Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vakar iš ryto važiuojant iš Vilniaus dar teko daryti apykanką aplink statomą viaduką, o vakare grįžtat į Vilnių, eismas abiem kryptim jau vyko per naująjį viaduką. Tik jis dar nebaigtasm, neuždėtos visos perdangos, todėl 4 eismo juostos kol kas siauros.

    Comment


      Gal kas žino kur Grigiškėse bus įrengtos autobusų stotelės?

      Comment


        Liks toje pačioje vietoje, nes ten yra požeminė perėja.

        Comment


          Chech, taigi Grigiškėse greitai atsiras pirmoji šviesoforais reguliuojama sąnkryža
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Girdėjau kad planuoja įrengti stotelę Mokyklos gatvėje, prie parko. Ar tiesa?

            Comment


              Kai II etapu bus pastatyta dubliuojanti gatvė, tuomet perkels ir stoteles. Kur tiksliai nežinau.

              Comment


                Tos stotelės bus skirtos miesto transportui, o pravažiuojantys tarpmiestiniai ir priemiestiniai ir toliau stos esamose stotelėse, tarp kurių yra požeminė perėja.

                Comment


                  Manę ir domina stotelės skirtos miesto transportui. Bandau suvokti koks bus autobusų maršrutas, jeigu pastatys izoliacinę sieną.

                  Comment


                    Nėra čia ko suvokti - pasuks dešinėliau prie fabriko, pro kultūros rūmus, toliau tiltu per kanalą, pro seniūniją, vienišą penkiaaukštį, degalinę, po Vokės tilto apačia apsisuks 180 laipsnių, toliau palei greitkelį iki užtvankos, kur turės būti naujas tiltas į Letvario g., palei tvenkinį, per buvusį sodą iki Mokyklos g.
                    Gal pratęstų ir toliau, bet, ten kur yra kryžius - privatus sklypas. Todėl įvažiuojantis transportas pagrinde važiuos Mokyklos gatve, o ne Kunigiškių, kaip dabar.

                    Comment


                      Joo, nelabai džiugios perspektyvos
                      Sula, gal turite kokį planą?

                      Comment


                        Tik tokį:

                        Comment


                          Ačiu. Kaip supratau, į Mokyklos g. bus tik įvažiavimas. Išvažiavimo nebus? O ką reiškia šitie skaičiukai?

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Nėra čia ko suvokti - pasuks dešinėliau prie fabriko, pro kultūros rūmus, toliau tiltu per kanalą, pro seniūniją, vienišą penkiaaukštį, degalinę, po Vokės tilto apačia apsisuks 180 laipsnių, toliau palei greitkelį iki užtvankos, kur turės būti naujas tiltas į Letvario g., palei tvenkinį, per buvusį sodą iki Mokyklos g.
                            Gal pratęstų ir toliau, bet, ten kur yra kryžius - privatus sklypas. Todėl įvažiuojantis transportas pagrinde važiuos Mokyklos gatve, o ne Kunigiškių, kaip dabar.
                            o idomu negaletu to sklypo ispirkti? iskart zymiai patogiau zmonem vazineti butu.

                            Comment


                              Kiek metu gyvenu, ir net nezinojau kad ten privati zeme.

                              Comment


                                Parašė Corsaro Rodyti pranešimą
                                o idomu negaletu to sklypo ispirkti? iskart zymiai patogiau zmonem vazineti butu.
                                Ne man klausimas - aišku, žymiai patogiau būtų, jei nauja gatvė eitų toliau ir per laukymę susijungtų su Šviesos gatve. Kuri tolimesnėje ateityje bus sujungta per Vokę tiltu su Grigiškių aplinkkeliu ir toliau su senuoju Lentvario plentu.

                                Comment


                                  Birželį baigiamas pirmasis magistralės ties Grigiškėmis rekonstrukcijos etapas
                                  Remiant Europos Sąjungos sanglaudos fondui, birželį numatoma baigti pirmąjį magistralės Vilnius–Kaunas ruožo ties Grigiškėmis rekonstrukcijos etapą. Šiemet taip pat numatoma pradėti antrąjį darbų etapą, kurį pabaigus 2011 metais šis magistralės ruožas atitiks tarptautinius standartus, užtikrins geresnes ir saugesnes eismo sąlygas.

                                  „Magistralinis kelias Vilnius–Kaunas–Klaipėda priklauso tarptautiniam transporto koridoriui, todėl jo kokybė svarbi tiek Lietuvos, tiek tarptautiniam susisiekimui, kelionėms ir verslui, šalies tranzito galimybėms. Šio kelio ruože ties Grigiškėmis nuolat auga eismo intensyvumas, be to, tai viena iš avaringiausių magistralės vietų. Atliekama rekonstrukcija padidins kelio pralaidumą, iš esmės pagerins eismo sąlygas ir saugą“, – sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

                                  Eismo sąlygos kelyje ties Grigiškėmis yra itin sudėtingos, nes judri tarptautinė magistralė dalina šią seniūniją į dvi dalis – pramoninę teritoriją šiaurinėje dalyje ir gyvenamąją pietinėje. Automagistralės kategoriją atitinkantis kelias šiame ruože iki rekonstrukcijos buvo naudojamas kaip reguliuojamo eismo gatvė, kurioje buvo dvi sankryžos su susikertančiais transporto srautais bei kelios apsisukimo vietos. Dažnai avarines situacijas sukeldavo pėstieji ir dviratininkai, neleistinose vietose kertantys magistralę.

