Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Eismas bus ribojamas iki 80 ar net 70 km/h. Juk tarp Vilniaus ir Kauno pilna tokiu ruozu, kur greitis 70-80 km/h (Vievis, Elektrenai, Ziezmariai, prie Kauno ir kt. Taip kad ir Grigiskese nebus 100 km/h. Juk prie Grigiskiu i Vilniaus - Kauno kelia isuks ir is jo issuks daug automobiliu, todel didesnis gretis padidintu avaringuma.
    Manau, kad rekonstruojant šį kelio ruožą (Vilnius-Kaunas), būtų naudinga probleminėse atkarpose (Grigiškės, Vievis, Elektrėnai, Žiežmariai) įdiegti tokius kaip Vokietijos autobanuose dinaminius kelio ženklus, leisiančius pagal situaciją reaguoti į aplinkybes. Tarkim, piko, blogų oro sąlygų, avarijų ar remontų metu, greitis šiuose ruožuose būtų ribojamas, o esant įprastinėms sąlygoms - atkarpoms būtų taikomas AM kategorijos kelio greitis.
    Kita išeitis (neaišku, kiek efektyvi) - apjuosti šiuos ruožus ištisinėmis aukštomis sienelėmis, įrengti ilgas ir atitvertas greitėjimo/lėtėjimo juostas, pėstiesiems kirsti kelią paliekant tik viadukus arba požemines perėjas.

    Comment


      O kur tai galima padaryti Vievyje? Ten kelio platinti jau nebeiseina - aplink kelia uzstatytos teritorijos. O tvoros yra.
      Dinaminiai zenklai musuose nieko gero neduos. Nes vairavimo kultura zema. Zymiai geriau, kad visi, vaziuojantys per Vievi, Ziezmarius, ar kt. panasais vietas zino, jog ten gretis ribojamas kietai ir visada. Ir tai nepadeda, nes kartais vaziuojant antra juosta ruoze leistinu greiciu, ziurek, debilas is paskos jau mirksi...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        O kur tai galima padaryti Vievyje? Ten kelio platinti jau nebeiseina - aplink kelia uzstatytos teritorijos. O tvoros yra.
        Dinaminiai zenklai musuose nieko gero neduos. Nes vairavimo kultura zema. Zymiai geriau, kad visi, vaziuojantys per Vievi, Ziezmarius, ar kt. panasais vietas zino, jog ten gretis ribojamas kietai ir visada. Ir tai nepadeda, nes kartais vaziuojant antra juosta ruoze leistinu greiciu, ziurek, debilas is paskos jau mirksi...
        Visuomet galima rasti išeitį iš padėties. Tarkim, esant dinaminiams kelio ženklams, būtų galima kartu/lygiagrečiai įrengti ir greičio fiksavimo įrangą, kuri veiktų vienoje sistemoje su tais ženklais. Tereiktų reguliariai visiems pažeidėjams nusiųsti sąskaitas. Gal pradžioje tai nebūtų smagi praktika, bet su laiku, situacija imtų keistis.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          O kur tai galima padaryti Vievyje? Ten kelio platinti jau nebeiseina - aplink kelia uzstatytos teritorijos. O tvoros yra.
          Dinaminiai zenklai musuose nieko gero neduos. Nes vairavimo kultura zema. Zymiai geriau, kad visi, vaziuojantys per Vievi, Ziezmarius, ar kt. panasais vietas zino, jog ten gretis ribojamas kietai ir visada. Ir tai nepadeda, nes kartais vaziuojant antra juosta ruoze leistinu greiciu, ziurek, debilas is paskos jau mirksi...
          Vievyje reiktų palaipsniui šalinti visas šalia kelio esančius trukdžius, pvz. iškelti į miesto teritoriją autobusų stotį (kaip Elektrėnuose) ir t.t. Tai reikštų papildomas išlaidas (nutiesti lygiagrečiai vietines gatves), bet jei ruošiamės esamam ruožui suteikti AM statusą, tuomet reikia arba investuoti į tas vietines gatves, arba nutiesti visai naujus aplinkkelius, neinančius per šias gyvenvietes (o tai daug brangiau kainuotų ir ilgiau užtruktų).

