Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Pietinis išvažiavimas iš Klaipėdos uosto

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Tas susikirtimas su Taikos prospektu prieš viaduką tikrai nieko gero nežada... Ar nebus tik strateginė klaida, kaip ir patekimas į Šiaurės prospektą nuo tilto per Dangę.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #22
      Planuojama skirti daugiau lėšų Klaipėdos gatvėms ir kitiems objektams
      http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...jektams-405903
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #23
        Rytoj, 13 valandą, savivaldybės posėdžių salėje (3 aukštas) bus projekto pristatymas, gal kas dalyvauti galėsite.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #24
          Naujam keliui reikia valstybinės svarbos statuso

          Ekspertai svarstė tris tokio kelio variantus, kad būtų parinktas tinkamiausias. Patvirtintas vadinamasis trečiasis variantas. Pietinio išvažiavimo kelias prasidės nuo Minijos gatvės ir Jūrininkų prospekto sankryžos, eis pro geležinkelio viaduką iki Šilutės plento, iki kelio Šilutė-Klaipėda sankirtos ties Dumpiais. Bendras jo ilgis, skaičiuojant ir Minijos gatvės patęsimą - 6 km. Per Klaipėdos miesto teritoriją eis tik 1,6 km kelio, o didžioji jo dalis eis per rajono teritoriją. Pagal techninį projektą preliminariais apskaičiavimais šis kelias su keliais viadukais ir sankryžomis 2010 metų kainomis kainuotų apie 184 mln. Lt.

          Planuojama, jog reikės išpirkti apie 37 ha teritorijos iš keliolikos žemės savininkų. Preliminariais skaičiavimas, tai kainuotų apie 9 mln. Lt.
          http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...tatuso-740857/
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #25
            Pietinė jungtis – valstybinės reikšmės objektas

            Pietinė jungtis bus tik 6 km ruožas. Jis prasidėtų nuo Minijos gatvės pabaigos, įsijungtų į Taikos prospektą, kirstų geležinkelį čia esančiu viaduku, kuris bus rekonstruotas, ir toliau būtų rengiama trasa per pievas į Šilutės plentą, kur kelias prisijungtų prie įvažos netoli Dumpių sąvartyno.

            Viena užduočių projektuotojams buvo parinkti optimalų kelio variantą.

            „Svarstytos trys galimybės, pasirinktas pats racionaliausias, kaip mažiausiai kliūčių įgyvendinimo metu galintis sukelti variantas“, – teigė Klaipėdos savivaldybės Projektų valdymo poskyrio vedėjas Gintaras Dovidaitis.

            Nepaisant to, būsimo projekto investicinė vertė įspūdinga – 184 mln. litų. Vien techninės dokumentacijos parengimas (techninis projektas, detalusis planas, galimybių studija) kainavo 3,7 mln. litų.

            9 mln. litų prireiks išpirkti 37 ha teritoriją iš privačių asmenų, savininkų skaičius siekia iki 20, per jų žemę drieksis būsimas aplinkkelis.

            Bus pastatyti 5 viadukai, 5 pralaidos, 2 pėsčiųjų viadukai.

            Tikimasi, kad visas sunkvežimių srautas iš uosto, aplenkdamas miestą, išvažiuos Pietine jungtimi.

            Šiandien tiesioginio išvažiavimo pietinėje Klaipėdos dalyje nėra.
            http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#axzz1v4EfiPVv
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #26
              Pietinio aplinkkelio projekto įgyvendinimas vėl sustojo

              Pietinio aplinkkelio projektas vėl įstrigo. Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas priėmė savivaldybei nepalankų sprendimą – panaikino objekto detalųjį planą.
              http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#axzz1zbkJ1VOZ
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #27
                Pietinis aplinkkelis: viskas iš naujo

                Kadangi praėjusią vasarą teismai, gindami viešąjį interesą, panaikino Klaipėdos pietinio aplinkkelio detalųjį planą, uostamiesčio savivaldybė visas planavimo procedūras priversta pradėti iš naujo.
                Pagal projektą, aplinkkelis turėtų driektis 6,7 km, iš kurių tik 1 km gatvės ruožas būtų uostamiestyje, o likusi kelio dalis, kuri taptų valstybinės reikšmės pirmosios kategorijos keliu - keturių juostų automagistrale - tęstųsi rajono pramonės teritorijoje. Manoma, kad pietinis išvažiavimas iš uosto ne tik pagerintų susisiekimą, bet ir sumažintų miesto gatvių apkrovimą.
                http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...-naujo-904192/
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #28
                  Pietinis aplinkkelis - interesų įkaitas

                  http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...925083/,page.1
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    #29
                    Pietinis aplinkkelis: blogiausia jau praeityje?

