Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bijau, kad tokio sunkvezimio neatlajkytu jokia normali siena

    Comment


      Tai gi sunkiasvoris transportas pro Grigiškes juk negali važiuoti 100 km/h.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Grigiskėse pradėtas tiesti pravažiavimas nuo Grigiškių į Lentvarį, palendant po autostrados tiltu (šalia Vokės upės), tačiau nebaigtas. Liko kokių 50....100 metrų. Ar galėtumėte įvardinti, ar planuojama ir kada planuojama užbaigti šį kelio gabaliuką.

        2012-05-12
        Informuojame, kad Grigiškių transporto mazgo rekonstrukcijos III etapas buvo įtrauktas į 2007-2013 m. ES struktūrinės paramos projektų sąrašą ir jam yra numatytas reikiamas finansavimas. Taip pat baigiamas rengti Techninis projektas, tačiau norint pradėti statybos procesą, būtina suformuoti statybvietę, t.y. žemės sklypas turi priklausyti valstybei. Pagal techninį projektą norint įrengti jungiamąjį kelią, reikia nugriauti 3 namus (jie yra dešinėje pusėje važiuojant nuo Kauno). Kol tie namai ir žemės sklypai nebus paimti visuomenės poreikiams, negalima suformuoti statybai reikiamo žemės sklypo, negalima užbaigti techninio projekto bei išimti statybos leidimo. III etapo statybos pradžia bus galima numatyti, kai pasibaigs teisminiai procesai.


        http://www.lra.lt/lt.php/klausimai/129#question11428
        Paskutinis taisė Romas; 2012.05.15, 23:23. Priežastis: Pridėtas šaltinis

        Comment


          Du variantai, arba valdžioje nevykėliai ir impotentai, arba korumpuoti ir asmeniškai nesuinteresuoti sutvarkyti reikalus šioje srityje pagaliau ir visiems laikams.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Du variantai, arba valdžioje nevykėliai ir impotentai, arba korumpuoti ir asmeniškai nesuinteresuoti sutvarkyti reikalus šioje srityje pagaliau ir visiems laikams.
            Žmonės kalba, kad vieną sklypą netaip seniai yra įsigyjęs kažkoks valdininkas. Prie tos rausvos trobelės dažnai pastebiu apynaujį VW ir solidų vyrą besisukiojantį.

            Žalias barakas gyvenamas bomžų. "Žalioji" kavinė išardyta seniau. Buvęs sandėlis-parduotuvė nugriauta pernai. Taip kad neaišku apie kokį trečią statinį kalbama.

            Comment


              Kelio tiesimą sustabdė grigiškiečių godumas
              Nors magistralė Vilnius–Klaipėda ties Grigiškėmis jau rekonstruota, nutiesti jungiamojo kelio taip ir nepavyko – pasipriešino sklypų savininkai. Dėl to vairuotojai nepatogumų patirs dar ne vienus metus.
              Magistralės Vilnius–Klaipėda ruožo ties Grigiškėmis rekonstrukcijos trečiajam etapui, per kurį ir turėjo būti nutiestas šis jungiamasis kelias, buvo skirta 62 mln. litų. Jie tam artimiausiu metu nebus panaudoti. Ar šių pinigų neteks grąžinti?

              „Kad šie pinigai nedingtų, juos panaudosime įgyvendindami kitus projektus. Bet jie ne tokie reikalingi, svarbūs kaip Grigiškėse”, – sakė LAKD direktoriaus pavaduotojas Algimantas Janušauskas.

              Kelininkai apskaičiavo, kad jei visą projektą Grigiškėse jau būtų pavykę įgyvendinti, kasmet jo nauda būtų apie 5 mln. litų.

              Nutiesti jungiamąjį kelią ir baigti magistralės rekonstrukcijos trečiąjį etapą buvo planuojama dar šį sezoną. Dabar tik optimistai prognozuoja, kad tai pavyks padaryti iki 2014-ųjų.

