Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Raudondvario pl. maždaug nuo "Circkle K" iki "Neste" daro papildomą taką. Gal bent toje vietoje atskirs pėsčiuosius nuo dviratininkų. Takas eina už stotelės. Atkarpa gal 0,5 km. Tikslas nelabai aiškus. Galbūt ten nemaži pėsčiųjų srautai dėl "Kauno energijos", "Kauno autobusų ir, žinoma, stotelės?
    Click image for larger version

Name:	20210605_153737.jpg
Views:	1283
Size:	537,8 kB
ID:	1891162

    Comment


      Norima matyti Brastos g. atskiro dviračių tako tęsinį padaryt į Raudondvario pl. tai kaip dabar daro ties Neries kr. parku. Tiek, kad prailgėjimas vien tik dviračiams skirto tako bus tik apie 700 m, nes toliau netelpa.

      Comment


        Galėtų takus sujungti taip:
        Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	1061
Size:	138,5 kB
ID:	1891329
        Studentas

        Comment


          Ąžuolyne beveik per visą ilgį Vydūno alėjos pusėje jau išlietas dviračių tako asfaltas. Matosi ir nauji apšvietimo stulpai.
          Click image for larger version

Name:	Ąžuolyno takas.jpg
Views:	842
Size:	816,4 kB
ID:	1905070

          Comment


            Trumpa, bet laba reikalinga nuovaža nuo tako prie Pilies žiedo į apatinį taką Senamiestis-Kleboniškis. Prieš tai buvo tik neoficialus takelis.
            Click image for larger version

Name:	Pilies žiedo nuovaža.jpg
Views:	592
Size:	678,4 kB
ID:	1923386

            Comment


              Tunelio g. taku atsikračiau truputį. Kalbėjau, kad nereikiamieste daug lėtesnio MTB, bet va ten tai tikrai maloniau su MTB važiuoti, ne taip krato kaip su hibridu be amortizatoriaus.
              Čia gi viena iš magistralinių Kauno gatvių, kaip iki šiol dar nėra dviračių tako padoraus? Ne viena mažiau svarbi gatvelė su normaliu taku, o šita kažkaip pamoiršta.

              Comment


                Gal kalnų dviratininkai ir pravažiuoja, o su normaliu miesto dviračiu minant tenka nulipti ir nusivežti bei užsivežti dviratį lipant laiptais.

                Comment


                  Prasivedu tą dviratį. Jokių problemų.
                  Show must go von!

                  Comment


                    Parašė Litch Rodyti pranešimą
                    Gal kalnų dviratininkai ir pravažiuoja, o su normaliu miesto dviračiu minant tenka nulipti ir nusivežti bei užsivežti dviratį lipant laiptais.
                    Ir kame problemos? Padorus dviratininkas taip elgiasi kiekvienoje pėsčiųjų perėjoje.

                    Comment


                      Problema tokia, kad kol kas prie labai retos pėsčiųjų perėjos rasi dviračių pervažą.

                      Comment


                        Parašė Litch Rodyti pranešimą
                        Problema tokia, kad kol kas prie labai retos pėsčiųjų perėjos rasi dviračių pervažą.
                        Jis turėjo galvoje kame problema nulipti ir pasistumti dviratį Vilniaus g. požeminėje kai dauguma dvirqtininkų nulipa ir persistumia dviratį visose kitose įprastose perėjose.

                        Comment


                          Suprantu, as asmeniskai manau, kad ties kiekvienu nutiestu dviraciu taku turetu buti dviraciu pervazos, kad tu nulipinejimu isvis nebutu.

                          Comment


                            O aš tikrai manau, kad ne kas kiekvienu turi būti. Kuo mažiau bus tų dviračių pervažų, tuo saugesni bus dviratininkai, kaskart nulipdami nuo dviračio ir persistumdami dviratį per perėją.

