Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    KTU studentų miestelis yra infrastruktūriškai labai nuskriaustas. Suskilinėję šaligatviai, tik šiemet atnaujinta danga. Čia labai jaučiasi dviračių tako poreikis. Studentai važiuoja į Ąžuolyną/Centrą ir Panemunę, kartais iš Ąžuolyno link Panemunės.
    Click image for larger version

Name:	Studentų miestelis.jpg
Views:	409
Size:	247,4 kB
ID:	1738210

    Raudona ištisine linija yra potencialios jungtys, kurie būtų segreguoti pėsčiųjų ir dviračių takai, pan. kaip Savanorių pr. Gravrogkų g. galėtų būti potenciali jungtis, iškirtus medžius, atlikus gatvės rekonstrukciją, nes takams nuo Petrašiūnų ir Girstupio yra reikalinga tiesioginė jungtis su Panemune.

    Vaizdas nuo Panemunės miško tilto (Trijų mergelių tilto). Reiktų sutvarkyti aplinką. Išeitų, manau, ir visai malonų parkelį pasivaikščiojimui padaryt šalia Nemuno šlaito. Dabar šaligatviai tai atsiranda, tai nutrūksta atsitiktinėse vietose.
    Click image for larger version

Name:	20190724_171831.jpg
Views:	397
Size:	175,5 kB
ID:	1738213
    Click image for larger version

Name:	20190724_171957_HDR.jpg
Views:	387
Size:	196,4 kB
ID:	1738211

    Atsiremtų į jau esamą dviračių ir pėsčiųjų taką, kuris šiuo metu nutrūksta atsitiktinėj vietoj.
    Click image for larger version

Name:	20190724_172126.jpg
Views:	378
Size:	169,3 kB
ID:	1738212

    Comment


      Nauja jungtis tarp Nemuno šlaito (Biržiškų g.) ir K. Baršausko g. (Studentų miestelio), beje suplanuota Kauno bendrąjame plane. Ji labai reikalinga. Galėtų greičiau susiimti nutiesti.

      Įvaža iš Biržiškų g. puses į naujai pastatytą kvartalą. Vyksta vamzdynų tvarkymo darbai.
      Click image for larger version  Name:	20190724_172311.jpg Views:	1 Size:	159,8 kB ID:	1738216
      Click image for larger version  Name:	20190724_172419_HDR.jpg Views:	1 Size:	214,8 kB ID:	1738218

      Išlindau į K. Baršausko g. (KTU miestelis, Santakos slėnis)
      Click image for larger version  Name:	20190724_172545.jpg Views:	1 Size:	185,1 kB ID:	1738217

      Ties čia būtų reikalinga pėsčiųjų ir dviračių perėja. Jei įrengtų tik dviračių perėją, tai pėstieji ja vis tiek naudosis, nes netoli esančioje sankryžoje tingės laukt prie dvejų šviesoforų. Ši jungtis atsirems į planuojamą K. Baršausko g. dviračių taką.
      Click image for larger version  Name:	20190724_172717.jpg Views:	1 Size:	181,7 kB ID:	1738219

      Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.26, 13:45.

      Comment


        KTU miestelis

        Žiūrint sklypus per regia.lt Gali būti, kad studentų miestelio teritorija yra labiau KTU arba švietimo ministerijos atsakomybė.

        Santakos slėnis. Čia kažkur per žolę galėtų praeiti segreguotas pėsčiųjų ir dviračių takas.
        Click image for larger version

Name:	20190724_173022_HDR.jpg
Views:	396
Size:	193,2 kB
ID:	1738225

        Kas kelis metrus va tokie "išvažiavimai" į žolę. Gal čia soponuoja, kad šalia šaligatvio ir eis dviračių takas.
        Click image for larger version

Name:	20190724_173125_HDR.jpg
Views:	393
Size:	193,6 kB
ID:	1738222

        Toliau eina ne toks gražus šaligatvis. Prasideda Studentų g. Vietos dviračių takui užtenka beveik visoj Studentų g. Panašu, kad esam KTU sklype.
        Click image for larger version

Name:	20190724_173315.jpg
Views:	390
Size:	178,9 kB
ID:	1738226

        Čia galėtų būti dviračių takų sankryža.