                    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...ityje-1083757/
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #30
                      Minėtą kelio ruožą planuojama iš dviejų eismo juostų rekonstruoti į keturias, įrengti skiriamąją juostą su atitvarais, pėsčiųjų ir dviračių taką, du naujus pėsčiųjų viadukus. Ties geležinkelio viaduku ir Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos (LEZ) teritorija planuojamos dviejų lygių sankryžos. Taip pat ketinama perdaryti Šernų dviejų lygių sankryžą - ji bus rekonstruota taip, kad į ją ateityje įsijungs pietinio išvažiavimo iš Klaipėdos uosto kelias. Sankryžoje atsiras du eismo žiedai.

                      http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=8219

                      Tai ne prie Dumpių bus kelių sankirta?
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #31
                        Pietinis aplinkkelis: naujos kliūtys?

                        http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...iutys-1182645/
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #32
                          Parengtas antras pietinio aplinkkelio detalusis planas

                          Uostininkų manymu, jeigu dabar nebus numatyta galimybė išvežti sunkiasvorius ar negabaritinius krovinius, paskui to padaryti nebebus įmanoma. Uosto taryba iš esmės pritarė pietinio aplinkkelio koncepcijos sprendiniams, tačiau pažymėta, jog būtina įvertinti pietinės uosto dalies kompanijų pastabas dėl galimybės gabenti negabaritinius ir sunkiasvorius krovinius.
                          http://www.ve.lt/naujienos/jura/pare...planas-1207490
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #33
                            Uosto viltys dėl pietinio aplinkkelio

                            http://www.jura24.lt/lt/naujienos/ju...nkkelio-506941
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #34
                              Naujas šansas pietiniam aplinkkeliui
                              Su aplinkos ministru Kęstučiu Trečioku ketvirtadienį susitikęs meras Vytautas Grubliauskas džiaugėsi, kad į Klaipėdą parveža gerą žinią.

                              "Vyriausybė patvirtino vadinamąją išmiškinimo schemą, kuri išskirtinai aktuali kalbant apie detaliojo plano rengimo baigimo procedūras. Vien dėl to, kad minėta schema nebuvo patvirtinta, negalėjo būti patvirtintas ir detalusis planas. Smagu, kad galų gale nutarimas yra", - kalbėjo meras.
                              http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...eliui-1392314/

                              Comment


                                #35
                                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                Naujas šansas pietiniam aplinkkeliui

                                http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...eliui-1392314/
                                Greitkelių ir automagistralių statyba įgauna pagreitį

                                Comment


                                  #36
                                  Prie aplinkkelio - žingsneliais
                                  Kito grandiozinio projekto - pietinio aplinkkelio - pavidalas irgi įgauna daugiau konkretumo, nors, atrodo, iki įgyvendinimo etapo - dar toli.
                                  "Dėl aplinkkelio esame įsipareigoję iki vasaros atsiskaityti Transporto investicijų direkcijai. Buvo susitikimas su projektuotojais ir aptartas projekto skaidymas į etapus. Mums aktualus tęsinys nuo Minijos gatvės iki Klaipėdos rajono ribos. Tai būtų pirmas etapas, antras - nuo rajono ribos iki Šilutės kelio.
                                  Šiemet norėtume turėti jau pakoreguotą techninį projektą - balandžio pradžiai. Tada jis turėtų būti tvirtinamas, po to būtų galvojama dėl finansinių resursų", - aiškino R. Zulcas.
                                  http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...425657/,page.2
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #37
                                    Pietinį aplinkkelį išlaisvino nuo teismų
                                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...-teismu-811133

                                    Laaabai lėtai viskas vyksta.

                                    Comment


                                      #38
                                      Diena.lt 2022.01.24
                                      Uosto privažiuojamieji keliai vis dar kelia rūpesčių
                                      Kokius 20 metų diskutuojama apie uosto pietinio išvažiavimo kelio įrengimą, tačiau jo taip ir neatsirado. Neįrengta ir uosto srautus į pietinį aplinkkelį turėjusi surinkti Nemuno gatvė, apie kurią irgi kalbama gal jau antrą dešimtmetį. (...)
                                      Kai kurie kelių tvarkymo Klaipėdoje prioritetai, susiję su uosto veikla, kelia netgi tam tikrų klaustukų. Uosto veiklai ypač svarbus pietinis aplinkkelis neįrengiamas, o mažiau svarbiu šiauriniu aplinkkeliu, kur uosto transporto nedaug, jau seniai naudojamasi. Jį rengiant buvo teigiama, kad Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos pagrindiniai vartai bus iškelti į Burių gatvę. To neįvyko. Sunkusis transportas į šiaurinę uosto dalį rieda retai, bet jis liko Klaipėdos miesto centre.