              Nutiesus trūkstamą jungiamąjį kelią, sumažėtų transporto intensyvumas pagrindiniame kelyje. Jame liktų tik tie automobiliai, kurie per Grigiškes vyksta tranzitu, todėl eismo sąlygos Grigiškėse labai pagerėtų.

              Be to, šalia jungiamojo kelio būtų įrengta triukšmą slopinanti siena. Laimėtų ir besipriešinantys Grigiškių gyventojai.

              Triukšmo mažiau būtų ir jų namuose. Bet jie apie tai nė nenori girdėti.

              Nepavyko pastatyti ir jungiamojo tilto

              Pasipriešinus žemės savininkams, nepavyksta ne tik nutiesti jungiamojo kelio, bet ir pastatyti tilto. Iki šiol neįrengta ir triukšmą slopinanti siena.

              Magistralės Vilnius–Klaipėda ruožas ties Grigiškėmis yra vienas avaringiausių. Čia eismo intensyvumas nuolat auga. Atlikti skaičiavimai rodo, kad dabar per parą Grigiškes pervažiuoja vidutiniškai 34 tūkst. 680 automobilių.

              Jungiamasis kelias būtų sujungęs Grigiškių seniūnijos pramoninę teritoriją šiaurinėje dalyje ir gyvenamąją pietinėje.

              Comment


                nu ir kvailiai tie žmonės, geriau gautų pinigėlių ir išsikeltų gyventi kitur nei kad čia uostę automobilių smarvę, o dabar bylinėdamiesi tik nervus sau ir kitiem gadins. jie net neisivaizduoja kiek kenčia pusės grigiškių ir lentvario gyventojų kasdien papildomai po 5km važinėdami, per metus susidaro papildomų apie 1200km. padauginkim iš mašinų skaičiaus ir pamatysim kad gaunasi tikrai apvali sumelė už kurą, net nekalbu apie veltui sugaištą laiką...

                Comment


                  Ne tame esmė. Išsikels jie tikrai kitur, ir patys manau supranta. Esmė, kad reikėtų padaryt kaip neseniai padarė Lenkijoj - žemę galima paimti valstybės reikmėms, o paskui teisiesi dėl kompensacijos.

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Ne tame esmė. Išsikels jie tikrai kitur, ir patys manau supranta. Esmė, kad reikėtų padaryt kaip neseniai padarė Lenkijoj - žemę galima paimti valstybės reikmėms, o paskui teisiesi dėl kompensacijos.
                    Taigi buvo kalba apie tokį įstatymą Lietuvoje ir kažkaip galvojau, kad jis yra priimtas, nes ar ne pats susisiekimo ministras džiūgavo, kad dėl to judės greičiau visi projektai infrastruktūros.

                    Comment


                      Parašė Corsaro Rodyti pranešimą
                      nu ir kvailiai tie žmonės, geriau gautų pinigėlių ir išsikeltų gyventi kitur nei kad čia uostę automobilių smarvę, o dabar bylinėdamiesi tik nervus sau ir kitiem gadins.
                      Konstitucijoje parašyta, kad privati nuosavybė yra šventa

                      Šiaip jau ten nuolat niekas ir negyvena, išskyrus kažkokią babulką rožiniame name.

                      Buvau uždavęs klausimą LAKD, kodėl prie greitkelių nėra palikta bent keliolikos metrų apsauginės zonos, juk iki 1993 metų visa žemė buvo valstybinė. Konkretaus atsakymo negavau.

                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Ne tame esmė. Išsikels jie tikrai kitur, ir patys manau supranta. Esmė, kad reikėtų padaryt kaip neseniai padarė Lenkijoj - žemę galima paimti valstybės reikmėms, o paskui teisiesi dėl kompensacijos.
                      Lietuvoje šis įstatymas taikomas tik valstybinės svarbos objektams, ir tai su išlygomis.