        Click image for larger version

Name:	20190724_173545.jpg
Views:	394
Size:	182,1 kB
ID:	1738227

        Čia reiktų prakirsti keletą medžių ir padaryt kažką panašaus į Savanorių pr. dviračių taką
        Click image for larger version

Name:	20190724_173737.jpg
Views:	377
Size:	188,5 kB
ID:	1738223

        Atsirėmėm į Radvilėnų pl. Kažką tvarko. Šiaip yra planuojama rekonstrukcija, kur bus platinama sankryža.
        Click image for larger version

Name:	20190724_173940.jpg
Views:	467
Size:	175,2 kB
ID:	1738224

        Comment


          Radvilėnų pl.

          Neestetiški žvyruoti kelkraščiai gali būti pritaikyti dviračių takui ir parkingui kitoj gatvės pusėj. Šaligatviuose, pėsčiųjų eismas intensyvus.

          Parkingo juostą pratęsti link J. Basanavičiaus al., o kitoj pusėj - raudonas/vyšninis dviračių takas.
          Click image for larger version

Name:	20190724_174227.jpg
Views:	432
Size:	177,6 kB
ID:	1738230

          J. Basanavičiaus al.

          Šis žiedas turi labai nesutvarkytą pėsčiųjų infrastruktūrą.
          Click image for larger version

Name:	20190724_174554.jpg
Views:	399
Size:	185,8 kB
ID:	1738232

          J. Basanavičiaus al. šaligatvį taip pat reiktų rekonstruoti. Pigesnis variantas yra 3 m pločio šaligatvis-Partizanų g. šaligatvio tęsinys, o geriausias variantas yra segreguotas Savanorių pr. dviračių tako variantas. Beje šis šaligatvis kažkada jau turėjo pėsčiųjų ir dviračių tako simbolius, bet jie buvo pašalinti.
          Click image for larger version

Name:	20190724_174715.jpg
Views:	397
Size:	178,6 kB
ID:	1738231

          J. Basanavičiaus al. - Taikos pr. šviesoforas turi palyginti pigią galimybę įsirengti dviračių perėją su dviračių šviesoforais. Ten kur įžiūrite geltonus skydus, prasideda Partizanų g. bendras pėsčiųjų ir dviračių 3 m pločio takas. J. Basanavičiaus al. ir Radvilėnų pl. būtų puikios gatvės šalia nutiest dviračių taką.
          Click image for larger version

Name:	20190724_174812.jpg
Views:	393
Size:	180,1 kB
ID:	1738233

          Comment


            Savanorių pr. dviračių takas

            Taikos pr. - Tvirtovės al. (Aklųjų) sankryžos požeminė perėja. Nepatogiai įrengti loveliai dviračiui nusivest, teko gan pavargt. Geriau jau naikint tokias perėjas ir iš keturių pusių įrengt pėsčiųjų/dviračių perėjas.
            Click image for larger version

Name:	20190724_175241.jpg
Views:	424
Size:	171,0 kB
ID:	1738236
            Click image for larger version

Name:	20190724_175402_HDR.jpg
Views:	423
Size:	198,9 kB
ID:	1738239


            Savanorių pr. dviračių takas. Manau, toks turėtų būti standartas ženklinant dviračių tako pradžią/pabaigą.
            Click image for larger version

Name:	20190724_175533.jpg
Views:	391
Size:	179,5 kB
ID:	1738237

            Ten kur susikerta pėsčiųjų srautai, ten takas virsta bendru pėsčiųjų/dviračių.
            Click image for larger version

Name:	20190724_175803.jpg
Views:	393
Size:	176,9 kB
ID:	1738238


            Didžiausias šio tako trūkumas yra tai, kad dviračių takas nusileidžia į važiuojamą dalį, o ne važiuojamoji dalis pakyla į dviračių taką (susiformuoja greičio kalnelis). Matosi kaip takas kone penkis kartus pakyla ir nusileidžia trumpoj atkarpoj.
            Click image for larger version

