Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Lazdynų tilto rekonstrukcija (Vilniaus vakarinio aplinkkelio 1A etapas)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Strėlė Rodyti pranešimą
    Tikrai bus tarpas 5 cm pločio.
    Gal turite kokios informacijos siuo klausimu?
    P.S. "Kelinykui" idomu pasiklausyti "Busimosios kelininkes" nuomones

    Comment


      Parašė Strėlė Rodyti pranešimą
      Tikrai bus tarpas 5 cm pločio.
      Aš apie tokį tarpą ir norėjau pasakyti. Matyt nevisi ta tarpą tesinigai suprato, kad jis bus nematomas. Aš tiksliau nesupratau, apie kokius ten bordiurus kažkas kalbėjo prie senos dalies. Kažkaip 2 skiriamosios juostos ten labai nesipaišytų. Ir pagal mane, tai vadinama ne tarpu. Nepamenu, bet berods toje savokoje yra žodis "laisvas" ar kažkas pan.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Metalinės konstrukcijos iš Čekijos(ne "gal vėl" o tikrai). O kalbant apie "tarpus" tai nesuprantu diskusijos esmės
        Bus du atskiri tiltai, labai arti vienas šalia kito, o kad nuo seno tilto neužlėktum ant naujo(ar atvirkščiai) bus įrengti atitvarai.

        Comment


          Parašė FeO Rodyti pranešimą
          O kalbant apie "tarpus" tai nesuprantu diskusijos esmės
          Bus du atskiri tiltai, labai arti vienas šalia kito, o kad nuo seno tilto neužlėktum ant naujo(ar atvirkščiai) bus įrengti atitvarai.
          Pala pala. Kazkas cia ne taip. O kaip persirikiuot i kita juosta? Kazkaip netikiu, kad tokia nesamone padarytu. Istisinis asfaltas tikrai negali buti, nes gelzbetoninio ir metalinio tiltu reakcija i silumos pokycius bus labai skirtinga. Bet padaryti isilgai tiltu kokia metaline temperaturine siule tai manau niekas netrukdo.
          Paskutinis taisė Ginthus; 2009.10.31, 19:33.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
            Pala pala. Kazkas cia ne taip. O kaip persirikiuot i kita juosta? Kazkaip netikiu, kad tokia nesamone padarytu. Istisinis asfaltas tikrai negali buti, nes gelzbetoninio ir metalinio tiltu reakcija i silumos pokycius bus labai skirtinga. Bet padaryti isilgai tiltu kokia metaline temperaturine siule tai manau niekas netrukdo.
            Tai gi vat ir bus kogero "laisvoji siūlė". Nes nu atitvarai kažkaip ne į temą. Nebent sugalvota atskirti Oslo g. ir Laisvės pr. srautus link žiedo, bet čia kažkokia nesamonė gaunasi...
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Tai atsiprašau, o kaip dariaus ir girėno per geležinkelį tiltas prie gelžbetonio prilipdytas metalinėm konstrukcijom ir jokių siūlių, IŠTISAS asfaltas.
              http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

              Comment


                Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                Tai atsiprašau, o kaip dariaus ir girėno per geležinkelį tiltas prie gelžbetonio prilipdytas metalinėm konstrukcijom ir jokių siūlių, IŠTISAS asfaltas.
                Aš apie D ir G jau rašiau tą patį. Kažkaip keista, bet ten viskas tikrai sėkmingai prilipdyta prie senojo tilto. Manau tikri ekspertai turėtų kažka pakomentuoti
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Manau visi čia išpūtė per didelį burbulą, viskas bus taip kaip reikia be jokių tarpų tuo labiau per geležinkelį tiltas turi būt stipresnis, didelė vibracija, tik kad čia tilto mastas daug didesnis.
                  http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                  Comment


                    Kai užstums naują dalį viskas paaiškės. Nes dabar tikrai sunku kažką įsivaizduot.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Šią diskusiją matyt sukėlė šitas vaizdas. Labai panašu į tvirtinamą bordiūrą. Tačiau matant metalines konstrukcijas aišku jos turbūt turi įsibetonuoti ar kaip kitaip pasislėpti? Tad asfaltas ir gausis to bordiūro lygyje ar net ant jo viršaus.

                      Beje jei neklįstu "Dariaus ir Girėno" viaduko pristatymas gelžbetoninis tai ten paprasčiau buvo išspręsti sujungimą?

                      Comment


                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                        Beje jei neklįstu "Dariaus ir Girėno" viaduko pristatymas gelžbetoninis tai ten paprasčiau buvo išspręsti sujungimą?
                        Dariaus ir Girėno viadukao pristatymas metalinių konstrukcijų. Pats gyvenu šalia ir mačiau
                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                        Comment


                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                          Šią diskusiją matyt sukėlė šitas vaizdas. Labai panašu į tvirtinamą bordiūrą. Tačiau matant metalines konstrukcijas aišku jos turbūt turi įsibetonuoti ar kaip kitaip pasislėpti? Tad asfaltas ir gausis to bordiūro lygyje ar net ant jo viršaus.

                          Beje jei neklįstu "Dariaus ir Girėno" viaduko pristatymas gelžbetoninis tai ten paprasčiau buvo išspręsti sujungimą?

                          Atvaizdas
                          Šioje foto pagal deformacinę siūlę aiškiai matosi, kad boteliai bus aukščiau asfaltbetonio sluoksnio.

