Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ten nuograužos yra dėl to, kad gruntas neseniai supiltas jis minkštas dėl to ir plauna. Po kurio laiko nieko nebenuplaus, nes užaugs žolė, kuri sutvirtins šlaita. Dėl metalinių špuntų tilto tai aš manau jie juos išardys. Nes jie buvo panaduoti, kaip klojiniai žemėse, kad žemės neužvirstų.
    Paskutinis taisė kempas; 2010.06.12, 20:50.

    Comment


      Parašė kempas Rodyti pranešimą
      Ten nuograužos yra dėl to, kad gruntas neseniai supiltas jis minkštas dėl to ir plauna. Po kurio laiko nieko nebenuplaus, nes užaugs žolė, kuri sutvirtins šlaita. Dėl metalinių špuntų tilto tai aš manau jie juos išardys. Nes jie buvo panaduoti, kaip klojiniai žemėse, kad žemės neužvirstų.
      Metaliniu spuntu tikrai neisardys, nes ant ju jau uzbetonuotas rygelis ir ant jo sudetos viaduko sijos. Neisardyti spuntai pvz yra prie Panoramos pozeminese pesciuju perejose. Tai vat...del rudijimo klausimas dar islieka

      Comment


        Penktadienį popiet kamščių važiuojant iš Vilniaus nebuvo
        Foto 2010.06.11

        Kažkodėl toje vietoje pėsčiųjų nebūna, bet įspėjamasis ženklas stovi


        Kitoje pusėje sumontuoti metaliniai atitvarai nuo pėsčiųjų tako






        Eismas anoje pusėje vyksta dviem juostomis


        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Penktadienį popiet kamščių važiuojant iš Vilniaus nebuvo
          Foto 2010.06.11

          Kažkodėl toje vietoje pėsčiųjų nebūna, bet įspėjamasis ženklas stovi
          Atvaizdas

          Pro ten ryte ir po pamainos liaudis eina į fabriką tad ten ne vienas yra nudaužtas.
          Paskutinis taisė Romas; 2010.06.13, 20:48. Priežastis: Ryte, ne rite

          Comment


            Stai sioks toks atnaujinimas is Grigiskiu, kaip pamatysit vilniaus puseje darbai jau prie pabaigos:

            cia bendras vaizdas link naujo pozeminio viduko, viskas isasfaltuota, jau net linijos subraizytos


            cia jau dazo viaduka, praktiska pilka spalva


            jau uzbaigtas dviraciu takelis vingiuoja link maksimos bazes


            cia anksciau bovo isvaziavimas i pagrindini kelia nuo stadiono


            jau pastatyti sviesaforai sankryzoje ties lukoilu, tiesa pasakius manau kad jie cia nereikalingi, tikrai jau netoks intensyvus eismas kad reiktu sviesafora satyti

            Comment


              Parašė Corsaro Rodyti pranešimą
              jau pastatyti sviesaforai sankryzoje ties lukoilu, tiesa pasakius manau kad jie cia nereikalingi, tikrai jau netoks intensyvus eismas kad reiktu sviesafora satyti
              Atvaizdas
              Baigus viaduko tiesimo darbus, eismas ten turėtų suintensyvėti, tad šviesoforai tikrai nepakenks- saugumas juk svarbiausia
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Viaduko sienelės tai nekokios, kaip sena krantinė.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Eismas po viaduku ir juo link Kauno, šeštadienį (gal anksčiau) jau buvo paleistas. Po pačiu viaduku tada buvo toks pats šviežias juodas asfaltas, kurį pagaliau užklojo trūkstamoje dviračių tako atkarpoje (nepatogu ten buvo kratytis ir per bordiūrą šokti ).
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Lrytas.lt skaitytojas atsiuntė nuotraukų, kuriose matoma, kaip po smarkesnio lietaus paplūsta naujai nutiestas kelias Grigiškėse. Pirmadienį didžiulę balą privažiavę vairuotojai apsisukdavo ir važiuodavo atgal. Kelias naujas, tačiau jame neįrengta nuotėkų sistema.



                    http://www.lrytas.lt/-12784093501277...nuotraukos.htm
                    Autoturistai

                    Comment


                      Parašė Kadafis Rodyti pranešimą
                      Lrytas.lt skaitytojas atsiuntė nuotraukų, kuriose matoma, kaip po smarkesnio lietaus paplūsta naujai nutiestas kelias Grigiškėse. Pirmadienį didžiulę balą privažiavę vairuotojai apsisukdavo ir važiuodavo atgal. Kelias naujas, tačiau jame neįrengta nuotėkų sistema.
                      Paskutini sakini turbut is lubu paeme, del stipresnio efekto. Kaip gali buti neirengta nuoteku sistema? Toks projektas net nepraeitu ekspertizes. Cia akivaizdziai problema, kad nuo svieziu slaitu prinese grunto, kuris padare savotiska uztvanka vandeniui.

