Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąBiškį mirusi tema. Spėju, Kaune dviračiu važinėtis ne lygis?
Anyway, yra vietų, kur tiesiamos/kątik nutiestos ilgos atkarpos ir matosi aiškus progresas technologiniuose dalykuose
Kaip suprantu, naujovė Kaune (pataisykit, jei klystu): nebededami bordiūrai ties įvažiavimais/išvažiavimais ir kelių susikirtimais, o daromas vientisas nenutrūkstamas asfalto sujungimas. Kažkas, Kaune atsakingas už takų tiesimą, panašu, mokosi ir galbūt netgi skaito šitą forumą
Kita naujovė (?) Kaune: medžių prioritetas. Pliusas už šitą sprendimą
Viskas ok. Nepatinka du dalykai.
Įvažiavimai. Kai kur nebūtinai reikia dubliuot palei kiekvieną sklypą, buvo galima iš vieno įvažiavimo (pvz. Gėlių parduotuvė ir Lidl).
Taip pat nėra kalnelių įvažose, kad tr. sukantis prilėtintų, nes dažnas mėgsta įvažiavimus traktuoti kaip slalomą arba autostradą. Didelė bėda su tuo yra Pramonės pr. dvirtakyje.
Jungtys. Vis dar nėra visų jungčių, kur būtų galima nuo Dviračio nenulipus pervažiuot. Kelios vietos - Šiaurės pr. žiedas, Lukšio-Žukausko sankryža, reguliuojama pėsčiųjų perėja ties Lukšio IKI, Plechavičiaus g., Ukmergės g., nesu užtikrintas bet gali būti ir Pakraščio g. ties Rasos gimnazija.
Galėtų bent Lukšio-Žukausko g. ar netoli Plechavičiaus g., kad ir už 70-100 m įrengt naujas perėjas dviračiams. Beje kažkoks kompromisinis variantas panašus yra netoli Šiaurės pr. žiedo, bet ties pačiu žiedu nereguliuojamos perėjos, dviračiams kils pagunda tiesiog kirsti paprastą pėsčiųjų perėją nenulipus nuo dviračio.
Šiaip iš tokio truputį turiu žinių, kad nedaro daug kur dviračių perėjų, nes arba baiminamasi dėl stoviniuojančių pėsčiųjų, arba sukančios tr. priemonės nepastebės staigiai išvažiuojančių dviračių.
Šiaip norėtųsi, kad bent jau ateityje jungčių trūkumo problemėlė išsispręstų įrengiant reguliuojamas Lukšio-Plechavičiaus ir Lukšio-Ukmergės g. sankryžas.Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.15, 01:09.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Geras. O tai neplanuoja ten paleisti kažkokio maršruto? Ir kaip gali nebūti VT tokioje gana svarbioje gatvėje?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kaip atvykti pretekstas jei padaro stotelę, bet ne maršrutą? Ten ta gatve jei nevažiuoja VT, tai būtų reikėję pakreipti kažkokį maršrutą smarkiai.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip suprantu, naujovė Kaune (pataisykit, jei klystu): nebededami bordiūrai ties įvažiavimais/išvažiavimais ir kelių susikirtimais, o daromas vientisas nenutrūkstamas asfalto sujungimas. Kažkas, Kaune atsakingas už takų tiesimą, panašu, mokosi ir galbūt netgi skaito šitą forumą
https://www.google.com/maps/@54.9304...7i16384!8i8192
Gaila ne atskiri takai. Be to, matau sudėjo trinkeles akliesiems. Tačiau kažkada pamenu riedėjau pro ten link regitros, tai lyyyyg nebuvo jų dar.Paskutinis taisė JPeters; 2023.02.15, 20:00.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė JPeters Rodyti pranešimą
Tokius sujungimus ir seniau dėjo, bet ne visur ir retai. Pvz. Partizanų gatvės bendras pėsčiųjų ir dviračių takas.
https://www.google.com/maps/@54.9304...7i16384!8i8192
Gaila ne atskiri takai. Be to, matau sudėjo trinkeles akliesiems. Tačiau kažkada pamenu riedėjau pro ten link regitros, tai lyyyyg nebuvo jų dar.
