Nuolat rekonstruojamas ir tobulinamas kelias. Atrodo dar neteko forume matyti jo nuotraukų
Mane vis domina ar nesiruošiama iki miesto ribos, ten, kur už geležinkelio posūkis į Rudaminą, daryti keturių juostų kelio.. Senas kelias jau seniai neatitinka šiandienos poreikių, saugaus eismo reikalavimų, tad čia įvyko ne viena skaudi eismo nelaimė.. Transporto žiedai, saugumo salelės pagerino situaciją, tačiau akivaizdu, kad šis kelias sunkiai susitvarko su dideliais eismo srautais.
Yra kokių nors planų jį platinti? O galbūt Oro uosto artumas yra kliūtis ir į kelio pusę xxx metais numatyta jo plėtra?
Kelininkai Vilniaus rajono teritorijoje iš jo beveik nesitraukia, perklodami vieną šviežio asfalto sluoksnį kitu, o miesto teritorijoje, deja, liūdnesnė situacija..
Ačiū už nuotraukas ir naujos temos sukūrimą.
Patikslinau pavadinimą. Nuo Vilniaus iki LT-BY sienos eina ir daugiau kelių:
103 Vilnius - Lavoriškės - Polockas
101 Vilnius - Šumskas - Astravas
A3 Vilnius - Minskas
Norėjau paklausti, ar pas tave keičiamo židinio objektyvas. Atrodo, kad visur pritrauktas vaizdas.
2011 m. gruodžio 15 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir UAB „Lemminkainen Lietuva“ pasirašė rangos sutartį, kurios priimta suma (be PVM) yra 25,0 mln. Lt, PVM, sumokamas į Lietuvos Respublikos biudžetą, sudaro 5,3 mln. Lt. Apie 80% sutarties vertės numatoma finansuoti ES sanglaudos fondo lėšomis.
2011 m. spalio mėn. įvyko atviras darbų „Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius–Lyda) rekonstrukcija“ pirkimo konkursas, kuriame dalyvavo 6 tiekėjai: UAB „Alkesta“, AB „Kauno tiltai“, AB „Panevėžio keliai“, AB „Eurovia Lietuva“, UAB „Fegda“ ir UAB „Lemminkainen Lietuva“. Išnagrinėjusi gautus pasiūlymus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos viešojo pirkimo komisija nustatė, kad atvirą konkursą laimėjo UAB „Lemminkainen Lietuva“ pasiūlymas.
2011 m. gruodžio 15 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir UAB „Lemminkainen Lietuva“ pasirašė rangos sutartį, kurios priimta suma (be PVM) yra 25,0 mln. Lt, PVM, sumokamas į Lietuvos Respublikos biudžetą, sudaro 5,3 mln. Lt. Apie 80% sutarties vertės numatoma finansuoti ES sanglaudos fondo lėšomis.
Pagal minėtą sutartį Vilniaus–Lydos kelio ruože nuo 30,30 iki 41,50 km bus sustiprinta ir paplatinta kelio danga, rekonstruotas tiltas per Visinčią (37,27 km), įdiegtos saugaus eismo priemonės ir rekonstruoti inžineriniai tinklai. Planuojama darbų pabaiga – 2012 m. gruodžio mėn.
Projektas „Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius–Lyda) rekonstrukcija“ bus įgyvendinamas pagal Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategijos Ekonomikos augimo veiksmų programos 5 prioriteto „Transeuropinių transporto tinklų plėtra“ priemonės Nr. VP2-5.1-SM-01-V „Transeuropinės reikšmės automobilių kelių infrastruktūros pralaidumo didinimas, techninių parametrų gerinimas“.
A. Dembskienė, tel. (8 5) 232 9625
"Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Numatoma rekonstruoti transeuropinio tinklo kelio E85 (A15) Vilnius–Lyda 11,2 km ilgio ruoza tarp Jasiunu ir Salcininku www.lakd.lt
Pirmas šviesoforas įveikiamas iš eigos
Liko dar 4 šviesoforai. Juokavome, kad jei nori pasijusti kaip remontuojamuose Lenkijos keliuose, užtenka nuvažiuoti į Šalčininkus.
O jei rimtai, tai remonto metu į Šalčininkus greitesnis kelias yra (visur asfaltas):
- per Rudaminą - Turgelius (keliais 5202 ir 3909 )
- arba nuo Jašiūnų per Jašiūnų gel. stotį - D.Sėlas - Stasylas - Čiužakampį (keliais KK176, 3905 ir 3907)
Kelis kilometrus su mažomis pertraukomis tenka ryti dulkes. Nepavydžiu tiems, kas važiuoja vidurdienį į aną pusę (t.y., į pietus), jei būna daugiau mašinų
Įdomiai apkasinėta stotelė. Įdomu, ar ji išliks po kelio rekonstrukcijos
Asfaltas nugramdytas iki pat bruko, nutiesto lenkų laikais arba jau po karo
Šiandien teko pasivaikščioti tarp Lydos plento žiedo ir Rudaminos pervažos, tai dedu šiek tiek šiandieninių nuotraukų
Pradedam nuo pervažos:
Paeinam šiek tiek toliau, galiu pasakyt, kad šitoj atkarpoj dangos kokybė yra nepriekaištinga, visiškai skirtingai, negu ruože tarp Maximos ir žiedo
Žiūrint atgal:
Paėjus apie 400m.