Name:	20190724_175955.jpg
Views:	393
Size:	177,8 kB
ID:	1738241

            Žemaičių g. rekonstrukcija
            Click image for larger version

Name:	20190724_180305.jpg
Views:	393
Size:	176,1 kB
ID:	1738240

            Dviračių takas atsiremia į siaurą šaligatvį ir važiuojamą dalį. Gan pavojinga. Planavo dviračių juostas važiuojamoje Savanorių pr. dalyje, bet atsisakė. Buvo ir čia forume išreiškšta minčių, kad tai absurdiška idėja.
            Click image for larger version

Name:	20190724_180457.jpg
Views:	382
Size:	206,5 kB
ID:	1738242

            Comment


              Galima ir kokią nors Žaliakalnio gatvelę (pvz. Mackevičiaus g.) pritaikyti kaip draugiškai dviračiams gatvei (gyvenamoji zona 20 km/h, raudonas asfaltas, daug kalnelių). Mackevičiaus g. patogi tuo, kad atsiremtų į jau esamą bendrą pėsčiųjų ir dviračių taką Gimnazijos g.
              Click image for larger version

Name:	20190724_180540.jpg
Views:	164
Size:	160,5 kB
ID:	1738248

              Sudėtingiausia situacija būtų nuokalnė/įkalnė.
              Click image for larger version

Name:	20190724_181012_HDR.jpg
Views:	164
Size:	209,9 kB
ID:	1738249

              Čia situacija pati blogiausia, bet ir tas neturėtų trukdyti draugiškumo dviračiams. Jei pritaikom šią gatvę kaip draugišką dviračiams, tokio gatvės pločio reiktų atsisakyti.

              Click image for larger version

Name:	20190724_181149_HDR.jpg
Views:	167
Size:	202,4 kB
ID:	1738250

              Nebent dar parengs Savanorių pr. įkalnės rekonstrukcijos projektą. Čia buvo labiau panašu į paprastą kapitalinį remontą (Savanorių pr.).

              Comment


                Toliau Gimnazijos g.

                Manau, reiktų šiek tiek pasiaurint Šv. Gertrūdos g. ir įrengti čia normalų šaligatvį. +Centre tokių nesąmoningų tranzitinių srautų reiktų atsisakyti.
                Click image for larger version  Name:	20190724_181414.jpg Views:	1 Size:	168,7 kB ID:	1738254

                Gimnazijos g. ir Birštono g. galėtų būti jaukesnė. Yra svajojančių apie tunelį virš Benediktinių g., bet gal jau pasakysiu, kad laikai keičiasi...
                Click image for larger version  Name:	20190724_181500.jpg Views:	1 Size:	194,8 kB ID:	1738253
                Jungtis su Vilniaus g.
                Click image for larger version  Name:	20190724_181616.jpg Views:	1 Size:	177,9 kB ID:	1738255

                Comment


                  Nemuno g. ir I. Kanto g.

                  Kiek važiavau šiais takais, tai dviračių eismo nebuvo. Viena plyta kažkodėl šito ženklo "Išskyrus dviračius" neturėjo.
                  Click image for larger version

Name:	20190724_181654.jpg
Views:	173
Size:	183,0 kB
ID:	1738258

                  Nejauki stotelė. Nemuno g. labai nesutvarkyta pėsčiųjų infrastruktūra.
                  Click image for larger version

Name:	20190724_181755_HDR.jpg
Views:	167
Size:	281,1 kB
ID:	1738259

                  Ties gaisrine takas tampa siauru dvipusiu taku. Galėjo padaryt dvigubai platesnį
                  Click image for larger version

Name:	20190724_182017.jpg
Views:	171
Size:	152,9 kB
ID:	1738264



                  Click image for larger version

Name:	20190724_182045.jpg
Views:	167
Size:	166,3 kB
ID:	1738262

                  I. Kanto g. Trūksta informavimo, kad reikia pereit į kitą kelio pusę.
                  Click image for larger version

Name:	20190724_182127.jpg
Views:	154
Size:	182,6 kB
ID:	1738260

                  Takas užsibaigia į šaligatvį
                  Click image for larger version

Name:	20190724_182230.jpg
Views:	183
Size:	178,8 kB
ID:	1738261

                  Takas pereina į Kęstučio dviračių taką, kuris yra vienpusis.
                  Click image for larger version

Name:	20190724_182302.jpg
Views:	162
Size:	176,5 kB
ID:	1738263

                  Comment


                    Pabaigai. Žemųjų Šančių dviračių takas.