                                      Ne viename susitikime buvo pasakyta, kad transportas turi būti nukreiptas į gatves, kurios eina per neapgyvendintas teritorijas. Pavyzdys yra tas pats pietinis išvažiavimo kelias. Jis yra ypač reikalingas, nes daug krovinių į Malkų įlankos bendroves, "Klaipėdos Smeltę" vis dar gabenama autotransportu.
                                      Dabar sunkusis transportas ir iš pietinės dalies juda per miestą: dalis Šilutės plentu, dalis per Rimkus. Šioje vietoje tarsi rakštis daugybę metų išlieka Rimkų pervaža. Šiemet ypač blogai atrodo ir valstybinis magistralinis kelias Nr. 141 iš Klaipėdos nuo Jakų žiedo link Šilutės. Apie šio kelio platinimą ir esminę rekonstrukciją taip pat kalbama jau apie dešimt metų.
                                      Apie tai buvo kalbėta ir praėjusią savaitę vykusiame Klaipėdos miesto mero susitikime su susisiekimo ministru. Tikimasi, kad bus surasta pinigų šiam keliui remontuoti. Jis yra svarbus ir kaip uosto krovinių srauto kelias, ir kaip gyventojų susisiekimo su Klaipėdos miestu arterija. Į uostą vedantys keliai yra ir valstybės prestižo reikalas, todėl jiems turi būti skiriamas pakankamas dėmesys.
                                      Susisiekimo ministras Marius Skuodis neseniai viešai aiškino, kad į gyventojų ir savivaldybių skundus dėl kelių būklės turi būti operatyviai reaguojama. Į uostą vedantys keliai yra ir valstybės prestižo reikalas. (...)

                                      http://www.diena.lt/naujienos/klaipe...pesciu-1060136
                                      Gal kas nors surastų schemą iš bendrojo ar detaliojo plano, kokia pietinio aplinkkelio trasa.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Diena.lt 2022.01.24
                                        Uosto privažiuojamieji keliai vis dar kelia rūpesčių


                                        Gal kas nors surastų schemą iš bendrojo ar detaliojo plano, kokia pietinio aplinkkelio trasa.
                                        Bent jau darnaus judumo plane pažimėta tokia trasa. Click image for larger version

Name:	Be pavadinimo.jpg
Views:	376
Size:	96,6 kB
ID:	1946080
                                        Attached Files

                                        Comment


                                          #40
                                          Atvira Klaipėda 2022.08.26
                                          Naujas pietinis uostas regimas 2028 metais
                                          Penktadienį posėdžiavusi Klaipėdos uosto plėtojimo taryba gilinosi į pasiūlymus, kaip gali būti plečiamas uostas pietų kryptimi.
                                          Neatskiriama tokios plėtros dalimi matomas ir beveik dešimtmetį jau nejudantis pietinio aplinkkelio projektas.(...)



                                          Aplinkkelio nori kuo greičiau
                                          Anot uosto vadovo, įgyvendinant tokį projektą būtinai reikėtų grįžti prie pietinio aplinkkelio projekto, bet tai esą neturi būti keturių juostų autostrada, kaip kad projektuota anksčiau.
                                          Tačiau Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos (LJKKA) vadovas Vaidotas Šileika paprieštaravo tokiai pozicijai. Anot jo, šį projektą reikėtų spartinti kuo greičiau, nes jau dabar yra daug problemų su transportu pietinėje dalyje dirbančioms kompanijoms.
                                          „Reikia tvarkingą normalų kelią daryti, nes jis bus keliems dešimtmečiams. Vėjo jėgainių keliuku neišveši. Turi būti keturių juostų kelias su normaliais spinduliais, nuovažomis”, – sakė V. Šileika.

                                          Jis ragino sparčiau bandyti įgyvendinti ir pietinės uosto dalies projektą, nes dabar yra palankios sąlygos atsinaujinti ir gauti naują krovinį, kai Vakarų Europoje konteinerių terminalai vis yra perpildyti.

                                          Automobilių kelių direkcijos Transporto infrastruktūros planavimo ir inovacijų departamento direktorius Aivaras Vilkelis taip pat išsakė nuomonę, kad aplinkkelis tikrai turi būti keturių juostų. Šių dienų kainomis toks kelias gali atsieti 70-100 mln. eurų. Procedūroms esą reikėtų apie šešerių metų, o statyboms dar 2-3 metų.
                                          Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas savo ruožtu teigė, kad pietinis aplinkkelis yra vienas svarbiausių miestui klausimų. Anot jo, vien geležinkeliais viso srauto nesuvaldysi.

                                          Kuo greičiau aplinkkelio nori ir Klaipėdos rajono meras Bronius Markauskas. Pasak jo, ši savivaldybė padarys viską, kas nuo jos priklauso, kad projektas kuo greičiau būtų įgyvendintas.
                                          B. Markauskas priminė ir kelią nuo Jakų žiedo link Priekulės, tačiau A. Vilkelis dėstė, kad jis turėtų būti rekonstruojamas lygiagrečiai su aplinkkelio tiesimu. Dabar direkcija tik gerins jo būklę.

                                          Pasak Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus Gintaro Neniškio, specialusis pietinio aplinkkelio planas yra parengtas, teritorijos rezervuotos ir jei būtų politinė valia, procesas vyktų gerokai sparčiau nei dabar kalbama.

                                          https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...s-2028-metais/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X