...ir klaidinantis trikampis ne vietoj stovi:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Lazdynų tilto rekonstrukcija (Vilniaus vakarinio aplinkkelio 1A etapas)
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą...ir klaidinantis trikampis ne vietoj stovi:
Comment
-
/\ uz to zenklo susikerta du srautai, kokiam srautui tas zenklas skirtas? kuris srautas turi pirmenybe?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
Kam klaidinti vairuotojus, kad ten yra dvi juostos, kai de facto ten yra viena juosta?You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Viskas čia yra gerai. Ten nutiesė plius tris papildomas juostas, vietoje buvusių trijų. Bet pirma juosta važiuodamas nusukama į lankas kaip matau. Jei važiuoju antra juosta važiuoju tapačia juosta neišsukdamas į kitas, nekerti kitų važiavimo krypties. O jei noriu važiuoti trečia juosta tokiu atveju jau sudaru kliūtį važiuojantiems pirma juosta pagrindiniu keliu dėl to reik sulėtinti greitį, kad juos praleisti. Ir dėl to pakabintas ženklas šalutinis kelias. Piešinys netinkamas nes susiaurina kelią, iki vienos juostas. Ne geriau butų pratesti antrą juostą per saugumo salelę ir pakabinti ženklą šalutinis, virš antros juostos???
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąAr negeriau būtų tiesiog viską subraižyti taip ir nustoti klaidinti vairuotojus?
Atvaizdas
Kam klaidinti vairuotojus, kad ten yra dvi juostos, kai de facto ten yra viena juosta?
Čia juk ne magistralė, kur įsiliejimas į srautą vyksta viena ilga greitėjimo juosta. Čia tokių nėra, tik dviem eismo juostom iš šalutinio kelio bus galima įvažiuoti į pagrindinio kelio dvi. Dvi padarytos dėl didesnio pralaidumo. Panašiai kaip į žiedą įvažiuojam dviem ar net trim juostom.Paskutinis taisė Lettered; 2010.09.03, 21:46.
Comment
-
Parašė JohnVisiškai sutinku su blitz. Toks eismo srautų susikirtimas tokios svarbos keliuose/gatvėse yra, atsiprašant, durnystė. Juk iš principo tai yra paprasčiausia T formos sankryža su galimybe sukti tik į dešinę pusę! Tiesiog šalutinė gatvė atsiremia ne 90 laipsnių kampu, o įstrižai. Neadekvatu, neprotinga ir pavojinga. O taip yra dėl to, kad buvo patingėta sujungti abu tiltus ir užkloti vienalytę važiuojamąją dalį. Kągi, belieka laukti nelaimių.
Comment
-
Parašė JohnNū tak skazal Volodia, značit tak i jest. Kto iščio nijasna bl**d?
Nieko sau požiūris
O dar stebimės, kodėl Lietuvoje BVP krenta 17 procentų ir kodėl algos 5x mažesnės, nei Vakaruose. Užtat, kad vyrauja toks nevykėliškas mąstymas, kai viskas daroma ir nedadaroma ir net ES pinigų finansuojami projektai yra sudirbami iki tokio absurdo, kurį čia matome. O kad taip yra blogiau, akivaizdu: nesaugu ir mažesnis pralaidumas. Ar dar galima sugalvoti blogiau? Gal reikėjo išvis užtverti naujas juostas ir ten palikti, pavyzdžiui, stovėjimo aikštelę?
Ir kiek gi papildomai būtų kainavęs tų tiltų "sujungimas"? Ir kodėl toks nevykęs sprendimas ilgalaikėje perspektyvoje (t.y. kokius 30-40 metų, kol bus naudojama tokia tilto konfigūracija) yra "geresnis" ir "pagrįstesnis", nei normalus sujungimas ir tiesiog normalus eismo organizavimas? Mane šokiruoja tamstos požiūris, kuomet akivaizdi nesąmonė yra "gerai".
Ir prie ko čia stovėjimo aikštelės ir bvp? Tiesiog nemirtini ,,kelių specialisto'' argumentaiPaskutinis taisė Lettered; 2010.09.04, 01:10.