          Comment


            Vievyje negalima to padaryti, nes ten urbanizuota teritorija iki pat kelio. Gyvenamieji namai, kapines ir kt. Autobusu stoties iskelimas nieko nepadetu. Be to reiketu statyti viaduka paciame centre. Nebent manai, kad iskelti autobusu stoti i miesto pakrasti link Kauno, prie viaduko, yra protingas sprendimas? Vievyje vienintele iseitis - aplinkkelio tiesimas arciau gelezinkelio. Ten pramonine ir mazai apgyvendinta teritorija. Reiketu nugriauti kelis gyvenamuosius namus, apleistus pastatus ir kelis pramoninius bet prastos bukles pastatus.
            As tai nemanau, kad verta investuoti tokias lesas Vievyje i kelia tik tam, kad kelione i Kauna sutrumpetu 2 minutem. Aisku, valdzia ir susijes verslas mano kitaip. Grigiskes - kitas dalykas. Cia saugumo, pralaidumo problema. O Vievyje saugumo poziuriu investuota daug ir jis yra uztikrinamas. Pralaidumo pakanka.
            Paskutinis taisė Al1; 2010.03.31, 10:54.

            Comment


              Foto 2010.04




              Rekonstruojamas viadukas per geležinkelio atšaką į AB "Grigiškės"








              Apylanka ties "Emsi" degaline dėl statomo viaduko




              Kažkodėl neuždraustas kairysis posūkis.
              Negali pykti, bet avarinės situacijos susidaro dažnai.
              Uždraus, kai kas nors ištikš viršijęs 30 - tada pastatys ženklą "20"






              Apylankoje pasitaiko ir pavargusių pėsčiųjų


              Žvilgsnis atgal

              Comment


                Važiuojame toliau Kauno link


















                Dar viena pavojinga vieta - ties apsisukimu Grigiškių stotelėje






                Šį sykį niekas neužkerta kelio sukdamas į Lentvarį




                Rekonstruojamas tiltas per Vokę




                Comment


                  Foto 2010.04
                  Kelias Vilniaus link.
                  Apie tuos ženklus "Vilnius. Sveiki atvyję į Vilnių" jau buvo rašyta spaudoje


















                  Pėsčiųjų viadukas






                  Vaizdas į apylanką




                  Stabtelėjimas tuščioje degalinėje.
                  Nedrįsau sukti į kairę, žymiai saugiau sukti grįžtant.

                  Rytoj įkelsiu nuotraukas iš viaduko statybos

                  Comment


                    Sveiki visi. Esu Lentvario gyventoja.Ir man tenka važynėti tais pavojingais išvažiavimais į kauno autostradą. O dabar labai domiuosi visais vikdomais rekonstrukcijos darbais.Dabar atradau šia temą ir seksių viskąs kas bus rašoma.

                    Comment


                      Parašė Jursan Rodyti pranešimą
                      Sveiki visi. Esu Lentvario gyventoja.Ir man tenka važynėti tais pavojingais išvažiavimais į kauno autostradą. O dabar labai domiuosi visais vikdomais rekonstrukcijos darbais.Dabar atradau šia temą ir seksių viskąs kas bus rašoma.
                      Jei turi fotoaparatą, arba tavo telefonas su foto kamera, tai būtų visai malonu jei ir tu retkarčiais padarytum po kelias nuotraukas iš ruožo
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Foto 2010.04
                        Rytoj įkelsiu nuotraukas iš viaduko statybos
                        aciu uz reportaza, lauksim atnaujinimo

                        Comment


                          Dėl orientacijos pakartotinai įdedu TKTI 2006 m. schemą

                          A1 Vilniaus–Kauno-Klaipėdos kelio ruožo 13,30-19,30 km (ties Grigiškėmis) rekonstravimo atranka dėl privalomo poveikio aplinkai vertinimo http://www.tkti.lt/index.php?id=174

