Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pasirodo Šilainiuose (pirmuose) vyksta ir kitas dviračių/pėsčiųjų tako projektas. Nežinojau, malonus siurprizas



    Laiptai pažymėti...


    Štai tokiu ženklu. Griaus?


    Nuo kalno besileidžiantys dviratininkai norėdami pasukti į kairę turės įveikti gana aštrų kampą


    Kylam į viršų. Takas pakankamai platus.






    Užkilę ant kalno randame pirmą apžvalgos aikštelę


    Takas ne tik leidžiasi žemyn, bet ir veda link Taubūčių














    Takas prasideda/baigiasi ties Rasytės g. 10 namu


    Grįžtame prie šlaito


    Einame šlaitu toliau link Kuršių g.


    Ech, kad taip dar ir kvartalinę renovaciją padarius ir sutvarkius visą šitą bardaką






    Dar viena aikštelė








    Trečia aikštelė






    Ketvirta aikštelė








    Takas baigiasi ties Kuršių g. dviračio taku (Rasytės g./Kuršių g. žieduku)
    Occupation: igra na balalaikach v traktirach

    Comment


      jau išasfaltuotas dviračių takas Šilainiuose


      ir Savanorių dvirtakis baigiamas asfaltuoti nuo Savo iki Malūno:

      Click image for larger version  Name:	IMG_20181204_145118.jpg Views:	1 Size:	167,4 kB ID:	1686949Click image for larger version  Name:	IMG_20181204_145123.jpg Views:	1 Size:	169,9 kB ID:	1686950

      Comment


        Kodėl asfaltas ne žalias?

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
          Kodėl asfaltas ne žalias?
          Vilniuje, Klaipėdoje ir gal dar kitur Lietuvoje, tai raudoną kloja, nežinau kodėl turėtų Kaunas išsiskirti. Berods oficialiai, tik dviejų spalvų transporto asfalto rūšys yra gaminamos, raudonas ir pilkas. Kitom spalvom tik dažais nebent uždažyti.

          Comment



            Čia toks daugiau retorinis klausimas buvo. Suprantu, kad dviračių takų standartas yra raudonas grindinys, ko nesupratau, tai kodėl Kaune juos žaliai dažė ir kodėl išvis dažė, nes kiek mačiau jau dabar kai kuriose vietose tie dažai plėmais nusitrynę ir baisiai atrodo.

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

              Čia toks daugiau retorinis klausimas buvo. Suprantu, kad dviračių takų standartas yra raudonas grindinys, ko nesupratau, tai kodėl Kaune juos žaliai dažė ir kodėl išvis dažė, nes kiek mačiau jau dabar kai kuriose vietose tie dažai plėmais nusitrynę ir baisiai atrodo.
              Žaliai buvo dažoma norint atkreipti dėmesį, išskirti kad aiškiai ir iššaukiančiai matytųsi.

              Comment


                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                Čia toks daugiau retorinis klausimas buvo. Suprantu, kad dviračių takų standartas yra raudonas grindinys, ko nesupratau, tai kodėl Kaune juos žaliai dažė ir kodėl išvis dažė, nes kiek mačiau jau dabar kai kuriose vietose tie dažai plėmais nusitrynę ir baisiai atrodo.
                Kaip supratau, žalias ženklinimas galioja tik dviračių juostoms. Laisvės al. yra pėsčiųjų gatvė ir ten niekada nebuvo dviračių tako kaip tokio, tik dviračių juosta. Po rekonstrukcijos liks tik baltomis trinkelėmis išskirtas plotas dviračiams šiaurinėje (priešingoje nei buvo) Laisvės al. pusėje. Labai abejoju ar tam dviračiams skirtame plote uždažys žaliai.

                Kas liečia gatves. Negaliu pasakyt ar sutvarkyta K. Donelaičio g. (ir dar nesutvarkyta Kęstučio g.) sulauks žalių dažų, bet nuojauta kužda, kad nesulauks

                Comment


                  Kaune ir rombus dėjo ant gatvių

                  Comment


                    Gali būti, kad žalias ženklinimas buvo labiau akcija negu naujasis Kauno ženklinimo standartas. Visais atvejais reiktų arba rausvais/rusvais dažais dažyti arba pakloti tokios pačios spalvos dangą.

                    Comment


                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                      Žaliai buvo dažoma norint atkreipti dėmesį, išskirti kad aiškiai ir iššaukiančiai matytųsi.
                      Problema, kad ant grindinio dažai nelabai laikos, netgi raudonas asfaltas smarkiai blunka, tai ką jau kalbėti apie dažus. Gatvių punktyrinės linijoms man rodos jau dažai net nebenaudojami, o kažkoks ten storo sluoksnio plastiko mišinys, bet vistiek smarkiai blunka. Tie dažai gerai matos ir atrodo nebent metus - du, po to tai pavirsta plėmais ir atrodo baisiai, tai arba geriau visai nedažyti, arba reikia perdažinėti vos ne kas metus, kas mano supratimu yra kiek per brangu.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                        Buvo diskusijos Vilniaus temoje, apie eismo Senamiestyje apribojimą.

