Rimkų pervaža morališkai paseno
Valerijus Rajevskis
Geležinkelio pervaža Rimkuose, kur susikerta transporto srautai iš Šilutės plento ir Jūrininkų prospekto, klaipėdiečiams pridaro didelių nepatogumų.
Grūstys susidaro ne tik tada, kai pervaža rieda geležinkelio sąstatai. Penktadienių ir sekmadienių vakarais iš miesto per Rimkus važiuoja sodininkai, gyvenantys pietinėje Klaipėdos dalyje. Mašinų eilė nusidriekia net iki sankryžos su Bandužių gatve.
Todėl pervaža laikoma itin problemiška. Praeities atgyvena trukdo transporto plėtrai – išvažiavimas iš Klaipėdos per Rimkus ir kelias į Šilutę susiformavo dar praėjusio amžiaus trečiąjį dešimtmetį. Savivaldybės specialistai taip pat tvirtina, kad miestui reikia naujo „pietinio išvažiavimo“.
Statybos ir infrastruktūros skyriaus vedėja Violeta Staskonienė patvirtino, jog Klaipėdos plėtros plane numatyta tiesti naują pietinį išvažiavimo kelią. Jo tikslas – transportas turi aplenkti Rimkus. Naujasis išvažiavimo kelias pagerins susisiekimą su Klaipėdos uosto įmonėmis.
Investicijų ir verslo plėtros skyriaus vedėja Elona Jurkevičienė sakė, kad šiuo metu derinami techniniai pietinio išvažiavimo kelio problemos konsultanto parinkimo uždaviniai. Išvažiavimas – Minijos gatvės tąsa iš pietų pusės aplenkiant „Draugystės“ geležinkelio stotį. Galimi keli jo variantai, tačiau jie visi numato transportą nukreipti į Palangos-Šilutės plentą. Manoma, kad išvažiavimo kelias bus 5 km ilgio. Jis drieksis Klaipėdos rajono teritorija.
Pasak E. Jurkevičienės, konsultantas bus parinktas dar šiemet. Vėliau prasidės projektavimas. Išvažiavimo kelias bus baigtas 2012-2013 metais.
www.klaipeda.daily.lt
Valerijus Rajevskis
Geležinkelio pervaža Rimkuose, kur susikerta transporto srautai iš Šilutės plento ir Jūrininkų prospekto, klaipėdiečiams pridaro didelių nepatogumų.
Grūstys susidaro ne tik tada, kai pervaža rieda geležinkelio sąstatai. Penktadienių ir sekmadienių vakarais iš miesto per Rimkus važiuoja sodininkai, gyvenantys pietinėje Klaipėdos dalyje. Mašinų eilė nusidriekia net iki sankryžos su Bandužių gatve.
Todėl pervaža laikoma itin problemiška. Praeities atgyvena trukdo transporto plėtrai – išvažiavimas iš Klaipėdos per Rimkus ir kelias į Šilutę susiformavo dar praėjusio amžiaus trečiąjį dešimtmetį. Savivaldybės specialistai taip pat tvirtina, kad miestui reikia naujo „pietinio išvažiavimo“.
Statybos ir infrastruktūros skyriaus vedėja Violeta Staskonienė patvirtino, jog Klaipėdos plėtros plane numatyta tiesti naują pietinį išvažiavimo kelią. Jo tikslas – transportas turi aplenkti Rimkus. Naujasis išvažiavimo kelias pagerins susisiekimą su Klaipėdos uosto įmonėmis.
Investicijų ir verslo plėtros skyriaus vedėja Elona Jurkevičienė sakė, kad šiuo metu derinami techniniai pietinio išvažiavimo kelio problemos konsultanto parinkimo uždaviniai. Išvažiavimas – Minijos gatvės tąsa iš pietų pusės aplenkiant „Draugystės“ geležinkelio stotį. Galimi keli jo variantai, tačiau jie visi numato transportą nukreipti į Palangos-Šilutės plentą. Manoma, kad išvažiavimo kelias bus 5 km ilgio. Jis drieksis Klaipėdos rajono teritorija.
Pasak E. Jurkevičienės, konsultantas bus parinktas dar šiemet. Vėliau prasidės projektavimas. Išvažiavimo kelias bus baigtas 2012-2013 metais.
www.klaipeda.daily.lt
Comment