                      Comment


                        Jau daugiau nei savaitė kaip baigti darbai, nuo Vilniaus pusės visai smagu važiuot. Nuo Kauno pusės dar likusi neišplatinta atkarpa, kažkokie namukai. Juos gal griaus antruoju etapu, ar pasiliks, kaip kad pas mus pasitaiko?

                        Comment


                          o tuos du posūkius į kairę tikiuosi panaikins?
                          Istorijos nesuklastosi! P. B. Prūdas

                          Comment


                            man tai apskritai idomu kada II etapas prasides?

                            Comment


                              Parašė Corsaro Rodyti pranešimą
                              man tai apskritai idomu kada II etapas prasides?
                              Man kotai svieciasi, kad su tuo "II etapu" bus taip pat kaip su tuo sandeliuku senamiescio pietiniame aplinkelyje, ar tuo nuvaziavimu Laisves-Ateities-Ukmerges sankryzoje uz garazu...
                              Na, jeigu pasiseks, tai galbut issispres, kaip pvz. Ziurniu gatveje prie Gerosios vilties ziedo.
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2010.07.12, 14:25.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                Man kotai svieciasi, kad su tuo "II etapu" bus taip pat kaip su tuo sandeliuku senamiescio pietiniame aplinkelyje, ar tuo nuvaziavimu Laisves-Ateities-Ukmerges sankryzoje uz garazu...
                                Na, jeigu pasiseks, tai galbut issispres, kaip pvz. Ziurniu gatveje prie Gerosios vilties ziedo.
                                Taigi taigi - kaip pas mus daznai buna - baigiasi pinigai ipusejus didesniam projektui.
                                Kasdien vazineju i darba ir atgal per naujai suremontuotus kelius, ir galiu pasakyti tokia savo nuomone :
                                Pesciuju tiltas, pastatytas i niekur. Na gerai, i miska, i kuri pora zmogeliu per dien gal ir nueina sunis pavedziot ... Kitaip sakant - pinigai ismesti vejais.
                                Vaziuojant is Lentvario i Kauna (arba is salia tilto i Kauno puse esancio rajono), apsisukimas "nutolo" dar papildomais 2 km.
                                Taigi, asmeniskai man, kol neigyvendintas paskutinis sio projekto etapas, visi iki siol padaryti darbai tik pablogino susisiekima, reik beprasmiskai sukti kilometrus aplink tvoras. Saugumo poziuriu taip pat niekas nepasikeite - zmones kaip vaiksciojo per kelia taip ir vaiksto, triuksmas kaip buvo taip ir liko...

                                Comment


                                  Reikia tikėtis, kad pabaigus visus etapus, šis ruožas taps itin patogiu.
                                  Kolkas nesuprantami yra nauji greičio ribojimai. Važiuojant nuo Vilniaus dabar leidžiamas greitis Grigiškėse yra 80 km/h (bent jau tiek) nors ir išlieka "pavojingas ruožas", o nuo Grigiškių pašto (autobusų stotelės) iki pat pabaigos Kauno pusėn pastatė ribojimą iki 50 km/h. Nepanašu, kad tie ženklai yra laikini. Beje, tikėjausi, kad posūkius į kairę (važiuojant nuo Vilniaus) panaikins, o bet tačiau... matyt dėl jų "pavojingumo" tas 50 km/h ir atsirado.

                                  Comment


                                    Parašė Sigis Rodyti pranešimą
                                    Reikia tikėtis, kad pabaigus visus etapus, šis ruožas taps itin patogiu.
                                    Kolkas nesuprantami yra nauji greičio ribojimai. Važiuojant nuo Vilniaus dabar leidžiamas greitis Grigiškėse yra 80 km/h (bent jau tiek) nors ir išlieka "pavojingas ruožas", o nuo Grigiškių pašto (autobusų stotelės) iki pat pabaigos Kauno pusėn pastatė ribojimą iki 50 km/h. Nepanašu, kad tie ženklai yra laikini. Beje, tikėjausi, kad posūkius į kairę (važiuojant nuo Vilniaus) panaikins, o bet tačiau... matyt dėl jų "pavojingumo" tas 50 km/h ir atsirado.
                                    Panasu kad tu posukiu nepanaikino del to kad projektuotojai dar tiek supranta, kad apsisukimas ant kalno prie "tvirtoves" tikrai ne pats saugiausias ir patogiausias. Be to jis uz 3 km . Kaip ir sakiau - kol projektas nebaigtas pilnai, iki siol atliktu darbu prasme lygi nuliui (na tik kad asfalto danga pakeista vaziuojant is vilniaus i kauna). Tikiuosi ir projekta finansuojancios institucijos ta supranta .

                                    Comment


                                      paskelbtas konkursas II etapui, pasiulymai priimami iki lapkricio 11 dienos.

                                      Comment


                                        Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                        paskelbtas konkursas II etapui, pasiulymai priimami iki lapkricio 11 dienos.
                                        valiooo - pagaliau

                                        Comment


                                          Gal kas turi nuotraukų kaip I etapas pabaigtas atrodo?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X