Tai vis dėlto pastatė kaip visiškai atskirą konstrukciją. Tai ar labiau neapsimokėjo pastatyti kur nors kitur kaip visai atskirą tiltą? Kainuotų juk panašiai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Lazdynų tilto rekonstrukcija (Vilniaus vakarinio aplinkkelio 1A etapas)
Collapse
X
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTai vis dėlto pastatė kaip visiškai atskirą konstrukciją. Tai ar labiau neapsimokėjo pastatyti kur nors kitur kaip visai atskirą tiltą? Kainuotų juk panašiai.
Comment
-
Nu ka, dabar reikia tik palaukt vakarinio aplinkkelio pirmo etapo atidarymo
Atidaromas eismas Vilniaus Lazdynų tiltu
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=35896761
Nuo pirmadienio, rugpjūčio 30 d., vairuotojai galės netrukdomi naudotis Vilniaus Lazdynų tiltų – jau baigti numatyti tilto rekonstrukcijos bei platinimo darbai ir tiltas bus atidarytas eismui.
Planuojama, kad Lazdynų tilto rekonstrukcijos projektas bus pilnai baigtas šių metų spalio pabaigoje – iki tol bus sutvirtintos išorinių pluoštų atsparos senojoje tilto dalyje bei baigti tilto ir jo prieigų apdailos darbai.
Atnaujintu Lazdynų tiltu vairuotojai vietoj anksčiau buvusių šešių galės važiuoti aštuoniomis eismo juostomis. Naujosios Lazdynų tilto dalies plotis sudaro 11,25 m, o kartu su senąja rekonstruoto tilto dalimi bendras tilto plotis siekia 39 m, tilto ilgis – 233 metrai.
Lazdynų tiltas yra Vilniaus vakarinio aplinkkelio IA etapo dalis. Darbai, kuriuos vykdo kelių ir tiltų statybos įmonės „Kauno tiltai" bei „Panevėžio keliai", pradėti 2009 m. pradžioje. „Kauno tiltai" šiame projekte statė naująją tilto dalį, kuri leido išplatinti tiltą iki 8 eismo juostų, o „Panevėžio keliai" atliko senosios tilto dalies rekonstrukciją.
Bendra Lazdynų tilto rekonstrukcijos projekto vertė – 125,5 mln. Lt. Dalis šios sumos – 69,673 mln. Lt – finansuojama Europos Sąjungos lėšomis.
Comment
-
Lazdynų tiltas tapo platesnis
Sandra TRINKŪNAITĖ
LR korespondentė
2010-08-31
Nuo vakar sostinės Lazdynų tiltas vėl sugrąžintas vairuotojams. Po rekonstrukcijos juo galima važiuoti net 8 eismo juostomis vietoj iki tol buvusių keturių.
Lazdynų tilto rekonstrukcija, gerokai trikdydavusi automobilių eismą, truko daugiau negu pusantrų metų. V.Ščiavinsko nuotr.
Atnaujintas Lazdynų tiltas turėtų sumažinti didžiulį automobilių srautą nuo centrinės miesto dalies. Mat iš Minsko pusės visos transporto priemonės per pietinį aplinkkelį Lazdynų tiltu iki Gariūnų važiuos automobilių magistralės Vilnius–Kaunas link.
Tiesa, oficialių tilto atidarymo iškilmių nebuvo, nes dar liko keletas smulkių darbų – bus sutvirtintos išorinės atsparos senojoje tilto dalyje ir sutvarkyta tilto aplinka.
Šie darbai turėtų užtrukti iki spalio pabaigos.
Pinigų skyrė ir Europos Sąjunga
* Naujosios Lazdynų tilto dalies plotis sudaro 11,25 metro, o kartu su senąja rekonstruoto tilto dalimi bendras tilto plotis siekia 39 metrus, tilto ilgis – 233 metrai.
* Lazdynų tiltas yra Vilniaus vakarinio aplinkkelio dalis.
