[VLN] Lazdynų tilto rekonstrukcija (Vakarinio aplinkkelio 1A et.)
Aplinkkelio dalies statybos metu bus pastatyta nauja dviejų lygių 76 m ilgio estakada ties Oslo gatve, trijų lygių estakada ties Oslo gatve (ilgis – 197 m), 150 m tunelis ties Gudeliais, 510 m ilgio vakarinė gatvė nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės, įrengta šviesoforais reguliuojama Erfurto ir Lazdynėlių gatvių sankryža. Taip pat bus atlikta Oslo gatvės rekonstrukcija 860 m ruože.
Taip ir nesupratau ar į pirmą etapą įeina Lazdynų tilto rekonstrukcija ar ne?
Taip ir nesupratau ar į pirmą etapą įeina Lazdynų tilto rekonstrukcija ar ne?
Na taigi visur skelbiama kad pirmas etapas bus nuo Lazdynų tilto iki L. Asanavičiūtės gatvės Tuo labiau, kad prie tilto yra mano minėti statybininkų nameliai
[VLN] Lazdynų tilto rekonstrukcija (Vakarinio apl. 1A etapas)
Pagal sutartį Lazdynų tiltą numatoma išplatinti iki 8 eismo juostų (dabar yra 6 eismo juostos), renovuoti esamas asfaltbetonio dangas Oslo gatvėje (38 380 kv. m.), rekonstruoti tilto prieigas bei inžinerinius tinklus, iškelti elektros ir ryšių tinklus į diukerius, kurie bus klojami Neries upės dugne.
Gal inesiu siek tiek aiskumo. Vakarinio aplinkelio STATYBOS 1-as etapas tesiasi nuo Oslo-Erfurto sankryzos iki Asanaviciutes gatves. Tuo tarpu Oslo gatves atkarpa nuo Lazdynu tilto iki Erfurto tera tik esamos jungties REKONSTRUKCIJA/REMONTAS ir isskiriama kaip atskiras konkursas/projektas/objektas/etapas. Kadangi viskas daroma vienu metu ir abu jie yra gyvybingai svarbus tam paciam aplinkkeliui, tai manau galime apie juos abu diskutuoti toje pacioje temoje. Kita vertus, turbut padiskutuot tikrai atsiras apie ka, tai atskirti i 2 atskiras temas turbut nepakenktu.
Papildau:
1A etapas - Lazdynu tilto ir Oslo gatves REKONSTRUKCIJA;
1-as etapas - Aplinkelio STATYBA nuo Erfurto iki Asanaviciutes sankryzu.
2009-01-22 K.Masiulis prašo ištirti galimus viešojo intereso pažeidimus Vilniaus savivaldybėje
Vienu atveju, vykdant vakarinio aplinkkelio statybos darbų konkursą, žemesnę kainą pasiūlė UAB “Fegda”, tačiau laimėtoju buvo pripažinta AB “Panevėžio keliai”, pasiūliusi 6,7 milijono litų didesnę kainą. Kitu atveju, rengiant Lazdynų tilto rekonstrukcijos statybos darbų konkursą, konkurso sąlygos galėjo buvo surašytos taip, kad eliminuotų galimą konkurenciją dėl šio projekto vykdymo. Tuo būdu konkurse dalyvavo tik vienas iš dalyvių, ir statybos darbų skaičiuojamoji vertė nuo 97,7 mln. litų išaugo net iki 125,5 milijono.
„Toks kainų išaugimas yra visiškai nebūdingas šiuo metu vykdomiems viešųjų pirkimų konkursams ir galėjo atsirasti tik dėl konkurencijos stokos, o tai buvo įtakota tendencingų viešojo pirkimų sąlygų“, – skelbiama K.Masiulio išplatintame pranešime.
Kada visa tai baigsis, eee..., tai yra, kada prasidės tos statybos
Taip besitampant ir ES pinigai gali pasibaigti
Čia jau seniai viskas aišku, infrastruktūros srityje patys neskaidriausi pirkimai, dvi bendrovės visus konkursus laimi Lietuvoje.
"Panevėžio keliai" ir "Fegda" kogero vienintelės stambios ir turinčios nemenkas galimybes ir kogero dėl to kyla tokie nesusipratimai. Nors manau, jei konkursai vyktų normaliom sąlygom, tai sėkmingai tokius darbu atliktų ir "Eurovia Lietuva" ar "Lemminkainen". Bet vėlgi pažiūrėkit kas išlindo. O gi labai Vilniaus savivaldybės nemėgstantis "Tėvyninkas" Kęstutis. Jis, prisiminkim ir dėl "Nacionalinio stadiono" laiudiškai tariant "stradalino", bet liko nieko nepešęs. Ir išvis apie tokius dalykus, kaip tiltų per upes statybą ir rekonsturkciją ką nors išmano? Kogero ne.
Abu objektus tvarkys abi įmonės jungtinės veiklos sutarčių pagrindu.
AB „Panevėžio keliai“ ir Vilniaus miesto savivaldybės administracija pasirašė sutartį dėl projekto „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio I etapas (nuo Oslo g. iki L.Asanavičiūtės g.)“ statybos darbų vykdymo.<...>
Šį projektą AB „Panevėžio keliai“ jungtinės veiklos sutarties pagrindu vykdys su UAB „Kauno tiltai“. Atsakingasis junginio partneris – AB „Panevėžio keliai“.
Pradėti Lazdynų tilto rekonstrukcijos darbai – projektas „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio IA etapas“. Šį projektą AB „Panevėžio keliai“ jungtinės veiklos sutarties pagrindu vykdo su UAB „Kauno tiltai“. Atsakingasis junginio partneris – „Kauno tiltų“ bendrovė.
šiek tiek vaikščiojimo netoli Lazdynų. (gaila, Lietuvos tiltų temos neberadau...)
(...)
Lazdynų tiltas irgi smarkiai reikalingas tvarkymo. štai kažkas ir vyksta:
vaizdas į abu anuos tiltus:
Paskutinis taisė Romas; 2009.05.05, 22:20.
Priežastis: Kopija iš temos "Karoliniškės, Lazdynai ir jų apylinkės"
Comment