Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Lazdynų tilto rekonstrukcija (Vilniaus vakarinio aplinkkelio 1A etapas)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė JlL Rodyti pranešimą
    tu tai su vasaros 5 turbut susijes. Eik karo zaist i kiema.

    Variantas, kad viena imone tiesiog del Brazo ima ir visus konkursus laimi ne esminis argumentas. O ir siaip del to, kad susije cia is kur istraukei delfio komentaruose radai? ar del to kad valdovu rumus stato

    Du esminiai dalykai:
    - del nedidelio dalyviu kiekio konkurse imones tarpusavyje gali lengvai susitarti ir pasidalinti rinka. O ir siaip mazesne konkurencija visada lemia didesne kaina.
    - valstybiniuose uzsakymuose suprojektuojami per brangus viadukai, nes nieks is esmes nesuinteresuotas knistis ir ieskot kaip atpiginti projekta.
    Ir dar pridėsiu trečią:
    Gal čia ir nelabai argumetas, bet projektuoja visai ne bendrovės statančios objektus, o visai kitos projektavimo įmonės. Kitas dalykas, Lietuvoje nėra daug stambių kelių tiesiomo bendrovių. Smulkesnių akcijos priklauso kad ir tiem patiem "Panevėžio keliam". Ir dar, projekte dirba eilė subrangovų. Vat ir atsakymai kodėl pigiai neapsisuksi.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Parašė SPX Rodyti pranešimą
      Ir dar pridėsiu trečią:
      Gal čia ir nelabai argumetas, bet projektuoja visai ne bendrovės statančios objektus, o visai kitos projektavimo įmonės. Kitas dalykas, Lietuvoje nėra daug stambių kelių tiesiomo bendrovių. Smulkesnių akcijos priklauso kad ir tiem patiem "Panevėžio keliam". Ir dar, projekte dirba eilė subrangovų. Vat ir atsakymai kodėl pigiai neapsisuksi.
      tai tame ir esme kad projektuoja atskiros firmos kurios nenori prisiimti atsakomybes del to pavaro viska ant maksimumo. O nei uzsakovas nei rangovai nesuinteresuoti kazka keisti.

      Smulkesniu akcijos - koncentracija kuria turetu priziureti konkurencijos tarnyba ir tikiuosi jie tai daro.

      O del subrangovu tai niekur be ju neissisuksi, istikruju visi verslai turi eiti link siauros specializacijos kai savo darba atlieka tikri profai. O genrangovai turi likti genrangos profai. t.y. uzsakymas turi buti aiskiai padalijamas i organizacine ir darbu atlikimo dalis, tada ir bus geriausias rezultatas.

      Comment


        Comment


          Parašė JlL Rodyti pranešimą
          o kodel keista kad ju viadukas pigiausias vilniuje? man pvz butu keista jei jis nebutu bent per pus pigesnis uz toki pati valdiska
          Tai jei taip akivaizdžiai kainos skiriasi, tai tada jau niekas nesugebės pagrįsti kodėl valstybinis tiek kainuoja. Kai nėra palyginimo tai jie gali pūsti burbulus - sudėtingi statiniai, atsakomybė ir t.t.
          Tad jei toks pats toje pačioje Lietuvoje su tokiu pačiu sudėtingumu kainuoja perpus, turėtų būti nesunku anuos patraukti už neūkiškumą, lėšų švaistymą ir pan.
          kaži jei čia imtų ir patys žmonės paduotų valdininkus į teismą? Ar įmanomi tokie procesai

          Comment


            2010 05 26



            Comment


              /\ Kaip čia tam kranui nutiko?
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Šio savaitgalio nuotraukos.
                To nugriuvusio krano nesimatė.









                Aukščių skirtumas ties sujungimu










                Kita tilto pusė, tiksliau, naujas dviejų eilių tiltas


                Tvirtinami atitvarai








                Comment


                  2010 06




                  Comment


                    oho!, is kur cia fotografuota?, nejaugi buvai ant tos silumines kamino uzlipes?

                    Comment


                      Panašiau, kad į oro balioną atsisėdęs. Šiaip ar taip, šaunios nuotraukos.
                      Got sun in my face, sleeping rough on the road

                      Comment


                        Įdomu, ar darys nusukimą iš Laisvės pr. (turiu omenyje važiuojant iš Karoliniškių pusės) į Oslo g. ? Nes dabar važiuojantiems į Kauno pusę tenka suktis per Architektų g. Vargu ar Lazdyniečiai patenkinti tokia automobilių gausa ten.

