Nu vistiek keistai jie daro... Taigi galejo padaryt 3 juostas nuo Gariunu ir 3 nuo ziedo. Vaziuojant nuo Gariunu teks ir toliau grustis kamsciuose, o i priesinga puse bus tuscia...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Eismas Lazdynų tilto prieigose rekonstrukcijos metu
Collapse
X
-
Parašė Bimbals Rodyti pranešimąNu vistiek keistai jie daro... Taigi galejo padaryt 3 juostas nuo Gariunu ir 3 nuo ziedo. Vaziuojant nuo Gariunu teks ir toliau grustis kamsciuose, o i priesinga puse bus tuscia...
Comment
-
Nematau jokiu problemu eisma paleist abipus skiriamosios tvoreles: eisma nuo Karoliniskiu paleist tom 2 naujom juostom, o nuo Oslo kalno 1 viena juosta kitapus tvoros.
Galite sakyt kad taip pavojinga eismo srauto nuo ziedo puses atzvilgiu, arba kad bus problema persirikiuojant... betgi visas tas sh... vyksta ir dabar. Priesingu krypciu masinu srautai atskirti tiktai serzantais, o del persirikiavimo paziurekit kas rytais darosi su Oslo ir Laisves srautais pries tilta.
taip kad as manau galejo palikt po 3 juostas...
Comment
-
Parašė Bimbals Rodyti pranešimąNematau jokiu problemu eisma paleist abipus skiriamosios tvoreles
Comment
-
Tai kaip peršoksi tą tvorą ir betoninį pamatą?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Bimbals Rodyti pranešimąNematau jokiu problemu eisma paleist abipus skiriamosios tvoreles: eisma nuo Karoliniskiu paleist tom 2 naujom juostom, o nuo Oslo kalno 1 viena juosta kitapus tvoros.
Galite sakyt kad taip pavojinga eismo srauto nuo ziedo puses atzvilgiu, arba kad bus problema persirikiuojant... betgi visas tas sh... vyksta ir dabar. Priesingu krypciu masinu srautai atskirti tiktai serzantais, o del persirikiavimo paziurekit kas rytais darosi su Oslo ir Laisves srautais pries tilta.
taip kad as manau galejo palikt po 3 juostas...
Comment
-
Prasivaziavau siandiena tiltu i abi puses. Tiesa vidurdieni, ne piko metu. Nuo Lazdynu link ziedo situacija isliko daugmaz tokia pati. Nors ir persikele juostos kitapus tvoreles ir pravaziavimas platesnis pasidare, taciau vairuotojai toliau sekmingai sugeba sudaryti spustis. Ale atgal nuo ziedo tu 4 juostu pasirode net daugoka. Tiesa dar nepakenktu nuzymeti juostas, ba nuo pietinio aplinkkelio estakados ir nuo ziedo kaikatrie bando i ta pacia juosta susiplakt. Uztai vakarinio piko metu jau spusciu turetu nebelikti.Paskutinis taisė Ginthus; 2009.12.17, 13:55.
Comment
-
Keisis eismas Vilniaus Lazdynų tiltu
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad dėl vykdomų Lazdynų tilto rekonstrukcijos darbų nuo 2010 m. kovo 1 d. iki birželio 30 d. laikinai keisis transporto eismas šiuo tiltu.
Važiuojant Lazdynų tiltu nuo Savanorių pr. žiedinės sankryžos link Gariūnų, transporto eismas vietoje buvusių keturių vyks dvejomis eismo juostomis. Važiuojant Lazdynų tiltu nuo Gariūnų link miesto centro, eismas nesikeis ir vyks dvejomis eismo juostomis.
Vairuotojai prašomi būti atidūs ir laikytis kelių eismo taisyklių.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJungtis tarp Asanavičiūtės g. ir Oslo g. (t.y. faktiškai Vakarinio aplinkkelio dalis), deja, atsiras dar negreitai.
Savanorių žiedas piko metu būna nemažai apkrautas.
Na, nemanau, kad jungtis tarp Laisvės pr. ir Oslo g. (t.y. nusukimas iš Laisvės pr. į Oslo g. į Kauno pusę) yra prioritetinis projektas, yra ir svarbesnių darbų. Bet jis būtų naudingas.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTaip, ten žada pradėti darbus.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJungtis tarp Asanavičiūtės g. ir Oslo g. (t.y. faktiškai Vakarinio aplinkkelio dalis), deja, atsiras dar negreitai.
Comment
-
Daugmaž aišku, kad naujasis tiltas nuo senojo bus atskirtas ir pirmiausiai naudojamas Laisvės pr. srautui. Jau matosi sumontuota betoninė pertvara. O ir kauno tiltų tinklapyje rašoma "tokiu būdu Lazdynų tiltas praplatės 2 eismo juostomis - jomis vyks visi, atvažiuojantys nuo Laisvės prospekto pusės".
Mano nuomone tas atskyrimas yra absoliutus blogis. Gal kas žino/įsivaizduoja kaip bus organizuojamas eismas su Oslo g. srautu?
Comment
-
/\ Jei matei atvažiuojant nuo Laisvės pr. naujus ženklus sustatė, jie dar uždengti, bet ten yra kryptys naujos. Kiek spėjau užmatyt kai statė, tai teks rikiuotis prieš tiltą norint patekt į Tūkstantmečio g. estakadą. Žodžiu gali būti ten painiavos ir avarijų. Nors iš kitos pusės, gal ir gerai, kad srautas nuo Laisvės pr. ypač troleibusai judės atskirai nuo srauto atjudančio iš Oslo g.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė giurza Rodyti pranešimą/\ man tik baisiai įdomu kaip teks nuo oslo link savanorių žiedo patekt. Tikiuosi paliks galimybę persirikiuoti už/prieš tiltą.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė giurza Rodyti pranešimą/\ man tik baisiai įdomu kaip teks nuo oslo link savanorių žiedo patekt. Tikiuosi paliks galimybę persirikiuoti už/prieš tiltą.
http://www.miestai.net/forumas/attac...3&d=1269100800
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJau buvo kalbėta apie tai, dalman piešinukas čia. Toks variantas dar net saugesnis būtų, nereiktų niekam persirikuoti ant tilto ir srautai nesikirstų.
http://www.miestai.net/forumas/attac...3&d=1269100800
Comment
-
Parašė giurza Rodyti pranešimąAtsimenu šį variantą, tiesiog kaip suprantu jis buvo nepatvirtinta fantazija. Gal kas žino kaip bus iš tiesų?
Oslo g. srautas važiuos tiesiai arba iš kraštinės persirikiuos dešinėn, Laisvės pr. srautas išsiplės į tris juostas ir iš kairiosios galės, užleidęs kelią pasukti ant senosios dalies vedančios į estakadą.
Comment
Comment