Kitoje Nemuno puseje pastatyta krantine turi betonini atitvara ir kopeteles, ir tai negadina bendro vaizdo ir tuopaciu tai yra saugu. Senamiescio puseje,pakilus Nemuno vandeniui ir ikritus i upe issigelbeti neymanoma. Pries sudedant tureklus senamiescio puseje buvo sukabintos metalines kopeteles, kurios garantavo kazkokia galimybe issigelbeti. Kalbant apie dabartine situacija galiu konstatuoti, kad Krabas myli Kauna, bet ne Kauniecius.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąReikėtų neužmiršti, kad takas pavasarį būna apsemtas, tad kažkokie suoliukai/šiukšliadėžės kiekvieną pavasarį reikalautų pakeitimo.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
paprastai kur gresia apsėmimai ar ledonešiai tokie daiktai būna numontuojami ir praėjus pavojui vėl sumontuojami atgal.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Nematau prasmės leisti pinigus kiekvieną pavasarį atliekant demontavimo/montavimo darbus. Šiukšles galima pasinešti. Atsisėsti galima ant krantinės krašto, arčiau gamtos juk gaunasi
O apsauginės (tvora ir apšvietimas) ir gelbėjimosi priemonės (kopetėlės ir plūdurai) yra būtinos!!! Ar gyvenam bananų valstybėje ir skęstančiojo reikalas kaip išsigelbės???
- 2 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
pabandyk atsisėsti ant krašto su mažamečiais vaikais, sunkiai judančiam žmogui... Suoliukus galima padaryti betoninius, kurių nereikėtų demontuoti.
O apsauginės (tvora ir apšvietimas) ir gelbėjimosi priemonės (kopetėlės ir plūdurai) yra būtinos!!! Ar gyvenam bananų valstybėje ir skęstančiojo reikalas kaip išsigelbės???AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Per paskutinius kokius 7 metus krantinė apsemta buvo 1 kartą, vieną vakarą. Ryte vanduo jau buvo atslūgęs. Kopėtėlės yra per visą krantinės perimetrą, gal kas 50m, tiksliai pasakyti negaliu. Įdomesnis klausimas yra ar eitų jomis pasinaudoti įkritus į vadenį? Įdomumo dėlei, šiukšliadėžė taip pat yra krantinėje, viena vienintelė, nuolat perpildyta šiukšlių.
Galima būtų naikinti pusę Mindaugo prospekto ir daryti plačią viršutinę krantinę žmonėms. Tada tokie kaip aš, kurie baidosi kitų, ypač lekiančių, dviratininkų, arba būtent tie, kas norės lėkti, galės važiuot viršutine krantine, toliau nuo upės.
Arba galima būtų panaudoti dalį to nuožulnaus šlaito, įrengiant nedidelė terasą su taku pėstiesiems, suoliukais, apšvietimu. Dabartinį taką paliekant dviratininkams.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
- 4 patinka
Comment
-
Taip, daug ką galima padaryti krantinėje. Bet reikia norėti ir negailėti pinigų. Dabar tikriausiai baigėsi numatytieji pinigai. Gal kada nors.
Čia dar ežero ar tvenkinio krantinė Kazanėje (Tatarstanas, Rusijos Federacija):
Общественные пространства создаются для разных целей, этот процесс включает в себя множество задач: условия для новых знакомств, встреч с друзьями, обмен иде...ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 2 patinka
Comment
-
Parašė 99 Rodyti pranešimąKopėtėlės yra per visą krantinės perimetrą, gal kas 50m, tiksliai pasakyti negaliu.
