Parašė thomcius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
-
Praėjau Pramonės pr. nuo VI forto iki Draugystės g. Tikrai. Normalus atskiras pėsčiųjų dviračių takas rengiamas, sprendžiant pagal plotį tarp bortelių, daugiau vietos nei Savanorių pr. dviračių takas kartu su pėsčiųjų taku Norisi tikėtis, kad bus normalus takas visu ilgiu nuo Partizanų g. iki VI forto žiedo (nors tikėtis galima visaip ). Šiuo metu tik linija pabraižyta siauram take tarp Partizanų g. ir Taikos pr., gal ir ten raus taką Tas pats ir Taikos pr. atkarpoje tarp Draugystės žiedo ir Pramonės žiedo. Lyg tais taip pat planuoja įrengti normalų taką visu Taikos pr. ilgiu. Šiuo metu Taikos pr. šalia Ateities pl. jau vietomis nutiestas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas panašus į Partizanų g. taką.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąPo Kauno dviračių takus pasivažinėjau riedučiais. Tai vienas klausimas labai dažnai kartojosi - wtf?, wtf? Chroniškai dažni naujo tako pavirtimai į plyteles, zigzagai, grublėtumai neregiams ties kiekvienu kiemu ir t.t.
VI. Pėsčiųjų pareigos (riedučiais, riedlentėmis, paspirtukais važiuojantys pėstieji)
48. Pėstiesiems draudžiama:
48.5. eiti dviračių takais;
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąPraėjau Pramonės pr. nuo VI forto iki Draugystės g. Tikrai. Normalus atskiras pėsčiųjų dviračių takas rengiamas, sprendžiant pagal plotį tarp bortelių, daugiau vietos nei Savanorių pr. dviračių takas kartu su pėsčiųjų taku Norisi tikėtis, kad bus normalus takas visu ilgiu nuo Partizanų g. iki VI forto žiedo (nors tikėtis galima visaip ). Šiuo metu tik linija pabraižyta siauram take tarp Partizanų g. ir Taikos pr., gal ir ten raus taką Tas pats ir Taikos pr. atkarpoje tarp Draugystės žiedo ir Pramonės žiedo. Lyg tais taip pat planuoja įrengti normalų taką visu Taikos pr. ilgiu. Šiuo metu Taikos pr. šalia Ateities pl. jau vietomis nutiestas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas panašus į Partizanų g. taką.
VI forto žiedas-Chemijos g. Sudėti borteliai. Norisi tikėtis, kad bus atskiras pėsčiųjų ir dviračių takas, o plotis tarp bortelių gal 5 m:
Chemijos g.-Draugystės g. Matosi kontūrai:
Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.03, 11:57.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
KET
VI. Pėsčiųjų pareigos (riedučiais, riedlentėmis, paspirtukais važiuojantys pėstieji)
48. Pėstiesiems draudžiama:
48.5. eiti dviračių takais;
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Tai kur turi važiuoti riedutininkai ir paspirtukininkai? Trinkelėmis šalia dviračių tako?
Man asmeniškai pėstieji take netrukdytų jei neputotų kai juos įspėji skambučiu, bet labai dažnai nepatenkinti burba atsisukę...
Comment
-
Pramonės pr. VI forto žiedas-Chemijos g. (darbai jau vyksta link Taikos pr. žiedo)
Ryškėja atskiro pėsčiųjų ir dviračių tako kontūrai. Panašu, kad tiek pėsčiųjų takui, tiek dviračių takui skiriama daugiau vietos nei Savanorių pr. dviračių take. Spėju, dviračių takas bus arčiau gatvės, nes vizualiai atrodo platesnis. Logiška būtų, kad greitesnio judėjimo priemonės turėtų turėti platesnį taką
Naktinė foto 2020-08-08
- 2 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąPaskutinis taisė PoDV; 2020.08.08, 23:41.
Comment
-
https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/08/...huUlYXGwoFbzY8
Naujienos iš Pramonės pr.
„Pastebėjome, kad Pramonės pr. naudojasi labai daug dviratininkų ir pėsčiųjų. Kadangi esamo šaligatvio plotis yra tik 2,5 m, buvo priimtas sprendimas įrengti atskirą dviračių taką, pažymėtą raudonos spalvos asfaltu, kurio plotis – 2,5 m., o šalia – 1,5 m. pločio šaligatvį.“, – priimto sprendimo aplinkybių detalėmis dalijasi Inga Bendokienė.
Pasak jos, įrengus atskirą dviračių taką, bus sudarytos saugesnės ir patogesnės sąlygos tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams. Dviračių ir pėsčiųjų takas bus įrengtas visoje Pramonės pr. atkarpoje – nuo Baršausko g. iki Partizanų g.
Dviračių ir pėsčiųjų tako tvarkymodarbų vertė siekia net 1 189 927 Eur su PVM. Darbai finansuojami Lietuvos automobilių kelių direkcijos skiriamų lėšų. Remontą planuojama baigti iki šių metų pabaigos.
Įdomu, ar didelė utopija tikėtis sklandaus sujungimo su esamais ir būsimais dviračių takais ties VI forto sankryža Įdomu, kada Kaunas baigs tikėtis "greitų sprendimų" leist važiuot per pėsčiųjų perėjas dviračiams ir pradės normaliai žymėt kvadračiukus ten kur susijungia dviračių takaiPaskutinis taisė PoDV; 2020.08.15, 15:13.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąSavanorių pr. nuokalnę taip pat galėtų susiaurinti ir įrengti dviračių taką. Vietoj dviejų plačių juostų galėtų atsirasti trys juostos.
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Nu nebus tiek minančių į Savanorių kalną, kad ten reiktų dvirtakio, geriau kokį dviračių keltuvą padarytų, tada suprasčiau, bet jį reiktų kaip funikulieriaus trasa daryti (stačiau, bet trumpiau), o ne per visą kalno ilgį.
- 1 patinka
Comment
-
Buvau vakar nuvažiavęs pasižiūrėti. Labai panašu, kad Kęstučio g. siaurinama, kad šaligatvyje atsirastų dviračių juostos. Žiūrėsim kaip pasiteisins. Jei bendrai pasiteisins, norėtųsi tada ir daugiau gatvių pamatyti su dviračių juostomis šaligatvyje miesto centre, pvz. K. Donelaičio g. ir galbūt Vytauto pr., kur telpa, vienos pusės takai. Kitur, manau, galėtų eismas sklandžiai vykti gatvėmis + daugiau kalnelių ir 30 km/h greičio.
Taip pat I. Kanto g. ir Nemuno g. galėtų būti siaurinamos ir įrengiamos dviračių juostos šaligatviuose panašiai kaip dabar daroma Kęstučio g.
Tokiu būdu siaurinamas galėtų būti ir Savanorių pr. kalnas:
Parašė PoDVJuostų ženklinimą galėtų sutvarkyti. Dvi į kalną, viena nuo kalno pvz. Galėtų padaryti vieną dviračių juostą žemyn, o į kalną minti paliktų šaligatvius.Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.28, 15:04.
Comment
Comment