* Bendra pusantrų metų vykusios Lazdynų tilto rekonstrukcijos projekto vertė – 125,5 mln. litų. Dalis šios sumos – 69,673 mln. litų – finansuojama Europos Sąjungos lėšomis.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąkazkaip kreivai atrodo, reik dar pora juostu is kaires...
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNuotrauka labai gera - matome, kad pridėjo 2 juostas iš dešinės. Negalėjo gi pridėti po 1 juostą iš abiejų pusių, nors tai aišku būtų buvę idealu...
irka tada reikejo daryt su "opel centru"
Comment
-
Parašė P`q Rodyti pranešimąo po to dar po viena?
irka tada reikejo daryt su "opel centru"
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNuotrauka labai gera - matome, kad pridėjo 2 juostas iš dešinės. Negalėjo gi pridėti po 1 juostą iš abiejų pusių, nors tai aišku būtų buvę idealu...
Comment
-
Tai būtent - o kad nuotrauka gera turėjau omeny tai, kad joje labai gerai matosi, jog kelias išsilenkia lygiai per 1 juostą. Pridėjus po 1 juostą iš abiejų pusių to išsilenkimo nebūtų, bet 2 tiltų vietoj 1 tikrai niekas nestatys. Šiaip tas išsilenkimas nebaisus, įdomiau tik kaip persiskirstys srautai ir ar nebus avarinių situacijų dėl to naujo pridėto tilto, kuris atskirtas nuo senojo.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai būtent - o kad nuotrauka gera turėjau omeny tai, kad joje labai gerai matosi, jog kelias išsilenkia lygiai per 1 juostą. Pridėjus po 1 juostą iš abiejų pusių to išsilenkimo nebūtų, bet 2 tiltų vietoj 1 tikrai niekas nestatys. Šiaip tas išsilenkimas nebaisus, įdomiau tik kaip persiskirstys srautai ir ar nebus avarinių situacijų dėl to naujo pridėto tilto, kuris atskirtas nuo senojo.Paskutinis taisė Lettered; 2010.09.01, 02:14.
Comment
-
neseniai porą kartų pravažiavau dviračiu per tiltą,
tai galiu pasakyti kad šaligatviams pagailėjo pločio.
gavosi toks "šaligatvis iš bėdos", pavadinau jį "vienos eismo juostos šaligatviu".
vienžo - rankutėmis susikibus nepasivaikščiosi.
dviratis ir pėstysis prasilenkti irgi nelabai negali (reikia kad pėstysis priglustų prie turėklo, o iš kitos pusės nebūtų lempos stulpo), tad trečią kart nusprendžiau minti važiuojamaja dalimi.
Comment
-
Tas barjeras tarp tiltu atrodo pavojingai, susidurimas su juo gali buti fatalinis.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTas barjeras tarp tiltu atrodo pavojingai, susidurimas su juo gali buti fatalinis.
bėda, kad tų greičių nelabai kas paiso, ypač vilniuje
Comment
-
Infrastruktura turi buti savaime saugi. Toj pacioj nuotraukoj yra saugus barjeras su 'pandusu'.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTas barjeras tarp tiltu atrodo pavojingai, susidurimas su juo gali buti fatalinis.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąInfrastruktura turi buti savaime saugi. Toj pacioj nuotraukoj yra saugus barjeras su 'pandusu'.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąPravažiavau jau kelis kart, nematau bėdos. Tiesą pasakius galvojau, kad rezultatas bus blogesnis, bet gavosi visai neblogai.
Comment
-
Eilinis brokuotas darbas, kiek dar tai bus toleruojama? Ta kaire juosta niekas nevažiuos, kaip ir nevažiuoja kaire juosta ant geležinio vilko estakados. Daroma bet kaip, kaip Sovietų laikais. Negi tai Lietuvoje niekam nerūpi? Už tokius juokelius turėtų būti atleidžiami atsakingi žmonės.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
Comment