Tai vis dėlto pastatė kaip visiškai atskirą konstrukciją. Tai ar labiau neapsimokėjo pastatyti kur nors kitur kaip visai atskirą tiltą? Kainuotų juk panašiai.
Tai vis dėlto pastatė kaip visiškai atskirą konstrukciją. Tai ar labiau neapsimokėjo pastatyti kur nors kitur kaip visai atskirą tiltą? Kainuotų juk panašiai.
Tuomet būtų problemiška gauti ES paramą, nes dabar tiltas yra paneuropinio koridoriaus dalis. Be to, statant kitur reiktų privesti ir magistralinius kelius, atlikti poveikio aplinkai tyrimus.
Nuo pirmadienio, rugpjūčio 30 d., vairuotojai galės netrukdomi naudotis Vilniaus Lazdynų tiltų – jau baigti numatyti tilto rekonstrukcijos bei platinimo darbai ir tiltas bus atidarytas eismui.
Planuojama, kad Lazdynų tilto rekonstrukcijos projektas bus pilnai baigtas šių metų spalio pabaigoje – iki tol bus sutvirtintos išorinių pluoštų atsparos senojoje tilto dalyje bei baigti tilto ir jo prieigų apdailos darbai.
Atnaujintu Lazdynų tiltu vairuotojai vietoj anksčiau buvusių šešių galės važiuoti aštuoniomis eismo juostomis. Naujosios Lazdynų tilto dalies plotis sudaro 11,25 m, o kartu su senąja rekonstruoto tilto dalimi bendras tilto plotis siekia 39 m, tilto ilgis – 233 metrai.
Lazdynų tiltas yra Vilniaus vakarinio aplinkkelio IA etapo dalis. Darbai, kuriuos vykdo kelių ir tiltų statybos įmonės „Kauno tiltai" bei „Panevėžio keliai", pradėti 2009 m. pradžioje. „Kauno tiltai" šiame projekte statė naująją tilto dalį, kuri leido išplatinti tiltą iki 8 eismo juostų, o „Panevėžio keliai" atliko senosios tilto dalies rekonstrukciją.
Bendra Lazdynų tilto rekonstrukcijos projekto vertė – 125,5 mln. Lt. Dalis šios sumos – 69,673 mln. Lt – finansuojama Europos Sąjungos lėšomis.
Nuo vakar sostinės Lazdynų tiltas vėl sugrąžintas vairuotojams. Po rekonstrukcijos juo galima važiuoti net 8 eismo juostomis vietoj iki tol buvusių keturių.
Lazdynų tilto rekonstrukcija, gerokai trikdydavusi automobilių eismą, truko daugiau negu pusantrų metų. V.Ščiavinsko nuotr.
Atnaujintas Lazdynų tiltas turėtų sumažinti didžiulį automobilių srautą nuo centrinės miesto dalies. Mat iš Minsko pusės visos transporto priemonės per pietinį aplinkkelį Lazdynų tiltu iki Gariūnų važiuos automobilių magistralės Vilnius–Kaunas link.
Tiesa, oficialių tilto atidarymo iškilmių nebuvo, nes dar liko keletas smulkių darbų – bus sutvirtintos išorinės atsparos senojoje tilto dalyje ir sutvarkyta tilto aplinka.
Šie darbai turėtų užtrukti iki spalio pabaigos.
Pinigų skyrė ir Europos Sąjunga
* Naujosios Lazdynų tilto dalies plotis sudaro 11,25 metro, o kartu su senąja rekonstruoto tilto dalimi bendras tilto plotis siekia 39 metrus, tilto ilgis – 233 metrai.
* Lazdynų tiltas yra Vilniaus vakarinio aplinkkelio dalis.
* Bendra pusantrų metų vykusios Lazdynų tilto rekonstrukcijos projekto vertė – 125,5 mln. litų. Dalis šios sumos – 69,673 mln. litų – finansuojama Europos Sąjungos lėšomis.
Tai būtent - o kad nuotrauka gera turėjau omeny tai, kad joje labai gerai matosi, jog kelias išsilenkia lygiai per 1 juostą. Pridėjus po 1 juostą iš abiejų pusių to išsilenkimo nebūtų, bet 2 tiltų vietoj 1 tikrai niekas nestatys. Šiaip tas išsilenkimas nebaisus, įdomiau tik kaip persiskirstys srautai ir ar nebus avarinių situacijų dėl to naujo pridėto tilto, kuris atskirtas nuo senojo.
Tai būtent - o kad nuotrauka gera turėjau omeny tai, kad joje labai gerai matosi, jog kelias išsilenkia lygiai per 1 juostą. Pridėjus po 1 juostą iš abiejų pusių to išsilenkimo nebūtų, bet 2 tiltų vietoj 1 tikrai niekas nestatys. Šiaip tas išsilenkimas nebaisus, įdomiau tik kaip persiskirstys srautai ir ar nebus avarinių situacijų dėl to naujo pridėto tilto, kuris atskirtas nuo senojo.
Na blogiau nei buvo iki šiol tikrai nebus. Padaryta viskas optimaliai pagal galimybes. O kas dėl saugumo, svarbiausia, kad priešpriešiniai srautai yra fiziškai atskirti, ko nebuvo iki šiol.
neseniai porą kartų pravažiavau dviračiu per tiltą,
tai galiu pasakyti kad šaligatviams pagailėjo pločio.
gavosi toks "šaligatvis iš bėdos", pavadinau jį "vienos eismo juostos šaligatviu".
vienžo - rankutėmis susikibus nepasivaikščiosi.
dviratis ir pėstysis prasilenkti irgi nelabai negali (reikia kad pėstysis priglustų prie turėklo, o iš kitos pusės nebūtų lempos stulpo), tad trečią kart nusprendžiau minti važiuojamaja dalimi.
Tai patys ir kalti. Bet kokiu atveju tik mirtininkai atvažiavę Laisvės prospektu nuo Lazdynų visu greičiu bandys įlekti į juostas, kuriomis važiuojama Minsko plento, Žirnių g. link.
Infrastruktura turi buti savaime saugi. Toj pacioj nuotraukoj yra saugus barjeras su 'pandusu'.
Kiekvieno asmeninis reikalas, kaip jis vairuoja ir kokia infrastruktūra jam nepatogi. Kažkam ir krokodilo odos batai neįtinka Pravažiavau jau kelis kart, nematau bėdos. Tiesą pasakius galvojau, kad rezultatas bus blogesnis, bet gavosi visai neblogai.
Pravažiavau jau kelis kart, nematau bėdos. Tiesą pasakius galvojau, kad rezultatas bus blogesnis, bet gavosi visai neblogai.
Jeigu važiinėti kasdien, tai tada taip - žinai viską ir jokio "bum" neturėtų būti. Bet sekmadienį aš pirmą kartą po kokių 5-6 mėn. važiavau per tiltą iš Lazdynų pusės, tai vos spėjau į kairę persirikiuot (gerai, kad tuo momentu nuo Gariūnų niekas nevažiavo). Tuo labiau, kad ir ženklai durnai pastatyti: rodyklės į stotį ir orouostą prieš tiltą rodo tiesiai, nors reikia judėt į kairę.
Eilinis brokuotas darbas, kiek dar tai bus toleruojama? Ta kaire juosta niekas nevažiuos, kaip ir nevažiuoja kaire juosta ant geležinio vilko estakados. Daroma bet kaip, kaip Sovietų laikais. Negi tai Lietuvoje niekam nerūpi? Už tokius juokelius turėtų būti atleidžiami atsakingi žmonės.
You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment