Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kitoje Nemuno puseje pastatyta krantine turi betonini atitvara ir kopeteles, ir tai negadina bendro vaizdo ir tuopaciu tai yra saugu. Senamiescio puseje,pakilus Nemuno vandeniui ir ikritus i upe issigelbeti neymanoma. Pries sudedant tureklus senamiescio puseje buvo sukabintos metalines kopeteles, kurios garantavo kazkokia galimybe issigelbeti. Kalbant apie dabartine situacija galiu konstatuoti, kad Krabas myli Kauna, bet ne Kauniecius.

    Comment


      Taip, tai per aukšta krantinė,kai upė nusenka ir per gili kai vandens lygis pakyla, kad būtų be atitvarų ir be apšvietimo. Taip pat privalo būti kopetėlės kas kažkiek metrų ir gelbėjimo ratai.

      Comment


        Keletą kartų važiavau su dviračiu ten. Žiauriai nejauku prasilenkti su kitais žmonėmis. Reikia atvitvarų būtinai, kaip ir apšvietimo, suoliukų ir šiukšliadėžių.
        Studentas

        Comment


          Reikėtų neužmiršti, kad takas pavasarį būna apsemtas, tad kažkokie suoliukai/šiukšliadėžės kiekvieną pavasarį reikalautų pakeitimo.
          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            Parašė booraz Rodyti pranešimą
            Reikėtų neužmiršti, kad takas pavasarį būna apsemtas, tad kažkokie suoliukai/šiukšliadėžės kiekvieną pavasarį reikalautų pakeitimo.
            paprastai kur gresia apsėmimai ar ledonešiai tokie daiktai būna numontuojami ir praėjus pavojui vėl sumontuojami atgal.

            Comment


              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

              paprastai kur gresia apsėmimai ar ledonešiai tokie daiktai būna numontuojami ir praėjus pavojui vėl sumontuojami atgal.
              Nematau prasmės leisti pinigus kiekvieną pavasarį atliekant demontavimo/montavimo darbus. Šiukšles galima pasinešti. Atsisėsti galima ant krantinės krašto, arčiau gamtos juk gaunasi
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Parašė booraz Rodyti pranešimą

                Nematau prasmės leisti pinigus kiekvieną pavasarį atliekant demontavimo/montavimo darbus. Šiukšles galima pasinešti. Atsisėsti galima ant krantinės krašto, arčiau gamtos juk gaunasi
                pabandyk atsisėsti ant krašto su mažamečiais vaikais, sunkiai judančiam žmogui... Suoliukus galima padaryti betoninius, kurių nereikėtų demontuoti.
                O apsauginės (tvora ir apšvietimas) ir gelbėjimosi priemonės (kopetėlės ir plūdurai) yra būtinos!!! Ar gyvenam bananų valstybėje ir skęstančiojo reikalas kaip išsigelbės???

                Comment


                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                  pabandyk atsisėsti ant krašto su mažamečiais vaikais, sunkiai judančiam žmogui... Suoliukus galima padaryti betoninius, kurių nereikėtų demontuoti.
                  O apsauginės (tvora ir apšvietimas) ir gelbėjimosi priemonės (kopetėlės ir plūdurai) yra būtinos!!! Ar gyvenam bananų valstybėje ir skęstančiojo reikalas kaip išsigelbės???
                  Net nereikia ir betoninių, galima padaryti tokias sėdėjimo skyles ant krantinės šlaito.
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Per paskutinius kokius 7 metus krantinė apsemta buvo 1 kartą, vieną vakarą. Ryte vanduo jau buvo atslūgęs. Kopėtėlės yra per visą krantinės perimetrą, gal kas 50m, tiksliai pasakyti negaliu. Įdomesnis klausimas yra ar eitų jomis pasinaudoti įkritus į vadenį? Įdomumo dėlei, šiukšliadėžė taip pat yra krantinėje, viena vienintelė, nuolat perpildyta šiukšlių.

                    Galima būtų naikinti pusę Mindaugo prospekto ir daryti plačią viršutinę krantinę žmonėms. Tada tokie kaip aš, kurie baidosi kitų, ypač lekiančių, dviratininkų, arba būtent tie, kas norės lėkti, galės važiuot viršutine krantine, toliau nuo upės.
                    Kažkada buvo toks konceptas diskutuojamas, nepamenu kuris iš architektų teikė tokį siūlymą. Aš visai pritarčiau. Manau geras pavyzdys yra Varšuva su dviejų lygių krantine, ten yra įrengtas ir atskiras dviračių takas atskirtas nuo pėščiųjų įvariais paviljonais:



                    Arba galima būtų panaudoti dalį to nuožulnaus šlaito, įrengiant nedidelė terasą su taku pėstiesiems, suoliukais, apšvietimu. Dabartinį taką paliekant dviratininkams.
                    Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                    Comment


                      Taip, daug ką galima padaryti krantinėje. Bet reikia norėti ir negailėti pinigų. Dabar tikriausiai baigėsi numatytieji pinigai. Gal kada nors.

