Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Lazdynų tilto rekonstrukcija (Vilniaus vakarinio aplinkkelio 1A etapas)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    ^^ o as norejau paklaust, kaip ten bus su tuo Aplinkeliu, tai yra, jeigu statybos sustos, kas bus su Lazdynu tiltu, ar ji rekonstruot irgi nustos?

    Comment


      Panevėžio keliai nuo berods gruodžio 19 d. mėnesį atostogaus. Iki tos datos bus atidaryta rekonstrota Lazdynų tilto dalis (arčiau žemupio).

      Comment


        jap, tokios tradicijos, tad netikėkit geltonaisiais puslapiais, jog viskas stabdoma dėl lėšų stygiaus.
        ten dabar darbuojasi apie šimtas darbininkų.
        kas susiję su pačiu kelio teisimu, dirbs, kiek leis oro sąlygos :} tikimąsi sujungti tunelio atkarpą su asanavičiūtės galu :}

        Comment


          Parašė AnD Rodyti pranešimą
          Panevėžio keliai nuo berods gruodžio 19 d. mėnesį atostogaus. Iki tos datos bus atidaryta rekonstrota Lazdynų tilto dalis (arčiau žemupio).
          Tai kad ji ir taip atidaryta (tik tai yra viršupis - rytuose)?

          Comment


            Rytuose Gerosios vilties žiedas Aš turiu omenyje senojo tilto dalį šalia naujo tilto-priestato.

            Comment


              Parašė AnD Rodyti pranešimą
              Rytuose Gerosios vilties žiedas Aš turiu omenyje senojo tilto dalį šalia naujo tilto-priestato.
              Tai ir sakau, kad galima važiuoti ir dabar, ar dar užpils ir juostą kur anksčiau buvo šaligatvis?

              Comment


                Na taip. Ten ne tik šaligatvis buvo, bet ir viena juosta, kuria vyko eismas kai remontavo vidurines juostas.

                Comment


                  Na tai labai šaunu, jeigu taip padarys nežiūrint gąsdinimų. Ten skiriamoji juosta su stulpais šiek tiek nurėžė vietos nuo senosios juostos.

                  Beje, yra forume speciali tema skirta Lazdynų tilto rekonstrukcijai.

                  Comment


                    Pradėtos stumti naujosios Lazdynų tilto dalies sijos
                    http://tv.delfi.lt/video/CO6UIdCc/
                    RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

                    Comment




                      Comment


                        AB Kauno tiltai PiaR 2009.12.03

                        Vilniaus Lazdynų tiltas greitai įgaus savo būsimas formas

                        Vilniaus vakarinio aplinkkelio Lazdynų tiltas gana greitai įgaus savo būsimas formas – jau šį penktadienį ant dešinio Neries kranto įrengtų šliaužimo kelių bus pradėti sijų stūmimo darbai. Jie vyks 4 etapais, o jau 2010 metų vasarį ant sijų bus pradėtos montuoti perdangos plokštės. Taip Lazdynų tiltas, iki šiol turėjęs 6 eismo juostas, bus praplatintas iki 8 eismo juostų.

                        Darbus organizuojančios Lietuvos kelių ir tiltų statybos bendrovės „Kauno tiltai" darbų vykdytojas Egidijus Rančys sakė, kad šį penktadienį tam tikrais laiko intervalais numatoma užstumti 20 metrų ilgio jau suvirinto tilto dalį.

                        Per gruodžio mėnesio planuojama įvykdyti antrą sijų Neries upės vidurio link stūmimą, o sausio mėnesį - trečią ir ketvirtą. Baigus stūmimo darbus bus galutinai sureguliuoti sijų galai, sumontuotos ir suvirintos sujungimo sijos. Visos Lazdynų tilto plieninės perdangos, kuri susidės iš 64 sijų, svoris sieks 1,3 tūkst. tonų.
                        „Tada, pakeliant tiltą į viršų ir išmontavus šliaužiančius pastolius, tiltas bus nuleistas ant jau įrengtų guolių į projektinę padėtį. Pabaigus šiuos darbus, kitų metų vasario pabaigoje numatoma pradėti montuoti 140 perdangos plokščių", - sakė E. Rančys.

                        Tokiu būdu Lazdynų tiltas praplatės 2 eismo juostomis - jomis vyks visi, atvažiuojantys nuo Laisvės prospekto pusės. Remiantis sutartimi, eismas tiltu turėtų būti paleistas 2010 metų rugpjūčio 2 dieną. Naujosios Lazdynų tilto dalies plotis sudarys 11,25 m, o kartu su senąją rekonstruoto tilto dalimi bendras tilto plotis sieks 39 metrus. Tilto ilgis - 233 metrai.
                        Tiltas gali pretenduoti į savotiškus rekordus - didžiausias tarpangis (atstumas tarp skirtinguose krantuose įrengtų kolonų) yra 100 metrų ir tai, projektuotojų teigimu, yra didžiausias metalinės konstrukcijos tilto tarpangis visoje Lietuvoje.