                        Kauno senamiestyje situacija truputį prastesnė. Gatvėmis, praeinančiomis pro Rotušės aikštę, realiai vyksta tranzitinis eismas, nukertantis kampą Birštono/Gimnazijos g. Bent jau aš manau, kad taip neturėtų būti. Senamiestis tampa labai nejaukus pėstiesiems. Eismo daugiau nei jo turėtų šiaip būti. Reiktų išskirtirti apriboto patekimo zoną, apribotą ženklais "motorinių transporto eismo priemonių eismas draudižamas", bent jau tam tikromis valandomis, pvz. nuo 23 val. iki 6 val. ryto būtų galimas eismas, o kitomis valandomis būtų leidžiama įvažiuoti tik aptarnaujamam transportui ir vietiniams gyventojams. Pačias gatves pritaikyti dviratininkams ir pėstiesiems, o įvažiuojančiam motoriniam transportui toliau galiotų gyvenamai zonai skirtos taisyklės.

                        Gatves reikėtų išgrįsti įvairiais akmenimis. Panašiai kaip planuojama Vilniaus g., išskirti per vidurį dviračiams pritaikytą plotą, kuriuo galėtų naudotis tiek pėstieji, tiek dviračiai, tiek automobiliai.

                        Panaikinti pėsčiųjų perėjas! Kadangi mažiau būtų eismo, tai Senamiestyje karaliautų pėstiejii ir dviratininkai. Automobiliai turi praleisti pėsčiuosius, einančius bet kur. Kelio danga turi būti pritaikyta lėtam eismui (+pėstiesiems ir dviratininkams), neleistų įsibėgėti.

                        Šioje perėjoje atsirado pėsčiųjų perėjų ženklai su žalsvai geltonais apvadais. Sutinku, kad čia žalieji apvadai netinka. Senamiestyje iš vis perėjos nereikalingos:
                        https://www.google.com/maps/@54.8954...7i13312!8i6656

                        Šioje gatvėje tiktų grindinys, bet toks, kad netriukšmautų ir tiktų dviratininkams Galbūt galima būtų ir šaligatvius panaikinti, bet bijau, kad net apribojus patekimą, čia vis tiek eismo gali būti daug.
                        https://www.google.com/maps/@54.8976...7i13312!8i6656
                        Dviratininkams draugiškiausias asfaltas. Senamiestyje prioritetas turėtų būti pėstieji.

                        Comment


                          Parašė disident Rodyti pranešimą

                          Dviratininkams draugiškiausias asfaltas. Senamiestyje prioritetas turėtų būti pėstieji.
                          Taip, bet per Senamiestį praeina tranzitiniai dviračių maršrutai ir važiuodamas dviračiu tranzitu per Senamiestį jaučiu, kad Senamiestis yra didelė kliūtis su savo dangomis ir dar bordiūrais.

                          Bet taip, jei važiuoti aplenkiant Senamiestį, tai pagrindinė bėda yra iki galo nesutvarkyti Karaliaus Mindaugo pr. ir Šauklių g. šaligatviai, bet noriu, kad ir pats Senamiestis būtų draugiškas dviračiams.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2018.12.27, 21:21.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Taip, bet per Senamiestį praeina tranzitiniai dviračių maršrutai ir važiuodamas dviračiu tranzitu per Senamiestį jaučiu, kad Senamiestis yra didelė kliūtis su savo dangomis ir dar bordiūrais.

                            Bet taip, jei važiuoti aplenkiant Senamiestį, tai pagrindinė bėda yra iki galo nesutvarkyti Karaliaus Mindaugo pr. ir Šauklių g. šaligatviai, bet noriu, kad ir pats Senamiestis būtų draugiškas dviračiams.
                            Žinoma, yra įvairių dangų, tačiau reikia numatyti, kad nenutiktų kaip Klaipėdoje Tiltų g. Dviratininkams buvo nutiestos granitinės plytos ant šaligatvių, tačiau matyt dėl pėsčiųjų skundų ir susidūrimų dviratininkai buvo išmesti į važiuojamą dalį, grįsta akmenimis. Norėjo kaip geriau, gavosi kaip visada.

                            Comment


                              Parašė disident Rodyti pranešimą
                              Žinoma, yra įvairių dangų, tačiau reikia numatyti, kad nenutiktų kaip Klaipėdoje Tiltų g. Dviratininkams buvo nutiestos granitinės plytos ant šaligatvių, tačiau matyt dėl pėsčiųjų skundų ir susidūrimų dviratininkai buvo išmesti į važiuojamą dalį, grįsta akmenimis. Norėjo kaip geriau, gavosi kaip visada.
                              Tos "granitinės plytos" niekada nebuvo skirtos dviratininkams.

