Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[119] Molėtai - Anykščiai ("Biržinka")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Keli "filmukai"








    Comment


      #22
      Nr.2




      Merginos, kur jūs dingot?...




      Comment


        #23
        Gaila, kad toks egzotiškas Lietuvai keliukas liks tik istorija. Nors iki rekonstrukcijos dar ko gero ne kartą teks juo prasilėkti.

        Comment


          #24
          /\ Kelio atkarpa tarp Molėtų ir Skiemonių dar nepradėta projektuoti.
          Šiuo tramplinu dar kelerius metus paskraidysime.

          Comment


            #25
            Tramplinas iš kitos pusės
            Nr.3






            Comment


              #26
              Nr.4


















              Comment


                #27
                Nr.5

















                Laimingo skrydžio

                Comment


                  #28
                  Nežinau ar per šį būtent, bet tikriausiai, su Žiguliu važiuodami Vyno šventėn biškiuką čiut neskridę išsigandom
                  Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                  Comment


                    #29
                    per ta bobutes traplyna jei vaziuoji virs 90km/h jau priekiniai ratai nuo zemes kyla, o viena kart ant 130km/h kai ejau tai visai keturiais ratais skridau iki sekancio kalniuko, dugnp apsauga sulauziau, o salone keleiviai galvom stoga reme arciau moletu ties 6km yra dar vienas trampliniukas tai ten ant 110 reik eit kad ratai priekiniai kiltu.

                    Comment


                      #30
                      130 tokiu keliu... Gal tau galvoj negerai?
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        #31
                        paskui pranesa Lietuvos radijas: "vakar, kelyje Anyksciai-Moletai, jaunuolis nesuvalde automobilio, zuvo 3 automobilio keleiviai, vairuotojas komos bukleje isveztas i Vilniu"... tokiem i triusikus britvute ideciau, jau prie 60km/h adrenalino turetu, apvaziuotu visas duobes ir akmenelius
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          #32
                          Nu aš praeitą vasarą per tą tramplyną nedaugiau 90 važiavau (buvo šviežiai suremontuotą, dar darbininkai vietomis dirbo), tai skridau kaip priklauso. Tuomet ir supratau, kad apribojimai ir tas šauktukas neveltui ten buvo
                          O skridau nuo tokio greičio turbūt dėl gana lengvo automobilio ir kietos važiuoklės. Nuostolių lyg ir jokių, bet rankos drebėjo iki pat Anykščių Šią vasarą kažkaip tą vietą aplenkėm keliaudami, pagailo naujo automobilio Nors su senuoju mažyliu tais keliais buvo daug smagiau važiuot, žema ir kieta važiuoklė darė savo
                          O šiaip, išsikrauti nuvažiuoju tam krašte į šalia Anykščių esantį kartodromą, tai po to automobiliu važiuoju ramiai ir niekur neskubėdamas

                          Comment


                            #33
                            Anykščiai - Biržinka

                            Tik šiemet patvirtintas atkarpos nuo Anykščių iki Biržinkos rekonstrukcijos detalus planas (žr. schemas ankstesniame puslapyje).
                            Jei vietiniai politikai būtų apsukresni, o gamtosaugininkai mažiau užsispyrę, gal ši atkarpa jau šiandien būtų rekonstruota.

                            Google kopijoje radau tokį straipsnį iš 2006 m."Anykštos" laikraščio:

                            ANYKŠTA (57/7624) 2006.07.13
                            25 milijonai litų anykštėnams - ne pinigai
                            Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus Virgaudo Puodžiuko siūlymas Biržynės kelio rekonstrukcijai skirti 25 milijonus litų nesužavėjo rajono politikų. Dabar šio kelio Lietuvos automobilių kelių direkcijos renovuojamų kelių sąraše nebėra.

                            „Biržinkai“ rekonstrukcija negresia
                            Lietuvos automobilių kelių direkcijos Kelių perspektyvinio planavimo skyriaus vyriausioji specialistė Nijolė Bautrėnienė paklausta, o ar nenumatomas (...) kelio, kuris pasižymi ypač stačiais vingiais – Biržinė – Molėtai, anykštėnų vadinamam tiesiog „Biržinka“, rekonstrukcija, juo labiau, kad prieš kiek laiko buvo kilusios kalbos, kad šį kelią tiesins, „Anykštai sakė“:
                            “Ne, planuose nėra kol kas šito kelio. Taip, anksčiau buvo kalbėta, kad reiktų jį lyginti, bet praėjusiais metais tašką padėjo Saugomų teritorijų tarnyba“.

                            Pasak N.Bautrėnienės, Saugomų teritorijų tarnyba neleido tiesinti kelio, kadangi kelias labai vingiuotas, esminė jo rekonstrukcija sunkiai įmanoma, kelininkams tektų „raižyti“ reljefą. „Kiek prisimenu, kelio teritorijoje yra Anykščių geomorfologinis draustinis, būtent dėl jo Saugomų teritorijų tarnyba ir neleido atlikti rekonstrukcijos“,- sakė N.Bautrėnienė.
                            Beje, N.Bautrėnienė minėjo, kad kliūtis rekonstrukcijai buvo ne tik įvairios gamtosaugos tarnybos, bet ir Anykščių politikų politinės valios stoka. „Anykščių rajono taryba, kai reikėjo spręsti dėl Biržinės kelio, užėmė dviprasmišką poziciją“,- prisiminė N.Bautrėnienė.

