Parašė Kukumalu
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Skirtumas gal tas, kad krantinės būna prišvartuotos laivų, laivelių. Kaune ten net nėra kaip švartuotis laivams. Man sunku palaikyti idėją, kad ta krantinė be tvorelės buvo geriau. Aišku ten reiktų brangių kompleksinių sprendimų, įtraukiant ir patį K.M. pr., bet kas liečia kapitalinius remontus (ale perasfaltavimus ir pertrinkeliavimus), tenka tenkintis tvorele, be kurios būtų nekažkas.
Galima padaryt ir Kaune ar Vilniuje tokių nusileidimų, plaukiojančių prieplaukų ir medinių takų virš vandens. Na, bet, jei tas vanduo dvokia ir yra purviniausias Lietuvoj, tai galima į jį žiūrėti ir iš toliau, pro tą tvorelę. Kai buvo ankstesnė tvorelė, jaunimas kartais pralįsdavo ir sėdėdavo ant tos krantinės krašto. Dabar taip neįmanoma, bet dabar galima stovėti atsirėmus į tą tvorelę, ant jos viršutinio krašto pasidėti visokias kavas ir salotų dėžutes. Dar galima būtų nesunkiai ir nebrangiai pritaikyti tą šlaitą/pylimą žmonėms atsisėsti. Padaryti šlaite kokių hopsteriškų minimalistinių suoliukų, kėdučių ir staliukų, t. y. paviršių atsisėsti ir kam nors pasidėti. Reikia kviesti kūrybingus žmones, kad sugalvotų, kaip padaryti.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 1 patinka
Comment
-
Kai kuriose stotelėse pastebiu problemą, kad dvirtakis perskiria stotelę ir pėsčiųjų taką.
Žmonės netelpantys stotelėje stovi pėsčiųjų take ir kursuoja į stotelę neatsargiai kirsdami dviračių taką.
Kelis kartus buvau stotelėje ir jau kokius 5 beveik susidūrimus su dviratininkais mačiau.
Dar daugiau kai tiesiog apskritai stovi dvirtakyje nematydami, kad ten dvirtakis.
Kodėl negalėtų dvirtakis būti pačiame šone (toliausiai nuo gatvės), kad nedalintų pėsčiųjų zonų per pusę?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBūtų įdomu, kaip tai atrodo Kaune, nes lyg ir nemačiau, kaip tai daroma ties stotelėmis. Ties sankryžomis Savanorių pr. tai daroma paprastai: dviračių takas prieš sankryžą... tiesiog baigiasi. Ir vėl prasideda už sankryžos. Tai gal ir su stotelėmis kokių nesąmonių pridaryta?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO tokiu atveju jau galioja pirmas sakinys - todėl, kad tada žmonės eitų dviračių taku. Žmonės visada stengiasi eiti toliau nuo gatvės.
Problema:
Matoma net ir kai tik 2 žmonės yra stotelės zonoje.
Trečias žmogus stovi ant dvirtakio.
Ketvirtas žmogus ant pėsčiųjų tako.
Kai yra daugiau žmonių, dauguma stovi ant pėsčiųjų tako kartu su tuo ketvirtu žmogumi.
Atvykstant VT, jie kerta dviračių taką ir sudaro avarines situacijas su dviračiais.
Nekalbant apie tuos, kaip trečias žmogus, kurie apskritai stovi ant dvirtakio.
Mano pasiūlymas buvo: sukeisti dvirtakį su pėsčiųjų taku (kur stovi ketvirtas žmogus) vietomis.
Tu pasakei, kad negalima keisti, nes tada žmonės eitų dvirtakiu. Suprask, nes mėgsta eiti toliau nuo gatvės triukšmo?
Tada aš atsakiau, kad šiaip kalbėjau apie stotelių zoną. Bet pasvarsčius, jei jau atkeisti tik ties stotelėmis (kad dvirtakis pats toliausias nuo gatvės būtų), tada turbūt reiktų taip pat padaryti ir per visą tako ilgį. Nes būtų nelogiška jei vinguriuotų (ties stotelėmis dvirtakis toliausiai nuo gatvės, tarp stotelių dvirtaks viduryje, o toliausiai nuo gatvės pėsčiųjų takas)
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Gal neaiškiai kažką parašiau, patikslinu ką rašiau:
Problema:
Matoma net ir kai tik 2 žmonės yra stotelės zonoje.
Trečias žmogus stovi ant dvirtakio.
Ketvirtas žmogus ant pėsčiųjų tako.
Kai yra daugiau žmonių, dauguma stovi ant pėsčiųjų tako kartu su tuo ketvirtu žmogumi.
Atvykstant VT, jie kerta dviračių taką ir sudaro avarines situacijas su dviračiais.
Nekalbant apie tuos, kaip trečias žmogus, kurie apskritai stovi ant dvirtakio.
Mano pasiūlymas buvo: sukeisti dvirtakį su pėsčiųjų taku (kur stovi ketvirtas žmogus) vietomis.
Tu pasakei, kad negalima keisti, nes tada žmonės eitų dvirtakiu. Suprask, nes mėgsta eiti toliau nuo gatvės triukšmo?