                              Comment


                                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                Tos "granitinės plytos" niekada nebuvo skirtos dviratininkams.
                                Gal ir gerai, kad važiuojamoje dalyje dviračių juostos. Mačiau, kad tarpuose tarp netašytų akmenų (turbūt taip vadinasi Tiltų g. kelio danga) apdėta kažkokia medžiaga, kuri išlygina važiavimą. Irgi neblogai. Neišbandžiau, tai neturiu patirties

                                Grįžtant prie Kauno. Man patinka idėja Vilniaus g. viduriu padaryti dviračiams pritaikytas trinkeles. Noriu pamatyti rezultatą ir išbandyti.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                  Grįžtant prie Kauno. Man patinka idėja Vilniaus g. viduriu padaryti dviračiams pritaikytas trinkeles. Noriu pamatyti rezultatą ir išbandyti.
                                  Ten ne dviračiams. Centrinė juosta skirta neįgaliųjų ir tėvų su vežimėliais judėjimui.

                                  Comment


                                    Parašė evil Rodyti pranešimą

                                    Ten ne dviračiams. Centrinė juosta skirta neįgaliųjų ir tėvų su vežimėliais judėjimui.
                                    Buvau supratęs, kad galės ir dviračiai ta danga važiuoti. Nejaugi žada, kad bus 100% pėsčiųjų zona ir dviračiams važiuoti draudžiama?

                                    Radau straipsnį (2018-10-10):

                                    Pasak V. Šiliausko, didžiausia naujovė – granitiniai šaligatviai bei akmenimis grįstos gatvės viduryje planuojama 1,2 metro granito juosta, kuri bus skirta dviratininkams.
                                    Skaityti daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...s-gatve-884177

                                    EDIT:
                                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/10/...nebeliks-foto/

                                    OK. Nebus skirtas dviratininkams. Nesekiau Vilniaus g. situacijos. Na jei nenori Senamiestyje dviračių eismo, tai labai reikėtų sutvarkyti Karaliaus Mindaugo pr. ir Šv. Gertrūdos/Šauklių g. atkarpą tarp Gimnazijos g. sankryžos ir Pilies žiedo. Atitinkamai paženklinti šaligatvius, kad tai bendri pėsčiųjų ir dviračių takai.

                                    Manau, kad turi ateiti laikas pagaliau naikinti Karaliaus Mindaugo pr. esančias požemines perėjas.
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2018.12.28, 23:23.

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                      OK. Nebus skirtas dviratininkams. Nesekiau Vilniaus g. situacijos. Na jei nenori Senamiestyje dviračių eismo, tai labai reikėtų sutvarkyti Karaliaus Mindaugo pr. ir Šv. Gertrūdos/Šauklių g. atkarpą tarp Gimnazijos g. sankryžos ir Pilies žiedo. Atitinkamai paženklinti šaligatvius, kad tai bendri pėsčiųjų ir dviračių takai.
                                      Kad nėra prasmės šiais laikais taip ženklinti, nes dviračiams nebedraudžiama važiuoti šaligatviais, jei šalia nėra dviračio tako arba juostos. Vilniaus gatve toliau galės važinėti kaip važinėjo ligi šiol (tose atkarpose kur neišskirta dviračių juosta).

                                      Comment


                                        Parašė evil Rodyti pranešimą

                                        Kad nėra prasmės šiais laikais taip ženklinti, nes dviračiams nebedraudžiama važiuoti šaligatviais, jei šalia nėra dviračio tako arba juostos. Vilniaus gatve toliau galės važinėti kaip važinėjo ligi šiol (tose atkarpose kur neišskirta dviračių juosta).
                                        Galima apsieiti ir be ženklų, bet ir pačios gatvės yra labai intensyvios, tai dviračių tako ženklais būtų uždraudžiamas dviračių eismas važiuojamose gatvių dalyse.

                                        Jei Vilniaus g. stovės ženklai "pėsčiųjų takas", tai dviračių eismas bus negalimas, jei nebus tokio ženklo, turėtų būti leidžiamas (pvz. bus bendras pėsčiųjų ir dviračių takas) Nesitikiu, kad uždės ženklą "dviračių eismas draudžiamas", kai daug patraukliau atrodo mėlyno fono "pėsčiųjų tako" ženklas

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                          Galima apsieiti ir be ženklų, bet ir pačios gatvės yra labai intensyvios, tai dviračių tako ženklais būtų uždraudžiamas dviračių eismas važiuojamose gatvių dalyse.

                                          Jei Vilniaus g. stovės ženklai "pėsčiųjų takas", tai dviračių eismas bus negalimas, jei nebus tokio ženklo, turėtų būti leidžiamas (pvz. bus bendras pėsčiųjų ir dviračių takas) Nesitikiu, kad uždės ženklą "dviračių eismas draudžiamas", kai daug patraukliau atrodo mėlyno fono "pėsčiųjų tako" ženklas

                                          Asmeniškai man labiau patinka kai nėra ženklų ir gali rinktis važiuoti gatve ar važiuoti šaligatviu, nes iš pricipo versdamas važiuoti bendru taku riboji dviratininko greitį.

                                          Vilniaus g. dabar stovi ženklai "bendras pėsčiųjų/dviračių takas", tai nemanau, kad kažkas keisis po rekonstrukcijos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X