Manau čia yra tokios spalvos gruntas antikorozinis. Jei būtų rudas, tai papildomo dažų sluoksnio reikėtų, dėl estetikos, o dabar ir taip padoriai atrodo.
Ties Kleboniškiu baigiamas statyti viadukas neišspręs eismo saugumo greitkelyje problemos
Baigiamas viadukas problemos neišspręs
Beje, šiuo metu jau baigiamas statyti vienas pėsčiųjų tiltas, jungiantis Eigulių mikrorajoną ir Kleboniškio šilą. Cinkuoto metalinio pėsčiųjų viaduko statyba vykdoma pagal Lietuvos automobilių kelių direkcijos saugaus eismo programą, nes minėtoje vietoje dažnai įvykdavo eismo nelaimės. Tiltas bus baigtas iki metų pabaigos ir bus vienas gražiausių Kaune.
Apie 1,8 mln. litų kainuosiančio viaduko statybai 85 proc. lėšų skyrė ES. Viadukas bus daugiau nei 76 metrų ilgio. Gyventojai galės saugiai vaikščioti 3 metrų pločio taku.
“Tačiau šis tiltas skirtas Kauno gyventojams, kurie eina į mišką parsinešti šaltinio vandens, pasportuoti ir pan. Tačiau daliai Briedžių tako, esančio Kleboniškyje, gyventojų šis tiltas nė kiek nepadės. Turbūt niekas neatkreipė dėmesio, kad Briedžių tako gyvenvietė yra iš dviejų dalių. Daliai gyventojų iki tilto reikėtų eiti 1,9 kilometro, todėl jie toliau greitkelį kirs automobilių apsisukimo vietoje. Tačiau kas bus, jeigu tas apsisukimas bus uždarytas? Tada maždaug 100 žmonių bus atskirti nuo miesto”, - sakė inžinierius.
H.Kebeikis pateikė statistiką, kad kelio ruože šalia Briedžių tako nuo 1997 metų žuvo 10 žmonų ir 17 buvo sužeista. Dažniausiai nukentėdavo būtent pėstieji.
“Negi eisiu kilometrą iki tilto? Pastatė du tiltus galuose, o per vidurį - ne. Turėčiau eiti kilometrą iki tilto. Man reikia eiti iki troleibuso stotelės dar kilometrą. Iš viso du kilometrai. Grįžtant atgal - dar du kilometrai. Mano amžiuje jau per sunku”, - sako ką tik greitkelį kirtęs Henrikas Gineika.
Bronius Romeika taip pat teigė niekada neinantis tiltu. “Tas naujas viadukas skirtas ne mums, o tik miestiečiams, kurie į mišką eina šaltinio vandens”, - mano jis.
Laukti reikėtų 4-5 metus
Lietuvos automobilių kelių direkcijos eismo saugumo skyriaus vedėjas Gintautas Ruzgus teigė, kad gauti Transporto ir kelių tyrimo instituto tyrimo rezultatai turės įtakos tam, ar bus statomas dar vienas tiltas pėstiesiems.
“Tam ir užsakėme pėsčiųjų srautų tyrimą, kad sužinotume tikrąją padėtį. Jeigu per gatvę eina tiek žmonių, kiek ir per tiltus, tai jau daug. Tilto statybai pinigų prašytume iš ES fondų. Manau, kad naujas tiltas gali būti statomas po 4-5 metų”, - sakė G.Ruzgus.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos eismo saugumo skyriaus vedėjas Gintautas Ruzgus teigė, kad gauti Transporto ir kelių tyrimo instituto tyrimo rezultatai turės įtakos tam, ar bus statomas dar vienas tiltas pėstiesiems.
Kitaip tariant- paskaičiuosim kiek dar diedukų nuneš fūros ir nuspręsim
Bet ale zmoniu durnumas koks tegul paiso ant kokiu statybiniu sienu o ne ant naujo viaduko nezinau koks pyktis man yra ant tu nevisaprociu o kas ji state tai turbut uzmustu ta zmogu jei pamatytu nes labiausei nervas turi imt statybininkams .
Perskaičiau visus pranešimus (anksčiau jos neskaičiau). Ačiū visiems rašiusiems ir fotografavusiems.
Jėga vis dėlto tas mūsų forumas - susidarai neblogą vaizdą net ten nebuvęs.
Jei teisingai supratau, su eismo organizavimu važiuojant į atidarytą "Megą" šiek tiek pripjauta grybų - kažkas pamiršo pastatyti šviesoforą, kažkas lekia pėsčiomis mašinoms po ratais per autostradą, kažkam nelabai patogus viaduko šaligatvis...
Gal būtų galima pamatyti eismo organizavimo schemą (iš kokių gatvių jie ten patenka į tą viaduką; ar į "Megą" negalima pakliūti tiesiai iš IX forto mazgo) ir, žinoma, Kuršių /Jotvingių g. nuotraukų.
I Mega galima pakliuti 3 budais: 1. Per viaduka(nesvarbu ar is Silainiu ar is autostrados); 2. Per Vytenus 3. Per pirmaji ivaziavima, kuris buvo vienintelis, statant Mega. (is autostrdos, vaziuojant nuo Vilniaus, pasukus link Sargenu yra po desine ivaziavimas).
Comment