                          Comment


                            Vaizdas nuo "Emsi" degalinės link Vilniaus






                            Dviračių takas link "Maximos bazės"
                            Kažkoks siauras - neprasilenks du dviračiai.
                            Turbūt bus proga ne padidinti greitį bent iki 100 km/h, o sumažinti iki 70 km/h








                            Comment


                              Statomas viadukas ties "Emsi" degaline Grigiškėse

                              Žvilgsnis atgal




















                              Grigiškių stadionas


                              Statomas viadukas ir aplinkkelis












                              Čia toks bandymas mandrai fotografuoti


                              Comment


                                Didesnės Grigiškių rekonstrukcijos nuotraukos

                                Vaizdas nuo Vilniaus pusės
                                Foto 2009.07


                                Foto 2010.04




                                Vaizdas nuo Kauno pusės
                                Foto 2009.06


                                Foto 2010.04



                                Foto 2009.06


                                Foto 2010.04




                                Statomas viadukas prie "Emsi"






                                Comment


                                  Man tai tas "siaurasis" dviraračių takelis užkliuvo tuo, kad įregiamas prie pat važiuojamosios dalies. Tai rodo, kad artimiausiu metu kelias nebus platinamas iki 3+3. O kai bus platinamas, takelį reikės "patraukti".

                                  Comment


                                    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                    Man tai tas "siaurasis" dviraračių takelis užkliuvo tuo, kad įregiamas prie pat važiuojamosios dalies. Tai rodo, kad artimiausiu metu kelias nebus platinamas iki 3+3. O kai bus platinamas, takelį reikės "patraukti".
                                    2008 m. duomenimis šiame ruože VMPEI buvo 34736 aut./parą ir nemanau, kad dabar jis yra padidėjęs. Pagal KTR 2+2 juostos gali būti iki 55000. Taigi perspektyvos, kad greitu metu reiktu rekonstruoti šį ruožą į 3+3 mažos

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      2008 m. duomenimis šiame ruože VMPEI buvo 34736 aut./parą ir nemanau, kad dabar jis yra padidėjęs. Pagal KTR 2+2 juostos gali būti iki 55000. Taigi perspektyvos, kad greitu metu reiktu rekonstruoti šį ruožą į 3+3 mažos
                                      Pamenu, kai kažkas paklausė valdininko kodėl ten ribojamas greitis iki 80 - atsakė: "taigi ten milžiniški automobilių srautai, būna tiesiog mašina prie mašinos".
                                      Pagalvojau, matyt diedukas autobane nebuvęs, kur mašina prie mašinos 160 važiuoja.
                                      Tad Lietuvos "standartais" 3 juostas jau reikėtų daryt nuo 25 000 aut./para


                                      O dėl dviračių tako stebina, kurių galų jį daryti palei greitkelį? Normalu būtų jį patraukti bent 50 m į mišką. Kas norės "sveikuoju" transportu važiuoti palei dumyjančias fūras? Nebent ten miškas privatus

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Vievyje vienintele iseitis - aplinkkelio tiesimas arciau gelezinkelio.
                                        O gal tiesiog estakada toje pačioje vietoje kur dabar eina autostrada? Kažkur nuo cerkvės iki "Lukoil" degalinės. Taip daroma Italijoje, tokiu būdu ir atlaisvinama erdvė miesteliui, po estakada galės būti laisvas judėjimas ir saugumas būtų užtikrintas.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Foto 2010.04
                                          Kelias Vilniaus link.
                                          Apie tuos ženklus "Vilnius. Sveiki atvyję į Vilnių" jau buvo rašyta spaudoje
                                          Atvaizdas

                                          O kas būtent buvo rašoma? Gal yra nuorodų?
                                          Man tame ženkle trūksta angliško vertimo, juk tai pagrindinis įvažiavimas į sostinę. Ir, kaip suprantu, dabar jie naktimis neapšviečiami, ar ne?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X