Bijau, kad tokio sunkvezimio neatlajkytu jokia normali siena
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija
Collapse
X
-
Grigiskėse pradėtas tiesti pravažiavimas nuo Grigiškių į Lentvarį, palendant po autostrados tiltu (šalia Vokės upės), tačiau nebaigtas. Liko kokių 50....100 metrų. Ar galėtumėte įvardinti, ar planuojama ir kada planuojama užbaigti šį kelio gabaliuką.
2012-05-12
Informuojame, kad Grigiškių transporto mazgo rekonstrukcijos III etapas buvo įtrauktas į 2007-2013 m. ES struktūrinės paramos projektų sąrašą ir jam yra numatytas reikiamas finansavimas. Taip pat baigiamas rengti Techninis projektas, tačiau norint pradėti statybos procesą, būtina suformuoti statybvietę, t.y. žemės sklypas turi priklausyti valstybei. Pagal techninį projektą norint įrengti jungiamąjį kelią, reikia nugriauti 3 namus (jie yra dešinėje pusėje važiuojant nuo Kauno). Kol tie namai ir žemės sklypai nebus paimti visuomenės poreikiams, negalima suformuoti statybai reikiamo žemės sklypo, negalima užbaigti techninio projekto bei išimti statybos leidimo. III etapo statybos pradžia bus galima numatyti, kai pasibaigs teisminiai procesai.
http://www.lra.lt/lt.php/klausimai/129#question11428
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąDu variantai, arba valdžioje nevykėliai ir impotentai, arba korumpuoti ir asmeniškai nesuinteresuoti sutvarkyti reikalus šioje srityje pagaliau ir visiems laikams.
Žalias barakas gyvenamas bomžų. "Žalioji" kavinė išardyta seniau. Buvęs sandėlis-parduotuvė nugriauta pernai. Taip kad neaišku apie kokį trečią statinį kalbama.
Comment
-
Kelio tiesimą sustabdė grigiškiečių godumas
Nors magistralė Vilnius–Klaipėda ties Grigiškėmis jau rekonstruota, nutiesti jungiamojo kelio taip ir nepavyko – pasipriešino sklypų savininkai. Dėl to vairuotojai nepatogumų patirs dar ne vienus metus.Magistralės Vilnius–Klaipėda ruožo ties Grigiškėmis rekonstrukcijos trečiajam etapui, per kurį ir turėjo būti nutiestas šis jungiamasis kelias, buvo skirta 62 mln. litų. Jie tam artimiausiu metu nebus panaudoti. Ar šių pinigų neteks grąžinti?
„Kad šie pinigai nedingtų, juos panaudosime įgyvendindami kitus projektus. Bet jie ne tokie reikalingi, svarbūs kaip Grigiškėse”, – sakė LAKD direktoriaus pavaduotojas Algimantas Janušauskas.
Kelininkai apskaičiavo, kad jei visą projektą Grigiškėse jau būtų pavykę įgyvendinti, kasmet jo nauda būtų apie 5 mln. litų.
Nutiesti jungiamąjį kelią ir baigti magistralės rekonstrukcijos trečiąjį etapą buvo planuojama dar šį sezoną. Dabar tik optimistai prognozuoja, kad tai pavyks padaryti iki 2014-ųjų.
Nutiesus trūkstamą jungiamąjį kelią, sumažėtų transporto intensyvumas pagrindiniame kelyje. Jame liktų tik tie automobiliai, kurie per Grigiškes vyksta tranzitu, todėl eismo sąlygos Grigiškėse labai pagerėtų.
Be to, šalia jungiamojo kelio būtų įrengta triukšmą slopinanti siena. Laimėtų ir besipriešinantys Grigiškių gyventojai.
Triukšmo mažiau būtų ir jų namuose. Bet jie apie tai nė nenori girdėti.
Nepavyko pastatyti ir jungiamojo tilto
Pasipriešinus žemės savininkams, nepavyksta ne tik nutiesti jungiamojo kelio, bet ir pastatyti tilto. Iki šiol neįrengta ir triukšmą slopinanti siena.
Magistralės Vilnius–Klaipėda ruožas ties Grigiškėmis yra vienas avaringiausių. Čia eismo intensyvumas nuolat auga. Atlikti skaičiavimai rodo, kad dabar per parą Grigiškes pervažiuoja vidutiniškai 34 tūkst. 680 automobilių.
Jungiamasis kelias būtų sujungęs Grigiškių seniūnijos pramoninę teritoriją šiaurinėje dalyje ir gyvenamąją pietinėje.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNe tame esmė. Išsikels jie tikrai kitur, ir patys manau supranta. Esmė, kad reikėtų padaryt kaip neseniai padarė Lenkijoj - žemę galima paimti valstybės reikmėms, o paskui teisiesi dėl kompensacijos.
Comment
-
Parašė Corsaro Rodyti pranešimąnu ir kvailiai tie žmonės, geriau gautų pinigėlių ir išsikeltų gyventi kitur nei kad čia uostę automobilių smarvę, o dabar bylinėdamiesi tik nervus sau ir kitiem gadins.
Šiaip jau ten nuolat niekas ir negyvena, išskyrus kažkokią babulką rožiniame name.
Buvau uždavęs klausimą LAKD, kodėl prie greitkelių nėra palikta bent keliolikos metrų apsauginės zonos, juk iki 1993 metų visa žemė buvo valstybinė. Konkretaus atsakymo negavau.
