O atkreipėt dėmesį į KET kazusą - išvažiuojant per naują išvažiavimą iš Grigiškių į Vilniaus kryptį, dar prieš greitėjimo juostą įsigalioja "greitkelio" ženklas, jo kiti ženklai lyg nenucancelina iki pat Lukoilo, kai važiuojantiems nuo Kauno "greitkelis" pasinaikina dar prieš "tvirtovės" apsisukimą?
Šiaip LAKD feisbuke neseniai komentavo, kad netrukus "greitkelį" padarys nuo tilto per upelį, kur dabar yra Vilniaus/Grigiškių pabaigos ženklas, bet jei abiem kryptim, tai šis teiginys vis tiek prieštarautų išvažiavimo iš Grigiškių "greitkelio" ženkliukui.
O atkreipėt dėmesį į KET kazusą - išvažiuojant per naują išvažiavimą iš Grigiškių į Vilniaus kryptį, dar prieš greitėjimo juostą įsigalioja "greitkelio" ženklas, jo kiti ženklai lyg nenucancelina iki pat Lukoilo, kai važiuojantiems nuo Kauno "greitkelis" pasinaikina dar prieš "tvirtovės" apsisukimą?
Šiaip LAKD feisbuke neseniai komentavo, kad netrukus "greitkelį" padarys nuo tilto per upelį, kur dabar yra Vilniaus/Grigiškių pabaigos ženklas, bet jei abiem kryptim, tai šis teiginys vis tiek prieštarautų išvažiavimo iš Grigiškių "greitkelio" ženkliukui.
LAKD dar kai ką ten turėtų tvarkyti. Nes ant kalno prie "Tvirtovės" aplamai greitis iki 80 apribotas visomis kryptimis. Vis dar yra ir autobusų sustojimas nevykusioje vietoje.
Be to greitėjimo/letėjimo juostos tragiškai per trumpos ir ten, ir ties K-Circle.
O atkreipėt dėmesį į KET kazusą - išvažiuojant per naują išvažiavimą iš Grigiškių į Vilniaus kryptį, dar prieš greitėjimo juostą įsigalioja "greitkelio" ženklas, jo kiti ženklai lyg nenucancelina iki pat Lukoilo, kai važiuojantiems nuo Kauno "greitkelis" pasinaikina dar prieš "tvirtovės" apsisukimą?
Šiaip LAKD feisbuke neseniai komentavo, kad netrukus "greitkelį" padarys nuo tilto per upelį, kur dabar yra Vilniaus/Grigiškių pabaigos ženklas, bet jei abiem kryptim, tai šis teiginys vis tiek prieštarautų išvažiavimo iš Grigiškių "greitkelio" ženkliukui.
Taip pat yra greitkelio pabaigos ženklas važiuojant nuo Vilniaus prie įvažiavimo į popieriaus fabriką. Pirmą kartą važiuodamas pagalvojau, kad pražiopsojau greitkelio ženklą prie maxima bazės. Važiuojant į Vilniaus pusę buvau 100% tikras, kad jau yra greitkelis ties Grigiškėmis. Įdomu jei būtų sustabadę už greičio viršijimą - ką būtų darę?
Taip pat nemaloniai nustebino naujasis išsukimas į Grigiškes iš Kauno pusės/ įsukimas į Vilniaus pusę. Ar tik man vienam lėtėjimo/greitėjimo juosta atrodo labai siaura, o posūkiai labai statūs ir reikia gerokai pristabdyti. Išsukti jei fūra važiuoja pirma juosta nėra labai jauku.. Aišku n kartų geriau nei legendinis senasis tiltukas
Pagrindinio kelio žymėjimas ties naujuoju tiltu irgi įdomus. Gerai, kad įrengė tą pristabdantį vingį važiuojantiems iš Grigiškių tiesiai. Bet kone kiekvieną kartą pravažiuodamas matau avarinių situacijų.
Pagrindinio kelio žymėjimas ties naujuoju tiltu irgi įdomus. Gerai, kad įrengė tą pristabdantį vingį važiuojantiems iš Grigiškių tiesiai. Bet kone kiekvieną kartą pravažiuodamas matau avarinių situacijų.
Projekte iš viso buvo kiek kitokia konfigūracija. Ties naujuoju tiltu per Vokę kryžkelėje buvo planuojamos net trys juostos.
Ruožo rekonstrukcija kaip ir baigta, ar kas nors girdėti dėl viešojo transporto organizavimo pakeitimo baigus 3-ojo etapo Grigiškių ruožo rekonstrukciją?
O Vilniaus kryptimi tarp tilto per Vokę ir Lukoilo jūs 120kmh važiuojat ar 80-90?
Vis dar nesutvarkytas labai didelis loginis prieštaravimas "greitkelio" ženkluose, man keista, kad jis niekam neužkliūva...
O Vilniaus kryptimi tarp tilto per Vokę ir Lukoilo jūs 120kmh važiuojat ar 80-90?
Vis dar nesutvarkytas labai didelis loginis prieštaravimas "greitkelio" ženkluose, man keista, kad jis niekam neužkliūva...
Važiuojame 100 km/h greičiu
Kiek suprantu, magistralėje ne visi darbai iki galo baigti. Ko gero, laukia pavasario.
Comment