                      Neseniai Lenkijoje nutiestas greitkelių tinklas kirto tūkstančius privačių sklypų, kurių vertė keleriopai didesnė nei žemės Lietuvoje. Vokietijoje vertė siejama su mokesčiais. Jeigu, pvz.: savininkas vertina sklypą 1 mln. EUR, tai privalo mokėti NT mokestį nuo šios kainos.
                      Paskutinis taisė Sula; 2012.07.03, 08:36.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Ne tame esmė. Išsikels jie tikrai kitur, ir patys manau supranta. Esmė, kad reikėtų padaryt kaip neseniai padarė Lenkijoj - žemę galima paimti valstybės reikmėms, o paskui teisiesi dėl kompensacijos.
                        Turbūt kaip tik todėl kai kurie iš tų savininkų ten deklaravo savo gyvenamąją vietą ir netgi vaikus priregistravo, bent jau taip straipsnis rašo.

                        Comment


                          Parašiau į LRA klausimą dėl Grigiškių projekto III'io etapo, pažiūrėsim ar atsakys, kiekių skaičiavimai apytiksliai:


                          "Norėjau paklausti dėl Grigiškių kelio projekto III-jo etapo darbų. Kadangi projektas yra sustojęs dėl žemių nusavinimo ir neaišku kada jis bus pabaigtas, gal galima iki to laiko atkurti tiesioginį įsukimą į Lentvarį sumažinus toje vietoje leistiną greitį? Nes dabar apie trečdaliui Grigiškių, trečdaliui Lentvario ir aplinkiniams gyventojams (viso apie 10'000 pagal statistikos departamentą) reikia važiuoti iki Didžiulio ežero, kas gaunasi apie 4km lankas. Jei kas dešimtas gyventojas važinėja kasdien per šią vietą gaunasi 365x1000x4=1'460'000papild.km arba apie 584'000Lt už kurą. Manau kad nesunkiai galėtumėme tuos pinigėlius sutaupyti nuardžius kelis metrus apsauginės tvorelės, perdažius horizontalų dangos žymėjimą ir pakeitus kelis eismo ženklus. Ačiū"

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Vokietijoje vertė siejama su mokesčiais. Jeigu, pvz.: savininkas vertina sklypą 1 mln. EUR, tai privalo mokėti NT mokestį nuo šios kainos.
                            Čia būtų idealus variantas pas mus, keista kad iki šiol nesusiprotėjo taip padaryt. Žmogus tada tikrai priimtu realų sprendimą tarp kainos(vertės) ir mokesčio. Žinoma tai turi būti taikoma tik kai norima statyti valstybinį objektą kaip kelias ar geležinkelis.

                            Comment


                              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                              Čia būtų idealus variantas pas mus, keista kad iki šiol nesusiprotėjo taip padaryt. Žmogus tada tikrai priimtu realų sprendimą tarp kainos(vertės) ir mokesčio. Žinoma tai turi būti taikoma tik kai norima statyti valstybinį objektą kaip kelias ar geležinkelis.
                              Teisiškai pas mus tam lyg ir nebūtų kliūčių. Ypač, kai valstybės registras pradėjo nustatinėti turto rinkos vertę. Kodėl teismams tai nėra rodiklis, ir priima už rimtą pinigą milijonines sumas - aš nežinau. Reiktų klausti teisininkų.

                              Comment


                                Parašė Corsaro Rodyti pranešimą
                                Parašiau į LRA klausimą dėl Grigiškių projekto III'io etapo, pažiūrėsim ar atsakys, kiekių skaičiavimai apytiksliai:


