Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Įvažiavimo į Vilniaus senamiestį apmokestinimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
    O kiek tokių yra? Abejoju ar labai daug sudaro srauto tokie.
    Oi, Analitike PlėtRa, Vilniuje gyveni, tad nueik darbo dieną po pietų į Pylimo gatvę. Ypač būna "geras", kai šioje gatvėje įvyksta avarija, arba troleibusas piko metu "pameta ūsą" ir pan..
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      #62
      Pylimo gatves neapmokestins. Tai Senamiesti ir Naujamiesti skirianti gatve. Todel esimo sioje gatveje nereiketu laikyti tranzitiniu pro Senamiesti.

      Comment


        #63
        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Pylimo gatves neapmokestins. Tai Senamiesti ir Naujamiesti skirianti gatve. Todel esimo sioje gatveje nereiketu laikyti tranzitiniu pro Senamiesti.
        Dar kartą pažiūrėk į žemėlapį. Senamiestį ir Naujamiestį skiria Mindaugo gatvė, todėl (bent jau formaliai) Lietuvos geležinkelių būstinė yra Senamiestyje, o MAXIMA — jau Naujamiestyje.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #64
          O atsiprašau, kur per senamiestį troleibusai važinėja? Be to, Pylimo gatvėj link Stoties važiuoja tik viešasis transportas. Ir Al1 teisus, Pylimo gatvės nieks neužtvers, o dalis iki Basanavičiaus g. ir nėra Senamiestis iš viso. Vienintelis tranzitas gali būti nebent per Islandijos-Liejyklos ir Trakų-Vokiečių-Subačiau gatves, kai kas nors iš Centro nori išlįsti tiesiai į Užupį ar link Markučių, ar prie Katedros aikštės važiuoti link Antakalnio, bet tai tikrai nėra didelis srautas. Viso šito mokesčio esmė yra tik viena - papildomų litų į kiaurą iššvaistytą miesto biudžetą paieška ir surinkimas. Nes kažkaip jo įvedimas vis sutampa su sunkmečiu miestui.
          Jūsų,
          Analitikas PlėtRa™

          Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

          Comment


            #65
            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Dar kartą pažiūrėk į žemėlapį. Senamiestį ir Naujamiestį skiria Mindaugo gatvė, todėl (bent jau formaliai) Lietuvos geležinkelių būstinė yra Senamiestyje, o MAXIMA — jau Naujamiestyje.
            Na tikroji senamiesčio riba yra ties gynybine siena t.y. Pylimo g., o saugoma teritorija yra didesnė, t.y. iki Mindaugo g.
            Flickr

            Comment


              #66
              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Na tikroji senamiesčio riba yra ties gynybine siena t.y. Pylimo g., o saugoma teritorija yra didesnė, t.y. iki Mindaugo g.
              Vadinasi, iškėliau dar vieną problemą — kurgi yra tos Senamiesčio ribos ir kur reikėtų statyti šlagbaumus ar kitokius "kontrolės postus".
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                #67
                Ten kur ir prieš 15 metų stovėjo. Kiek prisimenu, Trakų g. prie atlantų, Subačiaus g. prie gynybinės sienos, berods Arklių g. prie turgaus, gal dar kažkur.

                Comment


                  #68
                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                  Ten kur ir prieš 15 metų stovėjo. Kiek prisimenu, Trakų g. prie atlantų, Subačiaus g. prie gynybinės sienos, berods Arklių g. prie turgaus, gal dar kažkur.
                  Islandijos gatvej prie gelezinkelieciu profkes.
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    #69
                    Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
                    Vienintelis tranzitas gali būti nebent per Islandijos-Liejyklos ir Trakų-Vokiečių-Subačiau gatves, kai kas nors iš Centro nori išlįsti tiesiai į Užupį ar link Markučių, ar prie Katedros aikštės važiuoti link Antakalnio, bet tai tikrai nėra didelis srautas.
                    Kas įdomiausia, kad iki šiol buvo daroma viskas, kad minėtasis tranzitinis srautas važiuotų būtent per senamiestį. Kalbu apie mėginimus iš Gedimino pr padaryti pėsčiųjų gatvę.

                    Comment


                      #70
                      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                      Ten kur ir prieš 15 metų stovėjo. Kiek prisimenu, Trakų g. prie atlantų, Subačiaus g. prie gynybinės sienos, berods Arklių g. prie turgaus, gal dar kažkur.
                      Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                      Islandijos gatvej prie gelezinkelieciu profkes.
                      Dar buvo Rusų g. - iškart įvažiavus iš Maironio gatvės, prieš posūkį į Latako g.

                      Comment

                      Working...
                      X