Lyg 2017 m. tvarkė važiuojamą dalį, sudėjo naujus bordiūrus, įskaitant ir įvažiavimų radiusuose, o šaligatvius paliko sekantiems metams, per žiemą netvarkytus.
Per tą laiką sudėti bordiūrai ties šaligatvių sujungimais aptrupėjo (plius viskas palei bordiūrus ten liko išardyta), tai jau kitą vasarą, kai jau tvarkė šaligatvius, nusprendė tuos aptrupėjusius bordiūrus išimt, gavosi neblogas rezultatas.
Beje, kur sveiki bordiūrai išliko ties šaligatviais, tai neardė.
Šiaip daugiausiai ir aptrupėjo ties šaligatviais, kur aptrupėjo. Daugelyje vietų liko sveiki.Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.16, 00:57.
Comment
-
Parašė JPeters Rodyti pranešimą
Tokius sujungimus ir seniau dėjo, bet ne visur ir retai. Pvz. Partizanų gatvės bendras pėsčiųjų ir dviračių takas.
https://www.google.com/maps/@54.9304...7i16384!8i8192
Gaila ne atskiri takai. Be to, matau sudėjo trinkeles akliesiems. Tačiau kažkada pamenu riedėjau pro ten link regitros, tai lyyyyg nebuvo jų dar.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Emil Rodyti pranešimąBaršausko g. dviračių takas. Prie pat yra perėja, tad takas pasibaigia likus kažkur 10 metrų iki perėjos ir tada vėl tęsiasi už jos. Nelabai žinau, kodėl Kaune kai kurių dviračių takų nenuveda iki pat perėjos bortelio, bet palieka tiesiog taip, kaip nuotraukoj.-
Comment
-
Parašė Euronymous Rodyti pranešimąAš čia vienas stengiuosi vengti gatvių kuriose daromi nauji dviračių takai?
- 8 patinka
Comment
-
Dėl dviračių per gyvenimą turėjau 2 traumas kiemuose, nes paauglystėje prisižaidžiau pats.
2 traumos būtent dviračių takuose Vilniuje: 1 jų dėl įdubos ant šaligatvio pieštinio tako prieigose, 1 asfaltuotame pilkai dėl atsikišusio skersinio borto nesuvesto su gatve (gal po remonto nesuvedė).
Gatvėje jaučiuosi saugiausiai.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Emil Rodyti pranešimąBaršausko g. dviračių takas. Prie pat yra perėja, tad takas pasibaigia likus kažkur 10 metrų iki perėjos ir tada vėl tęsiasi už jos. Nelabai žinau, kodėl Kaune kai kurių dviračių takų nenuveda iki pat perėjos bortelio, bet palieka tiesiog taip, kaip nuotraukoj.
Comment
-
Parašė Etransport Rodyti pranešimąTuri dviračių takas toliau tęstis kertant gatvę, ir žymėti punktyrine liniją kaip dviračių pervažą , kaip butent daroma civilizuotose miestuose (Šalyse) sukaktiems automobiliams kurie kirstų dviračių pervažą turi degti raudonas šviesoforo signalas
Visur kitur padarytos dviračių pervažos. Aišku, jos nėra plačios, kai kur tik apie 2 m, bet vis tiek geriau nei nieko.
Nežinau kodėl ties Molu/Lidl nepadarė pervažos. Gal dėl prasto matomumo? Didelio srauto (pėsčiųjų, automobilių)?
Nors Breslaujos g. labai analogiška sankryža, o ten dviračių pervaža įrengta.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą<...>Kaip suprantu, naujovė Kaune (pataisykit, jei klystu): nebededami bordiūrai ties įvažiavimais/išvažiavimais ir kelių susikirtimais, o daromas vientisas nenutrūkstamas asfalto sujungimas. Kažkas, Kaune atsakingas už takų tiesimą, panašu, mokosi ir galbūt netgi skaito šitą forumą<...>
- 7 patinka
Comment
-
Diena.lt 2023.04.14
Šančiuose tiesiamas naujas dviračių takas
Kaune atsiras dar vienas vaizdingas dviračių takas, besidriekiantis palei Nemuną. Šančiuose, ties Panemunės tiltu, jau vyksta paruošiamieji darbai.