                            Atsisakė 25 milijonų
                            2005 metų vasario mėnesį su rajono Tarybos nariais susitikęs Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinis direktorius Virgaudas Puodžiukas siūlė šio kelio rekonstrukcijai skirti 25 milijonus litų, nors ir teigė žinąs, kad šio kelio rekonstrukcijai įnirtingai priešinasi kai kurie anykštėnai.
                            “Anykščių regioninis parkas griežtai draudžia Biržinės kelio rekonstrukciją. Biržinės kelias yra geras važiuoti arkliams, bet kelias turi būti pritaikytas prie šios dienos transporto. Aš Biržinės kelią parodžiau danams, tai jie nesuprato, kam tas kreivas kelias reikalingas”, - kalbėjo anykštėnams tada V.Puodžiukas (Arvydas Lingaitis “Biržinės kelias tinka tik arkliams”,- “Anykšta” 2005-02- 25).
                            Bet vietiniai politikai spyriojosi ir ketino visų pirma surengti gyventojų apklausą, ar kelią rekonstruoti, ar palikti kaip kultūros paveldą. V.Puodžiukas tada teigė, kad šis kelias nepriklauso kultūros paveldui, o jei anykštėnams nereikia 25 milijonų litų, tai jie bus panaudoti kitiems šalies keliams gerinti, jei politikai neapsispręs per dvi savaites. Taigi, Kelių direkcijos generalinis direktorius įvykdė savo pažadą.
                            http://209.85.129.132/search?q=cache...&gl=lt&strip=1

                            Comment


                              #34
                              Ruožo Anykščių prieigose rekonstrukcija

                              Atnaujinta 2011-03-14
                              2011 m. planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų suvestinė (pdf failas, 685 kB )


                              Pirkimo objekto pavadinimas ir BVPŢ kodas(-ai) Nr.229 Molėtai-Anykščiai rekonstravimas (45233142-6) Turėtų būti kelio Nr.119

                              Numatomų pirkti prekių kiekiai bei paslaugų ar darbų apimtys 41,925-42,46 km
                              Numatoma pirkimo pradžia I ketv.
                              Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais), 5 mėn.
                              Pirkimo būdas Mažos vertės pirkimų apklausa
                              Žr. 38 psl.
                              http://www.lakd.lt/files/pirkimai/2011.pdf

                              Comment


                                #35
                                ne visai i tema bet del zenklu dar pastebejau kad pvz nuo moletu link skiemoniu kelyje atsirado keli nauji ruozai su apribojimu 70km/h., o vat ant to paties kelio ties keliom rimtom duobem jokio zenklo nera.
                                Paskutinis taisė Romas; 2013.03.23, 08:59. Priežastis: Sujungti 2 pranešimai

                                Comment


                                  #36
                                  Alanta - Molėtai

                                  Foto 2012.05

                                  Alanta


                                  Toliau fotografuota teleobjektyvu
                                  Bobutės kalnelis






                                  Įvažiavimas į trampliną


                                  Prašom atkreipti dėmesį į stabdymo žymes kitoje kelio pusėje




                                  Vingiuotas ruožas prieš Avilčius




                                  Už Avilčių - dar vienas kalnelių ruožas

                                  Comment


                                    #37
                                    Anykščiai - Biržinka

                                    Kelio Anykščiai - Molėtai 14 km atkarpa tarp Anykščių ir Biržinkos (Biržinės)
                                    Foto 2013.08











                                    Biržinkos kryžkelė su plentu A6 Kaunas - Ukmergė - Utena

                                    Comment


                                      #38
                                      13-as kilometras ties "Bobutės kalneliu"

                                      Comment


                                        #39
                                        Foto 2013.09. Visur fotografuota teleobjektyvu
                                        1 dalis. Molėtai - Alanta

                                        Išvažiavimas iš Molėtų








                                        Duobėtas ruožas ties sankryža su keliu į Balninkus


                                        Kalneliai prieš Avilčius, esančius pusiaukelėje tarp Molėtų ir Alantos




                                        Vingiuotas ruošas už Avilčių


                                        Greičio sulėtinimas ties Tijūniškio kryžkele
                                        Paskutinis taisė Romas; 2017.07.01, 07:15.

                                        Comment


                                          #40
                                          Posūkis, už kurio prasideda tiesus ruožas su didžiausiais kalneliais




                                          Įspėjimas apie Bobutės kalnelį


                                          Važiuojant virš 90 km/h čia paprastai yra skrendama


                                          O čia yra nusileidžiama


                                          Posūkis į Naujasodį ir Alantos dvarą


                                          Alantos panorama


                                          Sankryža į Girsteitiškį




                                          Alanta

                                          Comment

                                          Working...
                                          X