Comment
-
Parašė JohnViskas taip padaryta ne tam, kad srautai važiuotų atskirai, o todėl, kad buvo "taupoma" ir tiesiog padaryta nesąmonė, kuri lėtins srautus, sukurs papildomus srautų susikirtimus ir didins pavojų eismo dalyviams. Mano supratimu, toks elgesys yra nesąmonė. O specialistai gal ir žino, kaip geriau. Tik kažkodėl visvien daro ne kaip geriau, o bala žino kuo vadovaudamiesi (kaip pigiau, kaip daugiau pelno pasaidaryti ar kaip išdurti klientą ar užsakovą). Jei būtų daroma, kad būtų geriau, nebūtų padarytas toks absurdas.
O būti "kelių pecialistui" nereikia. Pakanka šiek tiek pasivažinėti įvairių šalių keliais, kad imtum suvokti, kas yra gerai, o kas ne.Paskutinis taisė Lettered; 2010.09.04, 01:23.
Comment
-
Klausimas John. Kaip pačiam atrodo tuos tiltus būtų buvę įmanoma sujungti ? Nelabai piniguose čia esmė. Tiesiog senasis yra per vidurį jau įlinkęs ir dangų lygiai tarp senojo ir naujojo ties viduriu gerokai skiriasi. Norint sujungti galimi tokie variantai:
1. Statyti naują tiltą išlinkusį kaip senas. Tačiau tai nelabai įmanoma.
2. Ant senojo lieti daug betono, kad sulyginti. Greičiausia tada tilto savasis svoris tiek padidėtu, kad juo nebebūtų įmanoma važiuoti.
3. Perstatyti visą tiltą kaip vientisą iš naujo. Finansine prasme labai brangu ir reiktu visiškai nutraukti susisiekima šia transporto arterija.
Comment
-
Pasižiūrėjau atidžiau - net ir pirma juosta iš Laisvės prospekto įsilieja tiesiai į aplinkkelio pirmą juostą, todėl net ir mano siūlytas žymėjimo pataisymas nebūtų veiksmingas. Vienintelis, kas veiktų, tai prie mano jau siūlytų pakeitimų dar pridėti analogišką persirikiavimą aplinkkelyje į greitesnę juostą, kad nesikirstų srautai. Bet tai jau būtų betvarkė.
Kita vertus, kadangi buvo akivaizdžiai "sutaupyta" tilto sujungimui, realiai vienintelis sprendimas čia yra šviesoforas. Palikti kelią tokį, koks jis yra dabar, būtų paprasčiausiai neatsakinga. Koks gali būti "karo keliuose" gesinimas kai kelininkai patys tokį mėšlą sugeba "prastumti"? Juk tokie "sprendimai", o ne kas kitas, ir yra geriausias parakas "kareiviams".You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Ar jūs ben tuo tiltu važiavot, kad tiek šnekat?
Aš asmeniškai kasdien važiuoju. Ir atvažiavęs nuo Lazdynų būtent važiuoju ta juosta kur su trikampiu. Gal tik vieną kartą reikėjo sustoti ir praleisti mašinas iš Oslo gatvės. O šiaip eismas ten neintensyvus, pravažiuoju nesustojęs. Ir net neverta diskutuot apie šviesoforus. Juokinga klausyt kalbų apie kažkokias perspektyvas ir pan. Lietuva nyksta. Šio tilto užteks labai ilgam.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKlausimas John. Kaip pačiam atrodo tuos tiltus būtų buvę įmanoma sujungti ? Nelabai piniguose čia esmė. Tiesiog senasis yra per vidurį jau įlinkęs ir dangų lygiai tarp senojo ir naujojo ties viduriu gerokai skiriasi. Norint sujungti galimi tokie variantai:
1. Statyti naują tiltą išlinkusį kaip senas. Tačiau tai nelabai įmanoma.
2. Ant senojo lieti daug betono, kad sulyginti. Greičiausia tada tilto savasis svoris tiek padidėtu, kad juo nebebūtų įmanoma važiuoti.
3. Perstatyti visą tiltą kaip vientisą iš naujo. Finansine prasme labai brangu ir reiktu visiškai nutraukti susisiekima šia transporto arterija.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąatkreipkit dėmesį į leistiną maksimalų greitį (60), jeigu jo laikysitės nieko fatališko neįvyks.
bėda, kad tų greičių nelabai kas paiso, ypač vilniujeAš esu lietuvis. Tai yra mano garbė. / A.J. 1919
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Iš kitos pusės:
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąVaziuojant nieko nesijaucia, taciau paziurejus i fotkes aiskiai matosi ant kiek senasis tiltas ilinkes vien jau pagal tvoreles metama seseli ant asfalto...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
Comment