Nemuno krantine iki šiol būdavo galima pravažiuoti nuo pat Santakos iki Panemunės tilto, o toliau kelionę reikėjo tęsti jau kitoje upės pusėje.
Tačiau šiemet vaizdingas dviračių takas bus pratęstas, tad bus galima pasigrožėti Nemunu iš neatrastos Šančių pusės. Ties Panemunės tiltu jau darbuojasi kelininkai, kurie čia ties dviračių ir pėsčiųjų taką. Jį įrengus, prasitęs esamas Nemuno krantinės dviračių takas.
„Šioje atkarpoje planuojama įrengti naujus dviračių ir pėsčiųjų takus su poilsio aikštelėmis. Jie sujungs esamą dviračių taką po Panemunės tiltu ir šalia Švenčionių gatvės esantį bendrą pėsčiųjų ir dviračių taką“, – komentavo Kauno miesto savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas
https://www.diena.lt/naujienos/kauna...-takas-1121350
- 7 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąLabiausiai liūdna dėl dviračių takų, kad kol kas išlaikoma idėja trūkinėti takus dėl "saugumo" Vilniuje ir daug kur užsienyje kažkaip nėra tokių minčių.
Taip pat pastebėjau, jog Kaune dviračių takas vis dar suvokiamas kaip šaligatvis su kitokia danga (atskiriant nuo pėsčiųjų dalies), o ne kelias ratuotiems:- 90° posūkiai, t. y. jokio kampų užapvalinimo;
- takai pasibaigia trinkelėmis dar prieš susikirtimą su keliu ir borteliai susikirtimuose (ypač nepatogu riedutininkams, riedlentininkams, pasirtukininkams);
- „linksmieji kalneliai“ – takas nusileidžia iki važiuojamosios dalies ties kiekvienu įvažiavimu į kiemą/aikštelę (nors idealiu atveju galėtų būti iškilios perėjos sussusikirtimu ir su D kategorijos gatvėmis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąPratęsiant temą apie takus, klausimas, ar Kaune iš vis yra kažkoks takų standartas, ar daroma tiesiog pagal kažkurį pasitvirtinusį projektą (kad atrodytų standartizuotai).
Taip pat pastebėjau, jog Kaune dviračių takas vis dar suvokiamas kaip šaligatvis su kitokia danga (atskiriant nuo pėsčiųjų dalies), o ne kelias ratuotiems:- 90° posūkiai, t. y. jokio kampų užapvalinimo;
- takai pasibaigia trinkelėmis dar prieš susikirtimą su keliu ir borteliai susikirtimuose (ypač nepatogu riedutininkams, riedlentininkams, pasirtukininkams);
- „linksmieji kalneliai“ – takas nusileidžia iki važiuojamosios dalies ties kiekvienu įvažiavimu į kiemą/aikštelę (nors idealiu atveju galėtų būti iškilios perėjos sussusikirtimu ir su D kategorijos gatvėmis.
- Dviračių takas nutrūksta dėl prasto matomumo automobiliui
- Dviračių takas gali nutrūkti kur dideli pėsčiųjų srautai. Kaune daug kur dideli pėsčiųjų srautai.
- Jei netelpa, takas virsta bendru pėsčiųjų ir dviračių taku.
- Kaip minite, takas suvokiamas kaip šaligatviu su kitokia danga, universaliai taikytina spec. infra laikoma arba nesaugi arba nepopuliari prieš auto daugumą, nes reiktų auto gyvenimą daryt mažiau patogų (reiktų daryt kalnelius, šviesoforus, siauresnes važ. dalis, etc.).
Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.21, 00:16.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kaunas tikrai atsilieka nuo Vilniaus pagal dviračių takų statybą, nors ir pastaruose projektuose jų atsiranda daugiau pagal km, bet ne pagal komfortą.
Vilniuje takų ilgis šiemet galbūt pasieks 160 km - 0,40 km takų 1 km2. Kaune tinklas jau yra 120 km - 0,76 km takų 1 km2.
https://judu.lt/pestiesiems-ir-dvira...ione-dviraciu/
https://www.diena.lt/naujienos/kauna...-takas-1121350Paskutinis taisė Trimitas; 2023.04.21, 12:22.
- 1 patinka
Comment
Comment