O tai tą išvažinėtą žemę viduryje taip ir paliks? Kodėl Lietuvoje viskas vis dar daroma taip atmestinai? Suprantama, kad laikui bėgant ji nebeatrodys taip baisiai, bet galėjo ir labiau pasistengti.
You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
O tai tą išvažinėtą žemę viduryje taip ir paliks? Kodėl Lietuvoje viskas vis dar daroma taip atmestinai? Suprantama, kad laikui bėgant ji nebeatrodys taip baisiai, bet galėjo ir labiau pasistengti.
Pirkimas 23914
Perkančioji organizacija: Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos
Paskelbtas: 2010-09-01; Pasiūlymų teikimo terminas: 2010-10-25
Pirkimo objektas: Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius-Kaunas-Klaipėda) rekonstravimas.
Ruožo per Grigiškes rekonstrukcija (II etapas). Sutartis Nr.1
Keli puslapiai iš techninės dokumentacijos.
III tomas. Bendroji informacija
Pirkimas 23914
Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius-Kaunas-Klaipėda) rekonstravimas. Ruožo per Grigiškes rekonstrukcija (II etapas). Sutartis Nr.1
Atskiri brėžiniai
1.2 brėžinys. Kelio planas 15,2-16,2 km
Apačioje (pietinėje dalyje) pažymėti pernai nutiesti jungiamieji keliai nuo viaduko ties "Emsi" degaline.
1.3 brėžinys. Kelio planas 16,2-17,2 km
Teritorija ties įvažiavimu į AB "Grigiškės" ir pagrindine Grigiškių stotele
Viršuje (šiaurinėje dalyje) atsiškoja kelias, kuris eis ties AB "Grigiškės" akveduku
Per šoninę gatvę bus dvi pėsčiųjų perėjos, o per pagrindinį kelią - požeminė perėja (atrodo, kad ji ten yra ir dabar)
1.4 brėžinys. Kelio planas 17,2-18,0 km
Naikinami įvažiavimai į sodus ir į Vokės kanalą ties buv. Grigiškių savivaldybe.
2.1 brėžinys. 1-ojo jungiamojo kelio planas (0.0-1,125 km)
Nevisai supratau, tai tik II etapo A dalis? Bus dar B dalis su beveik visa pietine puse? Nors mačiau, kad jau vieną medinę trobą prie tvenkinio nuvertė.
Įtariu, kad kiti esami gyventojai VĖL reikalauja po milijoną.
Tolimesniuose planuose, regėjau, yra ir III etapas, su Grigiškių pietiniu aplinkkeliu, dar vienu tiltu per Vokę link Mūrinės Vokės. Bet tai turbūt kokiems 2030 metams.
Gal kažkada susigeneruos dubliuojantis A1 plentas pro Kariotiškes link Vievio
Dėkui už informaciją. Bet dabar galvoju, kad norint iš Grigiškių nuo IKI nuvažiuoti į Lentvarį reikia važiuoti į vieną pusę prie EMSI apsisukti, tada važiuoti į kitą pusę apsisukti ir sumoje +2 km gaunasi. Gal bus ateityje koks tiltelis per Vokę, kad greičiau ir tiesiau būtų.
Tolimesniuose planuose, regėjau, yra ir III etapas, su Grigiškių pietiniu aplinkkeliu, dar vienu tiltu per Vokę link Mūrinės Vokės. Bet tai turbūt kokiems 2030 metams.
Gal kažkada susigeneruos dubliuojantis A1 plentas pro Kariotiškes link Vievio
Dėkui už informaciją. Bet dabar galvoju, kad norint iš Grigiškių nuo IKI nuvažiuoti į Lentvarį reikia važiuoti į vieną pusę prie EMSI apsisukti, tada važiuoti į kitą pusę apsisukti ir sumoje +2 km gaunasi. Gal bus ateityje koks tiltelis per Vokę, kad greičiau ir tiesiau būtų.
Kazka teko uzmatyti senuose planuose, buvo planuojamas kelias nuo stadiono pro Lentvario rytini krasta iki kelio i Trakus prie dabartines A16 ir 4707 keliu sankirtos. Turbut net Amalvos gamykla sau vieta issirinko atsizvelgdami i perspektyvine trasa pasoneje. Dar berods noreta tiesesnio kelio per Lentvari link Kariotiskiu ir toliau link Rykantu (vistik didelis pramoninis rajonas planavosi), bet numete kazkodel si reikala.
Pažiūrėjau brėžinius ir nesupratau šios rekonstrukcijos efekto. Viadukai, kairiųjų posūkių panaikinimai, bet rezultate vis tiek lieka tas pats 70 greitis.
Pažiūrėjau brėžinius ir nesupratau šios rekonstrukcijos efekto. Viadukai, kairiųjų posūkių panaikinimai, bet rezultate vis tiek lieka tas pats 70 greitis.
Esmė tvarkoje, o ne greityje. Kažkaip kesita viską suvęsti į greitį, juk čia vis dėlto gyvenvietė.
Pažiūrėjau brėžinius ir nesupratau šios rekonstrukcijos efekto. Viadukai, kairiųjų posūkių panaikinimai, bet rezultate vis tiek lieka tas pats 70 greitis.
Matau tik eismo saugumo didinimo paramos fonda, greicio didinimo paramos fondo nerandu... Na minti turbut pagavai.
Zinoma sutinku, siek tiek kvailokai gaunasi, kad irengus visas imanomas saugumo priemones, visvien neleidziama didinti greicio. Vadinasi pries tai leidziamas greitis buvo neadekvaciai perdidelis?
Comment