Parašė bakenonas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąKaip suprasti staiga islenda? Ar jus keliu eismo taisykles bent skaitete? Ten parasyta, kad is salutinio kelio isvaziuojancios transporto priemones praleidzia pagrindiniu keliu vaziuojancius. Labai tikiuos, jad nevairuojate, nes pagal jusu klausimu pobudi akivaizdziai matosi, kad keliate pavoju kitiems eismo dalyviams
59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąKaip suprasti staiga islenda? Ar jus keliu eismo taisykles bent skaitete? Ten parasyta, kad is salutinio kelio isvaziuojancios transporto priemones praleidzia pagrindiniu keliu vaziuojancius. Labai tikiuos, jad nevairuojate, nes pagal jusu klausimu pobudi akivaizdziai matosi, kad keliate pavoju kitiems eismo dalyviams
Todėl deja patiems dviratininkams tenka žiūrėti ir važiuoti taip lyg automobilis jų nematytų, o ne lėkti drąsiai maksimaliai, nes gi KET.
Teorijų pasaulis ir realus pasaulis yra skirringi.
Juolab, kalbant apie šalutinį kelią, vairuotojai dažnai sustos būtent privažiavę sankirtą su savanorių prospektu, o ne keliais metrais prieš tai, privažiavę sankirtą su dvirtakiu.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Mano pusseserę tame Savanorių pr. take (įrengtame pirmiau) partenkė du kartus ties tais išvažiavimais. Visokių vairuotojų yra. Be to, pagal KET privaloma sumažinti greitį:
59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
išvažiuodamas iš kiemo automobilis turi praleisti pėsčiuosius ir dviračius, o šiuo atveju kliūtys sudarytos ne automobiliams o pėstiesiems ir dviračiams
- 8 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai va jeigu būtų kalniukas automobiliui kertančiam dviračiu taką ir šaligatvį, tada tavo pusseserės gal nebūtų partrenkę nei karto, nes automobilis neisvažiuotų staiga iš kiemo.
išvažiuodamas iš kiemo automobilis turi praleisti pėsčiuosius ir dviračius, o šiuo atveju kliūtys sudarytos ne automobiliams o pėstiesiems ir dviračiams
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Rimtai patikėtum sveikatą ir lėktum maksimaliu greičiu dvirtakiu per tas visas išvažas iš šalutinių kelių ir kiemų todėl kad tokie KET? Juk akivaizdu, kad bus vairuotojų, kurie nepastebės dviratininko atlekiančo.
Todėl deja patiems dviratininkams tenka žiūrėti ir važiuoti taip lyg automobilis jų nematytų, o ne lėkti drąsiai maksimaliai, nes gi KET.
Teorijų pasaulis ir realus pasaulis yra skirringi.
Juolab, kalbant apie šalutinį kelią, vairuotojai dažnai sustos būtent privažiavę sankirtą su savanorių prospektu, o ne keliais metrais prieš tai, privažiavę sankirtą su dvirtakiu.
- 2 patinka
Comment
-
Problema kad tiesiantieji šiuos takus net nesuvokia, kad dviratis gali būti pilnavertė transporto priemonė mieste. Takas nutiestas iš esmės blogai, reikia perdaryti. Automobilių vairuotojai nepripratę prie dviračių eismo, jeigu nebūtų nužemėjimų ties kiekviena įvaža į kiemą, automobilių vairuotojai būtų priversti pristabdyti, avarinių situacijų būtų gerokai mažiau. Nesaugumas važiuojant dviračiu yra viena iš svarbiausių priežaščių, kodėl pas mus tiek mažai žmonių renkasi dviratį, kaip transporto priemonę. Gaila, kad Autokaustije nėra specialistų, kurie suvokia kaip nutiesti gerus dviračių takus ir yra švaistomi pinigai šitokiam niekalui.