                          Comment


                            Parašė AnD Rodyti pranešimą
                            Šioje foto pagal deformacinę siūlę aiškiai matosi, kad boteliai bus aukščiau asfaltbetonio sluoksnio.
                            Keista, bet asfaltosluoksnis dešniau dar nepilnas. T.y. dar teks lieti vieną, ir gausis, kad siūlė bus griovelyje? Kažkas čia netaip dar. Rimas_OK kogero teisus, metalinius "rėmus" užpils. Ir kiek pastebiu, tai netgi aukščiau nei senas asfaltas. Plius dar laukia pora asfato sluoksnių. Spėju tarp tariamo "bordiūro ir naujo tilto bus laisvas 5 cm tarpas. Gal ir ir atrodo daug, bet nevienas tiltas panašių dalykų turi ir realybėj to praktiškai nesimato.
                            Paskutinis taisė SPX; 2009.11.04, 07:24.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Įpusėjo statybą ir ieško pinigų.
                              Čia refinansavimas ar pingant darbams padidėjo sąmata?

                              2009-11-04
                              Lazdyno tilto rekonstrukcijai prašoma ES paramos lėšų

                              Šiandien Vilniaus miesto taryba skubos tvarka nusprendė pritarti projekto „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio IA etapas (Lazdynų tilto rekonstrukcija) įgyvendinimui. Numatoma bendra projekto vertė siekia 131 mln. litų, o projekto finansavimui numatoma 100 mln. litų ES fondų parama.

                              Rekonstravus Lazdynų tiltą bus modernizuota esama infrastruktūra. Neįgyvendinus šio projekto, du modernūs šiuolaikiniai keliai – Vilniaus vakarinis aplinkkelis ir Vilniaus pietinis greitkelis jungtųsi prastos būklės jungtimi, kurioje būtų avarinės būklės Lazdynų tiltas.

                              Lazdynų tilto rekonstrukcijos darbai, panaudojant Savivaldybės biudžeto lėšas, pradėti šių metų pradžioje ir vykdomi etapais – tiltas ne tik atnaujinamas, bet ir platinamas.
                              http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=90249
                              http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=25371369

                              Comment


                                Labai blogai, jeigu dėl finansavimo problemų stos darbai. Kažkodėl maniau, kad ir šio projekto kofinansavimas iš ES jau yra užtikrintas. Kodėl taip atsitiko? Gal nereikėjo skaidyti į 1 ir 1A etapus?

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Labai blogai, jeigu dėl finansavimo problemų stos darbai. Kažkodėl maniau, kad ir šio projekto kofinansavimas iš ES jau yra užtikrintas. Kodėl taip atsitiko? Gal nereikėjo skaidyti į 1 ir 1A etapus?
                                  ES finansavimas jau seniai uztikrintas. Bet kaip taisykle visad atsiranda pakeitimu, nenumatytu darbu ir pan., o musiskis biudzetas ne tik kad papildomu, bet ir numatytu darbu nepajegia finansuoti. Tai speju ir kreipiasi, kad atseit paaiskejus nenumatytoms aplinkybems, isskirtu papildomu pinigeliu ir taip padengtu ta dali, kurios patys nepavezam. As cia tik is kristolinio rutulio paburiau, bet turbut neprasoviau labai pro sali...

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Pala pala. Kazkas cia ne taip. O kaip persirikiuot i kita juosta?
                                    Rikiuotis prieš tiltą. Manau pigiausias variantas, nereikia jokiu temperatūrinių siūlių ar pan. Tik persirikiuot teks anksčiau.
                                    Imetu šiokį tokį pakeverzojimą, kad suprastumėt ka turiu omeny.

                                    Raudona - eismo juostos
                                    Mėlyna -atitvarai
                                    Attached Files

                                    Comment


                                      Parašė FeO Rodyti pranešimą
                                      Rikiuotis prieš tiltą. Manau pigiausias variantas, nereikia jokiu temperatūrinių siūlių ar pan. Tik persirikiuot teks anksčiau.
                                      Imetu šiokį tokį pakeverzojimą, kad suprastumėt ka turiu omeny.

                                      Raudona - eismo juostos
                                      Mėlyna -atitvarai
                                      Palauk. O tai ką daryt, jei reikia patekti iš Laisvės pr. į estakadą? Prieš Lazdynų tiltą nerti iškart per 3 juostas, t.y. į Oslo g. srautą, nes pagal tave taip išeina, jei nenersim, tai bus šaukštai po pietų??? Vargiai ar kas norės važiuoti per žiedą tada į pietinę greito eismo gatvę Tokiais atvejais galim tikėtis nemažo avaringumo, nes tas posakis "laiku persirikiuoti" ir dar tokioj vietoj, labai jau pavojingai skamba, atidžiau pasižiūrėk kas ir kaip ten.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė FeO Rodyti pranešimą
                                        Rikiuotis prieš tiltą. Manau pigiausias variantas, nereikia jokiu temperatūrinių siūlių ar pan. Tik persirikiuot teks anksčiau.
                                        Imetu šiokį tokį pakeverzojimą, kad suprastumėt ka turiu omeny.

                                        Raudona - eismo juostos
                                        Mėlyna -atitvarai
                                        Tokiu atveju visas tilto platinimas netektu prasmes, nes uzduotis juk ir yra, kad nebutu stabdomas srautu susiliejimas. Isspres kaip nors ta siuliu problema. Per Baltijos jura tiltai stovi, o cia toks tiltukas...

                                        Comment


                                          Šiokios tokios foto. Nepykit už kokybę, labai greit sutemo.
                                          Kaip motome intensyvus eimas






                                          http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X