Tada aš atsakiau, kad šiaip kalbėjau apie stotelių zoną. Bet pasvarsčius, jei jau atkeisti tik ties stotelėmis (kad dvirtakis pats toliausias nuo gatvės būtų), tada turbūt reiktų taip pat padaryti ir per visą tako ilgį. Nes būtų nelogiška jei vinguriuotų (ties stotelėmis dvirtakis toliausiai nuo gatvės, tarp stotelių dvirtaks viduryje, o toliausiai nuo gatvės pėsčiųjų takas)
Vietos autobuso laukimui problemą šiaip galėtų išspręsti įvažos naikinimas, jos vietoje padarant daugiau vietos pėstiesiems laukti autobuso.
Labiau į autobusų stotelių temą: Lietuvoje jos kažkodėl statomos labai mažos. Kad ir čia, stogelis su suoliuku autobuso laukimui blogu oru, galėtų būti bent 3 kartus ilgesnis.Paskutinis taisė index; 2021.05.22, 10:21.Post in English - fight censorship!
- 3 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Čia tokia amžina problema, kur konfliktų neišvengsi ir dviratininkams reikia būti daug atsargesniems ir važiuoti lėčiau. Vilniuje šiaip yra bent kelių rūšių variantų, kai kur padaryta taip pat, kitur takai kryžiuojasi ir niekur problema neišsisprendžia, nes jei tik dviračių takas yra šalia šaligatvio - pėstieji jame žioplinės ir viskas.
Vietos autobuso laukimui problemą šiaip galėtų išspręsti įvažos naikinimas, jos vietoje padarant daugiau vietos pėstiesiems laukti autobuso.
.
Bet tada iškyla digital minėta problema - jei visam ilgyje dvirtakis toliausiai, tai neva ten tada žmonės ir vaikščiotų, vietoj ėjimo pėsčiųjų taku arčiau gatvės.
O miksuoti (ties stotelėms dvirtakis toliausiai nuo gatvės, kitose atkarpose - pėsčiųjų takas toliausiai) būtų irgi nepatogūs zigzagai.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Gal neaiškiai kažką parašiau, patikslinu ką rašiau:
Problema:
Matoma net ir kai tik 2 žmonės yra stotelės zonoje.
Trečias žmogus stovi ant dvirtakio.
Ketvirtas žmogus ant pėsčiųjų tako.
Kai yra daugiau žmonių, dauguma stovi ant pėsčiųjų tako kartu su tuo ketvirtu žmogumi.
Atvykstant VT, jie kerta dviračių taką ir sudaro avarines situacijas su dviračiais.
Nekalbant apie tuos, kaip trečias žmogus, kurie apskritai stovi ant dvirtakio.
Mano pasiūlymas buvo: sukeisti dvirtakį su pėsčiųjų taku (kur stovi ketvirtas žmogus) vietomis.
Tu pasakei, kad negalima keisti, nes tada žmonės eitų dvirtakiu. Suprask, nes mėgsta eiti toliau nuo gatvės triukšmo?
Tada aš atsakiau, kad šiaip kalbėjau apie stotelių zoną. Bet pasvarsčius, jei jau atkeisti tik ties stotelėmis (kad dvirtakis pats toliausias nuo gatvės būtų), tada turbūt reiktų taip pat padaryti ir per visą tako ilgį. Nes būtų nelogiška jei vinguriuotų (ties stotelėmis dvirtakis toliausiai nuo gatvės, tarp stotelių dvirtaks viduryje, o toliausiai nuo gatvės pėsčiųjų takas)
O sukeisti negalima, nes standartinė praktika, kaip jau minėjo digital, yra dvirtakis arčiau gatvės, o šaligatvis toliau gatvės. Nes pėstieji nori eiti toliau nuo gatvės, o ir šiaip logika ta, kad eismo sluoksniavimas turi būti pagal greitį t. y. mašinos važiuoja greičiausiai, dviračiai/paspirtukai lėčiau, o pėstieji lėčiausiai. Atitinkamai ir jiems skirtos dalys išdėstytos. Vėlgi NL praktika. Vilniuje kai kuriose gatvėse net jau esamus dviratakius ir šaligatvius (pvz. Stanevičiaus g.) perdarė , kad būtų įgyvendinta šita logika.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Bet mažiausiai pėsčiųjų žioplinėjimo dviračių take šiuo atveju būtų pagal mano siūlymą - jei dvirtakis būtų dešiniaiusiai (toliausiai nuo gatvės).Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Paprasčiausiai Lietuvoje nėra dviračių kultūros kaip kokioj Olandijoje, todėl visoki žiopliai ir vaikšto/stovi ant dviračių takų, o buduliai mašinistai keikiasi ir pypsina kai kas nors važiuoja dviračiu plentu. Tiesiog turi padaugėti dviratininkų ir dviračių takų, kol visi pripras ir pasidarys norma.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąJokio reikalo ir būtinybės žmonėms, laukiantiems tranporto prie tos stotelės, stovėti ant dviračių tako ar pėsčiųjų tranzitinio šaligatvio ten nėra. Gal nebent dėl covido ar keistų įpročių tie du žmonės stovi už stotelės paviljono.
Comment
-
Parašė liux Rodyti pranešimąbūkit draugiški, pasidalinkit numeriuku ar pavadinimu, kas man gerai suremontuotų miesto dviratį ( Kaune)
Galiu rekomenduoti.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liux Rodyti pranešimąbūkit draugiški, pasidalinkit numeriuku ar pavadinimu, kas man gerai suremontuotų miesto dviratį ( Kaune)
- 1 patinka
Comment
Comment