyta šių metų liepą.
                                      Artimiausią mėnesį Melioratorių gatvėje planuojami tik laikini transporto eismo apribojimai. Tačiau pavasarį, prasidėjus važiuojamosios kelio dalies rekonstrukcijos darbams, vairuotojų lauks didesni iššūkiai (apie visus transporto eismo pakeitimus bus pranešta atskirai).

                                      https://musukretinga.lt/startavo-vie...arkymo-darbai/
                                      Mūsų Kretinga 2024.03.15
                                      Kretingoje – eismo pokyčiai
                                      Nuo kovo 18 d. (pirmadienio) rekonstruojamose Melioratorių g. ir Vytauto g. atkarpose bus įvedamas vienpusis transporto priemonių eismas (eismo organizavimo schema pridedama).

                                      https://musukretinga.lt/kretingoje-eismo-pokyciai/
                                      Orientacijai - žemėlapis su rekonstruojama Melioratorių gatve, kuria aplenkiant miestą eina dalis plento KK216 Gargždai - Kretinga

                                      Žemėlapis iš www.mapy,cz

                                      Comment


                                        Na va ir vėl "politika" :
                                        Kelmės ūkininkai „šturmavo“ saugumo salelę. Štai kas iš to gavosi (VIDEO)

                                        Comment


                                          Buvo ir man išmetę šį video. Taip ir nesupratau kodėl su 4m pločio kombainu (ne gabaritinė transporto priemonė) ar kitais didelio gabarito padargais reikia važinėti po miesto centrą, daugiabučių kvartalus. Su tokia logika ir "poreikiais" tai bet kuriame mieste bus blogai, nes nėra norminio eismo juostos pločio pritaikyto tokiam transportui. Na gal tik Vilniuje jiems patiktų, nes pas mus 30 km/h zonoje daro eismo juostas iki 5m pločio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X