                            Comment


                              Parašė ernissss Rodyti pranešimą
                              O aš tikrai manau, kad ne kas kiekvienu turi būti. Kuo mažiau bus tų dviračių pervažų, tuo saugesni bus dviratininkai, kaskart nulipdami nuo dviračio ir persistumdami dviratį per perėją.
                              Na mano manymu tai atvirkčiai, nes jei dviračių take pervažų nėra, ir ties kiekvieną perėja reikės nulipinėti ir persistuminėti, tai tokie dviračių takai tampa nebepatrauklūs dviratininkam ypač jei dviratis naudojamas kaip susisiekimo priemonę, o ne tiesiog praomogai. Tokiu atveju daug patogiau tampa važiuoti tiesiog gatvę nes nereikia nulipinėti nuo dviračio. Infrastruktūra turi būti patogi, o ne atgrasanti ja naudotis.
                              Aš pats iš savo patirties vengiu savanorių prospekto dviračių tako vien dėl šios priežasties.

                              Comment


                                Gali važinėti bobišku dviračiu - su tuo lengviau sustot, nulips, užlipt.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė ernissss Rodyti pranešimą
                                  O aš tikrai manau, kad ne kas kiekvienu turi būti. Kuo mažiau bus tų dviračių pervažų, tuo saugesni bus dviratininkai, kaskart nulipdami nuo dviračio ir persistumdami dviratį per perėją.
                                  Kokie jūsų važinėjimo dviračiu įpročiai Kauno mieste?

                                  Man kyla didelių abejonių ar važinėjate dviračiu daugiau nei galima suskaičuot ant dviejų rankų pirštų per metus, ir tikrai ne vėsesnių orų laiku

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                    Kokie jūsų važinėjimo dviračiu įpročiai Kauno mieste?

                                    Man kyla didelių abejonių ar važinėjate dviračiu daugiau nei galima suskaičuot ant dviejų rankų pirštų per metus, ir tikrai ne vėsesnių orų laiku
                                    Aš kažkur rašiau, kad važinėju dviračiu? Aš rūpinuosi dviratininkų saugumu kaip vairuotojas, nes jūsų kolegos dviratininkai labai neatsakingai elgiasi kirsdami važiuojamąją dalį, galvodami tik apie tai, kad būtų patogiau jiems... Aš irgi galiu ant dviejų rankų pirštų suskaičiuot kiek per metus matau dviratininkų (paspirtukininkų), kurie pagal taisykles persiveda dviratį per perėją. Dviračių pervažos, kuriose dviratininkai turi pirmumo teisę nėra labai saugus dalykas, nes vairuotojas, sukdamas į dešinę ir kirsdamas tokią pervažą, sunkiai pastebi iš dešinės atlekiantį dviratininką.

                                    Comment


                                      Net mūsų kelrodėje žvaigždėje Olandijoje dar nėra mokslinio konsensuso, ar pirmenybę turi turėti dviratininkai, ar automobiliai. Savivaldybės sprendžia savo nuožiūra. Statistika rodo, kad saugiau palikti pirmenybę automobiliams.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė ernissss Rodyti pranešimą
                                        Aš kažkur rašiau, kad važinėju dviračiu? Aš rūpinuosi dviratininkų saugumu kaip vairuotojas, nes jūsų kolegos dviratininkai labai neatsakingai elgiasi kirsdami važiuojamąją dalį, galvodami tik apie tai, kad būtų patogiau jiems... Aš irgi galiu ant dviejų rankų pirštų suskaičiuot kiek per metus matau dviratininkų (paspirtukininkų), kurie pagal taisykles persiveda dviratį per perėją. Dviračių pervažos, kuriose dviratininkai turi pirmumo teisę nėra labai saugus dalykas, nes vairuotojas, sukdamas į dešinę ir kirsdamas tokią pervažą, sunkiai pastebi iš dešinės atlekiantį dviratininką.

                                        Tai gal geriau nekomentuokite tos srities kurios visiškai nesuprantate bei nesinaudojate? (čia tas pat jei pėstieji pradėtų aiškinti jog automoblių vairuotojai turi prasistumti automobilius per perėjas nes taip būtų saugiau (kas beja būtų tiesa).

                                        Tačiau nors diskucija gal ir įdomi, bet ne šioje temoje ją reikėtų vistyti nes dabar off-topic.

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                          Net mūsų kelrodėje žvaigždėje Olandijoje dar nėra mokslinio konsensuso, ar pirmenybę turi turėti dviratininkai, ar automobiliai. Savivaldybės sprendžia savo nuožiūra. Statistika rodo, kad saugiau palikti pirmenybę automobiliams.
                                          Tai gyvybei pavojinga painiava jei vienoj savivaldybėj dviratis, kitoj automobilsi turi pirmumą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X