Gaila, kad Lietuvoje yra tiek daug apleistos žemės, juk jeigu ją apsodinti, ekonommikai tikrai tai išęitu į naudą, prigaminama būtu tiek naujų darbo vietų, importai sumažėtu, eksportai padidėtu, gaila, kad taip daug dar ne tiek daug kas daro
Artėjam prie Schmitz puspriekabių aptarnavimo centro, visi gatvės apšvietimai yra LED:
Prieinam arčiau, per vidurį įrengta saugumo salelė:
Šiandien teko pasivaikščioti tarp Salininkų žiedo ir Rudaminos pervažos, tai dedu šiek tiek šiandieninių nuotraukų
Paeinam šiek tiek toliau, galiu pasakyt, kad šitoj atkarpoj dangos kokybė yra nepriekaištinga, visiškai skirtingai, negu ruože tarp Maximos ir žiedo Atvaizdas
Šiaip teisingiau būtų sakyt Lydos plento sankryža, nes Salininkų žiedas yra pačiuose Salininkuose miesto autobusui apsisukti atleiskit už offtopic'ą
O dėl to kelio už žiedinės sankryžos - toks geras yra todėl, nes ten prasideda mokama atkarpa. Jei neklystu, dalis Liepkalnio gatvės (nuo Maximos iki žiedinės sankryžos) nėra apmokestinta
Įdomiai taip atrodo, kai stotelė stovi tokioj vietoj, kur nesimato nuo jos nė vieno namo, tik miškas ir laukas kitoj kelio pusėj
Jau visai netoli žiedo:
Žvilgsnis atgal:
Ir pats žiedas:
Tai tiek šiam kartui, pagrindinis apibūdinimas tai, kad danga yra labai gera, mačiau tik man atrodo 2 mažas duobutes visoj atkarpoj, bet jos buvo labai mažos, belieka tikėtis, kad greit taip pat rekonstruos ir minėtą atkarpą tarp Liepkalnio maximos ir žiedo, kadangi skirtumas tarp jų yra kaip diena ir naktis, belieka tikėtis, kad ja prades neužilgo rekonstruoti jau, nes kitaip tai bus tikrai negerai.
Šiaip teisingiau būtų sakyt Lydos plento sankryža, nes Salininkų žiedas yra pačiuose Salininkuose miesto autobusui apsisukti atleiskit už offtopic'ą
O dėl to kelio už žiedinės sankryžos - toks geras yra todėl, nes ten prasideda mokama atkarpa. Jei neklystu, dalis Liepkalnio gatvės (nuo Maximos iki žiedinės sankryžos) nėra apmokestinta
Pasakyta padaryta o su tą problematišką atkarpą, tai visvien galėtu savivaldybė investuot į rekonstrukcija, man atrodo ten jau AADT atitinka 4 juostų gatvėj jeigu ka
Tai tiek šiam kartui, pagrindinis apibūdinimas tai, kad danga yra labai gera, mačiau tik man atrodo 2 mažas duobutes visoj atkarpoj, bet jos buvo labai mažos, belieka tikėtis, kad greit taip pat rekonstruos ir minėtą atkarpą tarp Liepkalnio maximos ir Salinininkų žiedo, kadangi skirtumas tarp jų yra kaip diena ir naktis, belieka tikėtis, kad ja prades neužilgo rekonstruoti jau, nes kitaip tai bus tikrai negerai.
Tą dalį tikrai reikia ne tik kad rekonstruoti, bet padaryti dvi eismo juostas ir normalias stotelės įvažas ilgiems autobusams. O žiede ne vieną kartą buvo nulaužti kone visi stulpeliai Ne taip seniai juos pakeitė
Šiaip teisingiau būtų sakyt Lydos plento sankryža, nes Salininkų žiedas yra pačiuose Salininkuose miesto autobusui apsisukti atleiskit už offtopic'ą
O dėl to kelio už žiedinės sankryžos - toks geras yra todėl, nes ten prasideda mokama atkarpa. Jei neklystu, dalis Liepkalnio gatvės (nuo Maximos iki žiedinės sankryžos) nėra apmokestinta
Tokios gatvės kaip Lydos pl. išvis nėra. Iki Vilniaus m. ribos (berods, Vilnius baigiasi kelis šimtus metrų iki Rudaminos pervažos) yra Liepkalnio gatvė, o toliau- A15 kelias.
Comment