                      Čia dar ežero ar tvenkinio krantinė Kazanėje (Tatarstanas, Rusijos Federacija):





                       
                      ПТН ПНХ
                      «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                      Comment


                        Vilniuje dabar įrenginėjama kažkas panašaus. T.y. apatinės krantinės su terasomis, suoliukais ir pan. lieka tik pėstiesiems (arba bendras judėjimas), o viršuje palei gatvę - dviračių takai. Įdomu kaip tai pasiteisins. Galbūt Kaunas po to galės pasinaudoti patirtimi.

                        Comment


                          Parašė 99 Rodyti pranešimą
                          Kopėtėlės yra per visą krantinės perimetrą, gal kas 50m, tiksliai pasakyti negaliu.
                          Kopetėlės tikrai yra kitoje upės pusėje kur yra atitvaras. Šitoje nėra arba jos labai retos.
                          Įkritai į vandenį, tai plauk arba į kitą Nemuno pusę arba plūduriuok iki senosios krantinės ten yra laiptukai

                          Comment


                            Krantinę platinčiau ne prospekto, bet upės sąskaita (jei nebūtų lėšų trūkumo). Upės šiaip ar taip senka, tai bent tokiu būdu taptų "vandeningesnė". Na ir ko gero atsisakyčiau vertikalių krantinių, o daryčiau laiptuotą į vandenį. Ir nenukrisi, ir vanduo pasiekiamas.

                            Comment


                              Esu pravažiavęs keletą kartų tuo Nemuno krantinės taku. Vietos yra tiek, kad net būtų racionalu paženklinti skirtingas tako puses, bet tvorelės ten vis tik reikėtų dėl didelio aukščio iki vandens. Tik tiek, kad ji galėtų būti arčiau atbrailos negu prieš remontą. Ties kopetėlemis būtų perskyros. Nepanašu, kad ten kažkas švartuojasi, o gal ir klystu. Tas baltos spalvos kraštelis toli gražu nebūtų jauki vieta apskritai bet kokiam vaikščiojimui, bet esant tvorelei, susiformuotų panašus įspūdis esant pastate ant aukšto prie laiptų Arčiau vandens eitų pėsčiųjų dalis, o prie šlaito eitų dviračių dalis. Dviračių taką būtina atskirti plastiko dažais šukų principu, nes mažėja tikimybė, kad dviratis nuvažiuos ne ten kur reikia Realizuotas variantas būtų panašus kaip Juodkrantės Neringoje krantinė. Tiesa ji neatskirta tvorelėmis, bet ten atstumas iki kranto/akmenų/meldų, o dažnu atveju net nėra vandens, yra vos metras. Pėsčiųjų ir dviračių dalys yra atskirtos veja.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.26, 13:04.

                              Comment


                                Tai kuris genijus dabar bus atsakingas už pirmąją nelaimę, ar net nuskendimą įkritus nuo krantinės? Neįtikėtina!

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Esu pravažiavęs keletą kartų tuo Nemuno krantinės taku. Vietos yra tiek, kad net būtų racionalu paženklinti skirtingas tako puses, bet tvorelės ten vis tik reikėtų dėl didelio aukščio iki vandens. Tik tiek, kad ji galėtų būti arčiau atbrailos negu prieš remontą. Ties kopetėlemis būtų perskyros. Nepanašu, kad ten kažkas švartuojasi, o gal ir klystu. Tas baltos spalvos kraštelis toli gražu nebūtų jauki vieta apskritai bet kokiam vaikščiojimui, bet esant tvorelei, susiformuotų panašus įspūdis esant pastate ant aukšto prie laiptų Arčiau vandens eitų pėsčiųjų dalis, o prie šlaito eitų dviračių dalis. Dviračių taką būtina atskirti plastiko dažais šukų principu, nes mažėja tikimybė, kad dviratis nuvažiuos ne ten kur reikia Realizuotas variantas būtų panašus kaip Juodkrantės Neringoje krantinė. Tiesa ji neatskirta tvorelėmis, bet ten atstumas iki kranto/akmenų/meldų, o dažnu atveju net nėra vandens, yra vos metras. Pėsčiųjų ir dviračių dalys yra atskirtos veja.
                                  Gal parašei savivaldybei?

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                    Gal parašei savivaldybei?
                                    Parašysiu, žiūrėsiu kas bus. Pats dabar galvoju, gal tik pasirodė platu, tas baltas kraštelis vis tiek turės siaurėti dėl tvorelės.
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.28, 14:29.

                                    Comment


                                      Dviračių takas į Lapes Kauno miesto ribose. Atlikta plius minus pusė darbo, kai Kauno rajone darbai praktiškai baigti.


