Bėda su Kauno dviračių takų infrastruktūra, kad ji daroma tik kad daryti, kad ir Savanorių dviračių takas, juo važiuoti yra problema, kai jis nutrūkinėja kas 100-200 metrų, reguliuojamose sankryžose sunku buvo pakeist šviesoforų stikliukus į pėstiesiems dviratininkams skirtą ir subraižyti kvadratus ant važiuojamosios dalies, dabar tas padaryta tik ant nereguliuojamų perėjų. Paskui tokios kliūtys kaip aklųjų sankryža, ar dvirtakio užsibaigimu į niekur (Savanorių nuokalnė). Neries krantinės dvirtakis turi mažiausiai dvi pėsčiųjų perėjas kur žmonės atvedami į dvirtakį, kur jiems draudžiama vaikščioti. Tai tegu padaro arba dviračių/pėsčiųjų taką, arba nuo pėsčiųjų perėjų padaro ir pėstiesiems šaligatvius.
Dėl važiavimo dviračiais žiema, tai taip, juk su mašina žiemą tikiuosi nevažinėjate vasarinėmis padangomis ar į lauką neinate su šortais.
Pingant elektriniams dviračiams ir pagerinus dviračio takų infrastruktūrą manau dviratininkų tik daugės tiek važiuojančių vasarą, tiek rudenį ar žiemą.
Dėl važiavimo dviračiais žiema, tai taip, juk su mašina žiemą tikiuosi nevažinėjate vasarinėmis padangomis ar į lauką neinate su šortais.
Pingant elektriniams dviračiams ir pagerinus dviračio takų infrastruktūrą manau dviratininkų tik daugės tiek važiuojančių vasarą, tiek rudenį ar žiemą.
Comment