kolegos, gal galit trumpai glaustai nusakyti, kokia bus to viaduko paskirtis šalia emsi? kur jis ves?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąkolegos, gal galit trumpai glaustai nusakyti, kokia bus to viaduko paskirtis šalia emsi? kur jis ves?
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimątai vadinasi naikins visus posūkius ir pravažiavimus, eismas vyks tik viaduku ir pėsčiųjų tiltu eis pėstieji?
Comment
-
Naujas viadukas – saujai gyventojų
http://www.lrytas.lt/?data=20100423&...s100423&view=2
Arūnas DUMALAKAS
LR korespondentas
2010-04-23
Už daugiau negu du milijonus litų Grigiškėse statomu pėsčiųjų tiltu virš greitkelio Vilnius-Klaipėda beveik niekas nesinaudos.
Vienoje pėstiesiems skirto viaduko pusėje – pats Grigiškių pakraštys, kitoje – miškas.
Vietos gyventojams akivaizdu, kad viadukas šioje vietoje nereikalingas. Pačiose Grigiškėse yra dvi požeminės perėjos, kuriomis galima saugiai kirsti greitkelį.
Abi perėjos šiuo metu remontuojamos, o viaduko sijos jau iškilo virš greitkelio.
Iš viso viadukas kainuos 2 mln. 6966 litus. Taip pat lėšų skirta jo link abiejose greitkelio pusėse vedantiems pėsčiųjų takams nutiesti.
Grigiškių seniūnas Leonardas Klimovičius pripažino, kad svarstant greitkelio rekonstrukcijos darbus buvo iškilęs klausimas, ar apskritai reikia pėsčiųjų viaduko.
Gyventojai tvirtino, kad toks viadukas pačiose Grigiškėse gal ir būtų naudingas, tačiau negi jį statysi vos 100 metrų nuo požeminių perėjų?
Todėl projektuotojai pasirinko gyvenvietės pakraštį.
L.Klimovičius svarstė, kad viaduku galbūt naudosis už miško esančio Neravų kaimo gyventojai. O vaikai galės saugiai pasiekti mokyklą. Bet tame kaime – vos šimtas gyventojų, o moksleivių – apie dešimt.
Be to, dauguma Neravų kaimo gyventojų pėsčiomis į Grigiškes nekulniuoja, naudojasi automobiliais.
„Kai bus pėsčiųjų takai, baigti viaduko statybos darbai, gal viskas kitaip atrodys“, – vylėsi Grigiškių seniūnas.
Grigiškėse rekonstruojant greitkelį tiesiamas ir 2,46 kilometro dviračių takas. Bet prasidėjęs ties gyvenviete jis baigiasi už prekybos centro „Maxima“ bazė, nepasiekdamas Vilniaus.
Toliau pedalus teks minti judria gatve.
Iš viso greitkelio rekonstrukcija ties Grigiškėmis kainuos per 21 mln. litų.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGali ir suspėti. Tik kitame gale, prie tilto per Vokę darbai vangoki.
Įdomu, ar dviračių takas palįs po viaduku ir užsisuks į kitą kelkraštį? Kitokio sprendimo aš nematau.
Comment
-
Parašė Corsaro Rodyti pranešimąman tai idomu ar bus atskiras dviraciu viadukas virs gelezinkelio, kur jau link maksima bazes vaziuojant? ar toj vietoj dviraciu takas isilies i kelkrasti?
Comment
-
Dėl pėsčiųjų viaduko iškilo klausimas, dar sovietmečiu, panašu, kad buvo laikomasi stilistikos - Vievio ir Kleboniškių viadukai buvo klijuoto medžio konstrukcijos. Tačiau dabar gaila, kad šiame kelyje stato skirtingus, kokius tik papuola.
Kai tie mediniai neperseniausiai nupuvo atstatė tokius pat - reiškia yra galimybė ir dabar tokius statyti.
Comment
-
Metropolis
Kelio per Grigiškes rekonstrukciją planuojama baigti birželį
Lietuvos susisiekimo infrastruktūros įmonių grupei „Tiltra Group“ priklausanti kelių ir tiltų statybos bendrovė „Kauno tiltai“ birželio pabaigoje baigs darbus Grigiškėse. I etapo metu rekonstruotas kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožas per Grigiškes, sustiprinta 2,71 km ilgio kelio danga ir kelkraštis, įrengti 2,46 km pėsčiųjų ir dviračių takai, nutiesta 1,014 km naujų jungiamųjų kelių, įrengta skirtingų lygių sankryža ir apšvietimas.
Darbų metu taip pat rekonstruotas tiltas per Vokę, viadukas per geležinkelį ir 2 požeminės pėsčiųjų perėjos, naujai pastatytas pėsčiųjų viadukas, įrengti kelio atitvarai ir tinklo tvora nuo laukinių gyvūnų, rekonstruoti inžineriniai tinklai - dujotekio, šilumos tinklų, elektros, ryšių linijos, lietaus nuotekų tinklai.
Vienas sudėtingesnių šio etapo darbų – tunelinio viaduko prie degalinės įrengimas. Jo dėka nuo Vilniaus centro pusės į Grigiškes važiuojantys vairuotojai, iš automagistralės prieš degalinę pasukę į dešinę ir padarę kilpą, nauju keliu po automagistrale galės įvažiuoti į pietinę (gyvenamąją) Grigiškių dalį. Tą galimybę jie turės jau birželio pabaigoje.
Pasak „Kauno tiltų“ techninio direktoriaus V. Popovo, per paskutinį darbų mėnesį bus tvarkoma aplinka, apželdinami šlaitai, įrengta šviesoforu reguliuojama sankryža su Kovo 11-osios gatve, baigti trečiojo jungiamojo kelio įrengimo po tuneliniu viaduku darbai, pastatyti kelio ženklai, paženklinta danga. Jau nuo gegužės 22 dienos vairuotojai per Grigiškes važiuos tiesiai, jiems nereikės vykti prie degalinės įrengtu laikiniu aplinkiniu keliu, kuris buvo naudojamas statant tunelinį viaduką.
info: http://www.alfa.lt/straipsnis/103588...10-05-20_12-43
Comment
-
Parašė Metropolis Rodyti pranešimąJau nuo gegužės 22 dienos vairuotojai per Grigiškes važiuos tiesiai, jiems nereikės vykti prie degalinės įrengtu laikiniu aplinkiniu keliu, kuris buvo naudojamas statant tunelinį viaduką.
[/url]
Tai vis gi po Vokės tiltu pravažiavimas bus antruoju etapu.Paskutinis taisė Sula; 2010.05.20, 14:36.
Comment
-
Heh, tas nuvažiavimas link degalinės buvo gana įdomus. Važiuojant iš Vilniaus pusės, žmonės, kurie sukdavo į degalinę, turėdavo sustoti greitojoje juostoje ir praleisti dvi juostas automobilių, važiuojančių iš Kauno pusės. Tai nebuvo labai praktiška.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
Comment