Keli "filmukai"
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[119] Molėtai - Anykščiai ("Biržinka")
Collapse
X
-
per ta bobutes traplyna jei vaziuoji virs 90km/h jau priekiniai ratai nuo zemes kyla, o viena kart ant 130km/h kai ejau tai visai keturiais ratais skridau iki sekancio kalniuko, dugnp apsauga sulauziau, o salone keleiviai galvom stoga reme arciau moletu ties 6km yra dar vienas trampliniukas tai ten ant 110 reik eit kad ratai priekiniai kiltu.
Comment
-
Nu aš praeitą vasarą per tą tramplyną nedaugiau 90 važiavau (buvo šviežiai suremontuotą, dar darbininkai vietomis dirbo), tai skridau kaip priklauso. Tuomet ir supratau, kad apribojimai ir tas šauktukas neveltui ten buvo
O skridau nuo tokio greičio turbūt dėl gana lengvo automobilio ir kietos važiuoklės. Nuostolių lyg ir jokių, bet rankos drebėjo iki pat Anykščių Šią vasarą kažkaip tą vietą aplenkėm keliaudami, pagailo naujo automobilio Nors su senuoju mažyliu tais keliais buvo daug smagiau važiuot, žema ir kieta važiuoklė darė savo
O šiaip, išsikrauti nuvažiuoju tam krašte į šalia Anykščių esantį kartodromą, tai po to automobiliu važiuoju ramiai ir niekur neskubėdamas
Comment
-
Anykščiai - Biržinka
Tik šiemet patvirtintas atkarpos nuo Anykščių iki Biržinkos rekonstrukcijos detalus planas (žr. schemas ankstesniame puslapyje).
Jei vietiniai politikai būtų apsukresni, o gamtosaugininkai mažiau užsispyrę, gal ši atkarpa jau šiandien būtų rekonstruota.
Google kopijoje radau tokį straipsnį iš 2006 m."Anykštos" laikraščio:
ANYKŠTA (57/7624) 2006.07.13
25 milijonai litų anykštėnams - ne pinigai
Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus Virgaudo Puodžiuko siūlymas Biržynės kelio rekonstrukcijai skirti 25 milijonus litų nesužavėjo rajono politikų. Dabar šio kelio Lietuvos automobilių kelių direkcijos renovuojamų kelių sąraše nebėra.
„Biržinkai“ rekonstrukcija negresia
Lietuvos automobilių kelių direkcijos Kelių perspektyvinio planavimo skyriaus vyriausioji specialistė Nijolė Bautrėnienė paklausta, o ar nenumatomas (...) kelio, kuris pasižymi ypač stačiais vingiais – Biržinė – Molėtai, anykštėnų vadinamam tiesiog „Biržinka“, rekonstrukcija, juo labiau, kad prieš kiek laiko buvo kilusios kalbos, kad šį kelią tiesins, „Anykštai sakė“:
“Ne, planuose nėra kol kas šito kelio. Taip, anksčiau buvo kalbėta, kad reiktų jį lyginti, bet praėjusiais metais tašką padėjo Saugomų teritorijų tarnyba“.
Pasak N.Bautrėnienės, Saugomų teritorijų tarnyba neleido tiesinti kelio, kadangi kelias labai vingiuotas, esminė jo rekonstrukcija sunkiai įmanoma, kelininkams tektų „raižyti“ reljefą. „Kiek prisimenu, kelio teritorijoje yra Anykščių geomorfologinis draustinis, būtent dėl jo Saugomų teritorijų tarnyba ir neleido atlikti rekonstrukcijos“,- sakė N.Bautrėnienė.
Beje, N.Bautrėnienė minėjo, kad kliūtis rekonstrukcijai buvo ne tik įvairios gamtosaugos tarnybos, bet ir Anykščių politikų politinės valios stoka. „Anykščių rajono taryba, kai reikėjo spręsti dėl Biržinės kelio, užėmė dviprasmišką poziciją“,- prisiminė N.Bautrėnienė.
Atsisakė 25 milijonų
2005 metų vasario mėnesį su rajono Tarybos nariais susitikęs Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinis direktorius Virgaudas Puodžiukas siūlė šio kelio rekonstrukcijai skirti 25 milijonus litų, nors ir teigė žinąs, kad šio kelio rekonstrukcijai įnirtingai priešinasi kai kurie anykštėnai.
“Anykščių regioninis parkas griežtai draudžia Biržinės kelio rekonstrukciją. Biržinės kelias yra geras važiuoti arkliams, bet kelias turi būti pritaikytas prie šios dienos transporto. Aš Biržinės kelią parodžiau danams, tai jie nesuprato, kam tas kreivas kelias reikalingas”, - kalbėjo anykštėnams tada V.Puodžiukas (Arvydas Lingaitis “Biržinės kelias tinka tik arkliams”,- “Anykšta” 2005-02- 25).
Bet vietiniai politikai spyriojosi ir ketino visų pirma surengti gyventojų apklausą, ar kelią rekonstruoti, ar palikti kaip kultūros paveldą. V.Puodžiukas tada teigė, kad šis kelias nepriklauso kultūros paveldui, o jei anykštėnams nereikia 25 milijonų litų, tai jie bus panaudoti kitiems šalies keliams gerinti, jei politikai neapsispręs per dvi savaites. Taigi, Kelių direkcijos generalinis direktorius įvykdė savo pažadą.
Comment
-
Ruožo Anykščių prieigose rekonstrukcija
Atnaujinta 2011-03-14
2011 m. planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų suvestinė (pdf failas, 685 kB )
Pirkimo objekto pavadinimas ir BVPŢ kodas(-ai) Nr.229 Molėtai-Anykščiai rekonstravimas (45233142-6) Turėtų būti kelio Nr.119
Numatomų pirkti prekių kiekiai bei paslaugų ar darbų apimtys 41,925-42,46 km
Numatoma pirkimo pradžia I ketv.
Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais), 5 mėn.
Pirkimo būdas Mažos vertės pirkimų apklausa
http://www.lakd.lt/files/pirkimai/2011.pdf
Comment
-
Foto 2013.09. Visur fotografuota teleobjektyvu
1 dalis. Molėtai - Alanta
Išvažiavimas iš Molėtų
Duobėtas ruožas ties sankryža su keliu į Balninkus
Kalneliai prieš Avilčius, esančius pusiaukelėje tarp Molėtų ir Alantos
Vingiuotas ruošas už Avilčių
Greičio sulėtinimas ties Tijūniškio kryžkele
Paskutinis taisė Romas; 2017.07.01, 07:15.
Comment
Comment