- 17 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąDviraciai nera pilnaverte transporto priemone. Tai vaik laisvalaikio uzsiemimo priemone, todel ja nuo gatviu reikia laikyti atokiau
- 4 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Mano pusseserę tame Savanorių pr. take (įrengtame pirmiau) partenkė du kartus ties tais išvažiavimais. Visokių vairuotojų yra. Be to, pagal KET privaloma sumažinti greitį:
59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąKaip suprasti staiga islenda? Ar jus keliu eismo taisykles bent skaitete? Ten parasyta, kad is salutinio kelio isvaziuojancios transporto priemones praleidzia pagrindiniu keliu vaziuojancius. Labai tikiuos, jad nevairuojate, nes pagal jusu klausimu pobudi akivaizdziai matosi, kad keliate pavoju kitiems eismo dalyviams-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Rožinių ponių visatoje esant ribotam matomumui (tvoros, stendai, gyvarvorės, kiti augalai) prieš automobilį eina patarnautojas ir prieš išvažiuojant automobiliui patikrina ar neatvažiuoja dviratis. Realybėje nuo automobilio priekio iki vairuotojo akių koks metras-pusantro, ir kaip nebūtų keista, pirmiau į dviračių taką išlenda automobilio priekis. Važiuojant atbulom dar daugiau. Nekalbant apie vartelius, atsidarančius į lauką.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimą
Pagalvokite, kaip absurdiškai skambėtų jūsų komentaras, jei dviratį jame pakeistume į automobilį.
-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
automobiliai nevažiuoja per 20 cm. nuo tvoros.
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimą
Nereikia nei rožinių ponių visatos, užtenka tiesiog nebegyventi prarūgusioje sovietinėje visatoje ir pakeliauti šiek tiek bent po vakarų Europą, kad pamatytum kaip turi būti organizuojamas eismas, ir kokių tikslų reikia siekti. Galbūt praplėtus akiratį nebekils noras rašyti tokių bukų sapalionių. Gal tuomet pradėsite suvokti, kad dviračių takas yra kelio dalis, ir yra tokia transporto priemonė, kaip dviratis. Pagalvokite, kaip absurdiškai skambėtų jūsų komentaras, jei dviratį jame pakeistume į automobilį.
o tokių situacijų pilna su išvažiavimais iš kiemų kai automobiliais užparkuojami iki pat išsukimo į gatvę ir čia jau kažkaip sugeba i gatvę išvažiuoti kuo saugiau.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Kiemas nėra važiuojamoji dalis, todėl šis punktas negalioja
96. Važiuojamoji kelio dalis – kelio dalis važiuoti transporto priemonėms.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kaip tik šitą norėjau cituoti, jeigu žinotų kad ten važiuoja automobiliai, ne dviračiai, taip drąsiai nekištų nei metro pusantro priekiu, nei daugiau atbuliniu ????
o tokių situacijų pilna su išvažiavimais iš kiemų kai automobiliais užparkuojami iki pat išsukimo į gatvę ir čia jau kažkaip sugeba i gatvę išvažiuoti kuo saugiau.
Nemaža dalis vairuotojų elementariai nežino, kad privalo praleisti tiek dviračius tiek pėsčiuosius, neturi jokio supratimo apie kelio ženklus, kai kurie nežino šviesoforo spalvų reikšmių. Yra tekę ne vienam vairuotojui tai aiškinti tiesiog gatvėje. Ne vienas yra bandęs nuoširdžiai aiškinti, kad dviratininkas turi nulipti nuo dviračio, kirsdamas gatvių susikirtimą. Vienas net bandė tai aiškinti važiuodamas per raudoną šviesoforo signalą. Problemos dalis yra tai, kad Lietuvoje yra ypač atsainiai žiūrima į vairuotojų rengimą, o pamokos ir egzaminai yra tik formalus varnelių sudėliojimas.Paskutinis taisė John; 2023.10.21, 23:10.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Koks kiemas? Kalba eina apie dviračių tako ir išvažiavimo susikirtimą. Saugaus eismo įstatyme labai paprastai apibrėžta:
96. Važiuojamoji kelio dalis – kelio dalis važiuoti transporto priemonėms.3.7. Kelias – eismui skirta ir naudojama žemės arba statinio paviršiaus juosta per visą jos plotį, įskaitant važiuojamąją kelio dalį (toliau – važiuojamoji dalis), sankryžas, šaligatvius, kelkraščius, pėsčiųjų ir dviračių takus, skiriamąsias kelio juostas.
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Pagal KET dviračių takas irgi yra kelias.
Comment
Comment