                                  Situaciją iš esmės pakeis dviem etapais vykdomi rekonstrukcijos darbai, apimsiantys 6 km ilgio magistralės ruožą ties Grigiškėmis (nuo 13-to iki 19-to km). Nuo Vilniaus ir nuo Kauno pusės ties Grigiškių riba bus įrengtos dvi skirtingų lygių sankryžos, rekonstruotos dvi požeminės pėsčiųjų perėjos, pastatytas pėsčiųjų viadukas per automagistralę, rekonstruojamas tiltas per Vokės upę bei statomas naujas tiltas per Vokės tvenkinį. Magistralės danga bus sustiprinta ir praplatinta, įrengti apsauginiai atitvarai ir apšvietimas. Vietos gyventojų patogumui bus nutiesti du jungiamieji keliai, pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengtos garsą slopinančios sienutės tarp kelio ir gyvenamųjų namų.

                                  Pirmajame etape daugiausia rekonstrukcijos darbų vykdoma magistralės ruože nuo Vilniaus pusės. Iki birželio pabaigos bus pastatyta skirtingų lygių sankryža, pėsčiųjų viadukas, rekonstruotos požeminės perėjos ir viadukas per geležinkelį, paplatintas tiltas per Vokę, baigtas rekonstruoti beveik 3 km ilgio magistralės ruožas, nutiesti jungiamieji keliai. Be to, už Grigiškių abipus magistralės 3,5 km ruože įrengiamos tinklo tvoros nuo laukinių žvėrių.

                                  Antrąjį rekonstrukcijos etapą numatoma pradėti šių metų antroje pusėje ir baigti 2011 m. pabaigoje. Darbai vyks įgyvendinant projektą „Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius–Kaunas–Klaipėda) rekonstravimas. Ruožo per Grigiškes rekonstrukcija (II etapas)“.

                                  Abiems rekonstrukcijos etapams finansuoti naudojama ES Sanglaudos fondo parama: pirmajam etapui – 2004–2006 m. finansinio laikotarpio, antrajam – 2007–2013 m. laikotarpio lėšos. Pirmojo etapo projekto vertė yra 22,34 mln. litų (iš jų ES parama – 6,98 mln. litų), antrojo etapo projekto vertė – 94,91 mln. litų, didžiąją dalį numatoma finansuoti ES lėšomis.

                                  Pirmojo rekonstrukcijos etapo darbais baigiamas ilgalaikis projektas Nr. 2004/LT/16/C/PT/003 „IXB transporto koridoriaus plėtra 2004–2006 metais“, kurio metu nuo 2004 m. buvo atliekami magistralės E85 Vilnius–Kaunas–Klaipėda bei kelio A13 Klaipėda–Liepoja rekonstrukcijos darbai. Įgyvendinant šį projektą, į šalies kelių infrastruktūrą iš viso investuota 158,8 mln. litų ES Sanglaudos fondo lėšų. Pagal Europos Komisijos nustatytus reikalavimus visi minėto finansinio laikotarpio darbai baigiami iki 2010 m. pabaigos.

                                  Comment


                                    O visas eismas iš Lentvario per mokyklos ir Kovo 11-osios gatves bus nukreiptas visam laikui, t.y. automobiliai važiuos ir po antrojo rekonstrukcijos etapo, taip pat? (nebus kokios atskiros gatvės?)
                                    Tokiu atveju tikrai liūdnos perspektyvos, nes automobilių srautas išaugs labai smarkiai O to pasekoje ir didesnė tikimybė, kad kas naktį įkals į automobilį pastatytą šalia namo, padidėjęs užterštumas, vibracija ir sumažėjęs vaikų saugumas...

                                    Comment


                                      Šią savaitę važiavau pro Grigiškes.
                                      Prie "Emsi" degalinės viadukas jau veikia, padaryta nedidelė apylanka dešinėje (važiuojant į Vilnių).
                                      Senoji apylanka išrausta; turbūt bus ruošiamas įvažiavimas po viaduku.

                                      Comment


                                        Čia John gerai užvedė ant kelio mane kitoje temoje. Buvo čia kažkada diskusija, koks greitis po rekonstrukcijos bus per Grigiškes, tai va sakau, kad kažkur mačiau, kad AM statusą gaus. Tai John nukreiptame planuojamųjų pirkimų šiemet sąraše radau parašyta, kad 2-ojo rekonstrukcijos etapo tikslas:
                                        "Planuojama rekonstruoti kelio ruožą per Grigiškes pagal automagistralės techninės kategorijos reikalavimus".
                                        Tad po antrojo rekonstrukcijos etapo, turėtų būti leidžiama per Grigiškes 130 km/h važiuoti arba bent jau manau 110 km/h, kas atitiktų greitkelio reikalavimą.

                                        Comment


                                          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                          Čia John gerai užvedė ant kelio mane kitoje temoje. Buvo čia kažkada diskusija, koks greitis po rekonstrukcijos bus per Grigiškes, tai va sakau, kad kažkur mačiau, kad AM statusą gaus. Tai John nukreiptame planuojamųjų pirkimų šiemet sąraše radau parašyta, kad 2-ojo rekonstrukcijos etapo tikslas:
                                          "Planuojama rekonstruoti kelio ruožą per Grigiškes pagal automagistralės techninės kategorijos reikalavimus".
                                          Tad po antrojo rekonstrukcijos etapo, turėtų būti leidžiama per Grigiškes 130 km/h važiuoti arba bent jau manau 110 km/h, kas atitiktų greitkelio reikalavimą.
                                          "Paliubomu" bus špyga taukuota su tokiom svajonėm
                                          Bet bent 80-100, matyt, bus po visko.
                                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X