                    Čia susijungia Šančių dviračių takas ir Karaliaus Mindaugo pr. neseniai sutvarkytas dviračių takas.

                    Click image for larger version  Name:	20190724_183812.jpg Views:	1 Size:	216,7 kB ID:	1738267

                    Čia prasidėtų planuojama kontraversiška gatvė. Šiaip aplinkos tvarkymas čia labai reikalingas. Tokioj vietoj gali būt ir gatvė.
                    Click image for larger version  Name:	20190724_183857.jpg Views:	1 Size:	372,8 kB ID:	1738268


                    Kuri pasiektų Šančių pliažą, kurį taip pat planuojama sutvarkyti. Toliau gatvė eitų per sutvarkytą nuosavų namų kvartalą, kuriam gatvė keltų daugiausia problemų.
                    Click image for larger version  Name:	20190724_185041.jpg Views:	1 Size:	181,1 kB ID:	1738269

                    Dviračių takas.
                    Click image for larger version  Name:	20190724_184232.jpg Views:	1 Size:	170,6 kB ID:	1738270

                    Pakelės vaizdai. Napoleono kalnas.
                    Click image for larger version  Name:	20190724_185045_HDR.jpg Views:	1 Size:	201,2 kB ID:	1738271

                    Nuosavų namų kvartaliukas, kuriai gatvė keltų daugiausiai problemų.
                    Click image for larger version  Name:	20190724_185454_HDR.jpg Views:	1 Size:	207,6 kB ID:	1738272

                    Pušynas pasodintas Lietuvos kariuomenei pagerbti.
                    Click image for larger version  Name:	20190724_185259.jpg Views:	1 Size:	201,7 kB ID:	1738273

                    Protesto akcijos lapelis netoli Šančių mokyklos.
                    Click image for larger version  Name:	20190724_185800.jpg Views:	1 Size:	388,2 kB ID:	1738274

                    Nuo čia toliau eitų Šančių dviračių tako tęsinys ir susijungtų su jau esamu Švenčionių g. dviračių taku.
                    Click image for larger version  Name:	20190724_190230.jpg Views:	1 Size:	214,1 kB ID:	1738275

                    Švenčionių g. dviračių tako su kuriuo bus jungtis:

                    https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/8396-kau-dviračių-takai-kaune?p=1665475#post1665475
                    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.26, 14:33.

                    Comment


                      Kad padaryt Basanaviciaus alejoj dvirtaki teiktu iskirst ir su saknim islupt visus kastonus, o to nebus niekada...

                      Comment


                        Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
                        Kad padaryt Basanaviciaus alejoj dvirtaki teiktu iskirst ir su saknim islupt visus kastonus, o to nebus niekada...
                        Nebūtina iškirsti. Tam yra vietos pievoje. Pieva pagal regia.lt nepriklauso privatiems sklypams.

                        Comment


                          Apie trūkstamas jungtis, kurių nėra Like Bike Kaunas puslapyje kaip planuojamų, bet jos praverstų.
                          Click image for larger version  Name:	trukstamos_jungtys.jpg Views:	1 Size:	272,2 kB ID:	1738642

