Parašė booraz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Jei neišeina perdaryt srautų automobiliams dėl prigludusių prie gatvės pastatų, bent jau laiptų panaikinimas požeminei perėjai galėtų būti geriausias variantasAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Aš manau, kad požeminės perėjos naikinimas tokioje sankryžoje tai visiškai nelogiška.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nebent kažkaip pavyktų sumažinti srautus arba kaip nors pačią sankryžą pakišt po žeme, o ant viršaus padaryt terasą, bet nujaučiu, kad greičiau Helsinkio-Talino tunelis atsiras negu tokia požeminė sankryža Pigiausias, manau, variantas tai laiptų panaikinimas. Liktų gal tik perėjos ankštumo problema ("nieko negali žinot" jausmas). Atviroj erdvėj problemą dažniau gali pamatyt iš toli, o tokioj vietoj nelabai.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
O tai ten yra problema su srautais? Kažkaip neteko ten stovėti daugiau negu dvi fazes šviesoforų, nebent kokia avarija, tai problemos nematau iš tikrųjų. Gal dabar, kai puse Kauno perkasta yra kamščiai?
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nebent kažkaip pavyktų sumažinti srautus arba kaip nors pačią sankryžą pakišt po žeme, o ant viršaus padaryt terasą, bet nujaučiu, kad greičiau Helsinkio-Talino tunelis atsiras negu tokia požeminė sankryža Pigiausias, manau, variantas tai laiptų panaikinimas. Liktų gal tik perėjos ankštumo problema ("nieko negali žinot" jausmas). Atviroj erdvėj problemą dažniau gali pamatyt iš toli, o tokioj vietoj nelabai.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Terasą?
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Savanorių pr. ir taip turi daug šviesoforų, tai dar viena šviesoforinė nepadarytų didelės įtakos. Berods labai didelis srautas susidaro tarp Taikos pr. ir Tvirtovės al. Man neteko stovėti kamštyje Savanorių pr., bet šiose gatvėse teko, tai galvoju, gal pavyktų pakišt po žeme srautą dėl ekologinių priežaščių: draugiškesnė aplinka pėstiesiems ir dviračiams, mažiau užteršta sankryža. Aišku, jei namai labai trukdo, tada galima kažką galvoti su požeminėmis perėjomis.
25-40 metrų reikia ir puikus įvažiavimas dviračiams.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Turėjau omeny, tą sankryžą kasti giliau, o tą dalį kur važiuojamos dalys susikerta uždengti, pasėt žolę, padaryt tokį kaip ir mikro parkelį Tik tiek, kad šonuose turės dar tilpti serivisinės gatvės, nes sankryža prigludusi prie pastatų ir yra nemažai įvažiavimų ir parkingų. Tiesą pasakius, net nežinau ar teisingai vadintųsi terasa Laiptų nereikėtų tam parkeliui.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Terasą?Parašė booraz Rodyti pranešimą
Dėl parkelio daryti dviejų lygių pravažiavimą po žeme? Fantazija gerai, bet reikia ne per daug.
Sankryžoje lieka šviesoforas, bet jis... po žeme Juoda - sienos. Žalia - mini parkelis su trinkelių takais.
Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.29, 17:24.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Papaišiau kaip galėtų sankryža atrodyti labiau ekologiškai
Sankryžoje lieka šviesoforas, bet jis... po žeme Juoda - sienos. Žalia - mini parkelis su trinkelių takais.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Papaišiau kaip galėtų sankryža atrodyti labiau ekologiškai
Sankryžoje lieka šviesoforas, bet jis... po žeme Juoda - sienos. Žalia - mini parkelis su trinkelių takais.
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Privalumui:
Pėstieji visada lieka tam pačiam lygyje ir gali praeiti be jokio šviesoforinio reguliavimo.
Automobiliai važiuoja apačioje (mažesnis triukšmas?)
Trūkumai:
Gal kiek sunkoka įsivaizduoti realybėje.
Taip - čia mano fantazijos. Galbūt šis projektas dėl kokių nors priežaščių yra netgi neįmanomas
Tik tiek, kad nepasakyčiau, kad šis projektas yra visiškai absurdiškas. Tik šiuo metu neapsimoka vykdyti, kai galima daug pigiau įgyvendinti požeminių perėjų rekonstrukciją Ateityje, jei bus norima apskritai atsisakyti požemių tada gali ir būti pasirinktas.
Tiesa, galbūt šio projekto gali niekada ir neprireikti.
P.S. Nepaminėjau, kad dešinio posūkio srautai liktų ant žemės ir judėtų tais servisiniais keliais.Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.29, 17:46.
Comment
-
O jūs pagalvojate kad Kaune per Neries upę yra tik trys tiltai ir Taikos pr. - Tvirtovės alėja pereina į Varnių gatvės tiltą. Tai apie kokį srauto sumažinimą toje sankryzoje fantazuojate jei desiniajame Neries krante yra trečdalis miesto??? Jie į kitą upės pusę skris oru, ar važiuos pro Kauno pilį ar per A1??? O gal per Jonavą???
Comment
-
Gerai. Arčiau realybės
Požeminių perėjų rekonstravimas:
1. Tvirtovės al. Nėra fiziškai vietos įrengti nusileidimo.
2. Savanorių pr. ~40-50 m ilgio užkilimas.
3. ir 4. Taikos pr.Vienas iš jų būtų laiptai, o kitas bus užkilimas (~40-50 m ilgio). Net neaišku kurį išsirinkti, nes iš abejų pusių parkingai. Gal 4 geriau, nes didesnė tikimybė, kad ateis potencialus dviračių takas.
5. Savanorių pr. Iš akies paskaičiavus. Reiktų įrengti 2-3 zigzagus kaip papaišė booraz. Man pasirodė, kad iš Taikos pr. yra daugiau vietos perėjai statyti.Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.29, 18:04.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO jūs pagalvojate kad Kaune per Neries upę yra tik trys tiltai ir Taikos pr. - Tvirtovės alėja pereina į Varnių gatvės tiltą. Tai apie kokį srauto sumažinimą toje sankryzoje fantazuojate jei desiniajame Neries krante yra trečdalis miesto??? Jie į kitą upės pusę skris oru, ar važiuos pro Kauno pilį ar per A1??? O gal per Jonavą???
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO ką reiškia "ekologizavimas" ??? Dviračio tako įterpimas? Ar kur ta "ekologija"?
1) Pėstiesiems nereikia laukt prie šviesoforų ir nereikia lipt į požemius:
2) Pati sankryža, bet ne šonai uždengti nuo teršalų. Įsivaizduoju, kad jaukiau turėtų būti per tą sankryžą eiti.
Nu OK, jei jau toks absurdas, tai tegul ir lieka fantazijos...
Comment
Comment