                                "Norėjau paklausti dėl Grigiškių kelio projekto III-jo etapo darbų. Kadangi projektas yra sustojęs dėl žemių nusavinimo ir neaišku kada jis bus pabaigtas, gal galima iki to laiko atkurti tiesioginį įsukimą į Lentvarį sumažinus toje vietoje leistiną greitį? Nes dabar apie trečdaliui Grigiškių, trečdaliui Lentvario ir aplinkiniams gyventojams (viso apie 10'000 pagal statistikos departamentą) reikia važiuoti iki Didžiulio ežero, kas gaunasi apie 4km lankas. Jei kas dešimtas gyventojas važinėja kasdien per šią vietą gaunasi 365x1000x4=1'460'000papild.km arba apie 584'000Lt už kurą. Manau kad nesunkiai galėtumėme tuos pinigėlius sutaupyti nuardžius kelis metrus apsauginės tvorelės, perdažius horizontalų dangos žymėjimą ir pakeitus kelis eismo ženklus. Ačiū"
                                Ziuriu kazkaip neskuba vykdyti III etapo darbu, gal pinigai jau isgaravo. Irgi rasiau uzklausa i Vilniaus miesto savivaldybe. Paziuresim ka atsakys.

                                Comment


                                  Parašė Mokyklos Rodyti pranešimą
                                  Ziuriu kazkaip neskuba vykdyti III etapo darbu, gal pinigai jau isgaravo. Irgi rasiau uzklausa i Vilniaus miesto savivaldybe. Paziuresim ka atsakys.
                                  Pinigai jau naudojami Vilniaus aplinkkelio statybai. Manau, kad šiemet tikrai nieko nebus.

                                  Man reikia daryti 4 km ratą iki namų. Per metus susidarys 4kmx300dienosx6ltrx4.75LTL=342LTL papildomų išlaidų vien kurui kukliausiai.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Pinigai jau naudojami Vilniaus aplinkkelio statybai. Manau, kad šiemet tikrai nieko nebus.

                                    Man reikia daryti 4 km ratą iki namų. Per metus susidarys 4kmx300dienosx6ltrx4.75LTL=342LTL papildomų išlaidų vien kurui kukliausiai.
                                    Tai įdomu, ar daug yra tokių, kurie kasdien važinėja būtent tarp Lentvario ir Grigiškių? Nes važiuoti iš Lentvario į patį Vilniaus m. centrą/kitus rajonus kur kas greičiau per Trakų Vokę arba pro Regitrą -> Gariūnų gatve. Kol kas nukenčia lygtais tik Grigiškių gyventojai, dirbantys Lentvaryje (ir atvirkščiai), o ar daug yra tokių žmonių, kame ir klausimas.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Tai įdomu, ar daug yra tokių, kurie kasdien važinėja būtent tarp Lentvario ir Grigiškių? Nes važiuoti iš Lentvario į patį Vilniaus m. centrą/kitus rajonus kur kas greičiau per Trakų Vokę arba pro Regitrą -> Gariūnų gatve. Kol kas nukenčia lygtais tik Grigiškių gyventojai, dirbantys Lentvaryje (ir atvirkščiai), o ar daug yra tokių žmonių, kame ir klausimas.
                                      na neteisūs jumi, nes beveik pusė Grigiškių gyvena už uštvankos ir jiem tik tas vienintelis kelias kur dabar apylanka iki Didžiulio ežero, na ir nemažai daliai Lentvario tikrai arčiau važiuoti pro Grigiškes į Vilnių, plius kelias Lentvaris-regitra yra apgailėtinos būklės, ten prasilenkiant reikia į kelkraštį įvažiuoti, o jis vos ne pusė rato gylio
                                      Paskutinis taisė Corsaro; 2012.09.14, 22:39.

                                      Comment


                                        Parašė Corsaro Rodyti pranešimą
                                        plius kelias Lentvaris regitra yra apgailėtinos būklės, ten prasilenkiant reikia į kelkraštį įvažiuoti, ojis vos ne puse rato gylio
                                        Jau kiek geresnės būklės, prieš porą mėnesių palopyjo kelią, vietomis kelkraščius paplatino.

                                        Comment


                                          Bet ir pro ten dabar važiuoti ne kas, nes nuolatinis kamštis dėl statomo aplinkkelio Kirtimų g.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X