                          Dalį iš jų nufotografavau. Beje, dalis papildomo tamsiai geltonai pažymėtas planuojamas jungtis:
                          1. Garažų g. kapitalinis remontas. Reiktų toj pačioj pusėj nutiest 2,5 m-3m pločio šaligatvį, kad susijungtų su Taikos pr. šaligatviais, kurie planuojami kapitaliai atnaujinti.
                          2. Biržiškų g. - Baršausko g. jungtis. Raudonas segreguotas pėsčiųjų ir dviračių takas. Reikalinga jungtis per KTU miestelį, bet neaišku kam priklauso tie šaligatviai pagal regia.lt
                          3. Radvilėnų pl. - J. Basanavičiaus al.-Taikos pr. jungtis. Raudonas dviračių takas tilptų visur. Taip pat reikia kapitaliai atremontuoti likusius J. Basanavičiaus al. šaligatvį, kad būtų patogi neduobėta juntis. Sutvarkyti Taikos pr.-Basanavičiaus al. šviesoforus, įrengti dviračių šviesoforus (tam yra palikta vietos).
                          4. Link Klinikų yra nutiestas Verkių g. primenantis pėsčiųjų ir dviračių takas su žalsva danga vietoj rausvos/raudonos. Matyt yra dalis planuojamo/kažkada planuoto dviračių tako tarp Radvilėnų pl. ir Eigulių. Beje, nepažymėjau nuo 3) pažymėtos trasos iki Petrausko g. taip pat galėtų būti kad ir Partizanų g. tipo 3 m pločio bendras pėsčiųjų ir dviračių takas.
                          5. Neblogai būtų pėsčiųjų/dviračių šviesoforas per Jonavos g. nuo planuojamo Nuokalnės g. dviračių tako į Jonavos g. dviračių taką.
                          6. Nauja jungtis tarp Centro ir Vilijampolės. Vilijampolės tiltas nepritaikytas dviračiams prasilenkti. Idealiu atveju, Vilijampolės tiltą reiktų sutvarkyti į 2+2, vietoj 1,5+1,5.
                          7. Nauja jungtis tarp Centro ir Aleksoto. Planuojama kartu su koncertų rūmų statyba. Atsirastų patogesnė jungtis su Aleksotu. Vytauto Didžiojo tilto šaligatviai taip pat yra siauri, beje pats tiltas nuo Centro pusės dviračiu gan nepatogiai pasiekiamas, daug bordiūrų ir nesutvarkyta Karaliaus Mindaugo pr. danga

                          Comment


                            Labiausiai reikalingos ir palyginti pigiausiai nusitiesiančios jungtys yra 2) ir 3). Taip pat ir KTU miestelis, bet ten bordiūrų (bent jau neįveikiamų) ir nėra, bet jungtis ir ten labai reikalinga. Nepaminėjau, kad 4) galėtų būti tiesiog praplatintas šaligatvis, arba netgi dviračių takas, einantis toliau nuo gatvės, pažymint ženklinimu, kad šone yra parkavimas.

                            Comment


                              Puiki apžvalga. Bravo!

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Savanorių pr. dviračių takas

                                Taikos pr. - Tvirtovės al. (Aklųjų) sankryžos požeminė perėja. Nepatogiai įrengti loveliai dviračiui nusivest, teko gan pavargt. Geriau jau naikint tokias perėjas ir iš keturių pusių įrengt pėsčiųjų/dviračių perėjas.
                                Kad požemines perėjas daryti draugiškesnes dviračiams be abejo sutinku, bet tokio apkrovimo/avaringumo sankryžoje siūlyti pėsčiųjų perėjas?
                                Koks pagrindimas?

                                Comment


                                  Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą

                                  Kad požemines perėjas daryti draugiškesnes dviračiams be abejo sutinku, bet tokio apkrovimo/avaringumo sankryžoje siūlyti pėsčiųjų perėjas?
                                  Koks pagrindimas?
                                  Tokios požeminės perėjos yra ankštos, su stačiais laiptais ir nejaukios. Jos nedraugiškos ne tik dviračiams, bet ir pėstiesiems.

                                  Galvoju, reiktų pačią sankryžą daryt skirtingų aukštų. Pvz. Taikos pr.-Tvirtovės al. srautą pakišt po žeme vietoj pėsčiųjų, o pėsčiuosius (ir dviračius) leisti ant žemės. Kažkas panašaus į planuojamą sankryžą Liepkalnio g. - Žirnių g. - Minsko pl. Vilniuje.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                    Tokios požeminės perėjos yra ankštos, su stačiais laiptais ir nejaukios. Jos nedraugiškos ne tik dviračiams, bet ir pėstiesiems.