                        P.S. Ar per Lazdynų tiltą jau leistas sunkvežimių eismas ?
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Įdomu, ar darys nusukimą iš Laisvės pr. (turiu omenyje važiuojant iš Karoliniškių pusės) į Oslo g. ? Nes dabar važiuojantiems į Kauno pusę tenka suktis per Architektų g. Vargu ar Lazdyniečiai patenkinti tokia automobilių gausa ten.

                          P.S. Ar per Lazdynų tiltą jau leistas sunkvežimių eismas ?
                          Paleidus I etapa, vairuotojai greit atras nuvaziavima per Asanavičiūtės g. Srautas per Architektų g. tikrai sumažės. O jeigu jau atvažiavai nuo Laisvės iki Oslo tai galima ir Savanorių žiede apsisukt.

                          Krovininų eismas per tiltą dar neleidžiamas.

                          Beje o kaip su Gariūnų tiltu, ar jis nėra sekantis rekonstrukcijai trasoje?

                          Comment


                            Parašė giurza Rodyti pranešimą
                            Paleidus I etapa, vairuotojai greit atras nuvaziavima per Asanavičiūtės g. Srautas per Architektų g. tikrai sumažės. O jeigu jau atvažiavai nuo Laisvės iki Oslo tai galima ir Savanorių žiede apsisukt.

                            Krovininų eismas per tiltą dar neleidžiamas.

                            Beje o kaip su Gariūnų tiltu, ar jis nėra sekantis rekonstrukcijai trasoje?
                            aha, man irgi idomu del gariunu tilto, nes kiek gi galima ji ten lopyti

                            Comment


                              Parašė Corsaro Rodyti pranešimą
                              aha, man irgi idomu del gariunu tilto, nes kiek gi galima ji ten lopyti
                              Taip, ten žada pradėti darbus.
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Parašė giurza Rodyti pranešimą
                                Paleidus I etapa, vairuotojai greit atras nuvaziavima per Asanavičiūtės g. Srautas per Architektų g. tikrai sumažės. O jeigu jau atvažiavai nuo Laisvės iki Oslo tai galima ir Savanorių žiede apsisukt.

                                Krovininų eismas per tiltą dar neleidžiamas.

                                Beje o kaip su Gariūnų tiltu, ar jis nėra sekantis rekonstrukcijai trasoje?
                                Jungtis tarp Asanavičiūtės g. ir Oslo g. (t.y. faktiškai Vakarinio aplinkkelio dalis), deja, atsiras dar negreitai.
                                Savanorių žiedas piko metu būna nemažai apkrautas.

                                Na, nemanau, kad jungtis tarp Laisvės pr. ir Oslo g. (t.y. nusukimas iš Laisvės pr. į Oslo g. į Kauno pusę) yra prioritetinis projektas, yra ir svarbesnių darbų. Bet jis būtų naudingas.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Jungtis tarp Asanavičiūtės g. ir Oslo g. (t.y. faktiškai Vakarinio aplinkkelio dalis), deja, atsiras dar negreitai.
                                  Savanorių žiedas piko metu būna nemažai apkrautas.

                                  Na, nemanau, kad jungtis tarp Laisvės pr. ir Oslo g. (t.y. nusukimas iš Laisvės pr. į Oslo g. į Kauno pusę) yra prioritetinis projektas, yra ir svarbesnių darbų. Bet jis būtų naudingas.
                                  Nebūtų jis naudingas, nes vistiek didžioji dauguma rinksis trumpesnį maršrutą per Lazdynus.
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Pagal naujus pastatytus ženkus viskas aišku kaip vyks eismas, manau komentuoti labai nereikia, viskas puikiai matosi, tarpas tarp naujo ir seno tilto taip pat.















                                    Paskutinis taisė Lettered; 2010.07.22, 23:42.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Pagal naujus pastatytus ženkus viskas aišku kaip vyks eismas, manau komentuoti labai nereikia, viskas puikiai matosi, tarpas tarp naujo ir seno tilto taip pat.

                                      http://foto.terpe.lt/inkelti/20100722/i38_201007221083[800x600].jpg
                                      Labai efektyviai išnaudojamas šaligatvis, kai tiek atramų ženklams prikaišiota

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Labai efektyviai išnaudojamas šaligatvis, kai tiek atramų ženklams prikaišiota
                                        priduodant invalidai turetu nepriimti, tada ir perdarys

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Labai efektyviai išnaudojamas šaligatvis, kai tiek atramų ženklams prikaišiota
                                          Em, o tikrai tokius daiktus projektuoja gyvi žmonės? O ne bestuburiai, ar ožių giminės atstovai...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X