                        Įdomi Lazdynų tilto statistika:
                        Naujai statomo tilto ilgis 233 m, plotis 11,25 m. Senas tiltas su nauju nebus sujungti - tarp jų bus 5 cm tarpas;
                        Naujai pristatomas Lazdynų tiltas turės 5 atramas - 3 atramas kairiajame Neries krante ir 2 dešiniajame;
                        Pristatomo tilto pamatai padaryti iš 650 mm diametro gręžtinių polių, kuriuos sudėjus į vieną polių jo ilgis būtų 2 km. Poliams įrengti prireikė 825 m3 betono ir 100 t armatūros;
                        Tarpinių atramų įrengimui buvo sunaudota 1200m3 betono ir 45 t armatūros;
                        Krantinių atramų, ramtų sienelių, sparnų ir antšulų įrengimui buvo sunaudota 263 m3 betono ir 16 t armatūros.
                        http://vz.lt/straipsnis/2009/12/03/V...o_busimas_form

                        Comment


                          Tai taip išeina, kad bus tarpas ir prieš važiuojant ant tilto reiks nuspręst kuria juosta?
                          http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                          Comment


                            Jei bus tarpas tarp juostų tai platinimas praras prasmę...
                            http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                            Comment


                              /\ Kaip ir galvojau. Išplatinta tam, kad Laisvės pr. srautas neiskirstų su Oslo g. Bet čia yra labai blogai. Tokiu atveju vienintelis variantas papulti į Pietinį nuo Laisvės pr. - važiuoti per žiedą. Atrodo žiedas apsikraus kaip senais laikais...
                              Paskutinis taisė SPX; 2009.12.08, 11:37.
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                Tai taip išeina, kad bus tarpas ir prieš važiuojant ant tilto reiks nuspręst kuria juosta?
                                Nerekės nieko nusprėsti, jei važiuos nuo Lasivės pr. tiesiog atsidursi žiede ir taškas. Iki to 5cm. tarpo skirs viską bordiūrai
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                  Nerekės nieko nusprėsti, jei važiuos nuo Lasivės pr. tiesiog atsidursi žiede ir taškas. Iki to 5cm. tarpo skirs viską bordiūrai
                                  Tikiuosi cia tik forumo nusipeizejimai.

                                  Tai, kad is laisves reiketu i pietini per zieda butu dar nieko. O kaip tada is pietinio ( nuo Gariunu) patekt ant ziedo? Vienitelis kelias per sudmazgius nusukant link buvusio Mitsubushi salono.... nebent viena is juostu ant tilto siam srautui paliktu.

                                  Vistiek netikiu. Jei noretu srautus visiskai atskirti reiktu ir dali nuo tilto iki didziojo viaduko atitverti kad niekas neissukinetu?

                                  Comment


                                    Parašė giurza Rodyti pranešimą
                                    Tikiuosi cia tik forumo nusipeizejimai.

                                    Tai, kad is laisves reiketu i pietini per zieda butu dar nieko. O kaip tada is pietinio ( nuo Gariunu) patekt ant ziedo? Vienitelis kelias per sudmazgius nusukant link buvusio Mitsubushi salono.... nebent viena is juostu ant tilto siam srautui paliktu.

                                    Vistiek netikiu. Jei noretu srautus visiskai atskirti reiktu ir dali nuo tilto iki didziojo viaduko atitverti kad niekas neissukinetu?
                                    Tai bardaką suprojektavo. Tiesą pasakius nesuprantu tokių sprendimų. Dauguma tiltų/viadukų pristatoma neatskiriant senojo nuo naujojo. Čia matyt nori greitesnių technologijų statyboms. Išesmės niekas nedraudė paimti senojo tilto brėžinius ir juos perskaičiuoti bei tokiu pat principu dadėti tas dvi papildomas juostas. Būtų pilnas gelžbetonis tiltas ir jokie temperatūriniai skirtumai nebūtų dideli, kaip kad dabar. Nors tokie darbai užtruktų kur kas ilgiau, bet bent būtų aišku kaip ir kas. O dabar jei taip sako, kad nesujungs ir dar neatskirs Laisvės pr. srauto tai prieš tiltą turėsim amžinus kamščius ir didelį avaringumą, nes Liasvės pr. srautas ners tiesiai į Oslo g. srautą, kad patetktų ant estakados, o Oslo g. srautas ners į naują tilto dalį norėdamas patektį link žiedo. Ar apie tai kas nors pamastė???
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                      Tai bardaką suprojektavo.
                                      O tu projektą matei?

                                      Comment


                                        turėtų būti galima ir persirikiuot, aišku nebus lengva. Juk ir viešasis važiuoja
                                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                        Comment


                                          Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                                          O tu projektą matei?
                                          O pats matei? Užtenka ir suprasti, kad kažkas netaip...
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X