                                      Čia gatvė susiaurėjo dviračių tako sąskaita.
                                      Click image for larger version

Name:	20191029_145002.jpg
Views:	126
Size:	173,5 kB
ID:	1758889

                                      Takas pagal idėją turėtų visur būti atskiru pėsčiųjų ir dviračių taku, bet nemažai vietų tam trukdo privatūs sklypai, o gatvės, matyt dėl pločio santykių, daugiau nesusiaurinsi.
                                      Click image for larger version

Name:	20191029_145201.jpg
Views:	125
Size:	188,6 kB
ID:	1758888

                                      Čia būtų per trumpa atkarpa atsirasti atskiram takui, todėl takas eina taip, duoda dviračiams įsigreitėti
                                      Click image for larger version

Name:	20191029_145324.jpg
Views:	126
Size:	185,3 kB
ID:	1758893

                                      Šaligatvio lėtas išplatėjimas, kad vėl taptų atskirtu pėsčiųjų dviračių taku. Čia panašu į šiek tiek sustojusius darbus, nes buvau radęs panašų vaizdelį prieš 1-2 mėn.
                                      Click image for larger version

Name:	20191029_145317.jpg
Views:	119
Size:	180,7 kB
ID:	1758891


                                      Panerių g. už Pikulo g. stotelės. Netelpa takas ir čia. Kodėl nesusiaurino Panerių g., neaišku. Pagal paskutines mano žinias, ji vis tiek turėtų atsiremti į paprastą žiedą su vienos juostos įvažiavimais/išvažiavimais.
                                      Click image for larger version

Name:	20191029_145635.jpg
Views:	122
Size:	178,6 kB
ID:	1758890

                                      Ties Pikulo g. stotele.
                                      Click image for larger version

Name:	20191029_145510_HDR.jpg
Views:	125
Size:	212,3 kB
ID:	1758892

                                      Ko gero ilgiausia atkarpa, kur eina bendras takas. Panašu, kad rausvas asfaltas kol kas paskolintas Vilniui, o Kaunas turi tenkintis pilku asfaltu
                                      Click image for larger version

Name:	20191029_145830_HDR.jpg
Views:	134
Size:	155,8 kB
ID:	1758894

                                      Ties Šiaurinio aplinkkelio stotele, atskiras takas baigiasi ir nuo ten eis bendras pėsčiųjų ir dviračių takas
                                      Click image for larger version

Name:	20191029_150004_HDR.jpg
Views:	131
Size:	193,8 kB
ID:	1758895

                                      Čia nėra net tako kontūrų. Nesuprasi net pro kurią atramos pusę eis takas.
                                      Click image for larger version

Name:	20191029_150058.jpg
Views:	128
Size:	188,2 kB
ID:	1758896

                                      Šiaurinio aplinkkelio tilto rekonstrukcija
                                      Click image for larger version

Name:	20191029_150334.jpg
Views:	122
Size:	171,9 kB
ID:	1758897

                                      Takas nuo važiuojamosios dalies bus atskirtas bordiūru kaip ir priklauso 50 km/h miesto gatvej, kuri dažnai yra traktuojamas kaip 70 km/h kelias, kas dėl miesto plėtros darosi neteisinga.
                                      Click image for larger version

Name:	20191029_150617_HDR.jpg
Views:	126
Size:	204,6 kB
ID:	1758898Click image for larger version

Name:	20191029_151050.jpg
Views:	121
Size:	192,2 kB
ID:	1758900

                                      Statoma nauja gatvė - Stumbražolių takas. Pagal plotį labiau primena gatvę, o ne taką
                                      Click image for larger version

Name:	20191029_151915.jpg
Views:	127
Size:	177,4 kB
ID:	1758901

                                      Apibendrinant. Pėsčiųjų eismas nėra intensyvus, todėl vis atsirandantis ir nutrūkstantis atskiras dviračių takas nesudarys didelių problemų. Turbūt bus ženklai ir juos reikia stebėti Trinkelių surišimas geras, malonu juo važiuoti su dviračiu. Neramina ar jos nesuskilinės per kelis metus, nes platesnės trinkelės neretai turi tendenciją greičiau suskilinėti.

                                      Mano spėjimas, kad takas bus pilnai pabaigtas apie kitos vasaros vidurį Norisi tikėtis, kad jau imsis K. Baršausko g., Tunelio g. ir M.K.Čiurlionio g. dviračių tako darbų
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        Takas nutrūksta ties kiekvienu įvažiavimu į kiemą. Kaune visur pirmenybė automobiliams?
                                        Ten, kur dviračių takas susilieja su pėsčiųjų, turėtų keistis ir plytelės į trinkeles.
                                        Paskutinis taisė Ginthus; 2019.10.31, 07:41.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                          Takas nutrūksta ties kiekvienu įvažiavimu į kiemą. Kaune visur pirmenybė automobiliams?
                                          Manau, kad turėtų keisti pirmenybę pėsčiųjų-dviračių takui. Plius bordiūrų klojimas prie kiekvieno įvažiavimo tikrai brangiai kainuoja, tai jei tiestų ištisinį asfalto taką būtų ekonomiškiau.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X