Įkritai į vandenį, tai plauk arba į kitą Nemuno pusę arba plūduriuok iki senosios krantinės ten yra laiptukai
Comment
-
Esu pravažiavęs keletą kartų tuo Nemuno krantinės taku. Vietos yra tiek, kad net būtų racionalu paženklinti skirtingas tako puses, bet tvorelės ten vis tik reikėtų dėl didelio aukščio iki vandens. Tik tiek, kad ji galėtų būti arčiau atbrailos negu prieš remontą. Ties kopetėlemis būtų perskyros. Nepanašu, kad ten kažkas švartuojasi, o gal ir klystu. Tas baltos spalvos kraštelis toli gražu nebūtų jauki vieta apskritai bet kokiam vaikščiojimui, bet esant tvorelei, susiformuotų panašus įspūdis esant pastate ant aukšto prie laiptų Arčiau vandens eitų pėsčiųjų dalis, o prie šlaito eitų dviračių dalis. Dviračių taką būtina atskirti plastiko dažais šukų principu, nes mažėja tikimybė, kad dviratis nuvažiuos ne ten kur reikia Realizuotas variantas būtų panašus kaip Juodkrantės Neringoje krantinė. Tiesa ji neatskirta tvorelėmis, bet ten atstumas iki kranto/akmenų/meldų, o dažnu atveju net nėra vandens, yra vos metras. Pėsčiųjų ir dviračių dalys yra atskirtos veja.Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.26, 13:04.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąEsu pravažiavęs keletą kartų tuo Nemuno krantinės taku. Vietos yra tiek, kad net būtų racionalu paženklinti skirtingas tako puses, bet tvorelės ten vis tik reikėtų dėl didelio aukščio iki vandens. Tik tiek, kad ji galėtų būti arčiau atbrailos negu prieš remontą. Ties kopetėlemis būtų perskyros. Nepanašu, kad ten kažkas švartuojasi, o gal ir klystu. Tas baltos spalvos kraštelis toli gražu nebūtų jauki vieta apskritai bet kokiam vaikščiojimui, bet esant tvorelei, susiformuotų panašus įspūdis esant pastate ant aukšto prie laiptų Arčiau vandens eitų pėsčiųjų dalis, o prie šlaito eitų dviračių dalis. Dviračių taką būtina atskirti plastiko dažais šukų principu, nes mažėja tikimybė, kad dviratis nuvažiuos ne ten kur reikia Realizuotas variantas būtų panašus kaip Juodkrantės Neringoje krantinė. Tiesa ji neatskirta tvorelėmis, bet ten atstumas iki kranto/akmenų/meldų, o dažnu atveju net nėra vandens, yra vos metras. Pėsčiųjų ir dviračių dalys yra atskirtos veja.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Gal parašei savivaldybei?Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.28, 14:29.
Comment
-
Dviračių takas į Lapes Kauno miesto ribose. Atlikta plius minus pusė darbo, kai Kauno rajone darbai praktiškai baigti.
Čia gatvė susiaurėjo dviračių tako sąskaita.
Takas pagal idėją turėtų visur būti atskiru pėsčiųjų ir dviračių taku, bet nemažai vietų tam trukdo privatūs sklypai, o gatvės, matyt dėl pločio santykių, daugiau nesusiaurinsi.
Čia būtų per trumpa atkarpa atsirasti atskiram takui, todėl takas eina taip, duoda dviračiams įsigreitėti
Šaligatvio lėtas išplatėjimas, kad vėl taptų atskirtu pėsčiųjų dviračių taku. Čia panašu į šiek tiek sustojusius darbus, nes buvau radęs panašų vaizdelį prieš 1-2 mėn.
Panerių g. už Pikulo g. stotelės. Netelpa takas ir čia. Kodėl nesusiaurino Panerių g., neaišku. Pagal paskutines mano žinias, ji vis tiek turėtų atsiremti į paprastą žiedą su vienos juostos įvažiavimais/išvažiavimais.
Ties Pikulo g. stotele.
Ko gero ilgiausia atkarpa, kur eina bendras takas. Panašu, kad rausvas asfaltas kol kas paskolintas Vilniui, o Kaunas turi tenkintis pilku asfaltu
Ties Šiaurinio aplinkkelio stotele, atskiras takas baigiasi ir nuo ten eis bendras pėsčiųjų ir dviračių takas
Čia nėra net tako kontūrų. Nesuprasi net pro kurią atramos pusę eis takas.
Šiaurinio aplinkkelio tilto rekonstrukcija
Takas nuo važiuojamosios dalies bus atskirtas bordiūru kaip ir priklauso 50 km/h miesto gatvej, kuri dažnai yra traktuojamas kaip 70 km/h kelias, kas dėl miesto plėtros darosi neteisinga.
Statoma nauja gatvė - Stumbražolių takas. Pagal plotį labiau primena gatvę, o ne taką
Apibendrinant. Pėsčiųjų eismas nėra intensyvus, todėl vis atsirandantis ir nutrūkstantis atskiras dviračių takas nesudarys didelių problemų. Turbūt bus ženklai ir juos reikia stebėti Trinkelių surišimas geras, malonu juo važiuoti su dviračiu. Neramina ar jos nesuskilinės per kelis metus, nes platesnės trinkelės neretai turi tendenciją greičiau suskilinėti.
Mano spėjimas, kad takas bus pilnai pabaigtas apie kitos vasaros vidurį Norisi tikėtis, kad jau imsis K. Baršausko g., Tunelio g. ir M.K.Čiurlionio g. dviračių tako darbų
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTakas nutrūksta ties kiekvienu įvažiavimu į kiemą. Kaune visur pirmenybė automobiliams?
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
Comment