Parašė digital Rodyti pranešimąNe tame esmė. Išsikels jie tikrai kitur, ir patys manau supranta. Esmė, kad reikėtų padaryt kaip neseniai padarė Lenkijoj - žemę galima paimti valstybės reikmėms, o paskui teisiesi dėl kompensacijos.
Neseniai Lenkijoje nutiestas greitkelių tinklas kirto tūkstančius privačių sklypų, kurių vertė keleriopai didesnė nei žemės Lietuvoje. Vokietijoje vertė siejama su mokesčiais. Jeigu, pvz.: savininkas vertina sklypą 1 mln. EUR, tai privalo mokėti NT mokestį nuo šios kainos.Paskutinis taisė Sula; 2012.07.03, 08:36.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNe tame esmė. Išsikels jie tikrai kitur, ir patys manau supranta. Esmė, kad reikėtų padaryt kaip neseniai padarė Lenkijoj - žemę galima paimti valstybės reikmėms, o paskui teisiesi dėl kompensacijos.
Comment
-
Parašiau į LRA klausimą dėl Grigiškių projekto III'io etapo, pažiūrėsim ar atsakys, kiekių skaičiavimai apytiksliai:
"Norėjau paklausti dėl Grigiškių kelio projekto III-jo etapo darbų. Kadangi projektas yra sustojęs dėl žemių nusavinimo ir neaišku kada jis bus pabaigtas, gal galima iki to laiko atkurti tiesioginį įsukimą į Lentvarį sumažinus toje vietoje leistiną greitį? Nes dabar apie trečdaliui Grigiškių, trečdaliui Lentvario ir aplinkiniams gyventojams (viso apie 10'000 pagal statistikos departamentą) reikia važiuoti iki Didžiulio ežero, kas gaunasi apie 4km lankas. Jei kas dešimtas gyventojas važinėja kasdien per šią vietą gaunasi 365x1000x4=1'460'000papild.km arba apie 584'000Lt už kurą. Manau kad nesunkiai galėtumėme tuos pinigėlius sutaupyti nuardžius kelis metrus apsauginės tvorelės, perdažius horizontalų dangos žymėjimą ir pakeitus kelis eismo ženklus. Ačiū"
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąVokietijoje vertė siejama su mokesčiais. Jeigu, pvz.: savininkas vertina sklypą 1 mln. EUR, tai privalo mokėti NT mokestį nuo šios kainos.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąČia būtų idealus variantas pas mus, keista kad iki šiol nesusiprotėjo taip padaryt. Žmogus tada tikrai priimtu realų sprendimą tarp kainos(vertės) ir mokesčio. Žinoma tai turi būti taikoma tik kai norima statyti valstybinį objektą kaip kelias ar geležinkelis.
Comment
-
Parašė Corsaro Rodyti pranešimąParašiau į LRA klausimą dėl Grigiškių projekto III'io etapo, pažiūrėsim ar atsakys, kiekių skaičiavimai apytiksliai:
"Norėjau paklausti dėl Grigiškių kelio projekto III-jo etapo darbų. Kadangi projektas yra sustojęs dėl žemių nusavinimo ir neaišku kada jis bus pabaigtas, gal galima iki to laiko atkurti tiesioginį įsukimą į Lentvarį sumažinus toje vietoje leistiną greitį? Nes dabar apie trečdaliui Grigiškių, trečdaliui Lentvario ir aplinkiniams gyventojams (viso apie 10'000 pagal statistikos departamentą) reikia važiuoti iki Didžiulio ežero, kas gaunasi apie 4km lankas. Jei kas dešimtas gyventojas važinėja kasdien per šią vietą gaunasi 365x1000x4=1'460'000papild.km arba apie 584'000Lt už kurą. Manau kad nesunkiai galėtumėme tuos pinigėlius sutaupyti nuardžius kelis metrus apsauginės tvorelės, perdažius horizontalų dangos žymėjimą ir pakeitus kelis eismo ženklus. Ačiū"
Comment
-
Parašė Mokyklos Rodyti pranešimąZiuriu kazkaip neskuba vykdyti III etapo darbu, gal pinigai jau isgaravo. Irgi rasiau uzklausa i Vilniaus miesto savivaldybe. Paziuresim ka atsakys.
Man reikia daryti 4 km ratą iki namų. Per metus susidarys 4kmx300dienosx6ltrx4.75LTL=342LTL papildomų išlaidų vien kurui kukliausiai.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPinigai jau naudojami Vilniaus aplinkkelio statybai. Manau, kad šiemet tikrai nieko nebus.
Man reikia daryti 4 km ratą iki namų. Per metus susidarys 4kmx300dienosx6ltrx4.75LTL=342LTL papildomų išlaidų vien kurui kukliausiai.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai įdomu, ar daug yra tokių, kurie kasdien važinėja būtent tarp Lentvario ir Grigiškių? Nes važiuoti iš Lentvario į patį Vilniaus m. centrą/kitus rajonus kur kas greičiau per Trakų Vokę arba pro Regitrą -> Gariūnų gatve. Kol kas nukenčia lygtais tik Grigiškių gyventojai, dirbantys Lentvaryje (ir atvirkščiai), o ar daug yra tokių žmonių, kame ir klausimas.Paskutinis taisė Corsaro; 2012.09.14, 22:39.
Comment
-
Parašė Corsaro Rodyti pranešimąplius kelias Lentvaris regitra yra apgailėtinos būklės, ten prasilenkiant reikia į kelkraštį įvažiuoti, ojis vos ne puse rato gylio
Comment
Comment