                                    Galvoju, reiktų pačią sankryžą daryt skirtingų aukštų. Pvz. Taikos pr.-Tvirtovės al. srautą pakišt po žeme vietoj pėsčiųjų, o pėsčiuosius (ir dviračius) leisti ant žemės. Kažkas panašaus į planuojamą sankryžą Liepkalnio g. - Žirnių g. - Minsko pl. Vilniuje.
                                    Tris metus kasdien ten vaikščiodavau ir nė kart nekilo mintis, kad ten ankšta ar nejauku (išskytus tuos atvejus kai nebūdavo apšvietimo). Sankryžos ten nepakiši po žeme nes tai magistralinė gatvė ir milžiniški srautai važiuoja ne tik skersai jos bet i Taikos-Savanorių bei Tvirtovės-Savanorių kryptimis. Dėl 2 dviračių per val. srauto ten tikrai nereikia nieko keisti. Realiai viena iš tų dviejų požeminių perėjų kurios tikrai reikalingos mieste (kita Vilniaus g.).

                                    Comment


                                      Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą

                                      Kad požemines perėjas daryti draugiškesnes dviračiams be abejo sutinku, bet tokio apkrovimo/avaringumo sankryžoje siūlyti pėsčiųjų perėjas?
                                      Koks pagrindimas?
                                      pagrindimo padaryti miesta prieinama zmonems neuztenka? Pozemine pesciuju pereja nepatogi absoliuciai niekam isskyrus automobilius - nei zmonems tempiantiems lagaminus ant ratuku, nei mamoms su vaiku vezimeliais nei pensininkams nei siaip kazkam su skaudanciom kojom ar senyviems zmonems kuriems sunku laipioti laiptais. Jau nekalbant apie neigaliuosius. Uztat masinos vaziuoja viename lygyje ant zemes. Tai kertasi su miesto prioritetais - 1. pestysis, 2. dviratininkas, 3. viesasis transportas, 4 - automobilis. Na, Kaunas tu prioritetu aisku nepripazista, bet cia tik ten gyvenanciu problema.

                                      Comment


                                        Galima padaryti įvažiavimus dviračiams, vežimėliams nuožulnesnius į požeminę, tikrai yra vietos prailginti esamus laiptus. Daryti su užsukimais ir t.t.

                                        Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-07-29 112919.jpg
Views:	213
Size:	200,7 kB
ID:	1738801
                                        Paskutinis taisė booraz; 2019.07.29, 13:30. Priežastis: Nuotrauka
                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment


                                          Aš taip ta požemine perėja naudojuosi pakankamai dažnai. Nuo tada kai ten sudėjo kameras ir atnaujino apšvietimą saugumo / jaukumo prasme ten jokių problemų nematau, ankščiau bent jau naktimis tikrai į ją nelįsdavau. Su dviračiais ten nepatogu, žmonėms su judėjimo negalia neįveikiama, tad ten tikrai yra ką tobulinti.

                                          Mano manymu reikia žiūrėti bendrą vaizdą, o ne pėstysis-dviratininkas-viešasis transportas-automoblis ypač 2 magistralinių gatvių sankryžoje. Jei ten padidėtų kamščiai tikrai geriau nebūtų nei pėstiesiems (kvėpuoti išmetamosiomis dujomis), nei viešąjam transportui. Beto dar yra toks dalykas kaip saugumas, nes su šviesaforu tikrai didesnė pėsčiųjų/dviratininkų nukentėjimo tikimybė. Bet skirtingi žmonės - skirtingos nuomonės.

                                          O kad ten būtų gerai viadukas tai taip, bet kiek tai realu, kad artimiausiu metu tai būtų finansuojama. Beto klausimas kelinta tai būtų vieta Kauno infrastruktūros tobulinimo prioritetuose.

                                          P.S.
                                          Kaip tame rajone dažnai einančiams / važiuojančiam dviračiu pati prasčiausia vieta atrodo Basanavičiaus alėja tarp Partizanų g. ir Savanorių pr. Ten 250 metrų atstumas yra sunkiai įveikiamas net sveikam žmogui dėl į žemės paviršių iškilusių kaštonų šaknų. Bet be tų kaštonų (kokie 10 vienetų) nupjovimo kažin ar ten ką įmanoma padaryti. O pjauti medžius irgi dabar sunkiai įmanoma

                                          Comment

                                          Working...
                                          X